لینکلن

معرفی لینکلن نویگیتور 2025 شاسی بلند لوکس امریکایی با تجهیزات جدید

فورد برای رقابت با جنرال موتورز و کادیلاک اسکالید، نسل جدید از لینکلن نویگیتور را برای تولید ۲۰۲۵ آماده کرده است. این محصول، فهرست کاملی از امکانات لوکس و تجهیزات مدرن دارد.

لینکلن نویگتور 2025 نمای پشت

آمار اقتصادی نشان می‌دهند سودآوری لینکلن به مرور زمان کاهش یافته است و این برند لوکس زیرمجموعه‌ی فرود، خطر تعطیلی کامل را احساس می‌کند. لینکلن در بازار سدان‌ها ناموفق ظاهر شد و هرگز نتوانست محصول مناسب رقابت با مرسدس بنز و بی‌ام‌و داشته باشد. حالا در گروه شاسی‌بلندهای لوکس و پهن‌پیکر هم، توجه مشتریان امریکایی به کادیلاک اسکالید بیشتر از لینکلن نویگتور است.

لینکلن نویگتور از سال ۱۹۹۷ تولید می‌شود. این محصول، نسخه لوکس فورد اکسپدیشن است و حالا نسل پنجم را تجربه می‌کند. در سال‌های اخیر، نویگتور با دو نمونه و طول بدنه‌ی متفاوت تولید شده؛ اما از نظر پیشرانه و شرایط فنی، تنها یک گزینه با موتور V6 اکوبوست فورد داشته است. نویگتور برخلاف لینکلن ناتیلوس که ساخت چین محسوب می‌شود؛ خط تولید امریکا دارد.

لینکلن نویگتور 2025 نمای اصلی سفید

پیشرانه مدل ۲۰۲۵ همان موتور ۳/۵ لیتری اکوبوست  قدیمی را با قدرت ۴۴۰ اسب بخار و گشتاور ۶۹۱ نیوتن‌متر حفظ می‌کند. با این شرایط، می‌توان انتظار داشت سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۶ ثانیه و نهایت سرعت محدود شده به ۲۰۰ کیلومتر برساعت داشته باشد. این شاسی بلند امریکایی حدود ۲۸۰۰ کیلوگرم وزن و میانگین مصرف سوخت ۱۲ لیتر بنزین در صد کیلومتر دارد.

لینکلن نویگتور 2025 نمای داخل

لینکلن تلاش کرده است فضای داخلی نویگتور را بهبود دهد. حالا یک نمایشگر بزرگ و جدید ۴۸ اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات فنی مورد نیاز راننده وجود دارد. ضمن اینکه مانیتور مرکز داشبورد و بخش پشت فرمان نیز حفظ شده است.  مسافران ردیف اول و دوم می‌توانند صندلی‌های گرم شونده و سرد شونده داشته باشند. در نمای بیرونی، رینگ‌های استاندارد ۲۲ اینچی را می‌توان با نمونه‌های بزرگ‌تر ۲۴ اینچی تعویض کرد.

دیگر امکانات لوکس برای لینکلن نویگتور ۲۰۲۵ شامل سیستم اختصاصی برای پخش عطر در کابین خودرو، نورپردازی محیط و انواع برنامه‌های ماساژ هستند. راننده و سرنشین کنار می‌توانند حتی درحالت ایست خودرو به شکل درازکش، از این تجهیزات استفاده کنند. امکانات گفته شده برای صندلی‌های ردیف دوم و سوم نیز قابل سفارش هستند.

پیرامون کابین، ۱۴ درگاه USB وجود دارد. داخل صندوق، محفظه‌های مختلف دیده می‌شود و به تقلید از خودروهای لوکس انگلیسی، نیمکت برای نشستن نیز نصب شده است. نسخه‌های سفارشی لینکلن نویگتور با چرم و چوب طبیعی در رنگ‌های متنوع، همراه سیستم صوتی ۲۴ بلندگو  تولید می‌شوند.

