مدل ۲۰۱۷ لینکلن MZ، قدرتمندترین خودروی تاریخ لینکلن خواهد بود. این سدان با موتوری که ۴۰۰ اسب بخار نیرو تولید میکند، همراه با چهرهای نونوار شده و زبان طراحی جدید، یک پله بالاتر رفته و در کلاس خودروهای لوکس جای میگیرد و برند لینکلن را نیز همراه با خود به بالا میکشد. در واقع لینکلن میخواهد با چنین مدلی، فاصله خود را با محصولات فورد بیشتر و تمایز بهتری ایجاد نماید.
لینکلن MKZ مدل ۲۰۱۷، چیزهای جدید زیادی برای ارائه دارد. چهره فیسلیفت شده آن یادآور مدل کانسپت کانتیننتال است. البته این شباهت بیشتر در بخش جلوپنجره مشبک و چراغهای LED دیده میشود و خبری از خطوط روی بدنه و عضلات تنومند آن نیست. در داخل کابین، طراحان تعدادی از کلیدها و دکمههای فیزیکی را جایگزین سیستم لمسی لغزنده قبلی کردهاند. سیستم رابط کاربری نیز به نسل سوم ارتقا یافته است و دیگر دردسرها و پیچیدگی سابق را ندارد. یک سقف باز شونده پانورامیک هم به عنوان بزرگترین سانروف بر روی خودروهای سواری سبک، در این MKZ به چشم میخورد. تزئینات فیبر کربنی، آبنوس، چرم، صندلیهای قابل تنظیم چند وضعیتی، سیستم صوتی با ۱۴ تا ۲۰ اسپیکر و پدالهای آلومینیومی نیز جلب توجه خواهند کرد. مدل پایه مجهز به یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر هیبریدی است که با کمک توربوشارژر قادر به تولید نیروی ۲۴۵ اسبی است و میتوان به صورت دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل و با یک گیربکس CVT خریداری شود.
قدرتمندترین لینکلن تاریخ هم مجهز به یک موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر V شکل GTDI با توربوی دوقلو است که بر اساس موتور ۲.۷ لیتری فورد ساخته شده و ۴۰۰ اسب بخار نیرو و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور را به هر دو محور و چهار چرخ منتقل مینماید. این موتور فعلاً منحصراً برای لینکلن طراحی شده و برخلاف سایر مدلهای این شرکت، متعلق به مدلهای فورد نیست. دیفرانسیل عقب این مدل برگرفته از دیفرانسیل عقب و مبدل گشتاور فورد فوکوس RS است. این درحالی است که در مدل تک دیفرانسیل این خودرو، قدرت به ۳۵۰ اسب بخار محدود شده و گشتاور نیز بدون تغییر باقی مانده و به چرخهای جلو گسیل میشوند.
از تکنولوژیهای ایمنی در MKZ باید به سیستم تشخیص عابر پیاده و جلوگیری از برخورد، کروز کنترل تطبیقی مجهز به عملگر توقف و حرکت، حفظ خودرو در حالت توقف بدون نیاز به فشردن ترمز، سه حالت رانندگی قابل انتخاب راحت، اسپرت و عادی و مواردی از این قبیل اشاره نمود.
لینکلن MKZ تبدیل به یک خودروی لوکس واقعی شده است. این خودرو قرار است از تابستان سال آینده به عنوان مدل ۲۰۱۷ روانه بازار شود. این خودرو میتواند رقیبی برای کادیلاک باشد و حتی با فلسفه خودروهای لوکس و آرام لکسس نیز نزدیک است. هرچند هنوز این خودرو روی پلت فرم مشترکی با فورد فیوژن بنا شده باشد. هرچه باشد، این خودرو نشان از تلاش برای احیا و بازسازی نام تجاری لینکلن به عنوان یک سازنده خودروهای لوکس دارد.
جناب منظور شما از کانسپت چیه؟ تا جایی که بنده اطلاع دارم کانسپتش معرفی نشده اگرم منظور شما کانسپت کانتیننتال هست که باید بگم اون مدل از این سطح بالاتره و به تبع از هر لحاظ برتری داره.
اقا میلاد نزدیک 20 سالی هست تو بخش تحقیق و ساخت موتور جنرال موتورز مشغول به کاره.خدا نکرده فکر نکنید همینجوری یه ایرادی از لینکلن گرفته…لینکلن با این همه سوابق خودش و شرکت مادرش فورد باید درس پس بده به اقا میلاد…اقا میلاد بیا ایران خودرو موتور 3.6 لیتری بساز ببینیم چند اسب بخار قدرت تولید میکنه.
