لینکلن

نهایت شکوه و تجمل، معرفی نسل جدید لینکلن نویگیتور در نیویورک

لینکلن سال گذشته در نمایشگاه نیویورک کانسپت نویگیتور را معرفی نمود که پیش‌نمایشی از نسل جدید این SUV فول سایز لوکس بود. حالا یک سال بعد سازندهٔ آمریکایی نسل جدید یا چهارم نویگیتور را رسماً در همین نمایشگاه رونمایی کرده است. نسل جدید این خودرو که به‌طور کامل نسبت به نسل قبلی متحول شده است، وعده داده که لوکس‌تر از همیشه باشد.

lincoln-navigator-2018-1024-01

برای شروع، بدنهٔ نسل جدید نویگیتور از آلومینیوم سبک‌وزن ساخته شده است که این تغییر موجب کاهش حدود ۹۰ کیلوگرمی وزن آن نسبت به نسل قبلی شده است. در زیر کاپوت این SUV مجلل نیز یک پیشرانهٔ V6 توئین توربو قرار گرفته است که گفته می‌شود حدود ۴۵۰ اسب بخار قدرت دارد. البته در این مورد هنوز نمی‌توان با اطمینان سخن گفت. نیروی این موتور نیز توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ جدید ساخت فورد منتقل می‌شود. نسل جدید نویگیتور مانند نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ نسل قبلی تنها با همین یک پیشرانهٔ شش سیلندر عرضه می‌شود و متأسفانه خبری از موتور هشت سیلندر برای آن نیست.

lincoln-navigator-2018-1600

داخل کابین نویگیتور جدید نیز کاملاً متحول شده تا بتواند در صدر کلاس SUVهای لوکس بازار قرار گیرد. این ماشین به‌صورت استاندارد به سه ردیف صندلی مجهز شده و از یک سیستم مدیریت حمل بار منحصربه‌فرد هم استفاده می‌کند که شامل یک قفسهٔ قابل تنظیم در پشت صندلی‌های عقب می‌شود. علاوه بر این، صندلی‌های جلوی نویگیتور ۲۰۱۸ مجهز به سیستم گرمایش، سرمایش و ماساژور بوده و در ۳۰ جهت مختلف قابل تنظیم هستند.

lincoln-navigator-2018-1024-0e

برای این SUV فوق لوکس آمریکایی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی SYNC 3 فورد با قابلیت پشتیبانی از کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل در نظر گرفته شده است درحالی‌که این سیستم از طریق دو نمایشگر ۱۰ اینچی برای سرنشینان عقب هم در دسترس قرار دارد. نویگیتور همچنین به اینترنت وای فای هم مجهز شده است که می‌تواند در یک‌زمان تا ۱۰ گوشی هوشمند را پشتیبانی کند. خریدارانی که خواهان یک تجربهٔ صوتی فوق‌العاده هستند نیز می‌توانند سیستم صوتی Revel Ultima با ۲۰ بلندگو و حالات پخش مختلف را سفارش دهند.

تعدادی از دیگر ویژگی‌های کلیدی نویگیتور جدید نیز شامل مواردی چون سیستم کمکی تریلر، دوربین دید ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، نمایشگر سربالای ۱۲ اینچی سفارشی، شش پورت USB، چهار خروجی برق ۱۲ ولت و یک خروجی ۱۱۰ ولت می‌شود درحالی‌که شارژر بی‌سیم هم برای آن قابل سفارش است. لینکلن نویگیتور ۲۰۱۸ همچنین از خدمات «برچسب سیاه» نیز بهره می‌برد که شامل تمدید زمان گارانتی و ارائهٔ خدمات پس از فروش پریمیوم می‌شود. این ویژگی، تعمیر و نگهداری خودرو را هم پوشش می‌دهد. عملکرد سیستم کمکی تریلر بدین‌صورت است که در هنگام دنده‌عقب رفتن و اتصال تریلر به خودرو، به‌طور خودکار آن‌را هدایت می‌کند؛ اما عجیب است که لینکلن سیستم حفظ حرکت میان خطوط را برای نویگیتور ارائه نکرده است.