قیمت مدل ۲۰۲۵ هنوز اعلام نشده اما پیش‌بینی‌ می‌شود برای ارزان‌ترین نمونه، بودجه‌ی ۹۰ هزار دلار نیاز باشد و نسخه‌های سفارشی شامل Black label در حدود ۱۲۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شوند. از نظر قدرت و شتاب، می‌توان نویگتور ۲۰۲۵ و نسخه‌ی پایه از کادیلاک اسکالید مجهز به موتور تنفس طبیعی ۶/۲ لیتر را مشابه دانست اما اسکالید V با عملکرد فنی نزدیک به سوپراسپرت و قیمت ۱۵۵ هزار دلار، جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۹ رای

مطالب مشابه

‫۶۵ دیدگاه‌ها

  1. hosen

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (926 ديدگاه)

    اینجاست که واقعا باید بگیم ماشالاه امریکن کارز😂
    واقعا کیف کردم از این هیولا… یه ماشین لوکس و باابهت و باوقار مثل رقیبش.

    فقط بنظرم چراغای عقبشو خراب کردن قبلیه بهتر بود

    موافقم 26
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2961 ديدگاه)

      برای شاسی بلند های بزرگ، به نظرم همه شرکت ها یک تیکه نوار باریک ساده بگذارند کافیه
      بعضی ها مثل همین نویگیتور واقعا بدشکل شدن

      موافقم 18
      مخالفم 3
      1. amir

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3689 ديدگاه)

        آقای اشتربی شما حس نمیکنید این انگار روح تیگو ۷ ۸ درش دمیده شده؟

        موافقم 14
        مخالفم 15
        1. Amin

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          دقیقا اومدم کامنت بزارم دیدم شما گذاشتی منصرف شدم
          حالا این به کنار چراغ عقبش شبیه لاماری و فردا T5 نیست🤦‍♂️؟

          موافقم 7
          مخالفم 7
      2. hosen

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (926 ديدگاه)

        البته آقای اشتری بنظرم واسه شاسی بلندها چراغ عقبای جداگونه با ابهت تر باشه
        مثل چیزی که تو لندکروز جدید میبینیم

        موافقم 12
        مخالفم 2
      3. johnmarston

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (154 ديدگاه)

        الان نسبت به قبل بدجوری طراحی ش زشت شده
        فیس لیفت ۲۰۲۲ شکل و قیافش عالی بود

        موافقم 10
        مخالفم 6
      4. froG-driVer

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1038 ديدگاه)

        از مسئولان محترم سایت پدال درخواست میشود عکس های این مطلب با عکس های کات نشده و کامل تر جایگزین گردد.😁😁
        با تشکر امضا frog-driver

    2. NAVID@@98

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (882 ديدگاه)

      اینه شاسی بلند لوکس واقعا هم برترِ !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
      رقیبش کیه ؟ رنجروور و چند تا اروپایی و آمریکایی دیگه که در حدش اند و تا این سطح بالایی از لوکس بودن رو که داریم میبینیم به منصه ظهور رسوندن !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

      موافقم 9
      مخالفم 7
      1. car lover

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1572 ديدگاه)

        رقیباش infiniti qx80، لکسس LX600، در همه چیز این خوب ژاپنی ها در همه چیز اول خوب انها عالی برتر چون بهترین و عالی چون خوب خوبتر اول عالی هستند

        موافقم 4
        مخالفم 17
        1. NAVID@@98

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (882 ديدگاه)

          اتفاقاً بد نه ژاپنی ها بد کلا اسیایی ها اصلا در این حد لوکس نیستن بیخودی جاشون نده تو جایی که در حدش نیستن خودتم میدونی ولی خودتو به اون راه میزنی پس فشار نخور فکر هم نکن با این پارازیت انداختن ها حتی سلولی هم درمن تکون بدی نه تنها بلکه فقط بیشتر پا میدی تا حرفایی که دوست دارم رو بیشتر بگم !!!!!!

