مرحلهٔ نیمهنهایی، دور اول، قسمت ششم، اولین دوئل از گروه اسیوویهای بزرگ لوکس
نتایج دوئل قبلی بین مرسدس بنز GLS و کادیلاک اسکالید
مجموع آراء: ۱۷۸۸
آراء کادیلاک اسکالید: ۹۶۹
آراء مرسدس بنز GLS: 819
پیروز دوئل: کادیلاک اسکالید با کسب ۵۴ درصد از کل آراء
لینکلن نویگیتور
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷
نسل کنونی: چهارم
پلتفرم: T3 فورد
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۰,۵۲۳ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۱۷,۸۳۹ دستگاه
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
بامو X7
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۸
نسل کنونی: اول
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: – از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: صفر دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: صفر دستگاه
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
مقایسهٔ مشخصات فنی
لینکلن نویگیتور | بامو X7 XDrive50i | |
پیشرانه | ۳.۵ لیتری V6 | ۴.۴ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۴۵۰ اسب بخار | ۴۶۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۹۰ نیوتن متر | ۶۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۱۰ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب یا چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۴ ثانیه | ۵.۲ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۰ ثانیه | – |
حداکثر سرعت | ۱۸۵ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | – | ۲۶۱ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۸۷ لیتر | ۸۳ لیتر |
وزن | ۲۷۸۵ کیلوگرم | ۲۴۶۰ کیلوگرم |
طول | ۵.۳۳ متر | ۵.۱۵ متر |
فاصلهٔ محوری | ۳.۱۱ متر | ۳.۱۰ متر |
حجم صندوق بار | ۱۷۹۲ لیتر | ۱۳۷۶ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۷ نفر | ۷ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۷۴,۵۰۰ دلار | ۷۴,۸۹۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۷۴,۵۰۰ دلار | ۹۳,۵۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10269547]
(ali (chevy nova
۲۸ اسفند ۱۳۹۷بدون ذره ای شک لینکلن
amir
۲۸ اسفند ۱۳۹۷و البته باید به حرف شما اضافه کنم
اول لینکلن
بعد اسکالید ( در اینده )
بعد گرند واگنیر ( در اینده )
بعد لکسوس ال ایکس 570
گزینه های بعدی هم
بنز جی ال اس
و بعدش ایکس 7 با این جلو پنجره بزرگش
حسین
۲۸ اسفند ۱۳۹۷لینکلن هم عظلانی و هم بزرگتر و هم از لحاظ راحتی فک کنم راحت تره مخصوصا صندلی های عقب و چون قراره بهترین اس یو وی بزرگ و لوکس را انتخاب کنیم فک کنم لینکلن این خصوصیت را بیشتر داره گرچه که خودم عاشق بی ام و x5 هستم ولی اینجا به لینکلن رای میدم
آمریکایی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷سلطان این سگمنت آمریکایی
۱فورداکسپدیشن ۲اسکالید ۳lx570
اینا انتخاب منه
یانکی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷فکر کن نسخه طویلتر لینکلن اینجا بود اونوقت x7 رو میشد توش جا کرد
car lover
۷ شهریور ۱۴۰۳اروپایی ها فول سایزشون فرق داره با ژاپنی ها و امریکایی ها توی نحوه ساختار و طراحی کلا یکم کوچیک میسازن حتی فول سایزهاشون رو و خب این چیزیه که هست نمیشه ایراد خاصی بهش گرفت
Elmiraj
۲۸ اسفند ۱۳۹۷در این کلاس فقط اسکالید هست که با ناویگیتور مقایسه بشه …….
و سال آینده جیپ واگونیر و دو تا ژاپنی دیگر…….
.
.
برای رقابت با این کراس اور ها XT۶ و اویاتور هستن…..بهتر هم هستن….
car lover
۸ شهریور ۱۴۰۳با این همه ادعا سگمنت هارو بلد نیستی! این ماشین SUV فول سایزه. توجه کن نگفتم کراس اوور فول سایز این دوتا خیلی باهم فرق دارن. پس رقیبش همون نویگیتور هست. ولی خب با اینکه فول سایزه یه مقدار از نویگیتور کوچیکتره که این طبیعیه چون اروپاییه و شاید نتونه به پای فول سایزهای ژاپنی یا امریکایی برسه!
doubt
۲۸ اسفند ۱۳۹۷منم لینکلنو انتخاب کردم ولی نه بدون ذره ای شک. کلا اینجا چقدر متعصب و طرفدار یکدنده زیاد داریم!!!!
محمدرضا
۲۸ اسفند ۱۳۹۷از طریق تلگرام بی ام و برد
Reza
۲۹ اسفند ۱۳۹۷صد در صد BMW X7
Ahmad
۲۸ اسفند ۱۳۹۷صد درصد بدون تردید BMW
(ali (chevy nova
۲۸ اسفند ۱۳۹۷محاسن لینکلن
با حجم موتور کم تر و تعداد سیلندر کم ترش قدرتش فقط 10 اسب کم تره
گشتاور بالاتر
قیمت کم تر
حجم محفظه بار بیشتر
طول و فاصله محوری بیشتر
فروش خیلی خوبش
هست که لینکلن رو انتخاب من کرده
Mohammad
۲۸ اسفند ۱۳۹۷علی ناوگیتور 18 هزار تا فروخته
این رقم به جز اسکالید فکر نکنم در این کلاس ماشین دیگه ای بتونه بهش برسه در اینده
M
۲۸ اسفند ۱۳۹۷فضای داخلی بیمر تو این سگمنت قابل قیاس با بقیه نیست !