lincoln-navigator-2018-1024-04

طراحی بیرونی نسل جدید نویگیتور تا حد زیادی به نسخهٔ کانسپت آن و همچنین سدان کانتیننتال شباهت دارد؛ بنابراین در این SUV شاهد طراحی باشکوهی هستیم که از ویژگی‌های کلیدی آن می‌توان به جلوپنجرهٔ بزرگ کرومی، رینگ‌های منحصربه‌فرد و چراغ‌های عقب متصل‌به‌هم اشاره کرد. البته متأسفانه در نویگیتور جدید درهای گالوینگ نسخهٔ کانسپت حذف شده‌اند. لینکلن همچنین در این SUV پرچم‌دار یک تکنولوژی روشنایی جدید را بکار برده است که به‌صورت خودکار هنگام حرکت با سرعت‌های پایین به‌منظور افزایش دید نور چراغ‌ها را گسترش داده و در هنگام حرکت با سرعت‌های بالا برای جلوگیری از تابش خیره‌کننده، پرتو نور را باریک می‌کند.

علاوه بر این، یک سیستم نورپردازی هم به‌عنوان خوشامدگویی هنگام ورود سرنشینان در این خودرو تعبیه شده است که زیر دستگیرهٔ درها را روشن کرده و نشان لینکلن را هم روی زمین به نمایش درمی‌آورد. لینکلن نویگیتور با حضور رقبای قدرتمندی چون کادیلاک اسکالید، مرسدس بنز GLS، رنجروور اتوبیوگرافی و لکسس LX نیاز مبرمی به به‌روزرسانی و ارائهٔ نسل جدید داشت و حالا این کار انجام گرفته است. نویگیتور جدید خصوصاً در بخش استایل بیرونی بسیار قدرتمند عمل کرده و از طراحی بسیار باشکوه و باابهتی برخوردار شده که از این لحاظ کاملاً توانایی رقابت با رقبای خود را دارد.

lincoln-navigator-2018-1024-17

هنوز هیچ صحبتی از قیمت نسل جدید نویگیتور نشده است اما پیش‌بینی می‌شود قیمت پایه‌ای در حدود ۶۵ هزار دلار داشته باشد.

[دانلود ویدئو]

با پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم.

نمایشگاه خودروی نیویورک

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    به نظرم ماشینهای آمریکایی خیلی خیلی شبیه هم شدن و پلتفورمشون یکی شده دقیقا شاسی و ابعاد همون جی ام ، دوج ، کادیلاکه فقط از نظر طراحی داخلی و طراحی بیرونی تغیرات بوجود اوردن . ولی هر چی هست دوست داشتنیه هر چند به مردی و ابهت کادیلاک و جی ام نمیرسه .
    با تچکر

    1. KING 918 (محمدرضا)

      ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      فقط 65 هزار دلار :-o

      1. Noble

        ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        خیلی وقته همچین شاسی بلند فول سایز قشنکی ندیده بودم ?
        حالت خوشامد گویی هم داره.???
        از اسم قشنگ و با ابهتی استفاده کردن و دیگه خبری از عدد و حرف نیست. ?
        حیف که در های پروانه ایش حذف شده. ?
        از نبود موتور 8 سیلندر هم انتقاد نمیکنم ، اینطوری نویگیتور شاسی بلند پاک تر و کم مصرف تری خواهد بود.
        لینکلن نویگیتور کانسپت وقتی در های گالوینگش باز می شد ، پله هایی از داخل ماشین به بیرون می آمد و جلوی پای کسی که میخواست سوار ماشین بشه قرار می گرفت ، نمیدونم اون پله ها هستن یا حذف شدن.

        وقتی به ابهت و امکانات این ماشین دقت کردم و داشتم این مقاله رو میخوندم احتمال میدادم قیمتش بالای 150000 دلار باشه ، ولی فقط 65000 دلاره ، ??
        من که هم به GLS ترجیحش میدم و هم به لکسوس LX و هم به رنجرور اتوبیوگرافی.
        این سری از نویگیتور یک پدیده ی جدیده. باید دید کادیلاک اسکالاد حریفش میشه یا نه.