          همه میدونن👑🥇 پادشاه و اول بخصوص این سگمت لوکس شاسی بلند آمریکایی ها و بعضی اروپایی ها هستن البته خوب خداییش همیشه فقط خودشون رقیب خودشون هستن همه هر چیز بهترین اول هم هستن عزیزان اروپا و آمریکایی فقط خودشون رقیب خودشون هستن میدونی چَرا چون خوب خدایی همیشه هر چیز بهترین و اول هستن این عزیزان 🥇👑 !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
          اونم جی جونم این سگمنت پادشاه لوکس ها RANGEROVER CADILLAC SCALED MERCEDES BENZ LINCOLN WOOOW و… از هر نظر پرستیژ اندازه و ابعاد قدرت تکنولوژی آپشن های فوق پیشرفته سواری راحتی ایزوله شناور فوق العاده فروش برتر اوفففففففف نگم براتون !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

          موافقم 13
          مخالفم 4
      2. امیر حسین

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (127 ديدگاه)

        این خیلی خوبه ولی اسکلید بهتره…اسکلید بهترین فول سایز لاکچریه واقعا چون قرار نیست رانندگی اسپرت داشته باشه که بگیم آلمانی های رقیبش از این لحاظ برترند.

        موافقم 11
        مخالفم 2
      3. car lover

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1572 ديدگاه)

        نویدی تو یه طومار مینویسی تا حرفتو بگی، من تو یه خط میگم توی صنعت خودرو اول ژاپن بعد امریکا در اخر اروپا، همینی که من میگم درسته چون همین درسته. همینقدر بدونی بسه بیشتر از این به نفعت نیست👊

        موافقم 4
        مخالفم 14
      4. NAVID@@98

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (882 ديدگاه)

        🥇👑تو صنعت خودرو یا هر چیز همه اول آمریکا اول اروپا تو صنعت خودروهرچیزاول اروپاآمریکااول🥇👑 هست این که درست چیزی که هستش رو اول ببینو و بشنو و بگو !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
        همونطور هم که گفتم در این خصوص هم
        👑🥇 پادشاه و اول بخصوص این سگمت لوکس شاسی بلند آمریکایی ها و بعضی اروپایی ها هستن البته خوب خداییش همیشه فقط خودشون رقیب خودشون هستن همه هر چیز بهترین اول هم هستن عزیزان اروپا و آمریکایی فقط خودشون رقیب خودشون هستن میدونی چَرا چون خوب خدایی همیشه هر چیز بهترین و اول هستن این عزیزان 🥇👑 !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

        البته اینم بگم همینم نباید بدونی شما چون اونی که شما گفتی که باید بدونم که اون که فیکه و یه حرف من درآوردی و دلخواه اشتباه خودته و اشتباهه ولی اینی که درست من گفتم علاوه بر درست بودنش عین واقعیت هم هست البته شما ندونیش بهتره چون شاید دوست نداشته باشیش حتی باعث فشار آمدن به اونایی میشه که فشاری میشن پس بگذریم و بریم از عشاق بگوییم
        به قول شاعر که میفرماید

        خراباتست و ما سرمست و ساقی جام می بر دست

        اگر می نوشیش بستان و گر نه شو روان بگذر

        در خصوص طومار هم
        اگر فرصت کنیم طومار بنویسیم مینویسن برایتان هرچند
        که اینایی که الان گفتم هنوز طوماری نگفتم
        اگه برای طوما اقدام کنم برای اونا وقت میزارم چون معادلات رمزی خودم هم درشون میگنجم که درکش سخته برای شما !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

        به قول شاعر دیگه که میفرماید

        به گفتار دانندگان راه جوی
        به گیتی بپوی و به هر کس بگوی

        ز هر دانشی چون سخن بشنوی

        از آموختن یک زمان نغنوی

        چو دیدار یابی به شاخ سخن

        بدانی که دانش نیاید به بن

        پس بشینو بشنو
        نبینو نگو !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! 😂

        موافقم 5
        مخالفم 7
        1. car lover

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1572 ديدگاه)

          نخوندم

          موافقم 5
          مخالفم 4
        2. NAVID@@98

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (882 ديدگاه)

          عالیه به نفعت شد که نخوندی !!!!!!

