لوتوس جزو خودروسازانی است که همیشه به اصول خود پایبند بوده است و بازار یا رقبا چیزی را به این برند دیکته نکردهاند. البته قضیه شاسیبلند لوتوس را باید مستثنا دانست اما اکثر اوقات شاهد سبد محصولاتی سریع، سبک و البته چابک بودهایم. لوتوس اوورا به عنوان راحتترین خودروی این برند همانند خودروهای کارت احساس شده و فرمان جیر آن نیز به این ذات اوورا اشاره دارد؛ و البته که این چیز بدی نیست…
در واقع محصولات لوتوس سواری درگیر کنندهای داشته و راننده را تشویق به تند رفتن میکنند. وقتی که یک پیشرانه ۶ سیلندر سوپرشارژردار در پشت سر شما غرش میکند چه نیازی به سیستم اطلاعات سرگرمی خواهید داشت؟!
لوتوس هماکنون روی گسترش بازار و معرفی محصولات جدید تمرکز کرده است. درحالیکه بازخورد خودروهای تولید محدودی همچون ۳-Eleven مثبت بوده صحبتهایی درباره تولید محصولات مشابه هم وجود دارد. مت ویندل رئیس مهندسی لوتوس در مصاحبه با اتوبلاگ گفته است:
فضا برای ساخت خودروهای این چنینی وجود دارد اما باید کارهای زیادی را انجام دهیم. دستیابی به سبد محصولات جدید اولویت کنونی ماست.
از آنجایی که دیگر خودروسازان محصولات تولید محدود خود را با قیمتهای بالاتری عرضه میکنند اما لوتوس میتواند از مزیت قیمت رقابتی محصولات خود استفاده کند.
با تمام شدن کارهای مهندسی لوتوس اویجا آنها زمان بیشتری برای تمرکز روی کارهای مشاورهای و همکاری با دیگر خودروسازان خواهند داشت. شرکت مهندسی لوتوس که بازوی مشاورهای این شرکت میباشد در حال قویتر شدن است. همیشه احتمال انجام پروژههای سفارشی شرکتهای دیگر توسط لوتوس وجود داشته و این جدای از تولید محصولات اصلی این برند بوده است. هنوز چیزی دراینباره تائید نشده اما مدیر لوتوس گفته گفتوگوهای زیادی دراینباره وجود دارد.
Hamidreza
۲۴ فروردین ۱۳۹۹الان ترول سایت میاد میگه لوتوس …. ( به جای …. همه چی میزاره!)
میتونی یه ماشین مسابقه ای ارزونتر داشته باشی با یه لوتوس
واقعا همین حسو داره !
جنتلمن !
Moein
۲۴ فروردین ۱۳۹۹یادش بخیر پارسال یه لوتوس اگزیج اگر درست بگم بغلم یه گاز داد پرده گوشم رفت
صدای موتورش خیلی خیلی خوف داره✌️
NAVID۰۰۹۸
۲۴ فروردین ۱۳۹۹لوتوس هم هر از چندگاهی یه کانسپت میده بیرون یه کوری خونی هم میونه میره تا سال آینده و این روال سالهاست که ادامه داره و فقط محصولاتی را ازش شاهد هستیم که در دنیای امروز هیف یک دلار که براش بپردازند از بس که قدیمی و مسخره شده .
عشقشم اینه که با شرکتهای بزرگ همکاری میکنه و هندیلینگشون را میبره بالاتر اما خودش تو باقالیا سیر میکنه خاک تو اون سر .
ویلیامز (بنتلی)
۲۴ فروردین ۱۳۹۹مجبوری چیزی نمیدونی نظر بدی؟!
نمیدونم کی میخواد این کامنت های شاهکار تموم بشه!!
لوتوس سالهای اخیر وضعیت مالی خوبی نداشته برا همین مدل جدید معرفی نکرده با این وجود چند سال وقتشو برای مهندسی و طراحی هایپرکار اویجا گذاشت کهاین خودروی فوقالعاده ای هست با مشخصات شگفت انگیز!(این خودرو ربطی به کمک مالی یا مهندسی جیلی نداره و قبل اینکه لوتوس زیر مجموعه جیلی بشه طراحی شده) و اویجا یک هایپرکار تولیدی هست و همش فروخته شده! بعد اون کراس اوور جیلی معرفی میشه که با کمک جیلی و با پلتفرم و موتور ولوو و هندلینگ و طراحی لوتوس معرفی میشه، بعد اونم یه سوپرکار موتور وسط که از پلتفرم بهینه شده لوتوس و موتور ولوو بجای موتور تویوتا معرفی میشه و بعدش جانشین بقیه مدلها با پلتفرم جدید لوتوس و موتور ولوو معرفی میشن و در نهایت موتور ولوو هم کنار گذاشته میشه و لوتوس از توانایی خودش در مهندسی اویجا برای ساخت مدلهای برقی دیگه استفاده میکنه
رزیتا
۲۴ فروردین ۱۳۹۹لوتوس بیشتر سازنده ی ماشینای اسپورتو مسابقه ای هستش
Khosrow
۲۴ فروردین ۱۳۹۹مقاله سبک و جانب داری از هیچ / پایبند به اصول؟ رقبا چیزی به لوتوس دیکته نکردن؟ / ایشون رقیبه هستن نه رقیب ? ..
Khosrow
۲۴ فروردین ۱۳۹۹?? نکشیمون بریتیش ..
هادی 8 سیلندر
۲۴ فروردین ۱۳۹۹لوتوس مثل یه شرکت مثل منصوری
رو تمام ماشین هاش موتور تویوتاس اخرین ماشینش هم موتور 2gr روشه
از وقتی چینی ها و کره ای ها اومدن این شرکت های کوچیک یواش یواش از بین میرن چون بازار تکنولوژی مطلبه نه تیون بازی
Mf1
۲۵ فروردین ۱۳۹۹واقعا لوتوس تنها خودروسازی تاریخ هستش که از لحاظ هندلینگ و کاهش وزن خودروهاش سرآمد تمام خودرهای تاریخ هست