کمی بیشتر از یک ماه پیش لینکلن به مناسبت هشتادسالگی سدان لوکس کانتیننتال نسخهٔ ویژهای از آنرا با نام Coach Door معرفی کرد. این نسخهٔ ویژه به درهای موسوم به خودکشی یا عکس بازشو مجهز شده بود که یکی از ویژگیهای معروف کانتیننتالهای دههٔ ۶۰ میلادی بوده است. به گفتهٔ لینکلن، تنها ۸۰ دستگاه از این کانتیننتال ویژه تولید میشود که هرکدام قیمتی بیش از ۱۱۰ هزار دلار دارند.
حال با اینکه تنها حدود یک ماه از معرفی کانتیننتال Coach Door میگذرد و همینطور با توجه به اینکه این خودرو گرانترین محصول حال حاضر لینکلن محسوب میشود، تمامی ۸۰ نمونهٔ برنامهریزیشده برای تولید آن بهطور کامل فروخته شدهاند. تحویل خودروها به خریداران نیز از تابستان آینده آغاز خواهد شد. تقاضای بالا برای این سدان لوکس با درهای الهام گرفته از دههٔ ۶۰ موجب شده که لینکلن تولید کانتیننتال Coach Door را یک سال دیگر نیز ادامه دهد.
البته فعلاً مشخص نیست که برای سال آینده چند دستگاه دیگر از این ماشین تولید خواهد شد اما برند لوکس فورد گفته است که در آیندهٔ نزدیک جزئیات بیشتری از این برنامه اعلام خواهد کرد؛ بنابراین کسانی که شانس خرید یکی از این هشتاد دستگاه را نداشتهاند میتوانند همچنان به خرید آن امیدوار باشند. پیشازاین نیز لینکلن اعلام کرده بود که تعداد محدودی از کانتیننتال Coach Door را برای مدل ۲۰۲۰ هم تولید خواهد کرد.
لینکلن در این نسخهٔ ویژه یکی از اصلیترین المانهای کلاسیک کانتیننتال را در سدان پرچمدار مدرن خود وارد کرده است و این برای علاقهمندان این برند اصیل آمریکایی ویژگی بسیار خوشایندی است؛ اما در کانتیننتال Coach Door علاوه بر استفاده از درهای عکس بازشو، فاصلهٔ محوری نیز ۱۵ سانتیمتر افزایش داشته و به گفتهٔ لینکلن بیشترین فضای پا را در این کلاس ارائه میکند. روی رکاب تمامی نمونههای این سدان لوکس هم پلاکی نصب شده که روی آن شمارهٔ تولید خودرو نقش بسته است.
Worth
۵ بهمن ۱۳۹۷بنظرمن برای اینجور خودروها با اینجور درب ها نباید اون فریم وسط خودرو باشه…
یعنی چطور بگم اون فلز عمودی که درب جلو وعقب رو از هم مجزا میکنه نباید بذارن.
اینجوری سرنشینان عقب راحت تر سوار و پیاده میشن.
قفل درب هارو میشه روی بدنه پایین یا بالا تعبیه کرد…
نظر شخصی
(ali (chevy nova
۵ بهمن ۱۳۹۷بخاطر اونکه مقاومت سقف رو زیاد کنن وگر نه نبود اون فریم علاوه بر خروج و سوار شدن اسون زیبایی رو هم به وجود میاره
و بازهم دم لینکلن گرم که بعد سالها دوری از رقابت بازم داره به دوران اوجش برمیگرده و اصالتش و پشتوانش رو به همه نشون میده
علیx76
۵ بهمن ۱۳۹۷روی بدنه ای با این طول
اگه ستون B حذف بشه با توجه به دهانه بزرگی که ایجاد میشه
مقاومت سقف نسبت به تنش برشی و لنگر خمشی میاد پایین
ضمن اینکه حالت استاتیکی متفاوتی درست میشه(بخاطر تغییر تکیه گاه ها)
و باید محاسبات سازه خودرو از اول انجام بشه
ارادت
جی کلاس مرسدس
۵ بهمن ۱۳۹۷خیلی لوکسه فقط چراغ عقبش اگر بهتر بود عالی میشید واقعا
حسن
۵ بهمن ۱۳۹۷اون از نسخه خاص کادیلاکct6 که تو چند ساعت همش فروش رفت و اینهم از نسخه خاص لینکلن
این نشون میده اون کسی که 110 هزار دلار پول میده برای همچین محصولی کاملا واقف بر بی نظیر بودن این لینکلن هست
حسن
۵ بهمن ۱۳۹۷همین چند وقت پیش که لینکل این محصول رو با قیمت 110 هزار دلار گذاشت برا فروش بعضی از اساتید گفتن این قیمت زیاده و با این پول میشه بنز و بی ام و گرفت ولی الان که تمام این نمونه ها با قیمت 110 هزار دلار فروش رفته بهم دوباره ثابت شد که بر خلاف نظر عده ای محدود واقعیت بازار رقابتی امریکا چی هستش
حمیدرضا
۵ بهمن ۱۳۹۷با این شخصیت می تونست قیمت بالاتری داشته باشه یاد حرف هموند تو گرند تور میفتم که می گفت ماشین های امریکایی زیادی ارزونن وگرنه شما فرض کنید این ماشینو یکی از غولای المانی تولید می کرد شک نکن دوبرابر این قیمت داشت همه هم با دیدنش کلی به به و چه چه میزدن
شاهین
۵ بهمن ۱۳۹۷حرفتو باید به سبک ماشین بازا و با فیبرکربن چاپ سه بعدیش بکنن