شایعاتی که چندی پیش در رابطه با احتمال ساخت لینکلن کانتیننتال با درهای عکس بازشو یا خودکشی مطرح شده بودند صحت داشتند زیرا سازندهٔ آمریکایی رسماً سدان پرچمدار خود را با درهای عکس بازشو معرفی کرده است. بدین ترتیب این درها که یکی از معروفترین و اصلیترین ویژگیهای طراحی کانتیننتالهای دههٔ ۶۰ میلادی بودند دوباره احیا شدهاند؛ اما این خودرو که Coach Door Edition نام گرفته، یک نسخهٔ ویژه است که به مناسبت هشتادسالگی کانتیننتال معرفی شده و متأسفانه تنها ۸۰ دستگاه از آن برای مدل ۲۰۱۹ ساخته میشود. البته گفته شده برای مدل ۲۰۲۰ هم تعداد محدود دیگری ساخته خواهد شد.
هرچند این کانتیننتال ویژه در ظاهر غیر از درهای عکس بازشو تفاوت دیگری با نسخهٔ استاندارد خود ندارد اما فاصلهٔ محوری آن ۱۵.۲ سانتیمتر بیشتر شده تا امکان نصب درهای عقب بزرگتر فراهم گردد. این افزایش فاصلهٔ محوری همچنین فضای پای بیشتری را هم برای سرنشینان عقب به همراه داشته که به ادعای لینکلن بهترین در این کلاس است. در این قسمت همچنین صندلیهای شخصی بسیار لوکس با کنسول میانی نصب شده است. بهمنظور سهولت در ورود و خروج، درهای عقب خودرو نیز بهصورت کامل ۹۰ درجه باز میشوند. این درها به سیستم الکتریکی هم مجهز هستند که آنها را بهصورت برقی باز و بسته میکند.
هنگامیکه مالک این کانتیننتال ویژه به خودروی خود نزدیک میشود، بهمنظور خوشامدگویی، از زیر آینههای جانبی و همینطور دستگیرهٔ درهای عقب، نوری روی زمین نقش میبندد. در داخل روی رکابهای عقب نیز پلاکی تعبیه شده که شمارهٔ تولید خودرو از ۸۰ روی آن نوشته شده است. در کنسول میان صندلیهای عقب این سدان لوکس آمریکایی بخش قابلانعطافی بهعنوان نگهدارندهٔ تبلت تعبیه شده که به پد شارژ بیسیم هم مجهز است. هرچند در این نسخهٔ ویژهٔ کانتیننتال تمرکز اصلی روی سرنشینان عقب بوده است اما برای راننده هم ویژگیهایی چون تنظیم ۳۰ جهتهٔ صندلی و نمایشگر سربالای استاندارد در نظر گرفته شده است.
کانتیننتال Coach Door Edition صرفاً با قویترین پیشرانهٔ نسخهٔ استاندارد یعنی ۳ لیتری V6 توئین توربو عرضه میشود. این موتور ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد که به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند. در این ماشین سه حالت رانندگی مختلف شامل معمولی، اسپرت و راحت هم تعبیه شده است. قیمت دقیق این نسخۀ ویژه هنوز اعلام نشده است اما مدیر ارتباطات لینکلن قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار دلار را برای آن اعلام کرده است که بیش از دو برابر قیمت پایۀ ۴۶ هزار دلاری نسخۀ استاندارد است. خریداران همچنین میتوانند برای این خودرو سرویس Black Label لینکلن را هم سفارش دهند که شامل خدماتی چون بررسی سالانهٔ خودرو و کارواش رایگان میشود. لینکل کانتیننتال Coach Door Edition در تابستان ۲۰۱۹ راهی نمایندگیهای فروش خواهد شد.
[دانلود ویدئو]
امیر علی بیوک
۲۷ آذر ۱۳۹۷در خوب بودنش که شکی نیست اما با این پول میشه یه لکسوس ال اس یا ائودی a8 فول گرفت اما ۶ سیلندر این ماشینم ۶ سیلندر بود
یانکی
۲۷ آذر ۱۳۹۷فقط. کدیلاک و لینکلن هستن که میتونن با رولز رویس و بنتلی رقابت کنن.نکته جالب اینه که بنز .بی ام دبلیو و امثال اینا نمیتونن به سمت همچین حرکتی برن.چون که باید این حرکات تو تاریخت موجود باشه که نگن تقلید کرده.الان یه عده میان میگن بنز قدیم درهاش بر عکس بوده.نه حاجی فقط لینکلن و رولز اینجوری بودن.در ضمن درهایه لینکلن اختصاصیه چون که ستون وسط هم نداشته.رو هم چفت میشدن.
کوروش
۲۷ آذر ۱۳۹۷همش واسه خودتان خود ماشین ساخته بنزه حالا این در واسه تاریخ خودرو سازی امریکا ….?