        1. GT

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (544 ديدگاه)

          هنوز جی ال اس و کولینان در راهن باید اون موقع دید.رقابت جذابی میشه

        2. Noble

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          کولینان که احتمالا 6 برابر این قیمت داشته باشه. فانتوم که 420/000 دلار بود.

        3. Noble

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          GLS هم مطنئنا حداقل 15000 دلار از این گرون تر باشه.

        4. آریا

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (263 ديدگاه)

          پلت فرم نویگیتور با f150 مشترکه. یعنی با یه وانت پلت فرم مشترک داره و هیچوقت از لحاظ کیفیت سواری و کیفیت متریال به پای GLS نمیرسه.
          نمیشه با دیدن یه عکس و خوندن تجهیزات گفت چه ماشینی بهتره (کاری که خیلیامون تو ایران میکنیم)
          چند وقت پیش یه مقایسه از نویگیتور( نسل قبل) و GLS خوندم و نگارنده به کیفت متریال و کیفیت سواری بسیار بهتر GLS اشاره کرده بود.
          به علاوه این که طبیعتا بنز خیلی از شاخه لوکس فورد با ابهت تره.

        5. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (7383 ديدگاه)

          جناب اریا
          بنز هنر نکرده که با کیفیت تره چون قیمتش بالاتر از نویگیتور هستش
          در ضمن تمام محصولات بنز گرون تر هستن تا لینکلن که همین با عث میشه تو هر زمینه دستش باز تر باشه
          بعدش شما سوارش شدی که میگی کیفیتش به بنز نمیرسه؟؟؟؟؟؟
          یعنی اون افرادی که لینکلن میخرن مثل شما عقلشون نمیرسه که دارن چی میخرن؟؟؟؟؟؟؟؟
          در اخر تعریف ابهت از نظر شما چی هست؟؟؟؟؟؟

          موافقم 1
          مخالفم 1
        6. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (7383 ديدگاه)

          راستی اریا ((کاربر 1000 اسم )) با 11 تا دیدگاه
          ماشین امریکایی با تمام نقاط ضعفش ازنظرشما و المانی بازها که برا امثال من اندازه ی پشیزی مهم نیست با ارزش هست
          پس
          عشقست ماشین امریکایی پر مصرف
          عشقست ماشین امریکایی بدون هندلینگ
          عشقست ماشین امریکایی کم کیفیت

          موافقم 2
          مخالفم 1
    2. ونوم اف ۵

      ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      پلتفرم این با جی ام مشترکه مطمئنی ؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. Hemichan

        ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (719 ديدگاه)

        با فورد f150 و فورد اکسپدیشن مشترکه

        1. Machine

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1279 ديدگاه)

          در پاسخ به دوستمون آریا
          شماها (منظورم بعضی از طرفداران خودروهای آلمانیه) هم که فقط منتظرین یه ماشین آمریکایی معرفی بشه سریعاً بیاین زیر پُستش هر جور که شده ثابت کنین که محصولات آلمانی از اون بهترن!! نمونه‌هاش رو هم فراوون میشه اینجا و تو مطلب چلنجر دیمن دید. من واقعاً نمیفهمم چه اصراری دارین که هی بگین صنعت خودروسازی آلمان بهتر از آمریکاس؟ واقعاً چرا؟
          همۀ طرفدارای خودروسازی آمریکا، ژاپن، انگلستان، ایتالیا و… جمع بشن سند محضری تنظیم و امضا کنن که صنعت خودروسازی آلمان بهترین جهانه از این حرکات دست برمیدارین آیا؟

          موافقم 2
          مخالفم 1
        2. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (7383 ديدگاه)