          موافقم 4
          مخالفم 4
        3. Taha Ayoobi

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4708 ديدگاه)

          🗿

        4. car lover

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1572 ديدگاه)

          دقیقا، وقتمو هدر ندادم

          موافقم 3
          مخالفم 1
        5. NAVID@@98

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (882 ديدگاه)

          دقیقا, چون جات اینجا نیست موندنش و خوندنش هم برات فقط وقت هدر دادنه !!!!!!

          موافقم 5
          مخالفم 3
    3. (Ali(chevynova

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (7401 ديدگاه)

      ماشالاه اصالت ۱۹۱۷
      ماشالاه کانتیننتال لیموزین لمن پیترسون ۱۹۶۹
      ماشالاه پریمیر ۱۹۵۷
      ماشالاه موتور ۴۳۰
      ماشالاه امریکایی خالص
      لینکلن در سال ۶۹ برای تمام مدلهاش جعبه ابزار تیتانیومی استفاده میکرد و لوگوی لینکلن که در شیشه لچکی های عقب بود از طلای ۲۴ عیار بود

      ماشالاه لینکلن

      موافقم 12
      مخالفم 12
      1. اشکودا عشق مردم ترکیه

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1205 ديدگاه)

        ماشالاه امریکن کارز و آمریکایی
        دوستی داشتم با خارجی ها کار می‌کرد میگفت لوطی ترین آدما آمریکایی ها بودن و ایتالیایی ها

        موافقم 6
        مخالفم 12
      2. car lover

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1572 ديدگاه)

        امریکایی خالص😂😂😂😂😂 https://www.pedal.ir/lincoln/lincolns-best-selling-vehicle-is-a-chinese-import/
        نخندون منو علی، امریکایی چینی بهتره بگی. فورد همون شرکتی که چین نصف سهامشو در اختیار داره و ناخالصه
        به مرسدس میگفتی؟

        موافقم 6
        مخالفم 14
        1. (Ali(chevynova

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (7401 ديدگاه)

          جواب تو رو دادن حروم کردن وقته

          هنوز نفهمیدی ماشینی که توچین مونتاژ میشه با شرکتی که سهامش برا چین هست فرق داره؟

          البته خودت رو زدی اون راه و خواستی با شلوغ بازی واقعیت رو اونجور که میخوای جلوه بدی
          بمون تو همین خواب خرگوشی

          موافقم 7
          مخالفم 14
      3. amir

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3689 ديدگاه)

        ماشالا لینکلن که فروشش تو چینه ماشالا لینکلن چینی ماشالا طراحی چینی پسند

        موافقم 8
        مخالفم 8
      4. JaMsHiD_R1988

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2998 ديدگاه)

        شوی نوا بله فرق داره
        شرکتی که سهامش چینیه با شرکتی که ماشیناش چینیه خیلی فرق داره
        فرقشم اینه که مرسدس یه ماشین با پلتفرم چینی نداره
        اما فورد و لینکلن …

        موافقم 5
        مخالفم 7
        1. (Ali(chevynova

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (7401 ديدگاه)

          جمشید

          جواب من به تو دقیقا همون که بالاتر به این یارو کار لاور دادم

          خواب خرگوشی دقیقا همون چیزیه که ۴ تا کاربر جمشید ، امیر کارلاور و راستگو که در واقع ۱ نفر هست دارن میبینن
          هرچقدر هم بخواید با صحبتهای فرساینده ثابت کنید لینکلن چینی هست و بنز نیست فقط خودتون رو گول زدید

          موافقم 4
          مخالفم 9
        2. amir

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3689 ديدگاه)

          واقعا نمیدونی چرا هنوزم به طرز احمقانه ای فکر میکنی اونقدر بیکارم که دیگه بیام چندتا فیک بزنم اگه فیک میزدم تو یه سال ۳ هزارتا کامنت آمار داشتم؟ داداش یکم فکر کن لاقل

          موافقم 5
          مخالفم 2
        3. JaMsHiD_R1988

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2998 ديدگاه)

