لوتوس با توسعهی چندین خودروی متفاوت در حال ورود به عصر جدیدی بوده و به همین خاطر از لوگوی جدید خود رونمایی کرده است.
این خودروساز بریتانیایی از لوگوی جدید خود به عنوان بخشی از قرارداد جهانی با تیم لیگ برتری نورویچ سیتی رونمایی کرده است. برند لوتوس در لباسهای این تیم ورزشی در گروه های سنی متفاوت به کار خواهد رفت. همکاری بین لوتوس و نورویچ سیتی برای اولین بار در دیدار این تیم با لیورپول در فصل جدید مسابقات لیگ جزیره پدیدار خواهد شد.
لوگوی جدید این برند تفاوت اساسی با نمونهی قبلی نداشته اما طرح سه بعدی لوگوی قبلی جای خود را به طراحی دو بعدی با فونت متفاوت داده است. البته رنگهای زرد و سبز مسابقهای لوتوس همچنان در لوگوی این شرکت بکار خواهد رفت.
سیمون کلیو مدیر بازاریابی لوتوس گفته این شرکت نگاهی عمیق به تاریخچهی خود و فلسفهی کالین چپمن یعنی ساده و سبک کردن چیزها داشته است.
علاوه بر تولید هایپرکار اویجا، لوتوس در حال کار روی حداقل یک خودروی اسپورت دیگر است که این محصول بر پایه ی معماری کنونی اما اصلاح شدهی شرکت شکل خواهد گرفت. همچنین لوتوس برای اولین بار شاسیبلند خود را خواهد ساخت که اخیرا تصاویر جاسوسی آن در لباس لینک اند کو ۰۱ منتشر شده است.
سینا
۱۹ مرداد ۱۳۹۸الان لوگوی جدید کدومه
محمد
۱۹ مرداد ۱۳۹۸چه آرم سختی
احتمالا در آینده باز تغییر خواهد کرد
حسین دهمرد
۱۹ مرداد ۱۳۹۸هفتاد ساله تغییر خاصی نداشته. لوگوش یجوریه
نوید جهرمی
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ماشیناش هم خیلی وقته تغییر خاصی نداشته.
Hami
۱۹ مرداد ۱۳۹۸سیمون کلیو مدیر بازاریابی لوتوس گفته این شرکت نگاهی عمیق به تاریخچهی خود و فلسفهی کالین چپمن یعنی ساده و سبک کردن چیزها داشته است.
?
?
?
مدل Evija بر خلاف فلسفهی کالین چپمن ساخته شده.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere.
Khosrow
۱۹ مرداد ۱۳۹۸هرگز لوگو به زیبایی لوگو و ارم مرسدس روی زمین پدیدار نخواهد شد / Award Winning برای همیشه ..
OMID
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ارم قبلیش بهتر بود که?
حمیدرضا
۱۹ مرداد ۱۳۹۸داشتم فکر می کردم لوگوی نوریچ کنار لوگوی لوتوس چیکار می کنه متنو که خوندم تازه فهمیدم چرا اونجاست
جدا چه فرقی کرد خب لوگوی قبلی که طراحی شکیل تری داشت سه بعدی که قشنگ تر از دوبعدی هست