          Machine
          دوست من
          یه سری از افراد هستن که دیگه به اخر خط رسیدن و نمیتونن دیگه حرف منطقی بزنن و شروع کردن به فکاهی گفتن که خوب نشون دهنده ی فشار مضاعفی هست که رو این افراده
          محصولی مثل چلنجر دیمون با قیمت خیییلللیی پایین تر کاری کرده که محصولات گرون قیمت المانی نمیتونن انجامش بدن و همین موضوعات باعث شده که یه سری افراد دیگه حرفی برا گفتن ندارن بگن و شروع به گفتن داستان حسین کرد شبستری میکنن
          من بازم تبرک میگم به دوستان امریکایی بازم که خودروسازان امریکایی دارن کاری میکنن که طرفداران بعضی از خودروسازان کشور المان نمیتونن تحمل کنن

      2. (ali (CHEVY NOVA

        ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (7383 ديدگاه)

        ونوم اف ۵
        نه دادا پلتفرم این مدل با فورد اکسپلورر یکسان هست و ربطی به محصولات جی ام نداره

        1. Machine

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1279 ديدگاه)

          نه علی آقا
          پلت فرم نویگیتور با فورد اکسپیدیشن مشترکه نه با اکسپلورر
          نویگیتور ساختارش بدنه رو شاسیه درحالیکه اکسپلورر یه کراس‌اووره

        2. ونوم اف ۵

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          علی شوی گل میدونم اون دوستمون کامنت اول گفته با کدی و … مشترکه یعنی حیرون شدم

        3. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (7383 ديدگاه)

          Machine
          شرمنده دوست من
          شما درست میگی با اکسپدیشن مشترک هستش که محصولی فول سایز هست
          اکسپلورر فور د محصولی سا یز متوسط هست
          من عذر میخوام از دوستان امریکایی بازم

        4. آریا

          ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (263 ديدگاه)

          علی عزیز در جواب کامنتایی که گذاشتی میخوام چند نکته رو بگم:
          اول اینکه تعداد پایین کامنتام به دلیل عوض کردن آدرس ایمیلمه وگرنه من چند سالی میشه تو پدال کامنت میزارم.
          دوم اینکه کامنتهای بیشتر اصلا نشونه ی سواد خودرویی بالاتر نیست.
          سوم اینکه من گفته های مجلاتی رو بازگو میکنم که به بی طرفی معروفا نه مثل موتور ترند که همش رپورتاژ میده بیرون.
          چهارم اینکه نظرات متفاوته دوست من نمیشه هر کی با شما نظرش یکی نبود با ادبیاتی تند بهش حمله کنین.
          راستی کاربر 1000 اسم یعنی چی؟؟؟
          من فقط با اسم آریا کامنت میزارم.

        5. Machine

          ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1279 ديدگاه)

          موتورترند رپورتاژ میده بیرون؟؟!!؟؟!!!
          جوک قشنگی بود!
          خوبه موتورترند همین امسال مرسدس بنز GLC رو بعنوان SUV سال انتخاب کرده و این حرفو میزنی

  2. Saied

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    اسکالیدو بیشتر دوس دارم.

  3. mostafa

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    واقعا زیباست
    یه سورپرایز واقعی از لینکلن

  4. احسان

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (314 ديدگاه)

    از رینگاش خوش نیومد ،کلید تنظیم صندلی و روکش بلندگو هم شبیه بنز اس کلاس

  5. علیرضا میرزایی

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (337 ديدگاه)

    لینکلن نکن!!!!!! لینکلن با ورورد این ماشینت همه رقبارو کنار میزنی !! لینکلن وجودت تو این سگمنت لازمه ولی نه انقدر پرقدرت !!!(با لحن فیلم ابدویک روز بخونید!!!!)
    تا الان تو این کلاس فقط لکسوس lx رو دوست داشتم ولی حالا با دیدن این نظرم تغییر کرد.