          علی
          لینکلن کلا سه چهار تا ماشین بیشتر نداره یه پلتفرم از چین گرفته
          مرسدس که حتی یه پلتفرم از چینیا نگرفته و از بین چهل تا محصول فقط یه پلتفرم از نیسان گرفته شده چینی،؟
          یه جوریم میگی مرسدس چینی انگار کل پلتفرم و سهام و دفتر مرکزی به چین انتقال یافته
          درحالی که فقط ده درصد سهامش دست چینیاست
          اونیم که چشمارو به حقیقت ( توقف تولید کامارو ، برقی شدن دوج و شیش سیلندر شدن ماسل کارها ) میبنده و خودشو میزنه به خواب ( قدیما عالی می‌ساختن حالا هم آش.غال بزنن اشکال نداره ) خودِ خودتی

          موافقم 5
          مخالفم 5
      5. car lover

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1572 ديدگاه)

        علی نوا: اتفاقا جواب دادن حروم کردن وقت نیست. بهتره بگی جوابی نداری. وقتی جنرال موتورز تحت اختیار سایک و بااوجون و وولینگ هست، وقتی فورد و لینکلن تماما در اختیار چین هستن. وقتی کرایسلر چندملیتی اروپاییه. اصلا مگه حرفیم میتونی بزنی؟
        اینارو بذار به حساب چینی گفتن به مرسدس و ولوو و بقیه. حالا دیدی شرکت های موردعلاقت همه چینی شدن؟ نیازی به شلوغ بازی هم نیست اینا همه حقیقته. گفتی خواب یاد این جمله افتادم: ادمی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما ادمی که خودشو به خواب زده نه

        موافقم 9
        مخالفم 8
        1. NAVID@@98

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (882 ديدگاه)

          در اختیار چی کی ؟!!!!!! 😂
          جک باحالی بود !!!!!! البته از در صندوق عقب !!!!!! 😂
          بشینو بشنو نبینو نگو
          ببینو بگو !!!!!! 😂
          باز خوبه از این جوک ها ببینیم همش چرتو پرت و اشتباه نبینیم!!!!!!
          بگو بیشتر بخندیدیم باحالی هااااااا 😂
          خب میگفتی دیگه چی ……😂

          موافقم 7
          مخالفم 5
      6. car lover

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1572 ديدگاه)

        علی نوا: 20 تا اکانت فیک داری با اسم سوشیانت، المیراژ، پیام، حسن، اکبر، اصغر، ممد، اونوقت به دیگران تهمت میزنی؟
        حقیقت تلخه داداش، اینطور که معلومه شما فعلا تو خواب خرگوشی 50 سال پیشی

        موافقم 2
        مخالفم 5
      7. car lover

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1572 ديدگاه)

        نوید: خودتو قاطی بحثی نکن که بهت مربوط نیست. طومارهای جوک وارانه ات رو بنویس تا ما بخندیم و رد کنیم😂😂

        موافقم 4
        مخالفم 4
        1. NAVID@@98

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (882 ديدگاه)

          اتفاقا منم به این موضوع اعتقاد دارم قبوله وارد بحث نمیشم فعلا…
          اولیه رو گفتم تا ادامه بحثتون رو ادامه بدید بعد از بحثتون شاید وقت گذاشتم براش…
          بدو …

          موافقم 4
          مخالفم 3
      8. car lover

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1572 ديدگاه)

        علی اگر ادعا داری که چیزی حالیته بشین مثل مرد بحث کن و اثبات کن حرفتو وگرنه مثل بچه های کوچیک که از زیر بحث در میرن و اینکارهای کودکانه رو همه بلدن
        بگو که جنرال موتورز مال چین و سایک و بااوجون و وولینگ نیست! بگو فورد و لینکلن مال شرکتهای چینی نیستن و ماشین هاشون ساخت چین نیست! بگو که کرایسلر تحت مالکیت اروپایی ها نیست! میخوای برای تمام حرفام مدرک و دلیل بیارم؟ هرچند نیازی نیست چون خودت همه اینارو میدونی ولی خودتو زدی به «خواب خرگوشی»

        موافقم 3
        مخالفم 5
  2. AMANTE

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1907 ديدگاه)

