دوستداشتنی روی کاغذ، پردردسر در عمل!
عرضهی یک خودروی جدید اصلاً کار آسانی نیست و حتی زمانی که یک محصول بسیار خوب همچون لینکلن آویاتور ۲۰۲۰ را معرفی کنید هم مشکلات دست از سر شما برنخواهند داشت! پس از فراخوان کوچک به خاطر ناپدید شدن پوشش آزاد کردن گیربکس از حالت پارک، خبرها نشان از تأخیر در عرضهی آویاتور به خاطر حل برخی مشکلات این خودرو دارند.
گفته میشود برخی از این مشکلات تا پیش از تحویل اولین نمونههای آویاتور به مصرفکنندگان رفع نشدهاند. لینکلن حدود ۲ هزار دستگاه از این خودرو را فروخته اما مالکان قبلاً وجود مشکلات بزرگ در خودروی خود را گزارش کردهاند.
این مشکلات شامل موارد متنوعی هستند که از هشدارهای تصادفی تا خاموش شدن غیرمنتظرهی سیستم ترمز اضطراری را شامل میشوند. مالکان همچنین به مشکلات مهمی در پشت آمپرهای دیجیتالی این خودرو اشاره داشتهاند.
مدیر تستهای خودرویی کانسومر ریپورتز دراینباره گفته است:
وقتی وارد خودرو میشوید سرعت شمار و دورشمار پیشرانه کلاً به هم میریزند. به نظر میرسد پشت آمپرهای دیجیتالی هم در زمان رانندگی با مشکلات بزرگی دستوپنجه نرم میکنند. در چند کیلومتر اول رانندگی به سختی میتوانید بفهمید که پشت آمپرها چه کاری انجام میدهند.
یکی از مالکان آویاتور گفته که شاسیبلند ۷۰ هزار دلاریاش مشکلات زیادی دارد. او اظهار داشته است:
تنها یک ماه پس از خرید این خودرو واقعاً پشیمان هستم. تنها ۲۴ ساعت از راندن خودرو گذشته بود که من با اولین مشکل یعنی سانروف نشتیدار مواجه شدم. یک هفته بعد هم کمربندهای صندلی کار نمیکند و حالا نیز شاهد عیوب کامپیوتری هستم. ترمز پارک نیز در زمان رانندگی روشن شده و هشدار خرابی گیربکس خودش را نشان میدهد. وقتی اینها حل شد کنترلهای صندلی مشکلدار شدند.
آویاتور محصولی عالی با تجهیزات زیاد است اما مشکلات مربوط به قابلیت اطمینان آن میتوانند افت فروش زودهنگامی را برای آن ایجاد کنند و این در حالی است که ژرمنها برای جذب مشتریان بالقوهی این خودرو کمین کردهاند.
یکی از سخنگویان لینکلن دربارهی این مشکلات صحبت کرده است. او گفته است:
به عنوان بخشی از برنامهی عرضهی آویاتور، ما خودروها را به کارخانهی فلت راک منتقل میکنیم تا بررسیهای کیفیتی بیشتری را انجام دهیم. این یک تمرین طولانیمدت برای فورد بوده است. ما تمامی کارهای موردنیاز برای اطمینان از اینکه آویاتور دارای بالاترین سطح کیفیتی است را انجام میدهیم. تقاضای زیادی برای این خودرو وجود دارد و ما هم در سریعترین زمان ممکن این خودرو را به دست مشتریان خواهیم رساند.
لینکلن به تحویل باکیفیتترین خودروها به مشتریان متعهد است. ما همچنین به رفع مشکلات و گوش دادن به درخواستهای مشتریان هم تعهد داریم. ما دو فراخوان کوچک برای این خودرو از زمان عرضه داشتهایم و بخش اعظم آن خودروها در نمایندگیها موجود بودهاند و به دست مشتریان نرسیدهاند.
meysam
۱۵ مهر ۱۳۹۸.
ارزش کار لکسوس و پورشه اینجا مشخص میشه که همیشه تو کیفیت و قابلیت اطمینان شونه به شونه هم میرن جلو
Malt hill
۱۵ مهر ۱۳۹۸BMW X7 جایگزین بهتریه
یانکی
۱۵ مهر ۱۳۹۸همش یه مشت چرت و پرته.مانیتورش تویه همه مدلهای لینکلن هست و عالی کار میکنه.صفه کیلومتر هم همینتور.صندلیهاش رویه کنتیننتال و نویگیتر عالی کار میکنه.اکثر قطعات برقی یا داخلی و فنی بین محصولات لینکلن مشترک هستن پس اگر این ایراد داره بقیه هم باید داشته باشن.از وقتی فولکس به سلامت انسانهای جهان ضربه زد و به مشتریاش قرامت داد یه عده هر سری از بعضی کمپانیها اشکال میگیرن تا چیزی گیرشون بیاد.بزودی رکورد فروش آویاتور چشم یه عده رو در میاره.