لامصب تو خودت عکس هارو ببین ! یه دنیا بهتره !
فرز تره
بیش از 300 کیلو سبک تره !
تاپ اسپیدش 65 تا بیشتره !
اینطوری هم نیست که بگیم بیمر نتونسته اسب بخار بیرون بکشه ! چون یه 4.4 لیتری V8 داره که میتونه بیش از 620 اسب تولید کنه پس بدون مزایایی مثل آرامش و سکوت کابین و عوامل دیگه که تو این کلاس نیاز هست موجب شده از این استفاده کنه !
بیمر هم هنوز فروشی نکرده که بخوایم در موردش حرف بزنیم(البته اگر هم شروع کنه به دلیل قیمت بالاتر فطعا کمتره)
بعد تو به 40 نیوتون متر میگی گشتاور بیشتر ؟ داداش اون رو بزار واسه 300 کیلو وزن بیشترش بعد چه برتری واسه لینکلن ایجاد کرده اون نه شتاب و نه …
(ali (chevy nova
۲۸ اسفند ۱۳۹۷محاسن لینکلن مشخصه لازم نیستش که من باز بخوام تکرارشون کنم
فروش لینکلن هم باز مشخصه
در مورد انجین هم بی ام وه با حجم و تعداد سیلندر بیشتر فقط 10 اسب قوی تره که خوب نشون دهنده بازده کم موتورش هست
جالبه که لینکلن گشتاورش بالاتره
ارامش و سکوت لینکلن و بی ام و هم تا زمانی که تست نشن نمیشه در موردش قضاوت کرد
M
۲۸ اسفند ۱۳۹۷وای خدا این دیگه کیه ؟
میگه لازم نیست تکرار کنم ولی دوباره تکرار میکنه!
دوما تو جواب منو بده
(ali (chevy nova
۲۸ اسفند ۱۳۹۷جوابت رو دادم
بیشتر از این هم بخوای برو تو مجلات موتور ترند و کار اند درایور بخون به جوابهات میرسی
حسن
۲۸ اسفند ۱۳۹۷اگه حجم موتور برابر بود بله 40 نیوتن گشتاور اصلا قابل ذکر نبود
اگه درست بخونی دوستمون گفته با حجم کمتر گشتاور بیشتر و این قابل تحسینه و خوب میدونی که حجم و گشتاور نسبت مستقیم دارن
amir
۲۸ اسفند ۱۳۹۷40 نیتون متر گشتاور بیشتر لینکلن باعث شده 300 کیلو تجیهزات بیشتر
مثل محفظه بار بیشتر رو با همون شتاب بی ام و حمل کنه
یعنی بزرگ تر و سنگین تره ولی شتابش یکیه با بی ام و
Ali
۱۱ خرداد ۱۴۰۲داداش بی ام و هم خوبه ولی داخل لینکلن خیلی لوکس هست ، البته باید در نظر داشت که لینکلن نویگیتور ۲۰۲۳ خیلی خیلی بهتر هست .
riofarina
۲۸ اسفند ۱۳۹۷با حجم موتور کمتر و سیلندر کمتر مصرف بنزینش برابره
Solid Snake
۲۸ اسفند ۱۳۹۷تو این کلاس فقط نویگیتور
علی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷نویگیتور یکی از ماشینایی که باید با همین شکل چند سالی رو خط تولید باشه
واقعا پر ابهته
TESLA
۲۸ اسفند ۱۳۹۷دیگه لازم به ذکر نیست
بی ام و رقب مستقیم این لینکلن نیست
رقب اویاتوره هست که باز فرقی نداره لینکلن خیلی بهتره مخصوصا از لحاظ انجین و طراحی
لینکلن تعریف جدیدی از لوکس سازی ایجاد کرده
تنها رقیب این لینکلن فقط اسکالید هست
овsкиكMас
۲۸ اسفند ۱۳۹۷قطعا بی ام دبلیو،کیفیت فوق العاده مهندسی آلمانی
وقتی خود امریکایی ها هم بی ام دبلیو رو به لینکلن ترجیح میدن و فروش لینکلن تو خود امریکا کمتر از نصف فروش بیمر هست دیگه جای بحثی نمیمونه :)
یه بنده خدایی هم تا الان با ۳ تا از اکانت هاش کامنت گذاشته :)) خدا قوت ?
