لیموزینهایی که از تبدیل سدان ها به وجود آمدهاند دیگر کمکم به مدهای سالهای گذشته تبدیل میشوند. مخصوصاً اینکه مردم امروزی بیشتر از همیشه به سوی کراس اوورها و شاسی بلندها هجوم آوردهاند. این موضوع جای شرمساری دارد زیرا لیموزینهای طویل و کم ارتفاعی چون اینیکی به اندازهی بسیاری از خودروها جذاب هستند.
خودرویی که مشاهده میکنید لینکلن کانتیننتال ۱۹۶۵ است که شبیه هیچیک از نمونههای دیگری نبوده و به جای فاصله بین محوری استاندارد و سقفی بازشو، طویلتر بوده و سقفی ثابت دارد.
این لیموزین کلاسیک توسط لمان-پترسون به این شکل درآمده و کار انجام شده به حدی خوب بوده که فورد گارانتی خود را برای تمامی ساختههای این شرکت ارائه کرده است؛ و البته کار آنها به قدری خوب بوده که سلبریتیهای زیادی خودروهای آنها را خریدهاند.
رئیسجمهور لیندون جانسون یکی از آنها را دارد. سناتور رابرت کندی، فرماندار نلسون راک فلر و حتی وزیر امور خارجه شوروی سابق آندری گرومیکو یکی از خودروهای این شرکت را دارند؛ اما داستان این خودرو بسیار جذابتر است زیرا استیو مک کوئین اسطورهای مالک آن بوده است.
البته که مک کوئین بخاطر راندن فراریها و پورشهها و موتورسیکلتهای خود بهتر شناخته شده است؛ اما بعضی مواقع نیز درخواست راننده میکرده و در این زمانها مک کوئین از لیموزین خود استفاده میکرده است. از جمله تجهیزات لوکس خودرو در آن زمان میتوان به حائل کابین و لیوانهای کریستالی اشاره کرد.
PaRHaM
۱۱ خرداد ۱۳۹۶یعنی ب معنی واضح کلمه میگم ک من عاشق کانتینتال ۱۹۶۵ هستم❤
واقعا از زیبا ترین ماشین های دنیاس??
در وصفش هیچی نمیتونم بگم?
ولی نسخه های عادیش رو بیشتر دوس دارم تا لیموزین!
PaRHaM
۱۱ خرداد ۱۳۹۶معنی ابهت و زیبایی رو از این میشه فهمید !
http://uupload.ir/files/9abd_67-lincoln-continental-hd-pics-4.jpg
http://uupload.ir/files/3v92_1967-lincoln-continental-2.jpg
ونوم اف ۵
۱۱ خرداد ۱۳۹۶با اجازه دوستان امریکایی باز من به لینکلن کانتیننتال های کلاسیک از کشتی کانتیننتال استفاده کنم از بس که هیولاس و لوکسه
(ali(CHEVY NOVA
۱۱ خرداد ۱۳۹۶بسىار زىبا و با ابهت هستش
Germany
۱۱ خرداد ۱۳۹۶کم کم داره دلم به حال خودروسازی آمریکا می سوزه چون تولید خیلی از خودروهاش متوقف شده و قراره تولید چند تای دیگشون هم متوقف بشه از جمله
بیوک ورانو
کرایسلر 200
کرایسلر تاون اند کانتری
دوج دارت
دوج گرند کاراوان
جیپ کامپس
جیپ پاتریوت
کادیلاک ELR
Mahdi US CARS
۱۱ خرداد ۱۳۹۶آمریکا به دلسوزی تو احتیاج نداره
دلت به حال افکار اشتباهت بسوزه
(ali(CHEVY NOVA
۱۱ خرداد ۱۳۹۶تو دلت به حال وضعىت اسفناک خودروسازى المان بسوزه که بى ام و سرى 6 رو ىواشکى از رده خارجش کردن تو فروشش افتضاح بود
Achtung
۱۱ خرداد ۱۳۹۶خیلی خوشگله . یکی از دلایلی که از ژاپنیها متنفرم اینه که با مدلهای درپیت ارزون پلاستیکی رقابت رو منحرف کردن و باعث شدن دیگه نتونیم ماشین خوب سوار بشیم .
Amir
۱۱ خرداد ۱۳۹۶جاااااااااااان?????
یکی بیاد به داد این برسه!!!!!
(در اینکه ماشین های آمریکایی فوق العاده بودند و هستند و خواهند موند شکی نیس ولی “باعث شدن نتونیم ماشین خوب سوار شیم”.. دوست عزیز ماشین میدونی چیه که این حرفو زدی???)
