سه سال و نیم پس از معرفی کُرسیر، لینکلن نسخهٔ فیسلیفت این کراساوور کامپکت را معرفی کرده است. این خودرو از چهرهٔ جدید و تکنولوژیهای مدرن بهرهمند و پیشرانهٔ بنزینی قویتر آن حذف شده است. عمده تغییرات ظاهری کرسیر مدل ۲۰۲۳ در قسمت جلوی خودرو صورت گرفته است یعنی جایی که شاهد جلوپنجرهٔ بزرگتر و طراحی متفاوت سپر جلو هستیم. دیگر قسمتهای بدنهٔ خودرو ازجمله قسمت عقب تقریباً بدون تغییر باقیمانده و صرفاً طرحهای جدیدی برای رینگهای آلیاژی و دو رنگ بیرونی جدید قرمز و آبی برای کرسیر ارائه شده است.
در داخل خودرو اولازهمه نمایشگر لمسی ۱۳.۲ اینچی در بالای داشبورد جلبتوجه میکند که جایگزین نمونهٔ هشت اینچی قبلی شده و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید SYNC4 را ارائه میکند. در کنار این نمایشگر هنوز هم همان صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی قرار گرفته که البته حالا گرافیک آن بروز شده است. علاوه بر این، لینکلن بسیاری از کنترلهای فیزیکی روی کنسول میانی کوچک کرسیر را حذف کرده است. هرچند این کار محفظههای اشیاء بزرگتری را به همراه داشته اما باعث انتقال کنترلهای سیستم تهویه به نمایشگر شده که ممکن است به مذاق برخی خریداران خوش نیاید.
یکی دیگر از بهروزرسانیهای مهم کرسیر مدل ۲۰۲۳ تجهیز به تکنولوژی اکتیوگلاید است که برای اولین بار در مدل بزرگتر نویگیتور ارائه شد. این سیستم شامل دستیار تغییر خط هندزفری، دستیار نقاط کور و دستیار سرعت میشود. علاوه بر این، سیستم سفارشی Auto Air Refresh هم بر کیفیت هوای ورودی به کابین نظارت میکند و گردوغبار، دود و… را فیلتر میکند.
خبر بد اما اینکه لینکلن پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ کرسیر را حذف کرده و حالا این خودرو فقط با دو پیشرانه قابل خریداری خواهد بود. موتور اول همان ۲ لیتری توربوشارژ قبلی است که بهروزرسانی ملایمی را تجربه کرده و ۲۵۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند اما باید سراغ نسخهٔ پلاگینهیبریدی بروند که پیشرانهٔ بنزینی ۲.۵ لیتری و موتور الکتریکی آن مجموعاً ۲۶۶ اسب بخار قدرت تولید میکنند. موتور اول در نسخههای محرک جلو یا چهارچرخ محرک و با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه میشود درحالیکه نسخهٔ هیبریدی به سامانهٔ چهارچرخ محرک e-AWD و گیربکس CVT مجهز است.
کرسیر جدید مثل نسخهٔ قبلی در کنتاکی تولید خواهد شد. لینکلن پذیرش سفارشات خرید این خودرو را آغاز کرده و اولین نمونههای آن را در اوایل سال ۲۰۲۳ راهی نمایندگیهای فروش خود در ایالاتمتحده خواهد کرد. قیمت این کراساوور آمریکایی در تیپ پایه بنام استاندارد از ۳۸,۶۹۰ دلار، در تیپ رزرو از ۴۳,۰۷۵ دلار و در تیپ پرچمدار گرند تورینگ پلاگینهیبریدی از ۵۳,۳۸۵ دلار آغاز میشود.
پورشه❤️
۲۲ شهریور ۱۴۰۱خیلی زیباست
مازیار
۲۲ شهریور ۱۴۰۱دقیقا همینطوره
هم نمای جلو و هم پشت
ali(chevynova)
۲۲ شهریور ۱۴۰۱لینکلن یه خودروساز بااصالتی هست که دوباره مسیر درست رو پیدا کرده
Erfan
۲۲ شهریور ۱۴۰۱توی تیپ پایه می ارزه خیلی خوب از آب در آمده و زیباس
Erfan
۲۲ شهریور ۱۴۰۱واسه ما هم قیمت چری تیگو ۷پرو در میاد😂
این اصلا خنده نداره ها گریه داره اما چه کنیم چاره ای نداریم جز خنده
࿗
۲۲ شهریور ۱۴۰۱گول ظاهر این آمریکایی هارو نخور تیگو بهتره
رکاب برقی داره
Erfan
۲۲ شهریور ۱۴۰۱😂😂
Mohammad.2005
۲۲ شهریور ۱۴۰۱به همه رقبا به جز xc40 ترجیحش میدم
https://www.pedal.ir/alfa-romeo/2023-alfa-romeo-tonale-vs-rivals/
Radmehr
۲۲ شهریور ۱۴۰۱رفته بودیم دبی
من رفتم نمایندگی فورد
کنارشم نمیندگی لینکولن بود
من رفتم یه نویگیتور سوار بشم
انقد شیک بود اصن اومدم بیرون احساس مدیر کارخونع ای چیزی بهم دست داد
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۲ شهریور ۱۴۰۱جذابه ما که فعلن میتونیم با ماکت 6 ملیونی این ماشین حال کنیم
۹۱۱
۲۲ شهریور ۱۴۰۱خیلی خوشگله. زیباست. تقریبا لوکس هست
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۲ شهریور ۱۴۰۱خیلی قیمت خوبی داره
پدرام
۲۲ شهریور ۱۴۰۱گیربکس سی وی تی به ماشین آمریکایی هم رسید :(
A1
۲۲ شهریور ۱۴۰۱بعد از آکورا و اینفینیتی حالا لینکلن داره از سی وی تی واسه ماشینای لوکس استفاده میکنن حیف این قدرت