TESLA
۲۸ اسفند ۱۳۹۷کلا هر کی از ماشین امریکایی دفاع کنه از نظر شما یا علی نوا هست
یا محمد دیمن
ولی خیالت راحت هیچ کس مثل شما بیکار نیست همش در حال ساخت اکانت فیک باشه
ولی چشم هاتو باز کن خوب ببین دو سال دیگه سهم لینکلن از مرسدس هم بیشتر میشه تو بازار امریکا
تازه اینجا بحث ناویکیتور هست نه لینکلن
big & small block engine
۲۸ اسفند ۱۳۹۷لینکلن عجب غولی هستش
خیلی ابهت و وقار داره
آرش آمریکایی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷بهترین این کلاس بنظرم اسکلاید و نویگیتور هستن
چه فینالی بشه
Seyed.AMG
۲۸ اسفند ۱۳۹۷چه بخوای چه نخوای ، سلطان این سگمنت gls
به این دلیل میگم سلطان چون با اینکه قدیمی تر از رقباست اما به عنوان بهترین شاسی بلند فول سایز جهان (2018) از دیدگاه کار اند درایور انتخاب شد ، الان دوستان میگن این کراس اوور اون اس یو ویه و … اما باید بگم نوع شاسی در سگمنت تعیین کننده نیست
پس کار اند درایور از بین اینها چه نویگیتور ۲۰۱۷ و چه x7 ۲۰۱۸ یا اسکالید ۲۰۱۳ مرسدس gls ۲۰۱۲ رو انتخاب کرده و این واقعا شگفت اور .
TESLA
۲۸ اسفند ۱۳۹۷کسی به انتخاب مجله ها اهمیت نمیده
ناویگیتور سال پیش 18 هزار تا فروخته
در حالی کخ جی ال اس 9 هزار تا فروخته بود در بازار امریکا
یعنی دو برابر
تازه یه نگاه به کابین جی ای اس بنداز در مقابل لینکلن خیلی قدیمی و رنگ و رو رفتس
تازه بنز هم بهش اهمیت نمیده وگرنه تا الان نسل جدیدش اومده بود
овsкиكMас
۲۸ اسفند ۱۳۹۷کسی به انتخاب مجله ها اهمیت نمیده؟ پس واس چی امریکایی ها اینقدر کاهش فروش داشتن امسال ?نه تو بحث فروش نه تو بحث مجلات حرفی واس گفتن ندارین ?
(ali (chevy nova
۲۸ اسفند ۱۳۹۷کاهش فروشی که جنسیس داشت در سال 2018 برای 10 سال کافیه که طرفدارهای ماشینهای کره ای ساکت یه گوشه بشینن چیزی نگن
Seyed.AMG
۲۸ اسفند ۱۳۹۷نویگیتور ۲۰۱۷
جی ال اس ۲۰۱۲
خوب باید ماشین مدل ۲۰۱۷ تو سال ۲۰۱۸ فروش خیلی بیشتری از gls ۲۰۱۲ داشته باشه اونم تو وطن خودش اگر غیر از باشه باید به حال لینکلن زار زار گریه کرد در رابطه با کابین هم همینطور
و اما وقتی بنز میبنه تو سال ۲۰۱۸ باز هم فروش به این خوبی داره مرض نداره که خدا تومن برای تغییر نسل هزینه کنه در حال که نسل جدید امسال رونمایی میشه و در ضمن چون gls فعلی عالیه جانشینش باید عالی تر از عالی باشه و این زمانبر
TESLA
۲۸ اسفند ۱۳۹۷مشکل اینه که جی ال اس اصلا برای بنز صرفه اقتصادی نداره
سالی 7 هزار تا یا 8 هزار تا فروختن ارزش نسل عوض کردن رو نداره وگر نه تو این هفت سال برخی از مدل هاش 2 بار نسل عوض کردن
بازار ماشین های بزرگ هم فقط امریکاس
جایی که ماشین هایی مثل تاهو یا یوکان یا فورد اکسپدیشن مجال نفس کشیدن به فول سایز های دیگه رو نمیدن
همون جور هم نسخه های لوکس تر اون ها مثل اسکالید و ناویگیتور مجال نفس کشیدن به جی ال اس امثال اون نمیدن
حالا بنز میخواد هر چی که بسازه
اصولا 40 درصد کلاس هایی که بنز درشون حضور داره صود ده نیستن
مثلا نگاه کوروت انقدر صرفه اقتصادی داره که 7 دهه هست داره تولید میشه
ولی مثلا اس ال اس سود ده نبود
همین جی تی هم اخرش میشه عین اس ال اس
Solid Snake
۲۸ اسفند ۱۳۹۷سید فعلا که این gls حذف شده
اگه نمیشد واقعا شگفت آور بود
Amir
۲۸ اسفند ۱۳۹۷لینکلن برام جذاب تره به علاوه نویگیتور سالهاست از خوبان این سگمنته و کارش درسته :))
سلطان
۲۸ اسفند ۱۳۹۷تو این کلاس تنها مدلی که همه چی تمومه تویوتا لندکروزر ۲۰۰ هستش
باقی مدلا چه بی ام و چه بنز چه لینکلن چه کادیلاک همشون برا شهری ساخته شدن.