  6. panamera,turbo

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (6 ديدگاه)

    دم خودروسازان امریکایی گرم, نشون دادن میشه خودرویی تولید کرد که هم با کیفیت باشه هم ارزون,واقعا محشره,اگه 65000 هزار دلار بابت این ماشین بدی بیشتر از یه رنجروور 200/000هزار دلاری بهت ایمنی و امکانات میده,به عبارتی این ماشین در امریکا ارزونتر از ارزونترین شاسی بلند لکسوس تو بازار ایرانه ولی در عمل بسیار سطح بالاتر از گرونترین شاسی بلند لکسوسlx570 تو بازارهای جهانیه

    1. آریا

      ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      قیمت پایه رقباش اینه:
      بنز جی ال اس: 67.000 دلار
      رنج روور : 90.000 دلار
      لکسس ال ایکس: 89.000 دلار
      اینفینیتی کیو ایکس 80 : 64.000 دلار
      میشه بگید اون 200.000 هزار دلار از کجا اومد؟؟؟

        1. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          دوست عزیز توی همون لینکی ک گذاشتی قیمت پایه رنجرور رو نوشته 85هزار دلار!

        2. Machine

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1279 ديدگاه)

          بله میدونم فقط میخواستم بگم که قیمت 200 هزار دلاری که اون دوستمون گفته بی پایه و اساس نیست وگرنه مطمئناً قیمت نویگیتور هم با سفارش همۀ آپشن‌ها ممکنه به 100 هزار دلار هم برسه

        3. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          ممنون از جواب خوبت. منم میدونم قیمت رنجرور ب 200هزار دلار میرسه ولی خب اون دوستمون قیمت پایه 65هزاردلاری نویگیتور رو با قیمت مدل رده بالا رنجرور مقایسه کرده !

  7. فرید

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (49 ديدگاه)

    خودرویی جذاب در کنار رقبایی جذاب…

  8. حميد

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    عاشق اینجور اس یؤ وی ها هستم
    جلوپنجره بزرک و رینگهای زیبا

  9. امیر

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    ببخشید سی جهت یعنی چی کجاها میشه
    بسیار زییا باشکوه لوکس وخاص شده بدنه ماشین بسیار جذاب شده نویگیتور واکسپدیشن جدید هردو عالین درطراحی خارجی وداخلی زیبایی دارن

  10. خسرو

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    اومده هنرمندانه از رنجروور کپی کرده- نمای بغل/ تنظیمات صندلی و اسپیکر از مرسدس/چینیزاسیون ..

    1. ونوم اف ۵

      ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      داداش الان اگه میخوای بگی کپی کرده بگو از سانتافه که چند تا لایک بگیری خستگیت در بره

      1. خسرو

        ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (2293 ديدگاه)

        اقا از سانتافه کپی کرده خخخ ..

    2. اشکان

      ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (106 ديدگاه)

      با دنیای خودرو شکوهمندانه خدافظی کن با این نظرت…?

  11. فرشاد سجادیان

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    نمای عقب و داشبوردش میتونست لوکس‎تر باشه اما در کل ماشین زیبا و خوش قیمتیه.

  12. فيصل.

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    رینگ ۲۲. به این میگن ابهت

  13. آرش آمریکایی

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (639 ديدگاه)

    ماشین لوکس و نسبتا ارزونیه
    ولی کاش فورد بجای موتورهای اکوبوست از همون هشت سیلندرهای قدیمی استفاده میکرد
    بجاش مثل جنرال موتورز و کرایسلر از روشهای دیگه مثل خاموش کردن سیلندرها و توانایی محدود کردن توان خودرو توسط راننده برای کاهش مصرف سوخت استفاده میکرد

  14. shahin

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    عظمت و شکوه حتی از تو عکساش معلومه

  15. حمیدرضا

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    کلا suv رو فقط با ساخته های امریکایی میشه شناخت فقط یه تویوتا هست که میتونه جلوشون کمی عرض اندام کنه همین چند روز پیش تو خیابون یه فورد اف150 دیدم وقتی از کنارش رد شدم داشتم به این فکر میکردم اگر این وانت هست هایلوکس 2017 چی محسوب میشه

    1. آریا

      ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      هیلوکس و f150 اصلا رقیب هم نیستن دوست عزیز و این که تست آفرود تا حلا هیچ suv آمریکایی نتونسته مقابل بنز G دووم بیاره.