محمد
۲۷ آذر ۱۳۹۷خخخخ کی اصلاً به این چیز نگاه می کنه که بخواهد با شاهکار های بنز و بی ام و مقایسه اش کنه! در ضمن چیز خاصی هم دیده نمی شه کاملاً شبیه بقیه مدل هاست آمریکایی ها واسه یک درب مسخره اینقدر پول می گیرند حالا اگر قرار بود در حد بنز و بی ام و ماشین بسازند احتمالا پول هواپیما طلب می کردند
مانی
۲۷ آذر ۱۳۹۷خخخخ آخه کادیلاک و لینکلن که در حد لکزز نیستن چجوری فکر میکنی در حد رولزرویس هستن؟
در مورد تاریخ مرسدس هم برو در مورد W116 مدل ۶.۹ تو دهه ۷۰ مطالعه کن
با قیمت ۵۳هزار دولار حتی از رولزرویس سیلور شادو با ۴۳هزار دلار قیمت گرون تر بود
جالبه فلیتوود و سویل حدود ۱۶هزار تا قیمت داشتن
با وجود این قیمت چنان موفق ظاهر شد که حتی مسولان مرسدس هم فکرش رو نمیکردن
حالا نمیخوام به عقب تر برگردم
s.h
۲۷ آذر ۱۳۹۷لینکن و دی اس دارند خوب تو این کلاس جا می افتند شاید به زودی از ائودی a8 و بی ام و بزنند جلو و مشتریش بیشتر باشه مخصوصا دس اس
البته فکر نمیکردم لینکن انقدر سابقه داشته باشه
مهدی
۲۷ آذر ۱۳۹۷ازbmwوآیودی!!!!در خوب بودن این ماشین شکی نیست. امااین ماشین بیشتر رقیب کادیلاک. جنسیس وباکمی باارفاق لکسوس محسوب میشه.مرسدس کلاسs وسری7 وآیودیa8 انصافا یکی دوسروگرون لوکس تر ومدرن تروجذاب ترحساب میشن از هرنظر
NAVID۰۰۹۸
۲۷ آذر ۱۳۹۷خداوکیلی ،s.h عزیز ، روی چه حسابی برند معظم لینکلن را با دی اس چاقال مقایسه میکنی .
دی اس خودروهایی میزنه که نهایت تکنولوژی موتورش ۱/۶ لیتری پژو ، سیترئنه با زَرقوبرق اضافه .
لینکلن را باید برین در نمایندگی (( دوبی )) تستش بکنید تا به عظمتش پِی ببرید .
واقعاً نسبت به قیمت میصرفه با اون همه کیفیت چرمی که در کابین به کار رفته ، یک ماشین آمریکایی واقعیه ، اما ظرافت لکسوس و باقی رقبا را نداره .
محمد
۲۷ آذر ۱۳۹۷Ds خیلی عالیه در حد خودش خوبه لااقل واسه دوتا لولا این همه پول نمی گیرد
Amir Machine
۲۷ آذر ۱۳۹۷محمد
شما که اینقدر سطحینگری و حتی متن این مطلب رو هم درست نخوندی، با کدوم اطلاعات اینطوری حرف میزنی؟
اون قیمت 46 هزار دلاری، قیمت پایۀ کانتیننتاله با موتور 3.7 لیتری تنفس طبیعی 305 اسب بخاری دیفرانسیل جلو که از کلی تجهیزات هم بیبهرهس
این کانتیننتال ویژه بر اساس لوکسترین و بالاترین تیپ مدل استاندارد ساخته شده که به موتور 3 لیتری V6 توئین توربو 400 اسبی، سیستم چهارچرخ محرک و کلی تجهیزات مجهزه و در مدل معمولی 75 هزار دلار قیمت داره.
یعنی این مدل ویژه فقط 20 تا 25 هزار دلار گرونتر از نسخۀ معمولیه که اینم فقط بخاطر دوتا لولا نیست جناب مهندس
فاصلۀ محوری این مدل 15 سانت بیشتر شده و به صندلیهای لوکس عقب با کنسول میانی و تجهیزات زیادی هم مجهز شده و برای همۀ اینها فقط 20 هزار دلار به قیمت ماشین اضافه شده.