شما با اون کادیلاک حاظری بری افرود؟ معلومه نمیری
تویوتا لندکروزر ۲۰۰ بدن بهت ولی میری
خودم شخصا اگه بهم بگن یکی رو انتخاب کن تویوتا لندکروزر رو برمیدارم
کلا نمیفهمم چرا این شرکتا اس یو وی سایز بزرگ میزنن ولی قابلیتهای یه افرود رو تو ماشینشون پیاده نمیکنن
اون افرادایی که مثلا با کادیلاک رفتن تو کوه و تو یوتوب میبینین فیلمبرداریش اینطوریه که راننده اولش چندبار مسیر رو با یه جیپ رانگلر با لاستیکای خشن میره و میاد و تا کل مسیر اشنا میشه و بالا بلندی مسیر رو صاف میکنه مثلا سنگ میچینه بعدش میاد لینکلن یا کادیلاک رو میبره. پشت صحنه این فیلما رو نمیزارن ببینی ولی تو اینترنت خیلیا دیدن و گفتن با این روشای کثیف میرن افرود. وقتی میگم مسیر رو صاف میکنن یعنی واقعا صاف میکنن. تو فیلم مثلا دیده میشه پستی بلندی داره ولی حتی سوبارو اوت بک استیشن اون مسیر رو به راحتی میره چون با دست سنگ و خاک میریزن.
ولی تویوتا چی؟ طرف تویوتا لندکروزر ۲۰۰ رو تحویل گرفته فردا صبحش میره یه مسیر ناشناخته و به راحتی تا اخرش میره. چندبارم اسپین میکنه ولی میره. بعدم یه نااشنا میاد میگه تویوتا اسپین کرد پس بده. ولی لینکلن با تقلب اسپین نکرد پس خوبه
یه پدر پسر روسی تو امریکا با جی کلاس داشتن یه مسیر رو میرفتن دیدن تو مسیر اعضای یه تیم دارن مسیر رو سنگ و خاک میچینن و بعدم با کادیلاک دارن میرن. تو فیلم میگه وقتی داشتیم تو مسیر کادیلاک میشدیم انگار اومدیم زمین اسفالت ولی کادیلاکو رد میکنن میگن باز اومدیم افرود.
با این تقلباست کادیلاک میشه افرودر
شماهام دلتون خوشه با اینا میتونین افرود برین
اینطوری بگم اگه لینکلن و کادیلاک افرود باهاشون میشد رفت الان روسیه و کشورای عربی پر بود. قیمتشونم ارزونتر از تویوتا در میاد
تازه تویوتا لندکروزر ۲۰۰ گرونتره ولی چون واقعا و بدونه کلک و تقلب میتونه افرود بره تو کشورای عربی و روسیه میخرن و حاظرت براش پول بیشتری بدن
مهدی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷https://i.ytimg.com/vi/hY0mSpzHmWs/maxresdefault.jpg
https://scontent-frx5-1.cdninstagram.com/vp/93ab17c9de931cbbd1b11b0c79733bae/5D225FE7/t51.2885-15/e35/49440957_1868718326590417_2415427489310630450_n.jpg?_nc_ht=scontent-frx5-1.cdninstagram.com
https://scontent-atl3-1.cdninstagram.com/vp/be11f7566cce0a18df6522bddc57c174/5D13D36D/t51.2885-15/e35/51159511_247482699503411_1152583741104578726_n.jpg?_nc_ht=scontent-atl3-1.cdninstagram.com
https://scontent-ort2-2.cdninstagram.com/vp/a1703e4df390edd2165fe1bc4e8cb632/5D047488/t51.2885-15/sh0.08/e35/s640x640/51159511_247482699503411_1152583741104578726_n.jpg?_nc_ht=scontent-ort2-2.cdninstagram.com
M:::J:::Y
۲۸ اسفند ۱۳۹۷نویگیتور❤
تو که با عشوه گری…از همه دل میبری…منو شیدا میکنی…
امیر
۲۸ اسفند ۱۳۹۷طراحی خارجی جفتشون در یه حد هستن تقریبا و بحث سلیقس!
طراحی کابین حقیقتا نویگیتور تا حدودی بهتره ولوکس تر
فنی بی ام و بهتره بنظرم اما لینکلن جادار تره
اگه بی ام و اختلاف قیمتش زیاد نبود انتخابش میکردم ولی ناچارم لینکلنوانتخاب کنم
مهدی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/2019-bmw-x7-105-1543506036.jpg
https://scontent-frx5-1.cdninstagram.com/vp/55fc2ef591aa0b1608a6fa7f38ac0bde/5CDC3463/t51.2885-15/e35/50608388_607819036308923_1413248662651990097_n.jpg?_nc_ht=scontent-frx5-1.cdninstagram.com&se=8&ig_cache_key=MTk3NjM3OTg0MjA5ODYyMTMzNg%3D%3D.2
https://scontent-lhr3-1.cdninstagram.com/vp/a3663ad150a77b34c5abd0c473d4f18f/5D029ADD/t51.2885-15/sh0.08/e35/s640x640/49913268_112834193150870_4104014392667939763_n.jpg?_nc_ht=scontent-lhr3-1.cdninstagram.com&ig_cache_key=MTk2ODQyNzkwODQzOTg1ODc1Ng%3D%3D.2
https://scontent-frx5-1.cdninstagram.com/vp/103b843d58e9ddd4b77d280f1ca280fa/5D016455/t51.2885-15/e35/50571817_788258904843794_7738313176138147388_n.jpg?_nc_ht=scontent-frx5-1.cdninstagram.com&se=7&ig_cache_key=MTk1Njg0MjU3MzEwODY3OTc3MQ%3D%3D.2
https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/02/2019-BMW-X7-xDrive50i-G07-M-Sport-Weiss-Abu-Dhabi-Motors-02.jpg
https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/02/2019-BMW-X7-xDrive50i-G07-M-Sport-Weiss-Abu-Dhabi-Motors-05.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/01/BMW-X7-NYC-15.jpg
مهدی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷هردوSUVهای جذابی هستن. لینکن بیشتر برای یه خانواده خوبه که یه ماشین بزرگ وجادار میخوان.