خدایا شکرت یعنی دیگه لینکلن دست از سر اون جلو پنجره افتضاحش برداشت (یک بار من ضعف لینکلن به خاطر مشکل جلو پنجره اون دونستم و اصلاح اونو باعث موفقیت ……دوستان منو منفی بارون کردن گفتن این اصالت لینکلت هست)
بنظرم این زبان طراحی شروع جدیدیه برای لینکلن ولی خوبه تو خیلی قسمت ها از برندهای دیگه یه چیزایی به ارث برده از نمای جلو ترکیب آئودی و جگوار نمای عقبش که خاص خودشو ولی میتونست هارمونی بهتری داشته باشه داشبوردش تو تصاویر خیلی دلبری نمی کنه ولی خوب در کل یه گام به جلو
طراحی جلو پنجر قبلیشو بیشتر دوست داشتم تنها ماشینی بود ک چنین جلو پنجره ای داشت و میشد از دور تشخیص داد اگ جلو پنجرشو مثه کانسپتایی ک با جلو پنجره قبلی ارایه داده بود میزاشت بهتر بود https://i.ytimg.com/vi/r71Hg5Yalmw/hqdefault.jpg
مهدی پاشا
۲۸ آبان ۱۳۹۴جلو و داخلش خوبه..اما طرح عقبش افتضاح هست
Ashkan
۲۸ آبان ۱۳۹۴این سبک چراغ عقب لینکلن از گذشته بوده
ولی من نمیدونم چرا اینقدر نسبت به مدل کانسپتش نابود تر شده
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۸ آبان ۱۳۹۴جناب منظور شما از کانسپت چیه؟
تا جایی که بنده اطلاع دارم کانسپتش معرفی نشده اگرم منظور شما کانسپت کانتیننتال هست که باید بگم اون مدل از این سطح بالاتره و به تبع از هر لحاظ برتری داره.
milad
۲۸ آبان ۱۳۹۴قدرت 400 اسب با توجه به گشتاور موتور قابل قبول نیست ضمن اینکه دو دیفرانسیل باید باشه این ماشین
فرشید
۲۸ آبان ۱۳۹۴اقا میلاد نزدیک 20 سالی هست تو بخش تحقیق و ساخت موتور جنرال موتورز مشغول به کاره.خدا نکرده فکر نکنید همینجوری یه ایرادی از لینکلن گرفته…لینکلن با این همه سوابق خودش و شرکت مادرش فورد باید درس پس بده به اقا میلاد…اقا میلاد بیا ایران خودرو موتور 3.6 لیتری بساز ببینیم چند اسب بخار قدرت تولید میکنه.
بهروز
۲۸ آبان ۱۳۹۴اره بابا منم شاهدم
سعید
۲۸ آبان ۱۳۹۴طراحی داشبوردش برای یه ماشین لوکس اصلا خوب نیست
ЯАРтоЯ
۲۸ آبان ۱۳۹۴آره مخصوصا اون دکمه های کناریش.
جواد
۲۸ آبان ۱۳۹۴خدایا شکرت یعنی دیگه لینکلن دست از سر اون جلو پنجره افتضاحش برداشت (یک بار من ضعف لینکلن به خاطر مشکل جلو پنجره اون دونستم و اصلاح اونو باعث موفقیت ……دوستان منو منفی بارون کردن گفتن این اصالت لینکلت هست)
امین آریامن
۲۸ آبان ۱۳۹۴به نظر من اوج زیبایی طراحیش تو نمای عقبش هست…واقعا قشنگه
محمد ب
۲۸ آبان ۱۳۹۴جلوش شبیه جگواره
ali ayat
۲۸ آبان ۱۳۹۴یک پله از دنیای طراحی فاصله داره
Corvette
۲۸ آبان ۱۳۹۴اولین عکساش با او رنگ تیره رو که اول میبینه آدم خود خود ب ام وست خودشم سری 6
سیاوش
۲۸ آبان ۱۳۹۴بنظرم این زبان طراحی شروع جدیدیه برای لینکلن ولی خوبه تو خیلی قسمت ها از برندهای دیگه یه چیزایی به ارث برده از نمای جلو ترکیب آئودی و جگوار نمای عقبش که خاص خودشو ولی میتونست هارمونی بهتری داشته باشه داشبوردش تو تصاویر خیلی دلبری نمی کنه ولی خوب در کل یه گام به جلو
امیر
۲۸ آبان ۱۳۹۴خیلی جلوش شبیه جگواره درکل از نسل قبلیش بهترو زیباتر شده داخلشم خوبه امکاناتشم خوبه فقط طراحیش کمی محافظه کارانس که میشد هیجان بیشتری بهش داد
محمد
۲۸ آبان ۱۳۹۴از نظر منکه کلا خیلی خوبه .طراحیشم عالیه
sina
۲۸ آبان ۱۳۹۴بعضی های نظرات عجیب غریب میدن
احمد باقری
۲۸ آبان ۱۳۹۴مدل کانسپتش قشنگ تر بود.
Mehdi TuRbO
۲۸ آبان ۱۳۹۴طراحی جلو پنجر قبلیشو بیشتر دوست داشتم تنها ماشینی بود ک چنین جلو پنجره ای داشت و میشد از دور تشخیص داد اگ جلو پنجرشو مثه کانسپتایی ک با جلو پنجره قبلی ارایه داده بود میزاشت بهتر بود
https://i.ytimg.com/vi/r71Hg5Yalmw/hqdefault.jpg
Mehdi TuRbO
۲۸ آبان ۱۳۹۴http://raiacars.com/2017-lincoln-mks-design-specifications/2017-lincoln-mks-design-specifications-jpg/
اینم دوست داشتید ی نگا بندازید.
shahab
۲۸ آبان ۱۳۹۴عقبش خیلی بد شده
علی
۲۹ آبان ۱۳۹۴عالیههههههههههه امریکا عالیهه