کمپانی لوتوس خودروی اگزیج اسپرت ۳۵۰ رودستر را برای اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش گذاشت.
اگزیج اسپرت ۳۵۰ رودستر با استفاده از مجموعه قطعات سبکوزن (شامل باتری لیتیوم یونی، پنل عقب خودرو و قطعات پیشرانه سبکوزن) جا پای مدل کوپهی همین سری گداست. لوتوس آپشن های متعددی را برای این خودرو در نظر گرفته است. نمونههایی از آپشن های این خودرو عبارتاند از: رینگهای آلیاژی و پکیج آئرو کربن که شامل اسپویلر فیبر کربنی جلو، بال عقب فیبر کربنی و دیفیوزر عقب فیبر کربنی میشود. این خودرو به لطف استفاده از مواد و قطعات سبکوزن بعد از نصب تمام آپشن ها وزن محدود ۱۰۸۶ کیلوگرمی دارد. اگزیج اسپرت رودستر زیر کاپوت موتور سوپرشارژ شش سیلندر و ۳.۵ لیتری دارد. این موتور که میتواند ۳۴۵ اسب بخار نیرو و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند با گیربکس شش سرعته دستی کاملاً جدیدی جفت میشود. این قدرت تولیدی بالا در برابر وزن محدود باعث شده که این خودرو تنها در ۳.۷ ثانیه از صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و سرعت نهایی ۲۴۱ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. لوتوس گیربکس شش سرعته اتوماتیک را بهصورت آپشن و با قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان برای این خودرو در نظر گرفته است.۱۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
احسان آرسنالی
۱۵ اسفند ۱۳۹۴به داشبوردش نگا کنید حتی رادیو نداره(اگه درست دیده باشم)
فقط واسه لذت رانندگی ساخته شده
محمود
۱۵ اسفند ۱۳۹۴چرا باید داشته باشه پس اون بلندگو های بالا داشبورد زیر شیشه چیه ؟؟
احسان آرسنالی
۱۵ اسفند ۱۳۹۴احتمالا به خاطر ادای فرامین صوتی باشه
علی
۱۵ اسفند ۱۳۹۴روکشش که شبیه زیر شلواریه تو خونه منه. دریچه های هواشم عین پرایده .زیرشم که ی گردو ول کنی ملق میزنه در حد لیگ برتر انگلیس. من نمیفهمم از نظر بعضیها لذتی میمونه که لمسش کنی اخه ؟!! آخه اینم شد ماشین ؟!!! تنها جایی که بدردش میخوره پیست کارتینگه از نظر من
moein
۱۵ اسفند ۱۳۹۴این ماشین رو صرفا ساختا برای اوج لذت و رانندگی با هیجان که جسارت نباشه شما به اون درجه از کمال نرسیدی که این ماشین بهت سواری بده
امیرحسین
۱۵ اسفند ۱۳۹۴دوست گرامی که میفرمایید مگه این ماشین با این امکانات کم لذت هم داره،با شما موافقم چون….
اصولاً لذت رانندگی و ماشین تنها در گرمکن صندلی،نمایشگر سوپرویژن و روکش چرمی خلاصه شده و والسلام!!!!!!چی بگم دیگه؟؟؟؟
moein
۱۵ اسفند ۱۳۹۴پس شما برو کیا یا هیوندای بخر جسارت نباشه ولی سوار شدن این ماشین لیاقت می خواد
احمد باقری
۱۵ اسفند ۱۳۹۴به هر حال، عرض این ماشین از خیلی از سوپر اسپرتها و هایپر کارها، کمتر هست و جای کمی برای داخل کابین داره، در کل طراحی قابل قبول و ویژگیهای فنی خودش رو داره.
exiiir
۱۵ اسفند ۱۳۹۴موتورش خوب نیس. تاپ اسپیدش از جی تی کمتره با موتور ۲ لیتری. درسته شتاب خوبی داره، اما با این موتور و این سرعت یه مشکلی هست. شاید به گیربکس برگرده و ضرایب دنده ها، اساتید نظر بدن
بهنام طیبی
۱۶ اسفند ۱۳۹۴شبیه هنسی ونوم ولی از نوع ساده تر
نوید جهرمی
۲۲ اسفند ۱۳۹۴پورشه باکستر ی چیز دیگس.