نسخهٔ بروز شدهٔ لینکلن اویاتور با طراحی جدید قسمت جلو، بهروزرسانیهای داخلی و تجهیزات استاندارد بیشتر از تابستان آینده با قیمت پایهٔ ۵۸,۴۹۵ دلار راهی بازار میشود.
پس از کاهش نزدیک به ۳۰ درصدی فروش اویاتور در سال گذشته، زمان آن رسیده بود که شاسیبلند میان سایز لینکلن مورد بهروزرسانی قرار گیرد و حالا اویاتور مدل ۲۰۲۵ با چهرهای جدید و بهروزرسانیهای مختلف معرفی شده است. هدف از این بهروزرسانی، افزایش فروش اویاتور و حفظ موقعیت آن در بازار است. این اولین بهروزرسانی بزرگ نسل دوم اویاتور محسوب میشود که در سال ۲۰۱۹ به بازار آمد. هماکنون امکان سفارش اویاتور مدل ۲۰۲۵ وجود دارد و تحویل آن در تابستان صورت خواهد گرفت.
مهمترین تغییر اویاتور مدل ۲۰۲۵ بازطراحی نمای جلوی آن با جلوپنجرهٔ بزرگتر و چراغهای جدیدی است که به داخل آن کشیده شدهاند. علاوه بر این، حالا پکیج جدیدی بنام جت برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود که تریم و تزئینات مشکی را برای قسمتهایی مثل جلوپنجره، لوگوها و دور پنجرهها به همراه دارد. لینکلن برای تیپ پریمر رینگهای ۲۱ اینچی اختصاصی را در نظر گرفته است درحالیکه تیپ پرچمدار بلک لیبل به رینگهای ۲۲ اینچی مجهز میشود.
اویاتور مدل ۲۰۲۵ مثل نسخهٔ بروز شدهٔ برادر خود یعنی فورد اکسپلورر که هفتهٔ گذشته معرفی شد، در داخل از بهروزرسانیهای گستردهای بهره میبرد. این بهروزرسانیها شامل سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید میشود که از طریق نمایشگر لمسی بزرگتر ۱۳.۲ اینچی ارائه خواهد شد. صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۴ اینچی مقابل راننده هم حالا بروز شده است. ازجملهٔ دیگر تغییرات داخلی این کراساوور لوکس آمریکایی هم میتوان به اضافه شدن پد شارژر بیسیم به کنسول مرکزی و معرفی چهار تریم داخلی جدید است.
لینکلن همچنین حالا تجهیزات بیشتری را بهصورت استاندارد برای اویاتور ارائه میکند که شامل سقف پانوراما، گرمکن غربیلک فرمان، گرمکن و تهویهٔ صندلیهای جلو، شارژ بیسیم گوشی، سیستم تعلیق تطبیقی و قلاب بکسل با قابلیت یدک کشی تا ۲۲۷۰ کیلوگرم میشود. علاوه بر این، برای اولین بار از زمان معرفی اویاتور سیستم نیمه خودران بلوکروز بهصورت استاندارد در تمام تیپها ارائه میشود.
اویاتور در بخش فنی تغییری را تجربه نکرده و همچنان با همان پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو ارائه میشود که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۲ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک بهصورت استاندارد به چرخهای عقب منتقل میشود درحالیکه سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود. فورد اما حالا نسخهٔ هیبریدی را هم از اکسپلورر و هم از اویاتور حذف کرده است.
قیمت نسخهٔ بروز شدهٔ لینکلن اویاتور از ۵۸,۴۹۵ دلار در تیپ پایهٔ پریمر آغاز میشود که این رقم در تیپ رزرو به ۶۷,۴۹۵ دلار و در تیپ بلک لیبل به ۸۶,۹۹۵ دلار میرسد. هرچند این ماشین حالا از تجهیزات استاندارد بیشتری در تمام تیپها بهره میبرد اما این قیمتها افزایش قابلتوجهی بین ۵,۱۵۵ تا ۸,۵۰۰ دلار را نسبت به نسخهٔ قبلی نشان میدهند.