Elmiraj
۱۶ مهر ۱۳۹۸یانکی @
والا یوتیوب پره فیلم بررسی اویاتور هست از مالکان گرفته تا کانالهای معروف…هر چی دیدم بینهایت از زیبایی و کیفیت ماشین تعریف می کنن تا حالا یه دونه مشکل هم توشون نبوده…!!!
اویاتور ده ها و صد ها قطعه مشترک با ناویگیتور و ناتیلوس داره ولی این دو نه تنها مشکل نداشتن بلکه خدای کیفیت و قابلیت اعتماد هم هستن…!!!
شاهین
۱۵ مهر ۱۳۹۸تنشون به تن گاری ساز های ما خورده
خیلی باید بی عرضه باشن که نتونن یه ماشین به این خوبی رو پوشش کیفیتی بدن
خوده من کشته مرده ی اویاتور و لینکلن بودم و هستم ولی انگار قرار نیست باشم
بازم لینکلن همچین سوتی هایی نداشت
حیفه واقعا حیفه ماشین به این قشنگی و جاداری و قدرتی همچین کیفیت داغونی داشته باشه
اصلا انتظار نداشتم
من یه فن آمریکایی هستم مخصوصا تو بحث شاسی بلند و افرود
همیشه میگفتم اویاتور بهترینه چون با اون وضعیت کمترین قیمتو داشت ولی الان میگم ای کاش میدادنش دست المانی ها تا ازش یه غوله بی حریف بسازن در کنارش قیمتشم بالا میبردن ولی ارزششو داره
مطمئنم دیگه اویاتور شکست میخوره توی بازار، هنوز نیومده سوژه شد خدا بخیر بگذرونه
یانکی
۱۵ مهر ۱۳۹۸میشه شما فن آمریکایی نباشی.وقتی بیاد تو بازار خودت میبینی چطوری همون آلمانیها رو میترکونه.از وقتی که فولکس اون گند رو زد یه عده پیدا شدن که دنبال ایراد از ماشینها هستن تا یه غرامتی چیزی بگیرن.همون پشت آمپر رو نویگیتور هم هست یا صندلیها رویه کنتیننتال و نویگیتر چرا اونا ایراد ندارن.همین چند روز پیش بود که بی ام و ماشینی که هنوز بیرون نداده رو فراخان زد.آمریکاییها ترکوندن و مسیر درست رو میرن و دارن زحمت میکشن نه دزدی میکنن نه دروغ میگن نه به انسانها ضربه میزنن.مثل فولکس که چه دارندش چه کسی که مثل ما ندارش این ور دنیا به خاطر آلودگیش سلامتیمون به خطر افتاد.آلمانیا مثل س.پ.اااا.هههه ضد بشر هستن
Alireza
۱۶ مهر ۱۳۹۸آره بابا آمریکایی ها معصومن من تو ویتنام و عراق و …. زن و بچه بی گناه رو به خاک و خون کشیدم تنها کشوری هم که بمب اتم استفاده کرده منم آخه چرا جو الکی میدی همه جای دنیا خوب و بد هست خیلی جالبه خود لینکلن قبول کرده بعدشم تعهد داده مشکلاتو رفع کنه فلسفه بافیا چی میکنی آمریکایی ها بهترینن همه دنیام دیگه برن بمیرن
MAHDI
۱۵ مهر ۱۳۹۸کادیلاک XT6 هم هم عملکرد خیلی ضعیفی داشت در زمان تست. طوریکه از دید اتواکسپرس کاملا ناامید کننده بوده این ماشین
Amir.ferrari
۱۵ مهر ۱۳۹۸اینایی که گفته شد خیلی بیشتر از یکی دوتا مشکل معمولیه،انصافا ژاپن و آلمان تو بحث قابل اطمینان بودن با فاصله زیاد اولن،ماشینای امریکایی خیلی خوبن،ولی ژرمنیا خیلی خیلی خیلی خیلی بهترن…
Amin
۱۵ مهر ۱۳۹۸این کلا مشکل بوده بعد چهارتا چرخ درآورده
datsun
۱۵ مهر ۱۳۹۸این مشتری بنده خدا تو یک ماه چقد مشکل براش پیش اومده من اگه جای این مشتری بودم ماشین رو رد میکردم میرفت.
Elmiraj
۱۵ مهر ۱۳۹۸معلومه فورد در عرضه این محصول بسیار عجله کرده تا از قافله عقب نمونه….
.
وگرنه برندی که همیشه در بین بهترین های قابل اعتماد جای داره و کانتیننتالش دومین خودروی باکیفیت سال کانسومر رپوتز بوده این مشکلات بعیده…!!!!
قطعا با چند ماه تاخیر با این مشکلات کنار میاد…
مهرداد
۱۵ مهر ۱۳۹۸از زمانیکه فورد اویاتور رو معرفی کرد انقدر مورد توجه رسانه ها بود و مورد اقبال مردم که فورد نمی خواست این انرژی رو از دست بده و ظاهرن از حول حلیم افتاده تو دیگ !
این مشکلات اگه سریع حل بشه همچنان اویاتور از نظر طراحی داخلی و خارجی ، کیفیت کابین و موتور و گیربکس و حتی قیمت از تمام رقباش جلوتره وگرنه شکست بدی برای شایسته ترین عضو این کلاس میشه
مانی
۱۶ مهر ۱۳۹۸با این همه ایراد چجوری شایستهترین عضو کلاس هست؟
از رقبا ارزونتره چون کیفیت کابین و موتور و گیرباکس پایینتره
احمدرضا
۱۵ مهر ۱۳۹۸این همه مشکل خیلی عجیبه اگه حل نشه دوباره لینکلن توی دردسر مالی میوفته که امیدوارم حل بشه
Ferrari Fxx K Evo
۱۵ مهر ۱۳۹۸طوری نیست ، لینکلن به خاطر این ، مشکلات فروش ، نصف
هم بشه بازم حس میکنم از Mercedes GLS و Bmw X7
بیشتر میفروشه ، هم اویاتور هم کورسیر
–
ولی خب به این معنی نیست که از لحاظ کیفیتی
و قابلیت اطمینان در حد ، غول هار ژرمنی باشه
امین
۱۵ مهر ۱۳۹۸از نظر من بهترین ماشینهای جهان توی ایران تولید میشه ایرانخودرو و سایپا چون توی این چهل سال یکبار هم فراخوان ندادن یعنی اینکه حتی یکبارم توی این چهل سال ماشیناشون ایرادی نداشته واقعا احسنت به این دو کمپانی عزیز خوده من یه ۴۰۵ دارم الان چهار ماهه خریدمش مثل مرد داره کار میکنه بدون هیچ ایرادی فقط تنها ایرادی که داره یبار موتورش آتیش گرفت یبار کیسه هواش خودبخود در اومد یبارم فن رادیاتش به مدت رب ساعت از کار افتاد و واشر سوزوند که باعث شد سرسیلندرو نصف موترو عوض کنم همین و بس بنظر من اینا ایراد نیست مرگ بر آمریکا مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر…
بهنام
۱۶ مهر ۱۳۹۸ولی حیف ماشین به این زیبایی
ali a
۱۶ مهر ۱۳۹۸کلا ماشین های آلمانی و ژاپنی و جدیدا کره ای ها تو کیفیت کلی ماشین دست برتر رو دارن… درسته الان همه خودروساز ها اگه مشکلی پیش بیاد فراخوان میدن. ولی اونای که گفتم خیلی کمتر براشون پیش میاد و اگه بیاد هم زودتر فراخوان میدن..
M3csl
۱۶ مهر ۱۳۹۸# عروس تعریفی …..
KAMY
۱۶ مهر ۱۳۹۸وقتی میخای ادای خوبا رو در بیاری ….!
Behrouz. anzali
۱۶ مهر ۱۳۹۸لینکلن ماشین خوبیه و مشکلاتش حل میشه .ولی نباید اینطور میشد که شد . دوستان ببخشند لطفا
ایلیا
۱۶ مهر ۱۳۹۸امریکاییا همیشه میگن ما کیفیتمون پایین تره چون ارزون تریم.
من خواهشم میکنم یبار با دست باز و بدون نگرانی از هزینه یه خودرو با کیفیت و سطح بالا در حد mx5 یا کاین توربو اس تولید کنن ببینیم واقعا میشه از هر نظر مقایسه کرد و دیگه کم و کسری ندارن.
تا حالا که هر خودرو ارزونی ساختن معلوم شده که ارزونیش بی دلیل نبوده
مانی
۱۹ مهر ۱۳۹۸با کدوم برند
وقتی برندی به قدرتمندی پورشه ندارن
اگه بیان ماشین هم قیمت کاین توربو اس بسازن
کسی نمیخره و شکستشون حتمیه پس اصلا به فکر تولیدش نمیافتن