لینکلن قیمت تیپهای مختلف کراساوور لوکس اویاتور را اعلام کرده است. سازندهٔ آمریکایی، این کراساوور جدید را در سه تیپ مختلف به نامهای استاندارد، رزرو و بلک لیبل به بازار عرضه میکند که قیمت پایینترین تیپ، یعنی تیپ استاندارد با انتقال قدرت دیفرانسیل عقب از ۵۲,۱۹۵ دلار آغاز میشود. این یعنی اویاتور ۹,۵۰۰ دلار از بامو X5 XDrive40i ارزانتر است و از مرسدس بنز GLE350 و آئودی Q7 هم به ترتیب ۲,۵۰۰ دلار و ۲,۳۵۰ دلار قیمت کمتری دارد.
اما اویاتور نهتنها از رقبای آلمانی خود ارزانتر است بلکه پیشرانهٔ استاندارد آن نیز قدرت بیشتری نسبت به آنها دارد. این کراساوور لوکس آمریکایی بهصورت استاندارد با پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو ارائه میشود که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور دارد. در تیپ پایه نیروی موتور توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب انتقال پیدا میکند اما سامانهٔ چهارچرخ محرک نیز بهعنوان یک آپشن با قیمت ۲,۵۰۰ دلار برای آن قابل سفارش است.
علاوه بر این، لینکلن قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی را هم بهعنوان یک آپشن و با نام گرند تورینگ برای هر سه تیپ اویاتور ارائه میکند. این اما آپشن گرانقیمتی است بهگونهای که قیمت اویاتور گرند تورینگ در تیپ استاندارد از ۶۹,۸۹۵ دلار آغاز میشود که ۱۷,۷۰۰ دلار بیشتر از تیپ استاندارد معمولی است. با پرداخت این مبلغ، خریداران مالک همان پیشرانهٔ V6 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی خواهند شد که مجموعاً ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۱۳ نیوتن متر گشتاور دارد. در مدلهای گرند تورینگ سامانهٔ چهارچرخ محرک نیز بهصورت استاندارد ارائه میشود.
تیپ پایه یا استاندارد اویاتور هرچند از همه ارزانتر است اما تجهیزات مناسب و قابلتوجهی دارد که ازجملهٔ آنها میتوان به درِ صندوق بار برقی، رینگهای ۱۹ اینچی، چراغهای جلوی LED اتوماتیک، سیستم صوتی پریمیوم با ۱۰ بلندگو، سیستم حالات رانندگی لینکلن، صفحهنمایش لمسی ۱۰ اینچی برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Sync 3 با پشتیبانی از کارپلی و اندروید اتو، سیستم کمک به شروع حرکت در سراشیبیها، پکیج ایمنی Co-Pilot360 لینکلن و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.
قیمت تیپ رزرو با پیشرانهٔ معمولی از ۵۶,۱۹۰ دلار آغاز میشود و از تجهیزات بیشتری مثل رینگهای ۲۰ اینچی، دوربین دید ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی Revel با ۱۴ بلندگو، سیستم کنترل تهویهٔ چهار منطقهای و… برخوردار است؛ و نهایتاً قیمت بالاترین تیپ یعنی بلک لیبل هم از ۷۸,۷۹۰ دلار آغاز میشود. این تیپ بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است اما در صورت سفارش قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی، قیمت آن به ۸۸,۸۹۵ دلار افزایش پیدا میکند.
تیپ بلک لیبل بهصورت استاندارد از تمامی آپشنها و پکیجها برخوردار است و نیازی به پرداخت هزینهٔ اضافی بهمنظور سفارش آپشنها برای آن نیست. به همین دلیل برای این تیپ تنها دو آپشن قابل سفارش است که شامل رنگ خاکستری تاریک به قیمت ۱,۷۵۰ دلار و پکیج یدک کشی تریلر کلاس IV به قیمت ۵۰۰ دلار میشود؛ بنابراین قیمت بالاترین نسخهٔ لینکلن اویاتور با تمامی آپشنها و پکیجها و قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی به ۹۱,۱۴۵ دلار میرسد.
