لوتوس عضو جدیدی بنام GT410 را به خانوادهٔ مدل اوورای خود اضافه کرده است. این مدل که روی استفادههای جادهای تمرکز دارد، بهگونهای طراحی شده که راحتتر، کاربردیتر و قابلاستفادهتر از GT410 اسپرت باشد. ازجملهٔ ویژگیهای این اسپرت جدید بریتانیایی میتوان به صندلیهای اسپرت اسپارکو، تهویه مطبوع، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید با اپل کارپلی و رادیو دیجیتالی، کروز کنترل، گرمکن صندلیها و سنسورهای پارک عقب اشاره کرد.
علاوه بر این، عایقهای صدای اوورا نیز بیشتر شده تا سروصدای جاده کمتر و پالایش سواری بهتر شود. همچنین برای این خودرو رو دریهای جدیدی هم طراحی شده که از زیر آرنجی و محفظهٔ اشیاء یکپارچهای برخوردار است و برای خریدارانی که به رانندگی روزانه با اوورا علاقهمندند محیط دلپذیرتری را فراهم میکند. برای GT410 درب پشتی جدید با شیشهٔ بزرگتری هم طراحی شده تا دید عقب بهبود یابد.
این اوورای جدید درعینحالی که شخصیت هندلینگ نمادین لوتوس را حفظ کرده، روی کمکفنرهای اصلاحشدهای قرار گرفته تا سواری راحتتری داشته باشد. تغییرات ظاهری GT410 هم شامل رینگهای ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب با لاستیکهای چهارفصل میشلن پایلوت اسپرت 4S به همراه سقف، رکابهای جانبی، درب صندوق بار و آینههای جانبی همرنگ بدنه میشود.
در سینهٔ اوورا GT410 اما همچنان همان پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 سوپرشارژ قرار دارد که ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. اسپرت موتور وسط لوتوس به لطف این نیرو ظرف ۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت را دارد. قیمت لوتوس اوورا GT410 در بریتانیا از ۸۲,۹۰۰ دلار آغاز میشود که ۳ هزار پوند از GT410 اسپرت کمتر است. قیمت پایهٔ این خودرو در آلمان هم ۹۹,۹۰۰ یورو خواهد بود.
ارش
۱۰ بهمن ۱۳۹۸تکمیله دیگه چی کم داره این ماشین ؟! ۸۲ هزارتا واقعا می ارزه
مزدا
۱۰ بهمن ۱۳۹۸همه چیزش خوبه ولی نمیدونم کابین ماشین رو ساده طراحی میکنن.الان کابینش خوب شده قبلا کابینش خیلی ساده بود
Kenshi
۱۰ بهمن ۱۳۹۸طراحیش قدیمی یاد مک لارن میندازه ادمو
بقیه چیزاش تکمیله
Malt hill
۱۰ بهمن ۱۳۹۸طراحی های لوتوس ده سال عقب تره از رقیبانش.