لینکلن اعلام کرده است که حتی پس از عرضهٔ کراساوور کاملاً جدید اویاتور در سال ۲۰۱۹ بهعنوان جایگزین مدل MKT، علاقهمند است همچنان به تولید MKT ادامه دهد. مدیر بازاریابی لینکلن آقای «رابرت پارکر» در گفتگویی با اتوموتیو نیوز گفته است که این کراساوور ۹ ساله همچنان برای خدمات کرایهای خودروی محبوبی است و بنابراین پیشبینی میشود که در آینده کماکان توسط خریداران مختلف برای استفاده بهعنوان خودروی هتلها و یا خودروی حمل جنازه مورداستفاده قرار گیرد.
لینکلن هماکنون با مدلهای اصلی خود مثل نویگیتور و اویاتور روی بازارهای سودآور تمرکز کرده و نمیخواهد در اجارهٔ آنها تخفیف دهد که این یعنی MKT هنوز نقش مهمی را ایفا میکند. آقای پارکر دراینباره گفته است:
«در حال حاضر MKT میتواند نقش محصول سودآوری را برای لینکلن بازی کند و فکر نمیکنیم که ادامهٔ تولید آن تأثیر منفی روی برند ما داشته باشد».
اما در حالی لینکلن قصد دارد همچنان به تولید MKT ادامه دهد که این کراساوور فول سایز کمترین فروش را در بین محصولات این برند لوکس آمریکایی دارد. این خودرو از ابتدای امسال تا پایان ماه آگوست تنها ۱,۶۵۳ دستگاه فروش داشته که ۲۲ درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است. MKT همچنین تنها محصول لینکلن است که همچنان از طراحی قدیمی جلوپنجرهٔ بال مانند این شرکت استفاده میکند و بهاحتمالزیاد لینکلن اقدام به بهروزرسانی آن نخواهد کرد.
لینکلن برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت ۲۰۰۸ نسخهٔ کانسپت MKT را رونمایی کرد و سپس حدود یک سال بعد نسخهٔ تولیدی آن با مدل ۲۰۱۰ به بازار آمد. این کراساوور فول سایز لوکس روی پلتفرم D4 فورد ساخته شده که با مدلهای اکسپلورر، فلکس و تاروس مشترک است. MKT برای مدل ۲۰۱۳ مورد فیسلیفت و بهروزرسانی قرار گرفت و برای اولین بار در نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۱ رونمایی شد. طی این فیسلیفت، قدرت پیشرانهٔ ۳.۷ لیتری V6 تنفس طبیعی MKT از ۲۷۰ اسب بخار به ۳۰۵ اسب بخار افزایش پیدا کرد و یک پیشرانهٔ جدید ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو اکوبوست با ۳۶۵ اسب بخار قدرت هم در کنار آن ارائه شد.
اما قرار است بهزودی MKT با نسل جدید مدل اویاتور جایگزین شود که نسخهٔ کانسپت آن در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۸ رونمایی شد. اویاتور اما برخلاف MKT روی یک پلتفرم کاملاً جدید دیفرانسیل عقب ساخته میشود. این کراساوور جدید به یک پیشرانهٔ توئین توربوی بنزینی مجهز خواهد بود و یک قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی هم بهصورت سفارشی برای آن ارائه خواهد شد. اما به گفتۀ آقای پارکر، تحقیقات نشان داده که خریداران به پرداخت مبالغ بیشتر برای خرید مدل بالا ردۀ Black Label اویاتور علاقه دارند که این موضوع لینکلن را قادر میسازد بیشتر روی تکفروشی تمرکز کند. این یعنی اویاتور با تخفیف به سازمانها فروخته نمیشود و این وظیفه بر عهدۀ MKT گذاشته خواهد شد.
یانکی
۱۱ مهر ۱۳۹۷فورد باید یه 8 سیلندر رو نوگیتور و آویاتور سوار کنه.جالیه یه کمپانی که این همه 8 سیلندر داره مثل کایوت 5لیتری 480 اسب رویه بولیت.5.2لیتری 530 اسب.5.2 لیتری سوپر شارژ 720 اسب.5.8 لیتری 662 اسب.فقط رو موستانگ سوار میکنه
احمدرضا
۱۱ مهر ۱۳۹۷یه خورده ای زشت نیس؟
مهدی
۱۱ مهر ۱۳۹۷تا مدل ۲۰۱۷ یکی از یکی زشتره انصافا.جلوش انگارشکلاتی هستش که رفته جلو آفتاب وآب شده وآویزون شده.اما مدل۲۰۱۸عالی شده.اونقدرخوب شده که انگارچندسر وگردن پیشرفت کرده نسبت به مدل ۲۰۱۷.هرچند کانسپته
(Ali (Chevy nova
۱۲ مهر ۱۳۹۷ماشىن شکلاتى باشه بهتره تا غورباقه باشه
Sajjad
۱۱ مهر ۱۳۹۷عکس اخر اویاتور
هرچقدر نگاهش میکنم سیر نمیشم
واقعا زیباست
از اون طرح هاییه که بعد چندین سال بازم زیبایی خودشو حفظ میکنه
مثل بیوک ریورا یا الدورادو
عشق ماشین
۱۲ مهر ۱۳۹۷محصولات لینکلن رو باید از نزدیک ببینی واقعا زیبا هستن .تو مناطق آزاد وقتی یکیش رد میشه بخصوص mkt همه بهش نگاه میکنن
مانی
۱۲ مهر ۱۳۹۷پدال جون پاراگراف اول رو خوندم فکر کردم با لینکلن شوخی داری :D
(Ali (Chevy nova
۱۲ مهر ۱۳۹۷شوخى درکار نىست
بنز هم براى حمل جنازه محصول داره و همىنطور تاکسى هاى که از کلاس e تولىد مىکنه
احمدرضا
۱۲ مهر ۱۳۹۷منتظر اویاتور هستم ولی چقدر عجیبه که گفته MKT تولیدش ادامه پیدا میکنه به نظرم یکم کلاس یه ماشینی که بالاخره 9سال روی خط تولید بوده میاد پایین به نظرم لینکلن بهتر بود سال قبل این مدل رو از خط تولید خارج کنه
حسن
۱۲ مهر ۱۳۹۷لىنکلن رو خىلى دوست دارم