نشریات خودرو و حمل و نقل

انتشار کلکسیون شماره 10 ویژه‌نامه فراری

کلکسیون شماره 10-ویژه نامه فراری
5 سال از انتشار اولین شماره کلکسیون گذشت، مجله‌ای که با سبکی خاص و متفاوت از آن چه تاکنون در عرصه مطبوعات کشورمان دیده‌ایم، سعی داشته به خوبی دنیای هیجان‌انگیز خودرو را معرفی کند. در همین راستا دهمین شماره از کلکسیون، با انتخاب موضوعی ویژه و ارائه آن در قالب مجله کتاب (MagBook) به تاریخچه و پرونده فراری پرداخته است.

کلکسیون شماره 10-ویژه نامه فراری
چرا فراری؟
در دنیای امروز تنها رسانه‌ها نیستند که توانایی‌های یک ملت را به جهانیان معرفی می‌کنند، بلکه گهگاه یک اثر هنری و یا یک کالای صنعتی می‌تواند شرایط آنها را بهتر توصیف کند، فراری مثالی از این دسته است. اسب‌های زیبای مارانلو با روحیه‌ای جنگنده سال‌ها است که در اقصی نقاط جهان از نام کشورشان دفاع می‌کنند و قابلیت‌های هنرمندان و صنعتگران ایتالیا را در بالاترین سطح نمایان می‌سازند. رسیدن به چنین جایگاهی بدون شک به خاطر مدیری مقتدر و توانا بوده است. انزو فراری با انتخاب‌های درستی که در جوانی داشت، به خوبی کسب مهارت کرد و با تلاش بسیار توانست رؤیای بزرگ خود را محقق کند. اسبی که در ذهن او پرورش یافت، تشنه رقابت و ماجراجویی بود و حال که بر قله موفقیت ایستاده است، با شیهه‌ای پرطنین رقبا را به مبارزه دعوت می‌کند.

کلکسیون شماره 10-ویژه نامه فراری
چه خواهید خواند؟
در مجله پیش‌رو ابتدا تاریخچه فراری مورد بررسی قرار گرفته است و سپس با کارخانه، موزه و فروشگاه‌های فراری آشنا خواهید شد. سپس نوبت بررسی مدل‌های خیابانی فراری است.

کلکسیون شماره 10-ویژه نامه فراری
اسب‌های سرخ مارانلو را در این بخش در ۹ دسته به‌طور کامل بررسی شده‌اند. این ۹ دسته عبارت‌اند از: سری کلاسیک، سری ۲۵۰، موتور جلوهای پرچم‌دار، سری آمریکا، سری ۳۳۰، گرندتوررهای متوسط، گرندتوررهای بزرگ، موتور وسط‌های باکسری، موتور وسط‌های کوچک و سوپراسپرت­ها.

کلکسیون شماره 10-ویژه نامه فراری
در ادامه بخش هیجان‌انگیز مبارزه جنگجویان برتر فراری با مهم‌ترین رقبایشان در طول تاریخ را در ۱۱ اپیزود به تماشا خواهید نشست. نوویتک روسو برترین تیونر فراری نیز بخشی ویژه در این مجله داشته است.

کلکسیون شماره 10-ویژه نامه فراری
بخش خودروهای کانسپت برای افرادی است که ذهنی خیال‌پرداز دارند و همیشه با فراری رؤیایی خود در خیالشان رانندگی می‌کنند. اما عاشقان مسابقه و نبرد فراموش نشده‌اند. بخش فراری در مسابقات با بررسی خودروهای سری XX، فرمول یک و لمان از جذابیت بالایی برخوردار است.

کلکسیون شماره 10-ویژه نامه فراری
علاوه بر بخش‌های فوق، از خواندن صفحات پارک فراری در ابوظبی، فراری و سلبریتی­‌ها، فراری و هنر هفتم، ارزشمندترین خودروهای فراری و سرگذشت رانندگان فراری در فرمول یک غافل نشوید.

کلکسیون شماره 10-ویژه نامه فراری
کلکسیون ۱۰ در ۳۶۸ صفحه و به قیمت ۶۵ هزار تومان در روزنامه فروشی‌های معتبر قابل خرید است. همچنین می‌توانید برای خرید مجله با شماره تلفن ۲۵۷۴۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کلکسیون شماره 10-ویژه نامه فراری

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. امير علي

    ۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    دنیای الوظبی .خوش بحالشون ما چی ؟دنیای بد بختی ?????

