برای فهمیدن اینکه کدامیک از این دو شاسیبلند لینکلن سریعتر هستند به نبوغ زیادی احتیاج نداریم. واضح است که در خط مستقیم نویگیتور تیون شده توسط هنسی سریعتر از نسخه استاندارد این شاسیبلند لوکس خواهد بود.
اما چیزی که هنسی به دنبال برجسته ساختنش بوده تفاوتی است که ۱۵۰ اسب بخار اضافی ایجاد میکند؛ بنابراین اگر فکر میکنید ۴۵۰ اسب بخار تولیدی توسط نویگیتور استاندارد کافی است بهتر است تواناییهای نویگیتور ۶۰۰ اسبی هنسی را ببینید تا در این صورت نظرتان را تغییر دهید.
این قدرت بیشتر از دل پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربویی بیرون میآید که تنها انتخاب در دسترس برای چهارمین نسل نویگیتور میباشد؛ و فاصلهی قابلتوجهی بین این دو خودرو وجود دارد و آن را در ویدئوی منتشر شده خواهید دید.
به منظور تولید قدرت بیشتری نسبت به لامبورگینی گالاردو LP570-4، هنسی از سیستم القای پرفشار، اینترکولر بزرگتر و سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ استفاده کرده است. این تیونر همچنین نرمافزار پیشرانه را دوباره برنامهریزی کرده تا ۶۰۰ اسب بخار یاد شده به دست آید.
این شرکت ادعا میکند نویگیتور تیون شده تنها در عرض ۴.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۲.۹ ثانیه و با سرعت ۱۷۲ کیلومتر در ساعت طی میکند. این عملکرد برای خودرویی با ۲۵۷۹ کیلوگرم وزن کاملاً قابلتوجه است.
هنسی همچنین یک جفت دیسک ترمز برمبو برای نویگیتور تدارک دیده و ارتفاع آن را نیز کاهش داده است. تکمیل کنندهی تغییرات هم رینگهای آلیاژی مونوبلاک است.
مهدی
۲۸ بهمن ۱۳۹۷مجله carwoow در آخرین درگی که انجام داده بین 911توربوs ونیسانgtrنیسمو وب ام وM5 هستش که نتیجه اینطور میشه.اول 911توربوs میشه ودوم نیسانgtrنیسمو وسوم M5
مهدی
۲۸ بهمن ۱۳۹۷مدل هنسی خیلی سریع بودبرای این جسه و وزن
حسن
۲۸ بهمن ۱۳۹۷لینکلن نویگیتور برای مدیر عامل ها ساخته شده و اینجور افراد زیاد دنبال تاپ اسپید و درگ نیستن