اماX7 یه SUV لوکس وتنومندهستش که هم خیلی لوکس هستش وهم پرفومنس خیلی خوبی داره نسبت به رقبا.تعادل X7سرپیچ ها قطعا خیلی بهتراز لینکن هستش.X7 ظاهر جمع وجورتری هم داره.
درمورد کیفیت کابین هم اگه به تصاویر صندوق هردو ماشین نگاه کنیدمشخصه که کیفیت X7 چه در جنس مواد کابین وچه در دقت مونتاژیه سروگردن بهتراز لینکن هستش
Amir
۲۸ اسفند ۱۳۹۷واقعا چرا یه عده آدم بی کار میرن ماشینا رو بررسی می کنن از همه لحاظ از خریدار ها پرس و جو می کنن در حالی که میتونن مثل آقا مهدی با یه نگاه ساده به عکس نظر بدن کیفیت مواد x7 بهتر نویگیتوره؟!!حیفه این استعداد های ما هدر بره
مهدی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷عزیزم من بررسی های این دوخودرو رو مطالعه کردم.تمام چیزایی که گفتم نظرت مجلاتی بوده که تست کردن. اینکه لینکن سرپیچ ها هندلینگ ضعیف تری داره نسبت بهX7 شما بهش شک داری؟
اینکه کیفیت کابینX7 از لینکن بهتره شمابهش شک داری؟
نکنه برعکس هستش.واما درمورد کیفیت مونتاژ. شما صندوق لینکن رو ببین.به شکاف نامنظم بین صندلی ها وقطعات دیگه دقت کن.بعد مقایسه کن باX7
نه اینکه لینکن ضعیف عمل کرده باشه. هرچی باشه BMW برند لوکس تری هستش ودرمورد عملکرد خودرو سرپیچ ها هم BMW معیار باقی خودروسازانه.
Ali
۱۸ خرداد ۱۴۰۲عزیزم اگه لینکلن بیکیفیت بود موتور ترند تو ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ مقام اول رو به لینکلن نمیداد .
در ضمن سابقه ی لوکس سازی لینکلن و همچنین کادیلاک از بی ام و بیشتره .
riofarina
۲۸ اسفند ۱۳۹۷هر دو عالی هستن
من به bmw رای میدم با وجود حجم موتور بیشتر و سیلندر بیشتر مصرف بنزین برابر دارن که نشون دهنده تکنولوژی بالاترش هست ،داخلشم بهتره و طراحی بیرونی جدید و با ابهتم داره،از همه مهمتر آلمانی هست و bmw یعنی اوج تکنولوژی و راحتی و لوکس بودن.
علی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷دوستان با نگاه به عکس کیفیت مونتاژ رو هم میفهمن چه کارشناسای خبره ای داریم تو این مملکت !!!!!واقعا حیفه شما اشغال سوار شید
Elmiraj
۲۸ اسفند ۱۳۹۷در رقابت بین فول سایز ها که سال ۲۰۱۵ مجله موتورترند بین اسکلید ، اینفینیتی XQ80 ، لکسوس LX570 ، مرسدس GLS ، لینکلن ناویگیتور و رنجروور برگزار کرد……. اسکلید چه در بحث کیفیت و چه هندلینگ و راحتی از هر لحاظ پیروز میدان بود .
.
.
باز این ابر کارشناسان دنیای خودرو از روی عکس ها و از فاصله ۱۴ هزار کیلومتری به داوری کارشناسان موتورترند انتقاد می کردن و می گفتن که نه این گونه نیست …!!!
چون GLS آلمانیه !!!!!!!….به همین دلیل از همه با کیفیت تر و بهتره……!!!!!!!!!!!!!!!
حسن
۲۸ اسفند ۱۳۹۷داخل ماشین که سلیقه ایه ما هم میگیم نویگیتور یه دنیا جلوتره
چابکی و شتاب:ایکس 7با یک لیترحجم بیشتر و دوتا سیلند بیشتر سیصد کیلو هم وزنش کمتره 2 دهم ثانیه بهتره یعنی شما تعریف نمیکنید دارید ازش ایراد میگیرید
گشتاور:اگه حجم موتور برابر بود بله 40 نیوتن گشتاور اصلا قابل ذکر نبود
اگه درست بخونی دوستمون گفته با حجم کمتر گشتاور بیشتر و این قابل تحسینه و خوب میدونی که حجم و گشتاور نسبت مستقیم دارن
قیافه هم که از جبهه گیریه کارشناسا ن و اصحاب رسانه و مخاطبین در برابر ایکس هفت میشه نتیجه گرفت کجا ایستاده
حالا مقایسه کن با زمان رونماییه نویگیتور که همه این حجم از هارمونی تو این هیکل درشت را تحسین کردند و تا چه مدت طولانی اخبارش تو بورس بود طراحیه هنرمندانه.
sina
۲۸ اسفند ۱۳۹۷قطعا لینکلن
فول سایز ساختن قاعده و هنر خاص خودش رو می طلبه. نمیشه یه ردیف صندلی بچسبونی ته x5 و توقع داشته باشی جلو امریکایی ها شانسی داشته باشی برا فروش.