از طرف دیگه، از قیمت مرسدس S کلاس خبر داری؟
قیمت پایۀ این ماشین 90 هزار دلاره درحالیکه نسخۀ مایباخ 170 هزار دلار قیمت داره
اگه بخوایم مثل تو قضاوت کنیم، پس مرسدس بنز هم بخاطر 30 سانت طول بیشتر و دوتا بالش با نشان مایباخ، 80 هزار دلار بیشتر داره میگیره
قبل از اظهارنظر یه کمی تحقیق کنید بدنیست
s.h
۲۷ آذر ۱۳۹۷بزرگواران من حرف دهنمو فهمیدم اگرم اسم دی اس رو اوردم منظورم از نظر طراحی بود که یه چیزی شبیه ایناست وگرنه در حد اینا نیست
مخصوصا به قول شما از نظر قدرتی ولی وقتی یه طرای خوب باشه باور کن هستند ادمایی که فقط زیبایی به چشمشون میاد و اصلا دنبال بقیه نیستند
و هیچوقتم نگفتم در حد ائودی و بی ام هستند حتی لینکن فقط پیش خودم حدس زدم به رقابت با اینا برسند تازه !! ( باز تازه اینم نظر منه شاید یکی بگه چرخش شرف داره به اون ما چه میدونیم فقط میتونیم مقایسه کنیم رقبا رو باهم )
اگرم اسمی از دی اس اوردم دقیقا منظورم همون زرق و برق بود که با عث میشه هیچی به چشم نیاد
درست مثل زن انتخاب کردن میمونه که قیافرو که میبینی دیگه اخلاق ( همون موتور ) و خلق و خو ( همون قدرت و گیربکس ) اینا به چشم یارو نمیاد
البته در نظر اقا مهدی هم باید بگم من حواسم به لکسوس و کادیلاک نبود چون فکر میکردم لینکن به اونایی که گفتم بخوره و از اینا بالاتر باشه
ahmad
۲۷ آذر ۱۳۹۷داداش اون زمانی که موتورهای 4 لیتری ، 5 لیتری میزدن گذشت ، هنر به این که بتونی از همون موتور به قول شما 1/6 لیتری نهایت قدرت و بگیری ، الان همون موتورهای کم حجم اروپایی کاملا میتونن پا به پای موتورهای امریکایی برابری کنن مثل گلف .
Elmiraj
۲۷ آذر ۱۳۹۷جایگاه فعلی کانتیننتال باید دو پله بالاتر از چیزی باشه که فعلاً هست و باید با فانتوم و مولسان رقابت کنه همون طور که دههی شصت و هفتاد میلادی رقابت می کرد و حتی بالاتر هم بود ....
مانی
۲۷ آذر ۱۳۹۷فقط تو یک نسل گرونترین مدل لینکلن ساخته شده بود تا بتونه با رولز رویس رقابت کنه
Continental Mark II سال1956
این اطلاعات رو از کجا میاری که لینکلن قدیم رقیب رولز رویس بود و حتی ماشیناش سرتر بودن
Elmiraj
۲۸ آذر ۱۳۹۷مانی @
اگر یکم تحقیقاتو بیشتر کنی می بینی که تا سالهای دهه پنجاه این فانتومی که سنگشو به سینه می زنی رو پلتفرم همین لینکلن کانتیننتال بود و گیربکسش هم ساخت جنرال موتورز …….!!!!!!
.
.
همین الانشم لینکلن و کادیلاک به دلیل کاهش هزینه ها و رهایی کامل از بحران ۲۰۰۸ دارن دارن تا سقف ۱۰۰ هزار دلار رقابت می کنن .
.
به کانسپت اولترا لوکس Sixteen کادیلاک که در سال ۲۰۰۳ ساخته شد یه نگاه بنداز ، اگر GM در بحران گیر نمی کرد رو خط تولید می رفت ..!! ماشینی که در صورت تولید قیمت ۲ میلیون دلاری داشت !!!!!!!
علیرضا
۲۷ آذر ۱۳۹۷دوستان عکسارو تند و به ردیف رد کنید جالب میشه!!!!!!!
به نظرم لکسوسه ls از این بهتره.
Jdm
۲۷ آذر ۱۳۹۷دلم یه کانتیننتال 66 میخواهد
با موتور 460 MEL فورد
و
گیربکس C6 اتومات
sina
۲۷ آذر ۱۳۹۷چقد مسیر درستی رو داره پیش میره لینکلن
بعد از عرضه کامل و حسابی کراس اوورها حالا داره سدان هاش رو مرتب میکنه
حمیدرضا
۲۷ آذر ۱۳۹۷خیلی خوب شده خصوصا ابعادش و البته سبک طراحی درب هاش باید دید طرفداران لینکلن که اتفاقا طبق نظر سنجی ها معمولا خیلی ماشین هاشون رو دوست دارن چقدر از این مدل استقبال می کنن
Think different
۲۷ آذر ۱۳۹۷دوستان یه سوال اینا با این همه امکانات و این ماشینای ماورایی واقعا الان تو بهشتن واسه اون دنیا وعده چی رو بهشون میدن !!!!!
نوید جهرمی
۲۹ آذر ۱۳۹۷وعده این که نخوای کار کنی و مالیات هم نمیخواد پرداخت کنی. هر چی خواستی بخوری و بگردی و قانون و پلیس و دوربینی وجود نداره. مثل ایران ما :)
emad1990
۲۷ آذر ۱۳۹۷کامنت های کاربرای امریکایی مقیم پدال خیلی باحاله
اینا از دنیای توهم و خیال پردازی عبور کردن و وارد وادی جدیدی شدن که باحالت عادی نمیشه درکشون کرد
باید رو بیاری به مصرف روان گردان ها تا فازشونو بگیری
ahmad
۲۷ آذر ۱۳۹۷(خخخخ) با حال بود .
Saman
۲۸ آذر ۱۳۹۷واقعن در کلاس خودروهای تشریفاتی و مجلل لینکلن کانتنینتال درخشش خاصی داره، تجمل ناب = تملک لینکلن کانتنینتال :-) به این کوه تکنولوژی و امکانات استحکام و دوام مشهور خودروهای لینکلن را هم اضافه کنید .