محمد
۶ بهمن ۱۳۹۷فکر میکنم همه ی طرفدارای دنیای خودرو از پیشرفتای لینکلن خوشحالن , میگن چیزی که تو رو نکشه قوی ترت میکنه ! واقعا فورد بعد از بحران اقتصادی آمریکا حسابی خودشو جمع و جور کرد و با واگذاری برندهای ضررده و کم سودش روی بهتر
ین ویژگی های خودش تمرکز کرده و واقعا هم داره نتیجه میگیره
حسن
۶ بهمن ۱۳۹۷کاملا درسته
پیشرفتهای لینکلن در 3 سال اخیر عالی بوده
فورد سال 2008 و اوج بحران اقتصادی بخاطر مدیریت عالی الن مولالی تونست خیلی عالی بحران رو مدیریت کنه و خودش رو با کمترین میزان اسیب دیدگی از اون بحران نجات بده
سروش
۶ بهمن ۱۳۹۷چقدر لینکلن داره خوب کار می کنه! خودروی کم نقص در همه جنبه ها و قیمت بسیار پایین تر از رقبا. فروشش فوق العاده میشه
حسن
۶ بهمن ۱۳۹۷لینکلن مدل کانتیننتال سفارشیش رو که تعداد 80 دستگاه بود رو با قیمت 110 هزار دلار در چند ساعت تمامش رو فروخت
این مدل هم فروشش عالی میشه با توجه به قیمت مناسب و طراحی خوب و اصالت برندش
کاوه
۶ بهمن ۱۳۹۷خودروی شاسی بلند بدون سیستم چهارچرخ یه خورده ضایع است. چنین اتومبیل لوکسی باید به شکل ارژینال چهارچرخ محرک باشد نه اینکه به عنوان آپشن ارائه شود. فورد داره میگه این ماشین زیبا را در بز رگراه های کالیفرنیا برانید.
احمدرضا
۶ بهمن ۱۳۹۷حرف شما درسته اما خوبیه این ماجرا اینه که دسته مشتری بازه یک نفر شاید استفادش همیشه شهره یا نهایت در جادست و خیلی نیاز به این سیستم نداشته باشه
ADAK
۶ بهمن ۱۳۹۷وای چقدر ماشین امریکایی خوبه حسن
آلمانی که الکی گرونه و زود زود خراب میشه !
ژاپنی اونم الکی گرونه و هیچی آپشن نداره و صرفا دوام داره !
کره ای که اشغاله به تمام معناست !
اما
اما
امریکایی بدون هیچ عَیبی و همه حُسن حَسن خان !!!
حسن
۶ بهمن ۱۳۹۷adak
اون چیز که عیان هست چه حاجت به بیان هست
امار فروش ها رو ببین دوباره
امسال که موستانگ برای چهارمین سال پیاپی اول شد و پشت سرش هم دوج با 2 نماینده و شورولت با 1 نماینده 4 ماشین پرفروش کوپه 2018 دنیا شدن اونم با وجود محصولاتی نظیر ایودی tt و بی ام و سری 3
تو بخش وانت و شاسی بلندها هم باز فورد سری اف اول شد برای چهل و چهارمین سال پیاپی در امریکا و شورولت سیلورادو و دوج رم رتبه 2 و3 رو تو امار فروش 2018 امریکا ثبت کردن
تو بخش ماشینهای پر فروش 2018 امریکا هم جیپ 3 تا نماینده داشت
همه این موارد نشون میده واقعیت اون چیزی هست که برای امثال شما خیلی گرون تموم شده برا همین هم دارید فرافکنی میکنید
در ضمن در خوب بودن ماشینهای ژاپنی هیچ شکی نیست و هیچ وقت هم من بهشون چیزی نگفتم
sina
۶ بهمن ۱۳۹۷اینو از نویگیتور بیشتر دوست دارم
حمیدرضا
۶ بهمن ۱۳۹۷جای دکمه استارت و استاپش خیلی باحاله و این که با موتور شیش سیلند رتوربو هم عرضه میشه باز یه مزیته به نظرم فروش مناسبی رو تجربه کنه ولی یکم لینکلن و کادیلاک باید بازار خارج از امریکا رو هم تقویت کنن الان تو امارت و قطر هر دو این برندها عرضه میشن ولی فروششون خیلی کمتر از آلمانی ها و حتی ژاپنی هاست
Elmiraj
۶ بهمن ۱۳۹۷زیباترین کراس اور فول سایز جهان قیمتی بین ۵۲ تا ۹۱ هزار دلار داره …که واقعاً فوقالعاده ست……
.
لینکلن در حال بازگشت قدرتمند…
.
.
تصاویر اول و دوم ☺☺☺
Ford taurus
۶ بهمن ۱۳۹۷وقتی یک امریکایی به میدان می اید ?
در میدان جای برای رقبا نیست ?