    1. mds

      ۱ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (406 ديدگاه)

      ما هر وقت یاد گرفتیم تو خیابونا چطور رانندگی کنیم پیشرفت میکنیم ما هروقت یاد گرفتیم به هم و حقوق هم احترام بذاریم پیشرف میکنیم ما هر وقت جیبای گشاد پاره شده خود را بدوزیم پیشرفت میکنیم

    2. Ashkan

      ۱ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (375 ديدگاه)

      مجله 65 هزار تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      من دیده بودم پارسال 50 تومن بود
      آخه بعد تحریما گرون تر شده؟

  2. moein

    ۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    جا داره دیگه واقا اعتراف کنیم که با تمام تعصب به این آب و خاککه با باهر شرایطی که بزرگ شدیم بد یا خوب باید قبول کنیم که دیگه کشور های حوضه خلیج فارس که (عرب هستن ) به شکل بهتری از ما با دنیا تعامل می کنن و آفرین باید گفت که حد اقل تونستن یه حقوق برای خودشون و جامعشون درست کنن
    من که از این به بعد این قوم رو به عنوان سوسمار خور تلقی نمی کنم داری خودمونو گول می زنیم با این حرفا

  3. علی

    ۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    من هر 9 تاش رو دارم اما دیگه این اخرا گران شده بود خریدم 15 یا 20 تومن این دیگه خیلی گرووونه
    پشیمان شدم 65 هزارتومننننن

    1. محمدرضا

      ۱ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (12 ديدگاه)

      کتاب های انگلیسی زبان با موضوع فراری و حجم و کیفیتی پایینتر به مراتب قیمت بالاتری دارند. به هرحال امیدواریم تلاشمان مورد توجه شما قرار گیرد. این مجله هم جامع هست (368 صفحه) هم کیفیت بهتری نسبت به مجله های قبلی کلکسیون داره.

      1. rasa

        ۱ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (85 ديدگاه)

        چون اونا به احتمال زیاد یه درصدی میدن به فراری ولی اینا که نمی دن

  4. روزبه

    ۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (63 ديدگاه)

    چه خبره 65 تومن ؟ چرا اینقد گرون شده ؟ من فقط شماره 1 رو تو آرشیوم ندارم . بقیه همرو خریدم 15 تومن . دوبل گرون شه میشه 30 . سوبل گرون شه میشه 45 . نه چوبل گرون شه میشه 60 . خیلی خیلی گرونه 65 تومن و منیو که چند ماه منتظر خریدش بودم 100 درصد منصرف شدم از خریدنش

  5. mahdi

    ۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    گرونه ۶۵ هزارتومن

    1. rasa

      ۱ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (85 ديدگاه)

      یه چیزی بیشتر از گرون نجونییه :| اولا 10 بود تازگیا 30 اینا شده بود این نامردا مطمعنا به اسم فراری می فروشن برا همین اینجوری دادن واقعا مملکت نیست یه مشت لاشخور ریختن تشکیل ملت دادن :|

  6. احمد باقری

    ۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    واقعا بهترینه. عالیه. فراری معرکه هست.

    1. Archi KHAN

      ۲ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (2202 ديدگاه)

      فراری تو بی نظیری …
      دقیقا ، باریک احمِد

  7. ali

    ۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    احتمالا با خرید این مجله در آخر سال قرعه کشی یک دستگاه فراری 458 تدارک دیده شده یا شاید هم صاحب امتیاز مجله می خواهد با سود فروش این مجله یه فراری بخره واسه همین قیمتش اینجوری نجومیه . احتمالا فکر کرده ما خواننده های ویژه نامه فراری همه فراری سوار هستیم و 68 هزار تومن برامون پول خرده!!

  8. مهدي

    ۲ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان من با این که چهارده سال سن دارم ولی به ماشین علاقه دارم دیروز با کلی خواهش رفتم خریدمش. واقعا ارزششو داره. جلدش از جنس چرم جیره. برای کسی که واقعا عاشق فراری باشه قیمتش مهم نیست

  9. رضا

    ۴ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه مثل من پیش خرید میکردید 50تومن میدادید تقریبا 1ماه پیش

  10. مهدی

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فراری خیلی ماشین خوبیه ولی راستیتش مثل لامبورگینی پتانسیل بالایی برای تقویت نداره
    درسته که مدل هایی مثل اف 12برلیننتا یا 458 ویا 488 بعد از این که زیر تیغ جراح های
    تیونینگ میرن خیلی خوشگل میشن اما بعد یه مدت کسل کننده میشن .اما لامبورگینی
    این طوری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا