پس از رفتن به زیر چتر جیلی، شاید لوتوس شاهد انتقال تولید خود به کشور چین باشد. جیلی هماکنون مالک کمپانی سوئدی ولوو نیز میباشد.
جیلی با خرید ۴۹.۹ درصد از سهام پروتون و ۵۱ درصد سهام لوتوس از شرکت مالزیایی DRB-Hicom موافقت کرده و انتظار میرود این معامله و انتقال سهام در سه ماه تکمیل گردد.
رئیس جیلی به بلومبرگ گفته که اولویت این شرکت سودآور کردن دوباره پروتون و لوتوس و همچنین معرفی این محصولات با جدیدترین تکنولوژیهای صنعت خودرو مثل الکتریکی سازی است.
با اینکه لوتوس توانسته در سال جاری به سود برسد و طلسم ۲۰ ساله خود را در این زمینه برای اولین بار بشکند، آمار فروش نوسان دار و هزینه تولید پایینتر در چین از جمله بزرگترین دلایل انتقال تولید احتمالی این برند به چین محسوب میشود.
جیلی قبلاً تولید ولوو S90 را به چین انتقال داده است. انتظار میرود مقر فرماندهی لوتوس در بریتانیا باقی بماند. مرکز اصلی ولوو نیز در گوتنبرگ سوئد حفظ شده است.
لوتوس برنامههایی برای گسترش سبد محصولات خود داشته که یک شاسیبلند نیز جزئی از آنها بوده است. هماکنون که جیلی وارد بازی شده ما میتوانیم تولید لوتوس شاسیبلند را به احتمال زیاد ببینیم.
Archi KHAN
۵ تیر ۱۳۹۶حَیفی لوتوس …
wolf man
۸ تیر ۱۳۹۶اینم مثل ولوو حیف میشه یا مدل برند های ایرانی حیف میشه ؟ ای قوم حیف شده شناس!!!!!
ACR VIPER
۵ تیر ۱۳۹۶دوستان به نظر میاد لوتوس هم مثه وولوو زیر چتری جیلی رشدکنه
اما ایکاش خط تولیدش تو بریتانیا بمونه خیلی حس بدی دارم ازینکه خط تولید برند اروپایی بره تو چین
تمدن عرب
۵ تیر ۱۳۹۶مسولین سایت پدال چرا تا حالا عید سعید فطر رو تبریک نگفتید!!!؟
حمیدرضا
۵ تیر ۱۳۹۶امیدوارم این برند هم مثل ولوو مجددا زنده بشه و بازار هارو مجددا در دست بگیره
حامد
۵ تیر ۱۳۹۶آنچه دلم خواست نه آن شد!
TUNING
۵ تیر ۱۳۹۶لوتوس شاسی بلند؟؟؟؟