Elmiraj
۲۸ اسفند ۱۳۹۷چسبوندن یه ردیف صندلی به X5 را خوب اومدی….
.
در کلاس SUVهای فول سایز لوکس که شدیداً مورد علاقه بنده هست ژاپنی های باکیفیتی مثل لکسوسLX570 و اینفینیتیXQ80 هم حرف های زیادی برای گفتن دارن…???…
مهدی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷این فقط وفقط توهم شماست
TESLA
۲۸ اسفند ۱۳۹۷اره یکی دیگه از توهمات ما میدونی چیه
ما فکر میکنیم ناویگیتور بیش از 2 دهه هست که داره میفروشه
و بی ام و هنوز تازه یاد گرفته بخواد اس یو وی فول سایز بسازه تازه اونم کراس اوور از اب در اومده
Amir Machine
۲۸ اسفند ۱۳۹۷نخیر، اتفاقاً سینا جان کاملاً درست گفت
توهم عقیدۀ شما است که در همهجا و همه کلاسها بامو رو برتر میدونی
کلاسی که بامو تازه واردش شده، آمریکاییها هشتاد ساله درش حضور دارن
میدونستی شورلت سابربن از سال 1935 تا حالا بیوقفه در حال تولیده و اولین شاسیبلند دنیا محسوب میشه؟
همونطور بامو M3 از بهترین سدانهای اسپرت دنیا است، شاسیبلندهای فول سایز آمریکایی هم در کلاس خودشون بهترین هستن و آمار فروش هم دقیقاً همین موضوع رو نشون میده
قرار نیست بامو به هر کلاسی وارد میشه بهترین باشه، این X7 هم دقیقاً یه X5 کشیده با یه ردیف صندلی اضافه و قیمت بیشتره که در اصل باید با لینکلن اویاتور مقایسه بشه نه هیولایی مثل نویگیتور
F22raptor
۲ فروردین ۱۳۹۸@TESLA
تازه اونم کراس اوور از آب دراومده
این جمله ات خیلی خنده دار بود مرسی ?????????
(ali (chevy nova
۲۸ اسفند ۱۳۹۷مهدی
تو بحث کم میاری توهین نکن چون نشون میده از کم اوردنت شروع به توهین کردی
حسن
۲۹ اسفند ۱۳۹۷شما ب ام و را بی خیال کلا یه اس یو وی فول سایز تو المان اسم ببر
حالا قدیمی هم نباشه به کنار سابقه هم نمیخواد فقط قوطی نباشه
خسروی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷دوست عزیز قبل از نظر دادن کمی فکر کن در مورد چه شرکتی داری نظر میدی.
چسبوندن یه ردیف به ته X5 ؟؟؟!!! فکر کردی یه محصول داخلیست.
me84
۲۸ اسفند ۱۳۹۷.
تو این سگمنت آمریکاییها پادشاهی میکنن. بقیه باید به مقامهای وزیری اکتفا کنن
حمیدرضا
۲۸ اسفند ۱۳۹۷از اون دوئل های سخت هستش من به لینکلن رای دادم به علت ابعاد بزرگترش وگرنه از نظر فنی نسبت حجم به مصرف بی ام و خیلی بهتر بودالبته در بسیاری از موارد رقابتی بازهم رقیب امریکایی منطقی تر عمل کرده
Amir Machine
۲۸ اسفند ۱۳۹۷کامنتهایی تو این سایت دیده میشه که موجبات شادی روح و روان آدم رو فراهم میکنه!!
اون شخص معلومالحال میگه آمریکاییها نه تو فروش نه تو جوایز حرفی برا گفتن نداشتن!!!
خدایی اینو خوندم از خنده دل درد گرفتم!!!!
بهتره باهم یه مروری بر آمار واقعی داشته باشیم تا ببینیم واقعیت زمین تا آسمون با این چرتوپرتهایی که بعضیها اینجا مینویسن فرق داره
افتخارات آمریکاییها در سال 2018:
شاسیبلند سال موتور ترند: جیپ رانگلر
پیکاپ سال موتور ترند: دوج رم
ماشین اسپرت سال روداندترک: شورلت کوروت ZR1
پیکاپ سال آمریکای شمالی: دوج رم
بهترین مینیون سال به انتخاب کارانددرایور: کرایسلر پاسیفیکا
بهترین پیکاپ سال به انتخاب کارانددرایور: دوج رم
قابلاعتمادترین ماشین لوکس سال به انتخاب کانسومر ریپورتز: لینکلن کانتیننتال
و نهایتاً شورلت کوروت و فورد موستانگ هم که جزء 10 ماشین برتر سال کارانددرایور هستن
حالا بریم سراغ آمار فروش
رکورد بیشترین افزایش فروش بازار آمریکا در سال 2018 در اختیار تسلا است با 290 درصد افزایش!!!!!!!!!!
