رئیس لینکلن، خانم «Joy Falotico» طی مصاحبهای مفصل با موتور ترند جزئیاتی را در مورد محصولات آیندهٔ این برند لوکس آمریکایی اعلام کرده است. لینکلن اخیراً تأیید کرده است که پس از اویاتور، کراساوور دیگری را هم معرفی خواهد کرد و حالا خانم فالوتیکو اظهار داشته است که معرفی چهار مدل دیگر هم در آیندهٔ این شرکت وجود دارد. وی فعلاً جزئیات این مدلها را اعلام نکرده اما گفته است که این مدلهای جدید میتواند ترکیبی از مدلهای جدید و نسل جدید محصولات کنونی باشد. وی همچنین در ادامهٔ این مصاحبه گفته است که پلتفرم اویاتور بعداً در مجموعهای از محصولات آیندهٔ لینکلن مورداستفاده قرار خواهد گرفت و خودروهای مختلفی روی این پلتفرم ساخته خواهد شد.
هرچند خانم فالوتیکو نامی از محصولات آیندهٔ لینکلن نبرده است اما گزارشهای قبلی اعلام کردهاند که جایگزین سدان MKZ در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. همچنین انتظار میرود نسل جدید مدلهای کانتیننتال و ناتیلوس نیز در حدود سال ۲۰۲۲ معرفی گردند. شایعاتی هم ادعا کردهاند که احتمال معرفی یک کراساوور کوپهٔ کوچک هم در همان زمان وجود دارد. علاوه بر این، لینکلن نسل جدید کراساوور MKC را هم در آینده معرفی خواهد کرد اما فالوتیکو گفته است که این مدل بر روی پلتفرم اویاتور ساخته نمیشود. البته این امری طبیعی است چراکه MKC کراساوور پایه و نسبتاً ارزانقیمت لینکلن است و بنابراین از لحاظ مالی بهصرفه نیست که بر اساس پلتفرم گرانقیمت اویاتور ساخته شود.
فالوتیکو همچنین گفته است که لینکلن فعلاً در حال بررسی اقداماتی است که میتواند بر روی مدل کانتیننتال انجام شود. وی در این رابطه گفته است که این برند قصد دارد از کنوانسیون اتحادیهٔ ملی نمایندگیهای خودرو استفاده کند تا بتواند طرح درهای موسوم به خودکشی را به این سدان لوکس بازگرداند یعنی ویژگیای که مشخصهٔ کانتیننتال در دههٔ ۶۰ میلادی بود.
خانم فالوتیکو در این مصاحبه تأیید کرده است که لینکلن روی قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی هم تمرکز دارد و این موضوع با معرفی کانسپت اویاتور که از چنین قوای محرکهای استفاده میکند اثبات شده است. وی در رابطه با جزئیات این طرح صحبتی نکرده اما گفته است که محصول پلاگینهیبریدی آیندهٔ لینکلن بُرد تمام الکتریکی چشمگیری خواهد داشت. او اضافه کرده که من فکر نمیکنم بُردی در حدود ۵۰ کیلومتر قابلقبول باشد بخصوص برای خانوادههایی که با خودرو در حال مسافرت هستند.
F۲۲RAPTOR
۲۹ فروردین ۱۳۹۷برنامه لینکن واسه آینده خیلی جالب و عالیه
ایمان
۲۹ فروردین ۱۳۹۷آفرین به رئیس شرکت معظم لینکلن واقعاً دمت گرم با این ماشین های زیبا ، با اصالت و محبوبت که همه رو شگفت زده میکنی ؛ قابل توجه خودروسازان وطنی که رئیس یک زن هست و اینقدر کارآمد و توانمند در مدیریت ????
علی
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ماشین فوق العاده دوست داشتنی میتونه باشه . من که با طراحی داخل و ظاهرش خیلی ارتباط برقرار کردم . آمریکا داره با ورود ی سری ماشینهای جالب و خاص به وجهه گذشتش بر میگرده .
آلمانها اگر زودتر به سمت تولید مدلهای درشتر و عضلانی تر نرن مثل ((( X7 , X8 ,X9 …..))) دچار مشکل خواهند شد .
با تچکر
Sajjad
۲۹ فروردین ۱۳۹۷عکس آخر رو نگاه کنید
اون سبک باز شدن درها خیلی برام جالبه
حسین
۲۹ فروردین ۱۳۹۷این خانم رییس لینکلن نیستند رییس بخش رسانه ای لینکلن هستند ایشون
سردبیر
۲۹ فروردین ۱۳۹۷سلام. موتورترند ایشون رو رئیس لینکلن معرفی کرده: Ford chief marketing officer and president of Lincoln Motor Company
ارادت
Saeed Boroomand
۲۹ فروردین ۱۳۹۷قبل از اسم افراد استفاده از لقب جنسیتشون یه مقدار توهین آمیز و البته غیر رایجه خارج از ایران.
حسین دهمرد
۲۹ فروردین ۱۳۹۷مطمئنی ؟
آخه بعضی اسمها مذکر و مونثش معلوم نیست.
Saeed Boroomand
۳۰ فروردین ۱۳۹۷بله، جنسیت اسم در هر صورت مهم نیست، حتی اگه ندونیم اونو. به جز این القاب کاربرد زیادی ندارن، معمولا افراد همو از همون روز اول به اسم کوچیک صدا میزنن یا اگه خیلی رسمی باشه با لقب سمت.