net
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ستون عمودی سقف شیشه جلو و ستون عمودی سقف شیشه عقب که متضاد مشکی شده بد هست
علی
۱۷ بهمن ۱۴۰۲چیه این خوبه اینو بگو انگار فونیکسه☺️
net
۱۷ بهمن ۱۴۰۲اون قسمت نازک چراغ جلو که وارد جلوپنجره شده بد هست.چراغ عقب رنگش سفید هست بد شده و نوار متصل چراغ عقب بد هست، نوار متصل برای چراغ عقب اس یو وی و کراس اور بد هست.اگزوز دایره ای خاکستری و ابعاد اگزوز در زیر سپر خوبه ولی اگر به جای ۴ اگزوز ۲ اگزوز در سمت چپ و راست بود قشنگتر میشد.طرح چوب کنسول و داشبورد بد هست
amir
۱۷ بهمن ۱۴۰۲فقط من احساس میکنم ظاهر چینی پسندتری گرفته و نسل قبلش لوکس تر و بهتر بود؟
از کابینم نگذریم
kawaki
۱۷ بهمن ۱۴۰۲همه شدن ۶ سیلندر
ای
fordgt
۱۷ بهمن ۱۴۰۲اینجور ماشینا که پایه اساسشون بر راحتی و سکوته برقی هم بشن به نظرم مشکلی نداره.
Taha Ayoobi
۱۷ بهمن ۱۴۰۲باز 6 خوبه که
4 سیلندر هیبرید و کجای دلمون بذاریم
Mr. gt c
۱۷ بهمن ۱۴۰۲از نظر من زیباترین ماشین لینکلن همین اویاتور هست، چه حالا چه قبل فیس لیفت
مجتبی .
۱۷ بهمن ۱۴۰۲موتوری وطراحی داخل خوبه نمای بیرونی هم ظاهرا این بزرگ کردن جلوپنجره داره همه گیر میشه!!! شاید حکمتی داره ومانمیدونیم. قیمتش برااین کیفیت زیاد نیست.
AMANTE
۱۷ بهمن ۱۴۰۲کمی تا قسمتی شبیه ی مدل ناتیلوس شده که بخاطر قیمت پایین تر و سبک طراحی ناتیلوس بخصوص در داخل احتمالا مدل آویتاتور بازم اونقدر که باید فروش نمیکنه.
https://www.pedal.ir/lincoln/lincoln-nautilus-third-generation/
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۷ بهمن ۱۴۰۲من نمیدونم چرا این همه هزینه کردن پلتفرم دف عقب ساختن فقط برای دو محصول این و اکسپلورر.و جالبه وقتی دف عقب میشی اونم یه آمریکایی باید نسخه های بالای ۵۰۰ اسب عرضه کنی وگرنه همون پلتفرم ناتیلوس کفایت میکرد.لینکولن داره راه رو اشتباه میره شدیدا از کادیلاک جا موند.حتی یه مدل الکتریکی هم نداره
amir
۱۷ بهمن ۱۴۰۲امیدوارم مثل مرکوری نشه
Taha Ayoobi
۱۷ بهمن ۱۴۰۲400 اسب به نظرم اوکیه براش
Piero Ferrari
۱۷ بهمن ۱۴۰۲شبیه لندرور شده
net
۱۷ بهمن ۱۴۰۲از عقب سقف شیب داره رو به پایین کمی شبیه رنجرور شده . رینگ مشکی و گود شدن فرورفتگی پشتی صندلی بد هست
Dark Knight
۱۷ بهمن ۱۴۰۲اصلا از ماشین های جدید لینکلن خوشم نمیاد ! دقیقا شبیه ماشین چینی شدن !! ( انگار نه انگار یه برند ۱۰۰ ساله و با اصالت هستن ) اگر بخواد با این شکل و شمایل بیاد تو آمریکا فکر نکنم موفق بشه
Taha Ayoobi
۱۷ بهمن ۱۴۰۲نمیدونم چرا آمریکایی ها دارن بعضی مدل هارو چینی میکنن قیافشو
من که خیلی ناراحتم از این بابت ولی شاید حکمتی داره
خدا میدونه
Taha Ayoobi
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ماشالا
ولی قیافه حدود 10 درصد به چینی میزنه
نمیدونم چه حکمتی پشتشه که آمریکایی ها دارن یکم قیافه چینی هم میسازن
ولی مشخصات عالی