علاوه بر این، سال 2018 در بازار آمریکا جیپ 17.5 درصد، رم 7.3 درصد و دوج 2.8 درصد افزایش فروش داشتن (افزایش فروش کل گروه فیات-کرایسلر هم 8.3 درصد بوده)
حالا نکتۀ جالب اینه که طرف تا میبینه تو آمار فروش یه کلاس آمریکاییها بالاتر از آلمانیها هستن سریع بحث فروش کل برند رو وسط میکشه!!!!!!!!!!!! این دیگه شاهکاره واقعاً!!!!!
آخه عمو اینجا دوئل دوتا شاسیبلند فول سایز لوکسه که لینکلن و کادیلاک تو این کلاس پادشاهی میکنن، چه ربطی به فروش کل داره؟
مثل اینه که بگی آمار فروش بامو سری 3 از لینکلن نویگیتور بیشتره!!!! استدلال مضحکتر از این دیده بودین؟
اما بااینحال اگه بازم دوست دارین کلی حساب کنین طوری نیست، کلی حساب میکنیم!
سال 2018 جنرال موتورز با 3 میلیون دستگاه، پرفروشترین خودروساز آمریکا شده که این یعنی آمریکاییها محصولات GM رو به کل ژاپنیها، آلمانیها، کرهایها و… ترجیح دادن!!!!!!!!!!
Elmiraj
۲۸ اسفند ۱۳۹۷دمت گرم آقا امیر….
.
کسی که فقط یه ذره از دنیای خودرو سر دربیاره نمی تونه به کامنت شما هیچ جوابی بده ….
افزایش فروش ۲۹۰ درصدی !!!! تسلا رو یه بار من خودم به عرض این آقایون رسوندم …..چند ماه قبل در یکی از همین پیج ها که بحث آمریکایی و آلمانی بود من بار دیگه بحث شکست خوردن سدان های لوکس آلمانی را از تسلا Model S در سال ۲۰۱۷ را عنوان کردم ولی یه آقای به اصتلاح آلمانی باز که خیلی خیلی هم به حرف های خودش مطمئن هست گفت که تسلا در سال ۲۰۱۸ با کاهش فروش مواجه بوده….!!!!!!
چند تا از جو گیر های سایت هم که از تغییر استراتژی فورد و جنرالموتورز خبر ندارن ….موضوعی که باعث کاهش تولید سدان های دو خودروساز شده و آمار کلی فروش دو غول را در سال ۲۰۱۸ پایین آورده…
از کاهش فروش ۵۰ درصدی جنسیس هم در این گونه مواقع چشم پوشی می کنن……
Amir Machine
۲۸ اسفند ۱۳۹۷Elmiraj عزیز
شما لطف داری، دیگه تا یهجایی میشه اراجیفی که بعضیها تو این سایت میگن رو تحمل و در برابرش سکوت کرد
بهزاد
۲۸ اسفند ۱۳۹۷امیر جان نمیدونم منظور شما از کل دقیقا چیه یا شاید قصد قیاس با تک تک برندها و فروششون تو آمریکا بوده و چون بحث آمار هست این حرف شما برای کل مصداق نداره چون فروش کل برندهای ژاپنی تو آمریکا حدود 6 میلیون و 150 هزار و فروش آلمانی ها حدود 1 میلیون و 300 هزار دستگاه و مجموع فروش کره ای ها 1 میلیون 257 هزار که در مجموع و کل میشه بیش از 7 میلیون و 440 هزار در مقابل آمریکایی ها که بیش از 7 میلیون و 600 هزار دستگاه بدون احتساب تسلا خودرو فروختن.
Amir Machine
۲۸ اسفند ۱۳۹۷جناب بهزار
نه منظور من این نبود که جنرال موتورز یا کل آمریکاییها از همۀ برندهای ژاپنی و کرهای بیشتر فروختن، منظور من مقایسۀ فروش جنرال موتورز با فروش تکتک شرکتهای ژاپنی، کرهای و آلمانی بود.
این موضوع رو هم به این جهت مطرح کردم که تا جایی مثلاً میگیم فروش کادیلاک اسکالید از مرسدس GLS بیشتره سریع جواب میدن که مرسدس پرفروشترین برند لوکس آمریکا است. فروش یه ماشین یا یه کلاس چه ربطی به فروش کل داره؟
برا همین گفتم اگه اینطوری بخوایم حساب کنیم که جنرال موتورز پرفروشترین خودروساز آمریکاس
خسروی
۲۹ اسفند ۱۳۹۷خوب معلومه آمریکایی ها GM رو ترجیح میدهند.
آمار فروش شاسی بلند ها رو تو آلمان هم یه بررسی میکردین.
