لینکلن

لینکلن کانتیننتال 2019، قایق لوکس زمینی!

لینکلن در حال آماده‌سازی مدل سال ۲۰۱۹ قایق لوکس خود یعنی کانتیننتال است. این خودرو بیش از ۲ سال پیش در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شده بود.


بنا به گزارش پدال و به نقل کارز دایرکت، قیمت این خودرو ظاهراً از ۴۷۱۴۰ دلار آغاز می‌شود که ۹۸۵ دلار بیشتر از مدل فعلی می‌باشد. البته این قیمت بالا با اضافه شدن تجهیزات بیشتر جبران می‌شود. مدل پایه کانتیننتال ۲۰۱۹ دارای چندین سیستم کمک راننده همچون ترمز اضطراری خودکار، هشدار نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی می‌باشد. همه‌ی این سیستم‌ها بخشی از پکیج کو پایلوت ۳۶۰ می‌باشند.


یک پله بالاتر لینکلن کانتیننتال Select قرار دارد که قیمت پایه آن با افزایش ۱۸۳۰ دلاری به ۵۶۸۳۰ دلار رسیده است. این نسخه جدای از تجهیزات کمک راننده یاد شده چیز جدید دیگری ندارد.


لینکلن برای مدل Reserve نیز حداقل ۶۰۷۰۵ دلار درخواست می‌کند. این نسخه هم افزایش قیمت ۴۹۲۵ دلاری را نشان می‌دهد اما خب پکیج تکنولوژی، هدآپ دیسپلی، دستیار پارک و پکیج آب و هوا به آن افزوده شده است. این پکیج آخری شامل غربیلک فرمان و صندلی‌های گرم شونده و یخ‌زدای شیشه‌ی جلو می‌باشد. پکیج تکنولوژی قبلاً یک آپشن ۴۲۱۵ دلاری بود و پکیج آب و هوا نیز ۸۵۰ دلار قیمت داشت. به این تجهیزات باید سیستم صوتی revel با ۱۳ بلندگو را نیز اضافه کنیم.

نهایتاً به مدل پرچم‌دار لینکلن کانتیننتال بلک لیبل می‌رسیم که ۴۶۳۰ دلار گران‌تر شده است. قیمت مدل سال ۲۰۱۹ این نسخه از ۷۱۰۴۰ دلار آغاز می‌شود. این مدل به‌صورت استاندارد از پکیج تکنولوژی سود برده و دارای صندلی‌های برقی با تنظیم در ۳۰ جهت می‌باشد. این صندلی‌ها قبلاً آپشنی ۱۵۰۰ دلاری بودند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    اى واى
    لىنکلن کانتىننتال
    عالىه عالى
    اىن مدل در دهه هاى 40 تا 80 رقىب سرسخت کادىلاک فلىت وود و کراىسلر امپرىال بود
    منتظر رقابت کانتىننتال با ct6 هستم

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. یانکی

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2353 ديدگاه)

      بزودی مدل جدیدی ازش میاد که درهایه خود کششی داره و مخالف هم دیگه باز میشه.واقعن تو این رنج قیمتی هیچ ماشینی پر تر از این پیدا نمیشه.

  2. (Ali (Chevy nova

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    کانتىننتال اواخر دهه ى 30 و براى رقابت با کادىلاک فلىت وود. پاکارد 12 و کراىسلر امپرىال تولىد شد
    سال 1939 با موتور 12 سىلندر در نسخه هاى کوپه. سدان و لىموزىن تولىد شد
    کانتىننتال لىموزىن محبوب خىلى از رىىس جمهورهاى کشورش بود
    کانتىننتال اوووووج رقابتش سال 1955 با کادىلاک الدورادو بود
    سال 1969 کانتىننتال با انبوهى از امکانات لوکس از قبىل جعبه ابزار تىتانىومى عرضه شد

  3. حسین وی

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (463 ديدگاه)

    امریکایی باز نیستم ولی واقعا ماشین با ابهتیه?

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. (Ali (Chevy nova

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      داداش
      براى درک ابهتش لازم نىست امرىکاىى باز باشى

      موافقم 3
      مخالفم 1
  4. michael

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ماهیچ,مانگاه :)
    ابهت رو

  5. امیر

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    نکته شگفت انگیز درباره ی این ماشین قیمت گذاری سخاوتمندانشه.شخصا بیشتر از کادیلاک ct6 دوستش دارم

  6. Sajjad

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    به امید بازگشت سدان های راحت و قدرتمند…

  7. علی

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    قیافش شبیه ماشین های 100 هزاردلاری به بالاست
    واسم عجیبه چرا اینقدر ارزونه
    یا امکانات پایه ایش هم آپشن حساب میشن یا کیفیت متریالش چندان بالا نیست

    موافقم 1
    مخالفم 3
  8. مانی

    ۷ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    طراحی‌ بیرونی عالی‌
    طراحی داخلی‌ عالی‌
    قیمت عالی‌،سواری و پرفورمنس نسبت به قیمت عالی‌
    آفرین به لگن ساز‌های آمریکا ای
    اگه خریدار‌های آمریکا‌ای عقل درست داشتن این ماشین خیلی‌ پر فروشتر از این حرفا بود

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. (Ali (Chevy nova

      ۷ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      مانى جان
      تا لگن سازاى المانى هستن امرىکا حرفى نداره بزنه

      1. مانی

        ۷ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        صد در صد
        مطمئنا لگن ساز‌های آلمانی خیلی‌ بهتر از لگن ساز‌های آمریکا یی هستن

        موافقم 1
        مخالفم 4
  9. مانی

    ۷ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    تنها ایراد طراحیش اینه که جای دریچه تهویه مطبوع با نمایشگر باید عوض میشد که تو خط مستقیم دید باشه
    بجا اون دوتا دریچه سیاه میتونستن دوتا دریچه نقره‌ای زیر نمایشگر بزنن،الان که اون بالاست مشکی‌ قشنگه
    اما میومد پائین مجبور بودن نقره‌ای بزنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا