نشریات خودرو و حمل و نقل

شماره جدید مجله ماشین

شماره ۳۲۴ ام مجله ماشین منتشر شد. در این شماره می خوانید:

machine magazine

فرهنگ رانندگی پائین آمده و آمار جرایم افزایش یافته است  صفحه ۴
معرفی تکنولوژی جدید SRM صفحه ۵
ملاقات با مرسدس‏بنز S کلاس لورینسر صفحه ۶
لکسسLFA اَبَر خودروی تویوتا صفحه ۹
معرفی اتومبیل‏های کلاسیک – «ایمپریال لبارون ۱۹۷۳» صفحه ۱۰
آزمایش رانندگی با فورد فیستا ۲۰۱۰ صفحه ۱۲
بازسازی مرسدس‏بنز ۱۹۰ SL مدل ۱۹۶۰ صفحه ۱۶
چگونگی پیدایش نشان‏های کارخانجات خودروسازی صفحه ۲۰
لامبورگینی مورسیه‏لگو، پرمصرف‏ترین خودروی روی زمین صفحه ۲۴
پورشه و دو نژاد صفحه ۲۶
نقد طراحی مرسدس SL صفحه ۳۰
با ۲۰ میلیون تومان چه اتومبیل‏هایی می‏توان خرید ؟ صفحه ۳۲
تجربه ۵۰۰۰ کیلومتر رانندگی با تویوتا RAV4 صفحه ۳۴
چگونگی انجام آزمایش روی اتومبیل صفحه ۳۸
آئودی کرایه‏ای صفحه ۴۰
معرفی اتوبوس ولوو هیبریدی ۷۷۰۰ صفحه ۴۲
دوو ماتیز کریتیو صفحه ۴۴
فن‏آوری‏هایی برای افزایش راندمان موتور صفحه ۴۶
باز شدن سوپاپ‏ها به روش فیات صفحه ۵۰
تکنولوژی LED برای چراغ‏های بزرگ جلو صفحه ۵۵
آزمایش رانندگی با هوندا اینسایت صفحه ۵۶
شورولت کاپریس ۲۰۱۰ ویژه پلیس صفحه ۵۸
تویوتا آوریس HSD، یک اتومبیل هیبریدی کامل صفحه ۶۰
همگام با اتومبیل آستین کمبریج ۱۹۶۰ صفحه ۶۴
آزمونی برای یافتن برترین تایر / ۶۶ صفحه ۶۶
وضعیت خودرو در زادگاه بوعلی و رودکی صفحه ۷۰
49000 کیلومتر با ون دلیکا صفحه ۷۲
نمای نزدیک (Spy Photo) صفحه ۷۶
رنو مگان اسپرت ۲۵۰ صفحه ۷۷
30 هزار کیلومتر با هیوندای ورنا صفحه ۸۰
اصول سواری و آشنایی با خودروهای کارتینگ صفحه ۸۲
میتسوبیشی و نگرشی نو به SUVهای الکتریکی صفحه ۸۵
با کشنده «رنو مگنوم ۵۲۰» آشنا شوید صفحه ۸۸
جیپ ۱۹۳۹ صفحه ۹۲
10 نکته قابل توجه هنگام رانندگی در زمستان صفحه ۹۶
آشنایی با خودروهای موزه اتومبیل «لانچیا فلامینیا کوپه ۱۹۶۱» صفحه ۹۸
مقدمات تشکیل کلوپ دوستداران فولکس‏واگن در کشور صفحه ۹۹
پاسخ به نامه‏ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۱۰۰
مشخصات فنی نی‏سان قشقایی صفحه ۱۰۲
آیا کادیلاک SRX4 مشکل اضافه وزن دارد؟ صفحه ۱۰۴
موتور اسپرت صفحه ۱۰۶
آسان‏ترین، سریع‏ترین و بهترین زنجیر چرخ اتومبیل صفحه ۱۰۸
مشخصات فنی هیوندای الانترا ۲۰۱۰ صفحه ۱۰۹
مقایسه فنی مرسدس‏بنز SL 350 با SL 500 AMG صفحه ۱۱۲
هر چه بادش بیش مصرفش کمتر! صفحه ۱۱۶
این یا اون – مقایسه رنو مگان ۱۶۰۰ با پژو پارس ELX صفحه ۱۱۸

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. سلیمان

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من ازسال 76مشتری هین مجله هستم
    بهتراست درصورت امکان از تبلیغات کمتری استفاده شود.