عرفان
۲۸ اسفند ۱۳۹۷واقعا انتخاب سختیه اما گه به من باشه، تو این سگمنت
اول فورد اکسپدیشن
دوم بیمر x7
سوم لینکلن نویگیتور
Achtung
۲۸ اسفند ۱۳۹۷مطمئن باشید تو همون سال اول x7 خیلی بیشتر میفروشه مشخصه خیلی لوکس تره
مهدی
۲۸ اسفند ۱۳۹۷لینکن نویگیتور فقط یه ماشین کاربردی هستش.واسه یه خانواده.واسه رسوندن بچه ها به مدرسه.اماBMW X7 یامرسدسGLS ایناSUVهای تنومندولوکسی هستن که واسه افرادی هستش که SUVهای بزرگ جسه وخیلی لوکس رو دوست دارن اونم باهندلینگ خیلی خوب.
کوروتZR1 ازدید همین دوستان بهترین خودروی پرفومنس آمریکایی هستش!!!
اما همین ماشین دربرنامه گرندتور زمانیکه جرمی کلارسون داشت باهاش در پیست رانندگی میکردیهود متوجه دود زیادی شد.وقتی پیاده شد دیدفاتحه کوروت خونده شده چون سیستم کلاچ وگیربگس خودرو ازبین رفته بود.بله تفاوت مهندسی دراینه.اینکه هرساله درقعرجدول خودروها وخودروسازان غیرقابل اعتماد هستن
(ali (chevy nova
۲۸ اسفند ۱۳۹۷تقدیم به تو مهدی
https://www.pedal.ir/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/15-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF/
میشه بگی المانی های مهندسی شده کجان؟؟؟؟؟
Elmiraj
۲۸ اسفند ۱۳۹۷(( ناویگیتور واسه رسوندن بچه ها به مدرسه))
خوبه خودت هم میگی که X7 سریعتر و چابکتره پس واسه رسوندن بچه ها در خیابان های شلوغ و پر پیچ و خم X7 با جسه کوچکتر و سریع ترش بهتره تا ناویگیتور بزرگ و کُند…!!!!!
(( اما بی ام و X7 و مرسدس جی ال اس SUV های تنومند و لوکسی هستن ))
عزیزم X7 و GLS شاسی نردبانی ندارن که بخوان SUV هم باشند… اونم تنومندش…!!!!!
.
.
.
در مورد ZR1 هم هر وقت BMW سوپراسپرت موتور جلویی تولید کرد که با دیفرانسیل عقب ، قیمت ۱۴۰ هزار دلار و ۱۶۶۵ کیلوگرم وزن دور نوربرگرینگ را در ۶:۵۷ بزنه و با پورشه ۹۱۸ یک میلیون دلاری برابری کنه…!!!!!!….. اونوقت از ضعف کوروت سخن بگو…………….
OMID
۲۸ اسفند ۱۳۹۷فاتحه کوروت خونده نشده بود ، کلاچش یکم دود کرد و بعدش باهاش رفتن داخل شهر ، مگه ندیدی ؟
مهندسی یعنی اینکه جرمی هر کاری کرد نتونست کوروت رو سر بده
الان خوبه منم بگم m5 تو درگ car wow فاتحش خونده شد ؟ اب از تو اگزوز زد بیرون ؟ از تسلا مدل اس و پورشه پانامرا و مرسدس gt چهار در شکست خورد ؟
مهندسی یعنی باگ موتور m5?
net
۲۹ اسفند ۱۳۹۷مصرف سوخت هر دو زیاده.جلوپنجره بزرگ x7 مثل جلوپنجره بزرگ سری ۷ فیست لیفت و x5 خیلی زشته ولی جلوپنجره کوچک سری ۸ خیلی زیباست.جدیدا این مدل چراغهای باریک جلو در x7 و سری هفت ۷ فیس لیفت و سری۸ خیلی زیباست
Ardalan
۲۹ اسفند ۱۳۹۷اکثر دوستان نوشتن که لینکلن چون بزرگتره بهتره.با این متر و معیار اگه یه اپارتمان 80 متری با چهارتاچرخ زیرش تو این سگمنت شرکت داده میشد قطعا همه رو میبرد
حسن
۲۹ اسفند ۱۳۹۷بله لینکلن بهتره اما دلیلایلش از دید یه ماشین باز با یه ساختمان ساز فرق داره
لینکلن چون بزرگتره و طراحیه بهتری داره پس بهتره هر چقد ماشین بزرگتر خوشگل دراوردن ماشین سخت تره شما ببین ب ام و از ایکس 4 تا ایکس 6 همه شکل همن ایکس هفتم که 2 تا صندلی بیشتر داره طراحیه بیرونی هم که صفره ایکس 6 با جلو پنجره ی ماک نامتوازن ترین ماشین بزرگ
لینکلن بهتره که با دو تا سیلند کمتر و حجم کمترو سیصد کیلو وزن بیشتر شتابش برابر با ایکس 7
نویگیتور بهتره چون با دوتا سیلندر کمتر و حجم کمتر گشتاورش 40 تا بیشتره
فقط میمونه تعصب به یه ماشین که خود خودرو نویسای دنیا هم اومدن گفتن ایکس 7 مخالفین بی ام و که هیچ طرفداراشم دو تکه کرده و این اصلا برای بی ام و خوب نیست حالا شماها از چی دفاع میکنید اونم جلو ماشینی که تحسین همه ی کارشناسان و مخاطبان را بر انگیخت