سال ۲۰۱۹ برای لینکلن سال خوبی بوده است زیرا افزایش فروش قابلتوجهی را تجربه کرده است. برند لوکس فورد در سال ۲۰۱۹ موفق به فروش ۱۱۲,۲۰۴ دستگاه خودرو در بازار ایالاتمتحده شده که نسبت به فروش ۱۰۳,۵۸۷ دستگاهی سال ۲۰۱۸ افزایشی ۸.۳ درصدی را نشان میدهد. این بیشترین فروش لینکلن از سال ۲۰۰۷ تاکنون محسوب میشود؛ اما این افزایش فروش لینکلن فقط به لطف شاسیبلندها حاصل شده است. کراساوور میان سایز ناتیلوس که نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ MKX محسوب میشود، پرفروشترین محصول لینکلن در سال ۲۰۱۹ بوده است. فروش این خودرو در سال ۲۰۱۹ با نزدیک به ۱۰ درصد افزایش به ۳۱,۷۱۱ دستگاه است.
لینکلن در اوایل سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه نیویورک کراساوور کامپکت جدید کُرسیر را بهعنوان جایگزین MKC معرفی کرد. این کراساوور جدید از ماه جولای به بازار ایالاتمتحده عرضه شد و تا پایان سال در طول شش ماه ۱۴,۰۷۲ دستگاه فروش داشته است. در شش ماه نخست سال ۲۰۱۹ نیز که MKC همچنان در بازار حضور داشته، موفق به فروش ۱۱,۷۴۳ دستگاه شده و بنابراین این دو کراساوور کامپکت در سال ۲۰۱۹ مجموعاً ۲۵,۸۱۵ فروش داشتهاند که کاهش جزئی ۱.۶ درصدی را نسبت به فروش ۲۶,۲۴۱ دستگاهی MKC در سال ۲۰۱۸ نشان میدهد. البته با توجه به تغییر نسل کراساوور کامپکت لینکلن در سال ۲۰۱۹ این کاهش فروش طبیعی به نظر میرسد.
از اسیووی فول سایز نویگیتور در سال ۲۰۱۹ تعداد ۱۸,۶۵۶ دستگاه فروخته شده که نشاندهندهٔ افزایشی ۴.۴ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۸ است. این بیشترین فروش نویگیتور از سال ۲۰۰۷ تاکنون محسوب میشود. در همین حال، از ماه جولای ۲۰۱۹ کراساوور کاملاً جدید اویاتور هم به بازار عرضه شده و تا پایان سال ۸,۳۲۳ دستگاه فروش داشته است؛ اما نکتهٔ جالب و عجیب اینکه کراساوور قدیمی و سالخوردهٔ MKT که با اویاتور جایگزین شده اما همچنان به بازار عرضه میشود، در سال ۲۰۱۹ افزایش فروش چشمگیر ۳۱ درصدی را تجربه کرده که بیشترین افزایش فروش در بین همهٔ محصولات لینکلن محسوب میشود. البته فروش این خودرو همچنان رقم ناچیز ۳,۳۸۸ دستگاه بوده است.
اما درحالیکه تقریباً همهٔ شاسیبلندهای لینکلن در سال ۲۰۱۹ با افزایش فروش مواجه بودهاند، طبق رویهٔ معمول این روزهای بازار، سدانهای لینکلن یعنی MKZ و کانتیننتال هردو کاهش فروش داشتهاند. فروش سدان میان سایز MKZ با کاهش ۱۲ درصدی به ۱۷,۷۲۶ دستگاه رسیده که کمترین فروش این خودرو از زمان ورود آن به بازار در سال ۲۰۰۶ تاکنون محسوب میشود. کاهش فروش سدان فول سایز کانتیننتال اما بسیار بیشتر بوده بهگونهای که با فروش تنها ۶,۵۸۷ دستگاه، کاهشی ۳۳ درصدی را تجربه کرده است. بااینحال با توجه به حضور قدرتمند لینکلن در بخش شاسیبلندها با مدلهای جدید و تازهنفس، انتظار میرود روند افزایشی فروش آن امسال هم ادامه یابد. همچنین با توجه به اوضاع فروش نابسامان اینفینیتی، دور از ذهن نیست که لینکلن بتواند تا پایان سال ۲۰۲۰ در جدول فروش برندهای لوکس بازار ایالاتمتحده این برند لوکس ژاپنی را پشت سر بگذارد.
ali (chevy nova)
۱۸ دی ۱۳۹۸ماشالاه لینکلن
Elmiraj
۱۸ دی ۱۳۹۸فروش ۱۱۲۲۰۴ دستگاهی برای شش مدل لوکسی که سه تاش در میانه سال تغییر نسل دادن بسیار عالیه…
به لطف این مدل های دگرگون شده افزایش فروش لینکلن در سال ۲۰۲۰ انفجاری خواهد بود .
NAVID۰۰۹۸
۱۸ دی ۱۳۹۸لیاقتش خیلی بیش از این فروشهاست .
شما با قیمتی در حدود ۴۰ هزار دلار لینکلن کانتیننتالی را میتوانید بخرید که دقیقاً احساس کادیلاک سیویلهای ۴۰سال پیش را به شما میده .
هر زمانی سفری به شهر دوبی دارم به بیشتر نمایندگیها سری میزنم و به جرئت میتونم بگم یکی از با احساسترین کارهای چرم و چوب را در کانتیننتال میبینید و رنگ مشکی این خودرو دیوانه کنندست ، مطمئناً بنز نمیشه ولی احساس میکنی اگر در اتوبان باهاش رانندگی کنی انگار سوار کشتی هستی ، دقیقاً همون چیزی که از یک آمریکایی انتظار میره .
نویگیتور هم حرف نداره فقط زیادی بزرگه ، بخصوص فضای داخلیش که اتفاقاً تستش را میتوانید در یوتیوب ( گاراژ بخردی ) ببینید به زبان فارسی .
در کل لینکلن در بهترین شرایط زمانه خودش قرار داره برعکس مادرش فورد که اگر پیکاپ ها را نداشت سقوط سختی در بازار داشت و اگر فورد موستانگ مک وان موفق نباشه باید یه فکر اساسی برای خودروهاش بکنه و یه رونمایی اساسی از هر خودرویی در کلاس جدید بکنه تا از این وضع در بیاد ، البته که رونمایی از هر خودرویی جدید نیازمند بودجه ای فراوان هم هست ، بخصوص خودروهای امروزه که با فناوریهای جدید و به روز معرفی میشوند .
ممد ژانگولر
۱۸ دی ۱۳۹۸کسانی که به تازگی ماشین بنزینی خریدن دچار ضرر فراوانی خواهند شد حالا هر برندی که باشه
فکر کن این همه پول بدی ماشینی بخری که از تو اگزوزش دود بیاد بیرون
G
۱۸ دی ۱۳۹۸ممد نویگیتور