تور جهانی لوتوس اویجا پس از نمایش در هفتهٔ اتومبیل مونتری در ایالاتمتحده و روز لوتوس در ژاپن، حالا به امارات متحدهٔ عربی رسیده است. به مناسبت اولین نمایش اویجا در خاورمیانه، لوتوس آنرا به نمایندگی خود در دبی که یک سال پیش افتتاح شد آورده است. این نمایندگی با مساحتی برابر با ۴۶۵ مترمربع، توانایی نمایش حداکثر ۱۰ خودرو را دارد که حالا اویجا گل سرسبد آنها است.
مدیرعامل لوتوس «فیل پاپم» که در اولین رونمایی محلی اویجا به همراه مدیر طراحی این شرکت «راسل کار» و مدیر شرکت آداماس موتور (شریک فروش لوتوس در امارات) «کارل همر» حضور داشت گفته است:
ما معتقدیم اویجا برای مردمان کشورهای حاشیهٔ خلیجفارس واقعاً جذاب خواهد بود و ما در حال توسعهٔ این خودرو با آنها بهویژه برای آبوهوای محلی هستیم. هماکنون آزمایشهای پروتوتایپهای اویجا در دنیای واقعی در حال انجام است تا از عملکرد بهینهٔ آن در هر بازاری اطمینان حال شود.
این هایپرکار بریتانیایی برای خاورمیانهایهایی که میخواهند آنرا از نزدیک مشاهده کنند چند روز در این منطقه خواهد ماند و در طول این مدت در نمایندگی لوتوس در ابوظبی و همچنین یک سری مراسمهای خصوصی به نمایش درمیآید. اویجا که قویترین خودروی تولید سری دنیا محسوب میشود، به چهار موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۲۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند. این خودرو در کمتر از سه ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد، توانایی دستیابی به حداکثر سرعتی بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت را دارد و با هر بار شارژ ۴۰۰ کیلومتر را طی میکند. قیمت این هایپرکار الکتریکی در بریتانیا از ۱.۷ میلیون پوند شروع میشود.
ایمان
۳ مهر ۱۳۹۸عجب طراحی خفنی داره ????
توی الکتریکی ها بیشترین قدرت و گشتاور رو داره
شتابش باید زیر ۲.۵ ثانیه باشه ؛ لوتوس طوفانی به پا کرد
سورنا
۳ مهر ۱۳۹۸یادش بخیر لوتوس رو که دیدم تو ایران گفتم جوووووون کم کم پای بقیه هم باز میشه
ولی یهو همه چی برعکس شد :(
همه أرزوها پر
ههعی دنیا :(
car lover
۳ مهر ۱۳۹۸چشه بازارم کور کردن
:\\\\\
احمدرضا
۳ مهر ۱۳۹۸فکر کنم تنها لوتوسیه که من ازش خوشم میاد
بقیه مدلای لوتوس انگار یه جورین
نمی دونم چرا ولی به لوتوس حس خوبی ندارم
البته این نظر شخص بنده است و به سلیقه کسی توهین نکردم
آریا ماشین
۳ مهر ۱۳۹۸تولید سری؟
هایپرکاری با این عملکرد هزینه خیلی زیادی داره
چرا میخوان تولید سری بکننش
یه ماشین ۱۰۰ هزار دلاری که ۲۰۰ ، ۳۰۰ اسب بخار قدرت داره که نیست
یه هایپرکار الکتریکی ۲۰۰۰ اسبی با ۱.۷ میلیون پوند قیمته
ولی من کلا ریماک رو ترجیح میدم
حس بهتری به کانسپت تو دارم تا اویجا
از نظر فنی هم بهتره
قدرتش که یکم کمتر از اویجاست ، گشتاورش هم ۶۰۰ تا بیشتره! برد یکسانی هم دارن تقریبا و همینطور قیمت یکسان
حداکثر سرعت و شتاب ریماک هم که خیلی بهتره
ADAK
۵ مهر ۱۳۹۸جسکو : لایک
اویجا : دیسلایک