از آنجایی که برند مادر لینکلن یعنی فورد تمرکز شدیدی روی کراس اوورها و شاسی بلندها پیدا کرده بنابراین این برند لوکس هم فقط دو سدان را در سبد محصولات خود نگه داشته که عبارتاند از MKZ و کانتیننتال.
البته MKZ امسال بازنشسته خواهد شد و کانتیننتال هم به عنوان سدانی چهار درب و پرچمدار تا سال ۲۰۲۱ روی خط تولید خواهد بود. این امر باعث میشود لینکلن دیگر سدانی در سبد محصولات خود نداشته باشد. این وضعیت بنا به گزارش اتونیوز باعث عصبانیت نمایندگیهای این خودروساز آمریکایی شده است.
تام لینچ مدیرعامل انجمن نمایندگیهای لینکلن گفته است:
انجمن ما به گفتوگوها با لینکلن درباره نیاز به تولید سدان ادامه خواهد داد. شما کافی است به تسلا نگاه کنید. اگر شما محصول قدرتمندی داشته باشید مردم همچنان خواهان آن خواهند بود و آن را خریداری خواهند کرد. من مطمئن نیستم که لینکلن چه روشی را در پیش میگیرد.
اگرچه آینده سدان های لینکلن تاریک به نظر می رسد اما خب عملکرد آنها در سالهای اخیر هم درخشان نبوده است. فروش MKZ در سال ۲۰۱۹ با افت ۱۱ درصدی در آمریکا به ۱۷۷۲۵ دستگاه رسیده و وضعیت کانتیننتال بدتر بوده به گونهای که فروش آن با افت فاحش ۲۵ درصدی به ۶۵۸۶ دستگاه کاهش یافته است. این در حالی است که مدل کانتیننتال کوچ دور ادیشن برای مدل سال ۲۰۲۰ احیا شده و بازخوردهای خوبی داشته است؛ اما فروش کلی لینکلن در سال پیش از ۱۰۳۵۸۷ به ۱۱۲۲۰۴ دستگاه رسیده ولی خب سدان ها سهم کمی از این سفره داشتهاند.
حتی با وجود حذف سدان های MKZ و کانتیننتال، لینکلن سبد محصولات قدرتمندی متشکل از شاسی بلندهای لوکس MKC، کورسیر، ناتیلوس، آویاتور و نویگیتور خواهد داشت.
یانکی
۲۹ بهمن ۱۳۹۸با اینکه لینکلن بسیار عالی داره کار میکنه ولی چند مورد رو کاملا رها کرده.1.نداشتن سدان بزرگ و دف عقب تو کلاس فول سایز.کنتیننتال محشره مخصوصا coach door ولی همین شخصیت باید رو یه پلتفرم دف عقب ساخته بشه.2.نداشتن موتور 8سیلندر در حالی که کمپانی فورد چندین موتور وی8 داره که محشر هستند.همین نویگیتور و آویاتور باید از موتور وی8 هم بهر ببرن.یه نویگیتور و آویاتور با وی 8 سوپر شارژ و بیش از 700 اسب چه شود.
Dante
۲۹ بهمن ۱۳۹۸خدااااااااااا
عجب ابهتی
این لینکلن و آئودی است که سدان را زنده مگه داشته است
Dante
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ظاهرا همه دنیا عشق کراس اورن جز همین ایران ک تحریمه
Farshad
۲۹ بهمن ۱۳۹۸لینکلنم سدان رو ول کرده اینم مدرک
فقط دوتاش سدانن
Lamborghini
۲۹ بهمن ۱۳۹۸لینکلن در زمینه طراحی خوب عمل کرده البته در کراس اوور ها ولی سدان رو خراب کرده اگه نمی خواد تو سدان حضور داشته باشه حداقل یه سدان فول سایز با طراحی خاص موتور قوی تکنولوژی های پیشرفته کابین زیبا تولید کنه هر برند لوکسی باید یه سدان فول سایز عالی داشته باشه به این کنتیننتال نگاه می کنم اصلا نماینده خوبی برای نسل های قدیمیش نیست باز کدیلاک ct6 به نظر من بهتره و خوب کار کارکرده برند های آمریکایی یه زمانی ماشین های لوکس عالی تولید می کردن وعالی بودن کاش لینکلن و کدیلاک دوباره اوج بگیرن ریشه و تاریخچه بزرگی دارن