    طراحی معمولی داره نه زشت و نه زیبا، انگار خواستن طراحی بهتری از نسل قبل انجام بدن ولی هرکاری کردن موفق نشدن و گفتن ول اش کن همین خوبه و باعث شده طراحی بلاتکلیفی داشته باشه.
    طراحی داخلی هم برای این زمان خیلی مود و جذابه ولی من بشخصه خوشم نمیاد.
    نسل قبلی نسخه ی فیس لیفت و قبل فیس لیفت طراحی بهتری از نسل جدید داشت.
    https://www.pedal.ir/lincoln/2022-lincoln-navigator-first-drive/

    موافقم 6
    مخالفم 5
  3. Cert

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (184 ديدگاه)

    باید بتواند دیگران را شکست دهد
    اما پلتفرم آن قدیمی است و این یک فیس لیفت به شمار می رود

    1. سوشیانت

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3620 ديدگاه)

      داخلش رو دیدی اصن؟! یا فقط اومدی کامنت بدی

      موافقم 4
      مخالفم 6
  4. car lover

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1572 ديدگاه)

    چینی طور شده

    موافقم 3
    مخالفم 8
  5. JaMsHiD_R1988

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2998 ديدگاه)

    بیرونش که خوبه
    داخلشم که …

    موافقم 2
    مخالفم 1
  6. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (354 ديدگاه)

    واقعا معرکه هستش ولی کامل رقابت رو به کدیلاک واگذار کرده با این ظاهر داخل و بیرون و فنی.چرا لینکلن آنقدر اسرار داره کار رو برای خودش سخت بکنه جای تعجب داره وقتی چنان دسترسی به امکانات فورد داره که آرزوی هر خودرو سازه.در بخش انجین اومده ۱۰ اسب هم قدرت رو کاهش داده خوب وقتی به این حجم انجین وی ۸ دسترسی داری ولی بهره نمیبری.وی۸ کایوت.وی ۸ پریدتور.وی۸ گودزیلا.یا تنظیمات گوناگون همین وی۶ اکوبوست که حداقل باید نسخه ۵۰۰ اسبی رو عرضه میکرد.یا تو بخش برقی دقیقا جایی که برقی جواب میده فراموش کرده.تو بخش فوق لوکس مثل اینا نسخه برقی استقبال میشه چون کسی زیاد به نعره اگزوز توجه نمیکنه ولی آرامش و لرزش کم طالب داره کاری که کدیلاک کرده.ظاهر ماشین هم درست مثل ۳ شاسی بلند دیگه لینکلنه.خوب خویش رو هم بگیم که تو متریال داخل بی نظیر عمل کرده مخصوصا دو ردیف عقب.تو بخش صندلی هم که کلا لینکلن یک سر و گردن از تمام دنیا جلوتره.

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. Taha Ayoobi

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4708 ديدگاه)

      موافقم.

      ولی به نظرم طراحیش شبیه ناتیلوس شده، قبی بهتر بود.

      و یه نکته‌ دیگه اینکه آخه مگه گودزیلا به درد این میخوره؟

      موافقم 2
      مخالفم 1
  7. Taha Ayoobi

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4708 ديدگاه)

    واقعا ماشالا امریکن کارز.
    ماشالا ابهت
    ماشالا اصالت

    چراغ هاش نباید باریک میشد ولی خب.

    موافقم 4
    مخالفم 8
    1. car lover

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1572 ديدگاه)

      این و اسکالید جدید زیاد جالب نیستن، واگنیر جدید هم تمام برقی شده و دیگه هیچی. کلا این DNA چینی تو همه ماشینا نفوذ کرده

      1. Taha Ayoobi

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4708 ديدگاه)

        اسکالید باید چراغ هاشو مثل 2015 بکنه.

  8. محمد

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (161 ديدگاه)

    قبلی هم طراحی داخلی و خارجی لوکس تری داشت هم آمریکایی تر بود نسل جدیدش به ماشین های چینی شبیه شده

    موافقم 5
    مخالفم 4
  9. R@min

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2099 ديدگاه)

    خراب کردن 😒

    موافقم 7
    مخالفم 3
    1. Taha Ayoobi

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4708 ديدگاه)

      یه ذره

      موافقم 2
      مخالفم 5
  10. امیررضا

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (302 ديدگاه)

    جلوش شبیه تیگو هشت پرو مکس نیست؟

    موافقم 5
    مخالفم 4
  11. BlackWing

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1321 ديدگاه)

    تاثیر گذاری کادیلاک اسکالید رو میشه تو طراحی داخلی این ماشین احساس کرد !!!!