      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (7383 ديدگاه)

        آریا
        منظورت از دوام چی هست؟؟؟؟؟؟
        هر زمان المان تونست مثل رپتور یا هامر که شیب 65 درجه رو میره با قیمت کم تر از 100 هزار دلار بسازه بیا با هم صحبت کنیم
        از حرفهات معلومه دیگه چیزی نداری بگی که خوب باعث خوشحالی هست کاربر 1000 اسم اریا

        1. آریا

          ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (263 ديدگاه)

          دیگه این 1000 اسمی که نوشتیو نفهمیدم.
          علی عزیز علاقت یا بهتره بگم عشقت به ماشینای آمریکایی باعث شده به هر کی که از یه ماشین آمریکایی ایراد بگیره حمله کنی.
          من خودم بارها کامنتای شمارو لایک کردم و برخلاف تصور شما آلمانی باز و ضد آمریکایی نیستم و برای مثال رکورد های فوق العاده ی وایپر ACR در 13 پیست معروف که پورشه 918 رو به زانو درآورد تحسین میکنم .
          اگه شما میگی ماشین آمریکایی بی نقصه و بهترینه خود این باعث پسرفته تا قبول نکنیم نقصی هست هیچ نمیتونیم اونو برطرف کنیم.

  16. کارل شلبی

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    کلا در دو چیز خلاصه میشه لوکس و زیبا

  17. omid622

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    از بیرون بهش نگاه میکنی انگار نسخه پروتایپ هستش اما نگو که نسخه اصلیه با این ظاهر بیرونش رودست همه رقبا اومده و ابهت مثال زدنی رو داره البته جا داشت نسخه ۸ سیلندرش رو هم معرفی کنن البته با موتور بالای ۶۰۰ اسب که دیگه کلا اسکالاید رو جا می زاره و میره صدر جدول بهترین شاسی بلند لوکس امریکا

  18. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خییلی خودروی فوق العاده ای هس.طراحی جذاب و با ابهت. امکانات و تجهیزات فراوون با قیمت مناسب.از هر جهت عالیه.البته ب شخصه دوس داشتم ستون هاش یه رنگ باشن و بین چراغای عقبش باریک تر باشه.

  19. احسان(احسان سابق)

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    امروز ماشین رو تو پارکینگ که پارک کردم یه منظره خیلی جالب دیدم: یدونه پراید در کنار یدونه شورولت سیلورادو 2015 پارک بود(تو خوزستان زندگی می کنم). تا حالا هیچ وقت به اندازه امروز پراید رو حقیر ندیده بودم. سیلورادوی پرابهت در کنار پراید بیچاره. اصلا قابل قیاس نبود.جالب این هست که هر دو پروفروش ترین خودرو در کشور سازندشون هستن(بعد از اف 150) که یجورایی پراید معرف اوضاع اقتصادی اکثر ایرانی ها و سیلورادو هم معرف اوضاع اقتصادی اکثر امریکایی ها.
    حالا فرض کنید نویگیتور جدید در کنار کوییک قرار بگیره. نمیتونم تصور کنم که چقدر خجالت آوره.

  20. احمد

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ۶۵ هزار دلار ؟ این ماشین به این لوکسی ۶۵ هزار دلار، اصلا تو اروپا زیر ۲۰۰ هرار دلار لوکس به حساب نمیاد . من واقعا موندم یه همچین ماشین با شکوهی با این امکانات چطور میشه ۶۵ هزار دلار باشه. مگه میشه ، مگه داریم . حساب کن شب میری سمت ماشینت اون لوگوی زیبا زیر ماشین جلوی پات روشن بشه . واااای ، حیف از دیدن این زیبایی تو ایران محروم هستیم ، و نباید ماشین های روز و زیبای آمریکایی تو بازار ما باشند. چه حالی اروپایی ها و چینی ها میکنند. این ظلم به اراده و شعور میلیونها ایرانی ست که فکر کنیم صلاحشون اینه که حتی ما برند ماشینهای بازار رو کامل نداشته باشیم . امریکا زشته ، عیبه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا