انتشار رندرهای جذاب از لینکلن کانتیننتال ۲۰۲۶ در فضای مجازی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.
در ماههای اخیر تصاویر دیجیتالی زیادی از خودروهای بزرگ و لوکس آمریکایی منتشر شده اما شاید هیچکدام از آنها به اندازه رندرهای لینکلن کانتیننتال ۲۰۲۶ گیرا و جذاب نباشند. همانطور که گفتیم این تصاویر فقط رندرهای دیجیتالی و غیررسمی از محصول لوکس لینکلن هستند و بنابراین نباید آنها را خیلی جدی قلمداد کرد.
اما به غیر لوگوی خاص لینکلن که بر پیشانی خودرو حک شده، سایر بخشهای بدنه اصلاً نشانهای از یک لینکلن را به نمایش نمیگذارند. در واقع اگر لوگوی این برند را حذف کرده و برخی تغییرات جزئی را اعمال کنیم به راحتی میتوانیم این خودرو را کادیلاک یا کرایسلر بنامیم! بهتر است نگاهی به چهره خودرو داشته باشیم که اولین نکته درباره آن جلوپنجره ظریف خواهد بود که یک نوار نورانی LED در بالای آن دیده میشود. همین نوار نورانی باعث جدا شدن کاپوت از سپر نیز شده است.
در روی سپر ورودیهای هوای جانبی دیده میشوند و یک ورودی کوچک هم در میانه سپر قرار دارد. این خودرو از کاپوتی طویل، پروفایلی یک دست، خط شانه عضلانی و خط سقف متمایل به سمت عقب سود میبرد و ستونهای C ضخیم، رینگهای بزرگ با حالت توربین و تریم کروم سراسر بدنه جزو ویژگیهای بصری برجسته آن هستند. با تمام این تفاسیر احتمال اینکه لینکلن مجدداً از نام کانتیننتال روی خودرویی مشابه این رندرها استفاده کند بسیار پایین است چراکه در بازار آمریکا منحصراً روی کراس اورها و شاسی بلندها کار میکند.
سبد محصولات فعلی لینکلن شامل خودروی کورسیر با قیمت پایه ۳۹ هزار دلار، ناتیلوس با قیمت ۵۲ هزار دلار، آویاتور با بهای ۵۹ هزار دلار و نهایتاً نویگیتور با قیمت ۸۳ هزار دلار است. لینکلن کانتیننتال حدود ۴ سال پیش بازنشسته شد و دهمین و آخرین نسل آن از در کارخانه فلت راک در میشیگان خارج گردید. این خودرو با چندین پیشرانه ۶ سیلندر و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در دسترس بود و از پلتفرم CD4 فورد استفاده میکرد. پلتفرم موردبحث علاوه بر کانتیننتال در خودروهایی همچون فورد فیوژن/موندئو، اِج، گلکسی، S مکس، تاروس بازار چین، لینکلن MKZ و MKX بکار رفته است.
Mosi
۲۷ تیر ۱۴۰۳اقا این زیادی خوشگل و خفنه
froG-driVer
۲۷ تیر ۱۴۰۳اگر قرار باشه روی پلتفرم با mkz مشترک باشه که اونوقت خیلی با شکوه خواهد شد.توی منطقه ارس چند تا داریم من یکیشون دیدم.خیلی درازه.خیلیم مرتفعه.خیلی هم عریضه.کلا ابعادش بزرگه.و این جذابش میکنه.
رینگ های تصویر سوم هم خیلی جذابن.
کانتیننتال توس هر نسلو دوره ای که معرفی شد یه خودرو لوکس و پیشتاز دوره خودش بود که فرمول جدیدی رو برای لوکس سازی آمریکایی ها تعریف کرده بود.
از آخرین نسلش هم یه نسخه محدود coach door edition معرفی کرده بود که واقعا جذاب بود🤤
پیام
۲۷ تیر ۱۴۰۳واقعا خیلی زیباست
امیرحسین
۲۷ تیر ۱۴۰۳سلام آقای احمد زاده یک سوال دارم کرایسلر لینکلن کادیلاک برنامه برای مدل بنزینی برای دوره ای از این زمانه ندارن؟
شاهین
۲۷ تیر ۱۴۰۳سلام وقت بخیر
بنظر نمیرسه اینطوری باشه. کاملا روی شاسی بلندها و خودروهای برقی تمرکز کردن.
ارسلان
۲۷ تیر ۱۴۰۳خوشم نیومد…کو چراغاش ؟! همین دوتا خط ؟! یعنی چراغاش هیچ طراحی قبلاً نداشته که ازش الهام بگیرند ، رفتند دوتا خط انداختند ؟
فرزان
۳۰ تیر ۱۴۰۳لینکلن کنتبنانتال از اول طراحیش چراغاش مخفی بوده و با روشن کردن دریچه ها باز میشده و بیرون میزده اینم احتمالا همچین تکنولوزی داذه که نمیبینی چراغاشو حالا خدا میدونه چطوریه
سوشیانت
۲۷ تیر ۱۴۰۳لینکلن همیشه در طول تاریخ پا به پای کادیلاک ماشین لوکس میساخت اما عجیبه که هیچ خودرویی برای رقابت با سلستیک معرفی نکرده
زیزیگولو
۲۷ تیر ۱۴۰۳یه ماشین فست بک با طول زیاد و ارتفاع کم و آیرودینامیک بالا 👍
Taha Ayoobi
۲۷ تیر ۱۴۰۳خیلی خوشگله ولی واقعا به نظرم لینکلن باید احیا کنه کانتیننتالو.
.
۲۷ تیر ۱۴۰۳یک ماشین بساز کوروت c1 احیا کنه آیرودینامیک بالا موتور دوازده سیلندر با قابلیت رسیدن به چهارصد کیلومتر
کلم شلغم پلو
۲۷ تیر ۱۴۰۳فکر نمی کنید زیادی گرونه ؛: با ۳۹ هزار دلار یه ماشین چینی می خرم ، نمایندگی ام داره .