    تنها SUV لوکس فول سایزی که موتور ۶ سیلندر رو حذف کرد و موتور سوپرشارژ رو به مشتری ارائه داد کادیلاک بود. تمام رقباش مثل اینفینیتی ، لینکلن ، لکسوس و… حتی نسخه ۸ سیلندر معمولی هم ندارن

    موافقم 5
    مخالفم 2
  12. ! i M α η δ υ α R

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2346 ديدگاه)

    این که ببینی ، برندهای اصیلی مثل جگوار ، مازراتی ، لینکلن و … یه گوشه نشستن و سر در گریبان گرفتن اما وسط میدان جارو برقی ها و چینی ها دارن می رقصن ، خیلی عذاب آوره …

    لینکلن کم برندی نیست …

    نام و آوازه و عقبه اش رو تریلی هم نمی کشه …

    برای زنده موندن این لوگو ، در طول تاریخ چه فداکاری هایی که با عشق ، از جان و دل صورت نگرفته …

    در این که اسکلید بی نظیره ، شکی نیست ، اما نویگیتور و واگونیر هم هر کدوم برای خودشون یه فلسفه هستند …

    حیفه کم کم از دور رقابت خارج بشن …

    توی هر سگمنتی وقتی می خونم قدیمی ها و اصیل ها با افت فروش مواجه شدن ، دلم میگیره …

    مگه دیگه چند تا اصیل ته کاسه مونده ؟

    رنج روور …

    جیپ …

    لینکلن …

    کرایسلر …

    جگوار …

    رولزرویس …

    بنتلی …

    استون مارتین …

    شورولت …

    کادیلاک …

    لانسیا …

    فیات …

    آلفارومئو …

    مازراتی …

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. Taha Ayoobi

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4708 ديدگاه)

      خیلی عالی گفتی.

      برا من اونایی که منحل شدن عذاب آور تره

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. ! i M α η δ υ α R

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2346 ديدگاه)

        هیچ چیزی جاودان نیست ، مگر این که تماما از عشق ساخته شده باشه ، که تقریبا محاله …

        همین برندهایی که موندن هم منحل نشن ، باز جای شکرش باقیه …

        اما اونهایی که رفتن ، جاشون تا ابد روی جاده ها خالیه …

        یه روزی دنیا ، دنبال ساخت جارو شارژی و معماری و این خزعبلات نبود …

        هر کسی روحش رو با عشقش ترکیب می کرد و با دانش و پول ، ماشین واقعی می ساخت …

        بزرگ مردانی از جنس اراده ای آهنین که دسته گل هایی رو به تاریخ هدیه دادند …

        دسته گل هایی مثل :

        پونتیاک …

        اولدزموبیل …

        ساب …

        روور …

        مرکوری …

        هولدن …

        بورگوارد …

        دتوماسو …

        ونتوری …

        پانارد …

        آستین …

        موریس ( MG ) …

        جنسن …

        پاکارد …

        هیلمن …

        ماترا …

        سیمکا …

        دلاگه …

        پانهارد …

        تریومف …

        اتو بیانکی …

        اوپل …

        بیوک …

        تی وی آر …

        1. Taha Ayoobi

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4708 ديدگاه)

          پلیموث…

          دوزنبرگ…

          موسلر…

          رامبلر…

          دلورین…

          تاکر…

          ای ام سی…

          استود بیکر…

          ساترن…

        2. ! i M α η δ υ α R

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2346 ديدگاه)

          طاها جان این هایی که نوشتی یا زیر برند بودند یا مدل …

          من برندهای مادر رو نوشتم …

          من دیگه حوصله نداشتم اینها رو هم بنویسم …

          خوب شد که نوشتی …

          👌👌👌

  13. sense1star

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    درود خدمت همه پدالی های عزیزم
    امیدوارم حال دلتون مث موتور v8 غرش کنه و سلامت باشه
    من خیلی وقت نمی تونم بیام سایت خوب پدال ولی الان بعد از مدت ها اومدم و خوشحال شدم ک فن آمریکا و ایتالیا هستم
    این ابهت و زیبایی ستودنی هستش
    آدم دوست داره تو این ماشین بمیره چ برسه ب رانندگی و زندگی

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. Taha Ayoobi

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4708 ديدگاه)

      بمیره درحالی که ماساژور فعاله.