  2. سلیمان

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سوال
    ازنظرایمنی کدام یک از تولیدات داخل دارای ایمنی بالاتری هستن؟

    1. mahsa

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (18 ديدگاه)

      پژو 206 ت5

      1. سعید

        ۲ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1483 ديدگاه)

        هیچکدام

    2. بنده خدا

      ۹ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (233 ديدگاه)

      ماکسیما.تینا.أوانته… ودرأخر سوگولی سایبا براید x100

    3. حمید

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام.به آقا ممن از سال 59 شروع به خواندن این مجله کردم.تنها ارشیودار این نشریه منم.تا به حال هم جندین بار از دفتر نشریه برام تقدیر نامه اومده به علت خریدن همیشگیش از دکه.فک کنم دکه داره اسممو داده.

  3. بردیا

    ۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    زکی آقا رو من از سال 68تا حالا حتی یه دونش رو هم ازدست ندادم.

    1. Zonda R

      ۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      از سال 81

  4. بردیا

    ۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    ببخشید اشتباه نوشتم از سال 64تاحالا ازدست ندادم.

  5. بنده خدا

    ۹ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.من15سال خوانندش بودم…تا اینکه یک روز…

  6. علی

    ۲۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من مشخصاازسال59یا60مجلحه ماشین رامیخونمدرچندین دوره هماشتراک داشتم اگراغراق نباشدباید بگویم یکی از چند آرشیودار این مجله هستم توی نشریات خودروی داخلی برای من یکی حکم نشریه مرجع را دارد البته باید این اعتراف هم کرد که بار آموزشی مجله نسبت به سالیان دور خیلی کم شده که این به واسطه گرانی وسایرهزینه هاست که به سمت تبلیغات روی آورده است اما درکل بهترینه مجله ماشین بای من یعنی مهندس فرهادکاشانی ومهندس انصاری وسرور سید بزرگوار جناب شبیری عزیز وبس…

  7. ننه

    ۱۰ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالییییییییییییییییییییییی

    1. Zonda R

      ۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      گاهی اوقات مطالبش تبلیغاتی
      مثله mvm315
      و
      گاهی پوچه
      ولی تو ایران بهترینه

  8. sina

    ۴ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (25 ديدگاه)

    سلام یه سوال:چرا کامارو مدل zl1 که موتورش v8 6.3 لیتریه مصرفش از کاماروهای مدل lt و ls که موتورشون v6 3.5 لیتریه خیلی کمتره ؟

  9. مصطفی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام.پیشنهاد می کنم نام مجله ماشین رو به مجله بنز و بی ام و تغییر دهید!اخلاق حرفه ای ایجاب می کنه که در،با سابقه ترین ماهنامه کشور شرط انصاف را رعایت نمایید و تعلقات شخصی خود را در این مجله وزین!منعکس نفرمایید.

    با تشکر

  10. محسن

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    به نظر من مجله ی عالی میباشد اما در یکی از شماره ها خواندم که مثلا برای کیا سراتو کوپه فقط دو صفحه توضیحات داشت اما برای اکثر ماشینها دو صفحه بیشتر توضیحات داشت. باتشکر از دستندرکاران و مجله ی خوبتان

  11. محسن

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    مجله ی خوبی است اما از بوگاتی ویرون دگر این روز ها یاد نمیشود

  12. محسن

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    در ضمن از اقای محسن محبوبی بابت ارسال عکسهای بوگاتی ویرون در بندر انزلی تشکر میکنم

  13. رضا

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    بسیار گرانبهاست و دگر نمیتوان خریداری نمود

  14. علي

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام از دوستانی که بیش از یک سال بنز 190Eداشته اند تقاضا دارم از معایب و محاسن این ماشین برام بنویسند. ممنونم

  15. سعید

    ۱۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (480 ديدگاه)

    بهترین و با قدمت ترین نشریه ی اتومبیل در ایران که حتی در زمان جنگ هم مجله چاپ میکرد.

  16. mm.y@rlou

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (283 ديدگاه)

    من که مجله ماشین خیلی دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا