با اینکه مدل «انقلابی» پنج در شاسیبلند لوتوس هنوز چند سال با ما فاصله دارد، ولی برای پیشبینی شکل و قیافه آن چندان هم زود نیست. ژان مارک گالس (Jean-Marc Gales)، مدیرعامل لوتوس، از این خودرو به عنوان «اولین شاسیبلند سبکوزن دنیا» یاد کرده است؛ خودرویی که تنها میدانیم نام آن با حرف E شروع خواهد شد.
چند ماه پیش، «گالس» در یک اظهارنظر دیگر در مورد این مدل گفته بود:این خودرو در عین داشتن شرایط راحت و راضیکننده، تأکید بیشتری بر روی هندلینگ خواهد داشت. این مدل، سریعترین و کموزنترین خودرو در کلاس خودش در پیست خواهد بود.
تمام این موارد خوب و جالب به نظر میرسند، ولی اگر گذشته دنیای خودرو یک چیز را به ما آموخته باشد، این است که مالکان کراساورها یا شاسیبلندها تمایل کمتری به بردن خودروهایشان به پیست مسابقه دارند. همچنین حتی ممکن است هیچگاه به خارج از جاده نروند.
وقتی یک خودروی شاسیبلند با جهتگیری حضور در پیست داشته باشید، احتمالاُ نظر تعداد زیادی از علاقهمندان را به خود جلب میکنید، ولی این موضوع چندان در مورد مشتریان در بازار خودرو صدق نمیکند. مشتریان کسانی هستند که واقعاً به آنها نیاز دارید؛ مخصوصاً اگر انتظار دارید که این خودرو تبدیل به پرفروشترین محصول شما نیز بشود. اگر این مدل از نظر طول و فاصله محوری مشابه پورشه ماکان باشد، بهراحتی میتوان در مورد اینکه کراساور یا شاسیبلند است، تصمیم گرفت. ولی به یک «شاسیبلند» نزدیکتر است. آنچه از رندرینگهای اولیه بر میآید، با اینکه طراحی جالبی است، ولی به نظر بسیار ساده است. شاید بهتر است که لوتوس اندکی بیشتر بر جنبههای داینامیک آن کار کند تا مشتریان آن را بیشتر جدّی بگیرند.
Jon Snow
۱۴ مرداد ۱۳۹۴فعلا در مورد خوب یا بد بودنش زوده نظر داد
ولی با این حال جالبه
امید
۱۴ مرداد ۱۳۹۴اینارو بیخیال !!!
جان اسنو زنده میشه ؟؟؟
:(
Jon Snow
۱۵ مرداد ۱۳۹۴آره دادا شک نکن :)
پس ملیساندرا اینجا چه کارس :)
me84
۱۴ مرداد ۱۳۹۴درب صندوقش خییییییییییییییییییییلی مزخرفه.
باید صبر کنیم ببینیم آخرش چی میشه.
اگه همینطور بمونه که صد رحمت به طرحهای چینی و هندی.
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۴طراحی داخلی و خارجیش خیلی خامه…
باید روش کلی کار بشه!!!
البته بماند که این تصاویر رندره…
لوتوس به بازار شاسی بلندها خوش اومدی…!
Hamid...Audi
۱۴ مرداد ۱۳۹۴طراحیش به نظرم جالبه ولی به احتمال زیاد در حد و اندازه های پورشه ماکان یا آئودی کیو5 نیست…
amir.z
۱۴ مرداد ۱۳۹۴من عاشق لوتوس های قدیمی ام…..فوق العاده بودن……ماشین موردعلاقمم:
lotus esprit turbo 1993
Archi KHAN
۱۴ مرداد ۱۳۹۴خیلی کار داره تا پخته بشه….
نوید جهرمی
۱۴ مرداد ۱۳۹۴از حرکت مدیر مک لارن خوشم اومد ک گفت تولید شاسی بلند رو تو برناممون نداریم و هدف مکلارن چیز دیگس.
اگه لوتوس هم روی همین ماشیناس اسپرتش در حال حاضر کار کنه بهتره تا این ک اینا رو زمین گذاشته و میخواد بزنه تو کارشاسی بلند بلکه از بحران مالی نجات پیدا کنه.
AHMADREZA
۱۴ مرداد ۱۳۹۴کلا با لوتوس حال نمیکنم
ش
۱۴ مرداد ۱۳۹۴مزخرف.شبیه آلفا رومو هسته
جاوید
۱۴ مرداد ۱۳۹۴هسته؟!؟!
الان یعنی واسه تو آلفا نماد “مزخرف! ” بودنه؟!؟!
احسان(احسان سابق)
۱۴ مرداد ۱۳۹۴لوتوس همیشه با سیلی صورت خودش رو سرخ کرده و همیشه درگیر مشکلات مالی بوده.شاید این محصول بتونه واسش کاری کنه