لوتوس در سال ۲۰۲۰ اقدام به معرفی سوپرکار پرچمدار جدیدی خواهد کرد که در جایگاهی بالاتر از مدل اوورا قرار خواهد گرفت. این خودرو اساساً نواده اسپریت نمادین خواهد بود.
شاید لوتوس اقدام به احیای این نام بکند اما خب تاکنون چیزی بهصورت رسمی تأیید نشده است. با این وجود اگر از خودروی اسپریت الهام بگیریم نتیجه نهایی شاید خودرویی باشد که در تصویر مشاهده میکنید.
این رندر که کار پل سانتوس است نشان دهندهی یک لوتوس اسپریت مدرن است که برخی از شاخصههای برجسته طراحی مدل قبلی همچون کاپوت، آینههای جانبی نصب شده روی درب و منحنی بالچه عقبی را نشان میدهد. این منحنی به اسپویلر عقب بزرگی ختم میشود.
البته باقی موارد کاملاً جدید بوده و با اسپریت نمادین تفاوت دارند. اگرچه آن خودرو دارای زوایای تیز و شکسته در بدنه بوده اما این رندر دارای پانلهای منحنیتر بوده و نمای عقب بسیار عضلانی دارد که با رینگهای بزرگ تأکید دوچندانی روی آن شده است. شاید میدان دید جانبی این خودرو به خوبی خودروهای واقعی نباشد اما شیشه جلوی پانورامیک قطعاً احساس جادار بودن کابین را ایجاد خواهد کرد.
آیا لوتوس در آیندهای نزدیک چنین خودرویی را میسازد؟ مطمئن نیستیم مخصوصاً اینکه بریتانیاییها در حال حاضر علاقه زیادی به ساخت خودروهای اسپورت سبکوزن و متمرکز روی پیست دارند. پرچمدار آینده لوتوس از نظر وزنی بسیار سبک خواهد بود. با تمامی این تفاسیر دوست داریم یک رقیب کامل برای جگوار اف تایپ را ببینیم، اینطور نیست؟!
پیکان جوانان گوجه ای
۲۲ تیر ۱۳۹۷بزرگترین مشکل لوتوس از دید من طراحی ساده داخلی و نبود اپشن هستش البته شاید بگین این فلسفه لوتوس هستش یعنی ساخت خودرو سبک وزن ولی این فلسفه تو این دوران جواب نمیده
Reza
۲۲ تیر ۱۳۹۷با نظر شما کاملا موافقم
لوتوس 10 تا مدل داده بیرون همشون یه خودرو بودن ، فقط محوطه ای که توش عکس میگیرن تغییر میکرد.
طراحی داخلیشم همشون یکیه، ساده و بی حال
به نظرم اگه لوتوس با شرکت های دیگه ادغام بشه بتونه نجات پیدا کنه ولی تنهایی بین این همه رقبا نمیتونه کاری از پیش ببره
مهدی
۲۲ تیر ۱۳۹۷شرمنده بی ربط کامنت میذارم اما میخواستم بگم پدال جان لطفا یه مقایسه از 50 میلیونی های بازار بزارکی فرق کردن نسبت به اون یکی مقایسه(مخصوصا برلیانس اچ330 و دنا توربو)
Infinite
۲۲ تیر ۱۳۹۷اگر طرح رندر این طراح رنگ واقعیت به خودش بگیره به نظرم موفقیت زیادی رو لوتوس به ارمغان خواهد آورد. به خصوص این که حالا که لوتوس تحت مالکیت جیلی هست میشه روی طراحی متفاوت، کیفیت و امکانات این مدل حساب باز کرد. جیلی با ولوو، عملکرد مثبتش رو اثبات کرد.
Muty
۲۳ تیر ۱۳۹۷لوتوس به یه خونه تکونی اساسی نیاز داره ، هم طراحی داخلی و هم خارجی
خیلی هم فوری مگر نه اوت میشه به نظرم