      موافقم 2
      مخالفم 1
    2. ! i M α η δ υ α R

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2346 ديدگاه)

      درود بر شما دوست گرامی …

      خوش اومدی عزیزم …

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. sense1star

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3 ديدگاه)

        فداتون

  14. froG-driVer

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    چیز های دیگه رو کار ندارم ولی وقتی ظاهرشو میبینم یاد ابن جمله می افتم:
    حاجی گنگش بالاست…

  15. 👊

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    تا خبر از فورد و لینکلنه ، اینم بگم که امسال سال بسیار سختی برای فورد و گروه FCA مخصوصا امریکاییاست
    فورد و کرایسلر با هم رکورددار فراخوان هستند و هر کدوم تا اینجای سال بیش از ۴۰ فراخوان رو ثبت کردند و مقام اول و دوم رو بدست آوردند. جالبه که فرخواناشون ۲ برابر BMW در پله‌ی سومه!
    فورد و کرایسلر بطور میانگین هر هفته ۱.۳ فراخوان رو اعلام میکنند که فاجعه‌ست . اوضاع فورد خیلی بدتره چون تنها فورد و لینکلن در این خانواده هستند برعکس FCA که برندهای متنوعی داره . فورد اعلام کرده تا اینجای کار ۲.۳ میلیارد دلار رو از دست داده . این یعنی روزی ۲۵ میلیون دلار ضرر و زیان ، صرفا به علت فراخوان!
    فورد امسال ۳.۷ میلیون خودرو رو فراخوان کرده و کرایسلر ۲.۶ میلیون!
    امسال از لحاظ کیفی و اقتصادی سال بسیار سخت و فاجعه باری برای سلاطین اصالت و قدمت خواهد بود . تازه ۴ ماه هم مونده …

    موافقم 6
    مخالفم 4
    1. سوشیانت

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3620 ديدگاه)

      یاد آتش سوزی سلاطین آلمانی مثل بنز و پورشه تایکان افتادم😂

      موافقم 3
      مخالفم 6
      1. JaMsHiD_R1988

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2998 ديدگاه)

        سوشیانت…😂😂😂
        مردم از خنده
        خیلی دوستت دارم
        بابا جواب بنده خدارو بده چرا میای از مشکلات آلمانی میگی
        یه چیزی بگو این وضعیت فورد و لینکلن قابل توجیه باشه نه اینکه بیای مشکلات آلمان رو بگی

        موافقم 5
        مخالفم 4
      2. car lover

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1572 ديدگاه)

        سوشیانت منم یاد انفجار موتوذهای کوروت و داغ کردنهاشون افتادم😔

        موافقم 3
        مخالفم 5
        1. سوشیانت

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3620 ديدگاه)

          منم یاد فراخوان های ۱ میلیونی و ۳۲۴ هزار تایی بی ام و افتادم😔 قبلا گفتم که هیچ کمپانی بی ایرادی وجود نداره ولی کاربران ترولی مثل جمشید کار لاور و👊 متوجه نمیشن

          موافقم 2
          مخالفم 4
  16. Mr AR

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    تیگو 7 پرو مناطق دارا و مرفه

  17. ابوالفضل

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (328 ديدگاه)

    ظاهر پشت ماشین سلیقه ایه
    میتونست قشنگ تر باشه
    ولی در کل خوبه
    خطاب به car lover هم بگم شما درست میگی برو بذار از این ساخته های چین و اروپا لذت ببریم
    باشه این شرکت ها هیچکدوم آمریکایی نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا