ناتیلوس یکی از پرفروشترین محصولات لینکلن بهحساب میآید اما تاکنون کابین آن خیلی خوب و مطلوب نبوده است. به همین دلیل، برند لوکس فورد با یک بهروزرسانی داخلی کامل، این کراساوور میان سایز را برای دههٔ جدید آماده کرده است. با یک نگاه به داخل ناتیلوس مدل ۲۰۲۱ کاملاً واضح است که کابین آن با نگاه کامل به اویاتور طراحی شده است؛ بنابراین در اینجا شاهد داشبورد کاملاً جدیدی با تریمهای پارچهای و چوبی به همراه قسمتی افقی با دریچههای تهویهٔ باریک هستیم.
پانل دکمههای باکیفیت، انتخابگر دندهٔ جدید با طرحی مشابه دکمههای پیانو، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و یک نمایشگر ۱۳.۲ اینچی برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی SYNC 4 هم از دیگر ویژگیهای کابین جدید ناتیلوس هستند. این نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی یکی از بزرگترینها در این بخش محسوب میشود و طرح پسزمینهٔ آن از آسمان شب الهام گرفته است. این سیستم از تکنولوژی تشخیص صدا و قابلیت بهروزرسانی از راه دور هم برخوردار است. کسانی که خواهان کابین خاصتری هستند نیز میتوانند یکی از دو تیپ بلک لیبل را انتخاب کنند که با تریمها و تودوزیهای چرمی باکیفیت، فضای بسیار لوکسی را فراهم میکند.
تغییرات بیرونی ناتیلوس مدل ۲۰۲۱ اما بسیار جزئی بوده و صرفاً به اصلاح سپر جلو محدود میشود. البته سه رنگ بیرونی جدید شامل خاکستری، سبز و آبی پرواز هم برای این خودرو ارائه شده است. یکی دیگر از بهروزرسانیهای مهم ناتیلوس جدید نیز تجهیز آن به تکنولوژی «گوشی بجای سوئیچ» است که امکان باز کردن قفل درها و روشن کردن خودرو را بدون نیاز به سوئیچ فیزیکی و از طریق اپلیکیشن لینکلن فراهم میکند.
در پیشرانههای ناتیلوس تغییری ایجاد نشده که این یعنی همچنان همان دو موتور اکوبوست قبلی در سینهٔ آن قرار میگیرد. پیشرانهٔ پایه یک نمونهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور است درحالیکه خریداران میتوانند موتور قویتر ۲.۷ لیتری V6 توئین توربو را هم سفارش دهند که ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتن متر گشتاور دارد.
در بخش ایمنی، ناتیلوس مدل ۲۰۲۱ بهصورت استاندارد با پکیج کمکرانندهٔ Co-Pilot360 ارائه میشود که نوربالای خودکار، هشدار ترافیک، تشخیص نقاط کور و دستیار پیش از برخورد با ترمز اضطراری خودکار را به همراه دارد. علاوه بر این، خریداران میتوانند پکیج Co-Pilot360 Plus را هم سفارش دهند که کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره و حفظ حرکت در میان خطوط، دستیار فعال پارک، دستیار فرمان و سیستم دوربین ۳۶۰ درجه را به موارد قبلی اضافه میکند.
لینکلن ناتیلوس مدل ۲۰۲۱ از اوایل سال آینده راهی نمایندگیهای فروش در سراسر ایالاتمتحده خواهد شد و قیمت آن در زمانی نزدیک به عرضه اعلام میشود. قیمت پایهٔ نسخهٔ کنونی این کراساوور لوکس از ۴۱ هزار دلار آغاز و در تیپ بلک لیبل با پیشرانهٔ V6 به بیش از ۶۳ هزار دلار میرسد.
♤Angus_812♤
۱ آذر ۱۳۹۹داشتم به این فکر میکردم که این کمپانی تو ایران نمایندگی داشت و محصولاتش تولید میشد
کدوم از ما میرفت دنبال ماشین های چین و کره و ژاپن
من تو لوکس بودن و بهترین بودن مرسدس بنز و بی ام و آئودی و لکسوس شک ندارم
ولی لینکلن یه شخصیت واقعا خاصتری نسبت به اونا داره
و این محصولات جدیدش بر خلاف قبلیا
فقط یه فورد لوکس نیستن واقعا محشر و فضایی هستن
پشت ترانزیت یه دونه نویگیتور دیدم اصلا تریلی به چشم نیومد به راحتی دو تا سانتافه بود
شهریور بود و داشت از عراق میومد حالا کجا میخواست بره خدا میدونست
علی آقا
۲ آذر ۱۳۹۹شما ببین تو خود امریکا که لینکلن و کادیلاک و بیوک هست آیا ژاپنی ها و کره ای ها فروش ندارند؟
آنقدر که ما ایرونیا دنبال ماشین امریکایی هستیم خود امریکاییا نیستن! خودشون ماشین امریکایی رو باکیفیت نمیدونن. تا جایی که بتونن سعی میکنن ژاپنی و آلمانی بخرن. مگر اینکه موجود نباشه (مثلا پیکاپ بزرگ).
ما شدیم کاسه داغتر از آش!
Amir Machine
۲ آذر ۱۳۹۹ببخشید، اگه خود آمریکاییا دنبال ماشین آمریکایی نیستن و ماشینهای آمریکایی رو باکیفیت نمیدونن و تا جایی که بتونن سعی میکنن ماشین ژاپنی و آلمانی بخرن، میشه بگید وقتی از فروش حدود 2.8 میلیون دستگاهی جنرال موتورز تو آمریکا تو سال 2019 فقط حدود 800 هزار دستگاهش پیکاپ بزرگ بوده (شورلت سیلورادو و جیامسی سییرا)، اون 2 میلیون دستگاه باقیمونده رو کیا خریدن؟ نکنه آدم فضاییا خریدن؟ یا شاید ایرانیا که دنبال ماشین آمریکایین رفتن خریدن؟ یا اینکه اون 2 میلیون فقط از ماشینای بدون رقیب بوده؟ اصلاً غیر از بخش پیکاپ بزرگ تو بازار آمریکا کلاس بدون رقیب دیگهای هست؟
توروخدا قبل از کامنت گذاشتن به چیزی که میخواید بگید یه کم فکر کنید
Mad.z.Max
۲ آذر ۱۳۹۹اومدم جواب بدم دیدم امیر ماشین زحمتشو کشیده. آخه چرا ایرانی جماعت همیشه نظرش باید صفر و صد باشه، چرا تعادل نه واقعا؟ اصن ینی چی آمریکاییا خودشون آمریکایی نمیخرن؟؟ مرد حسابی توی یه کشور ۳۰۰ ملیونی، فقط سالی ۳.۵ میلیون خودرو داخلی فروخته میشه!! سالیییی!!!
به قول رفیقمون لابد اونارو ایرانیا میخرن نه آمریکاییا
علی آقا
۳ آذر ۱۳۹۹شما بزرگوار اول درست خوانی رو یاد بگیر بعد بیا نظرات دیگران را تحلیل کن!
۱- کجا نوشتم امریکایی ماشین امریکایی نمیخره؟!!! گفتم باکیفیت نمیدونن و تعصب شماها رو ندارن.
۲- خودت نوشتی سال ۳/۵ میلیون خودروی داخلی تو امریکا فروخته میشه. که البته درستش حدود ۴ میلیونه. در امریکا سالی حدود ۱۷ میلیون خودرو فروخته میشه. خب با این حساب سالیانه ۱۳ میلیون ماشین خارجی در امریکا فروخته میشه. (امیر نوشته قبل از کامنت فکر کن!!! باشه ما بیفکر. شما که فکر میکنی این آمار برات چه معنی میده؟)
۳- طبق آمار خودت، ۳/۵ میلیون ماشین داخلی در سال تقریبا برابر میشه با تعداد پیکاپهای امریکایی فروخته شده در امریکا در یک سال یعنی همون نظر من که نوشتم بیشتر فروش ماشینهای امریکایی برای پیکاپهای بزرگ هست. الان پرفروشترین ماشینای بازار امریکا عبارتند از فورد سری اف دوج رم و شورولت سیلورادو. سه تا پیکاپ امریکایی.
بعدشم چرا دعوا؟
یه سر به کانالهای خودرویی امریکایی تو یوتیوب بزنید تا ببینید چه نظری در مورد کیفیت ماشینای هموطنشون دارن. برای آغاز بروید سراغ کانال scotty Kilmer که بیشتر از ۳ میلیون فالوئر هم داره.
کار در خانه هم براتون دارم:
۱- خودت آمار فروش سالانه لینکلن و کادیلاک و بیوک در امریکا رو با لکسس و بنز و ب ام و و آکورا تو امریکا مقایسه کن اینجا برای بچهها گزارشش رو ارائه بده.
راستی تو سال ۲۰۰۸ کدوم شرکتهای خودروسازی ورشکست شدند؟ جی ام، کرایسلر، تویوتا، بنز، هوندا، ب ام و، فورد، و… جی ام و کرایسلر بودن. دوتا خودروساز بزرگ امریکایی. لابد به خاطر اینکه خیلی ماشین های با کیفیتی میزدند و مردم امریکا مثل شما روشون تعصب داشتن و برای خرید ماشیناشون صف کشیده بودن.
حسن
۲ آذر ۱۳۹۹حرف مفت زدن کاری نداره هرکمپانی معایب ومزییتهای خودشوداره مغز که کوچیک باشه زود جوگیر میشه
Hadi
۱ آذر ۱۳۹۹لینکلن تو چند سال اخیر تحول بزرگی رو تجربه کرده و به چیزی فراتر از یک فورد لوکس تبدیل شده…
این برند پرستیژ مخصوص خودشو داره و بحثش کاملاً از فورد جداست…
این ناتیلوس جدید هم یک پوست اندازی خوب کرده و حالا یک لینکلن واقعی شده…
عقبش میتونست بهتر باشه
در ضمن فیس لیفت نویگیتور و اکسپدیشن مدل ۲۰۲۲ هم قراره به زودی معرفی بشن……
RoadRunner
۱ آذر ۱۳۹۹لینکلن ناتیلوس یا همان mkx خودمان :-) میدسایز خوش ساخت و دوست داشتنی
این همه امکانات جدید اضافه شده آن هم در میانه ی عمر یک نسل که از سال 2016 روی خط تولیده و نه برای یک نسل جدید!! همین سیستم Sync4 تازه یک ساله آمده و نسبت به Sync3 یک جهش بزرگ تکنولوژیک محسوب میشه (در موردش بخونید)
داشبورد کاملا از نو طراحی شده
داخلش همانطور که گفتید کاملا شبیه اویاتور و کورسیر هستش، با سیستم اطلاعات و سرگرمی بی نظیرش که نمایشگر 13.2 اینچی داره و حقیقتا از نقاط قوت بسیار مهم این ماشینه
نمای خارجیش حقیقتا نیاز به هیچ دستکاری نداشت چون به خوبی با سایر مدل های لینکلن هماهنگه و در قله ی زیبایی قرار داره
Ferrari Fxx K Evo
۱ آذر ۱۳۹۹داداش شما مجید سابق هستی ؟
Ahmadreza2002
۲ آذر ۱۳۹۹برای قد علم کردن تو این کلا خوب بودن کافی نیست باید از x5 وgle بهتر باشی
مثال سادش هم rx و xc90 هستن که هر دو خوبن ولی نه به اندازه کافی
مهرداد كمال
۱ آذر ۱۳۹۹کاش روش موتور موستانگ جی تی ۳۵۰ روش مینداخنتن میفرستادنش مبارزه با glc 63و x4 کامپتیشن
JoJo
۱ آذر ۱۳۹۹لینکلن رو همیشه دوست داشتم
طراحی اش در یک کلام بی نقصه (البته هر خودرویی رو به اندازه بهایی که بهش پرداخته میشه نقد کرد )
به نظرم از اون دسته خودرو هاییه که بهش میشه فکر کرد و لذت برد
مهدی
۱ آذر ۱۳۹۹خیلی خوبه ولی به نویگیتور نمیرسه واقعا لینکلن به خوبی داره پیشرفت میکنه
فرشاد
۱ آذر ۱۳۹۹تناسبات این ماشین عالیه عقط بشینی نگاش کنی
کاش شرایط طوری بود ک تو ایرانم بود
مهدی موتورز
۱ آذر ۱۳۹۹oچرا اون چراغ مد شد؟
Ferrari Fxx K Evo
۱ آذر ۱۳۹۹مدیر پدال جان عزیز من با اکانتم، تا به حال نه صد و
اندی کامت گذاشتم چرا الان کامنتام به صفر رسیده !؟
akrh78
۱ آذر ۱۳۹۹چون پوست انداختی پدال نشناختتت ?
پ.ن: این بلک سریز رو همون پیکان های نقره ای میسازن که داغ قهرمانی رو به دل فراری گذاشتنا تیفوسی جان
ارشیاsvj
۱ آذر ۱۳۹۹چه اسم زیبایی
ناتیلوس
یاد ژول ورن میندازه ادم رو.
Mostafa
۱ آذر ۱۳۹۹عالی بود
عالی تر شد …
من واقعا کابین خودرو رو با ترکیب دکمه های فیزیکی و صفحه نمایش لمسی بزرگ دوست دارم نه اینکه کلا دکمه های فیزیکی رو حذف کنن
اگر خارج زندگی می کردم، حتما گزینه اول خریدم بود
مهدی
۱ آذر ۱۳۹۹کلا آمریکایی ها بی هویت شدن . باید برگردن به چراغ گرد و استفاده از المان های کلاسیک مثل کاری که تو چلنجر انجام شد و هنوز که هنوزه طراوت داره یا نمونه کاملا موفق تو بازار خارج از آمریکا بنتلی هست که هم از المان های کلاسیکش استفاده کرده هم طرح آینده گرایانه داره