عطا
۱۲ خرداد ۱۳۹۶Achtung داداش اصا اینا رو ول کن خودت جطوری؟ :|
… به هر حال هر چی باشن از ما ها بهتر هستند و باید قبول کنیم. البته خیلی بهتر. حالا چه ربطی به ماشین خوب سوار نشدن ما داره؟
فقط تویوتا و هوندا
۱۲ خرداد ۱۳۹۶من موندم کی به این لایک داده :))
Mahdi US CARS
۱۲ خرداد ۱۳۹۶اکانت فیک اومده و معلومه که لایک هم به خودش میده
مهدی
۱۱ خرداد ۱۳۹۶تو مقاله دوئل لینکلن و ولوو گفتم اون زمان که لینکلن خودروی لوکس میساخت بنز اس در مقابلش حکم زباله رو داشت که خیلی ها دیسلایک دادند البته این به خاطر عدم اگاهی هست. من جدا و بدون اغراق میگم تو دهه شصت و هفتاد خودروهایی مثل اس کلاس تو لذت سواری و اسایش سرنشین نه تنها در مقابل امثال کانتیننتال و دویل و الکترا و … بلکه در مقابل محصول ارزون قیمتی مثل ایمپالا که واسه قشر متوسط رو به پایین ساخته شده بود هم حرفی واسه گفتن نداشت این رو باید تو نمونه های سالم تجربه کنید تا متوجه بشین
مهدی
۱۱ خرداد ۱۳۹۶زباله افکار متعصب بعضی هاست.مرسدس اس کلاس همیشه در صدر خودروهای لوکس دنیا بوده و هرقدر مدلهای مختلف بنز در طول زمان دچار فراز و نشیب شدند یا از سبد محصولات حذف شدند اما بنز برای کلاس اس همیشه سنگ تموم گذاشت و برتری این مدل رو حفظ کرد.
ونوم اف ۵
۱۱ خرداد ۱۳۹۶مهدی جون یه بار کافیه بنز اس کلاسیک رو با لینکلن کلاسیک تو همایشی جایی از نزدیک ببینن همزمان مقایسه کنن حق رو به تو میدن
Mahdi US CARS
۱۱ خرداد ۱۳۹۶دوستان توهین ممنوع
بس کنید
باز یه عده ریختن وسط که مشکل تراشی کنن
(ali(CHEVY NOVA
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ونوم جان داداش مگه اس کلاس رو هماىش راه مىدن؟؟؟؟؟
ونوم اف ۵
۱۲ خرداد ۱۳۹۶بله علی اقا منتها چون خواهان نداره بدون بلیت میبینن امریکایی ها رو باید بلیت بخری ببینی داداشم
silver
۱۲ خرداد ۱۳۹۶بله ونوم
تازه با وجود این که لوازم ماشین آمریکایی نسبت به کلاسیکای دیگه تقریبا میشه گفت ریخته و یه آمریکایی رو نسبت به ماشینای دیگه میشه ارزون تر جمع کرد ولی بازم مالکان به بلیط فروشی افتادن که خودش جای سوال داره !
البته مدلایی از بنز هم داریم که از بس گرون قیمت اند که مالکین ماشین رو برای هر همایشی حرکت نمیدند و صد البته نیازی به بلیط فروشی برای امرار معاش و در آوردن خرجای ماشین ندارند !
مرسدس ۳۰۰c
170 کابریولت a
دو نمونه مرسدس پونتون با سقف وباستو
و خیلی مدلای دیگه هستند که ارزش جهانی بسیار بالایی دارند (بر خلاف بسیاری از هم دوره های امریکایی) و البته ممکنه سالی یکبار هم در همایش ها شرکت نکنند.
Steve McQueen
۱۱ خرداد ۱۳۹۶چه دورانی داشتم با این ماشین،یادش بخیر…..
ونوم اف ۵
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ما هم با فیلمهای شما
Steve McQueen
۱۱ خرداد ۱۳۹۶برای شما که آمریکایی باز هستید. حتماً فیلم بولت را ببین دوست عزیز.توی این فیلم از دوتا ماشین اسطوره ای استفاده شده. از یک داج چلنجر ویک فورد ماستنگ مدل 1969 استفاده شده که توی فیلم صدای ماشین ها ی هشت سیلندر با روانت بازی میکنه
ونوم اف ۵
۱۲ خرداد ۱۳۹۶دیدم فیلمشو راستی فورد اگه اشتباه نکنم ۲۰۰۹ یه موستانگ به همون رنگ به افتخار اون فیلم تولید کرد
احسان(احسان سابق)
۱۱ خرداد ۱۳۹۶انقدری که ما اینجا امریکا المان ژاپن میکنیم خودشون به این اندازه تعصب ندارن.
Mahdi US CARS
۱۲ خرداد ۱۳۹۶اره دقیقا
ولی کسی گوش نمیده
Behrouz anzali
۱۲ خرداد ۱۳۹۶بابا بیخیال عاشق ماشین همه ماشینا رو دوست داره لزومی نداره به هم بپرین بیخیال
h
۱۲ خرداد ۱۳۹۶پارسال که امدم تهران رفتیم خانه ساواک ، فکر کنم یه مدل همنطور داخل پارکینگش بود…