هرچند هر کمپانی برای آنکه خودرویی لوکس یا اسپرت یا خیلی خاص بسازد بدنبال پارامترهای مختلفی می رود اما همه آنها یک منطق دارند؛ اینکه مشتری در ازای پولی که پرداخت می کند، راضی باشد. حالا تصور کنید خودرویی ساخته شده که خریدارانش نباید به فکر قیمت آن باشند بلکه باید اندام مناسبی داشته باشند . . . !
لوتوس اگزیج S رودستر مثال خیلی خوبی برای این موضوع است. یک خودروی ۱۲۷,۰۰۰ دلاری ۳۴۵ اسبی با قیمتی حد واسط آئودی TT RS و پورشه باکسترS که همیشه هندلینگ و شتابگیری اش زبانزد راننده ها بوده و هست. اما متاسفانه باید بگوییم که لوتوس خودرویی ساخته که فقط جوان های لاغر اندام آن هم با قامت متوسط قادر به استفاده از آن هستند! خودرو را در خیابان پارک می کنیم و از عابران پیاده می خواهیم سوار و پیاده شدن از اگزیج رودستر را با سقف بسته امتحان کنند؛ حالا ببینیم چه می شود . . .
[jwplayer mediaid=”۷۲۲۹۹″]
ROLSE ROISE
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳Is not intresting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳یک خودروی 127,000 دلاری 345 اسبی با قیمتی حد واسط آئودی TT RS و پورشه باکسترS
مطمئنی پدال جان؟قیمتشو میگم؟؟؟!!
ahmad
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳نه بابا پورشه 911 کررارا اس120 هزار دلار قیمتشه.شایدم جدیدا تورم به اونور آب سرایت کرده.
adel
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی خنده داره …. یعنی این شرکت واقعا به این فکر نکرده ؟؟؟؟؟
زیگما
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳کلا زندگی سخت شده…..اینهمه پول میدی ولی بازم نمیتونی راحت سوار بشی….
sadegh
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳شاید اگه از فرمون های تلسکوپی یا تاشو استفاده میکردن، تا حدی مشکلشون حل میشد، شایدم نمیشده که استفاده نکرده! ولی توی کلیپ، اون پیرمرده واقعا اذیت شد
شاهین
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا قابل تامل هستش!
سواری لوتوس و هندلینگش حرف نداره.سوارش شدم،بازی های کامپیوتری رو عرض میکنم.
Ehsan
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین جان ، یک کامنت در خبر بهترین و مقرون به صرفه ترین هیبریدی ها گذاشته بودی نوشته بودی کدوم رو نخرم ، من اشتباه خوندم بخرم و جواب کامنتو براساس بخرم دادم ، بعد اینترنت کلا بطور گسترده قطع شد تا امروز ظهر ، دیگه نتونستم تصحیح کنم
شاهین
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳خواهش میکنم احسان جان،واسه من که خیلی تفاوتی نداشت! جفتشونم نمیتونم بخرم!ارادت
مجتبی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳این ماشین به درد راننده های حرفه ای میخوره چون اکثرشان لاغرند
قیمتش هم زیاد است بدنه اش هم پلاستیکی هست
مصطفی فقط آگراR
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳بد بخت از جرمی کلارسون مجری تخت گاز اگر می خواست تستش کنه…ماشین از هم می پاشه!
رضا
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳اتفاقا چند سال پیش جرمی تستش کرد و با بدبختی سوارش شد…
به قول هموند و می قیافه جرمی شبیه گوریله.
این ماشین بیشتر بدرد هموند میخوره
محمدعلی
۱۲ اسفند ۱۳۹۳تست کرده ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mory
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳مثل پوشیدن و دراوردن کفش اسکیه.. ولی وقته پاته سرعته که تورو راضی می کنه و کیفیتش..
Ehsan
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳این پیرمرده موقع خروج ، کم مونده بود روی یک تابلو بنویسند ، 1 ماه بعد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
چقدر چراغای جلوش شبیه داج واپره .
خاوری مزراتی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳بنظرم این یعنی عیب مهندسی ..مگه برا باربی خودور ساخته..این یه اشتباه فاحشه که قابل بخشش نیست
saied
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳اقایون قد بلند تو خیلی از ماشینا اذیت میشن
yas
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳هر چی هم داشته باشه من بازم ترجیح می دم به جاش یه bmw سری ۵با z4یا بنز eبا slk بگیرم.یا یه بنز s
کاظم قاقی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ماشین خیلی خوبیه واقعا روح داره
امید
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳پس خداروشکر ما دردسری نداریم
پویان
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳اون فاصله بین در و صندلی اگه نبود خیلی بهتر میشد
فکر کنم بخاین سوار شین باید اول سقفو باز کنین بعد سوار شین