مسابقات درگ معمولاً بین خودروهای اسپورت و پرفورمنس برگزار میشود. ما چند صد درگ را در سال میبینیم اما خب همیشه موارد عجیبوغریبی هم به چشم میخورند. این رقابت بین خودروهای آفرود دیزلی برگزار شده اما خب منظور ما از رقابت حضور در مسیرهای خارج از جاده و آفرود نیست بلکه همهی آنها در خط درگ بهصف شدهاند!
منوی امروزمان شامل چه خودروهایی است؟ در سمت راست لندروور دیسکاوری با پیشرانهی ۲ لیتری ۲۴۰ اسبی قرار گرفته است. خودروی بعدی تویوتا لندکروزر مجهز به پیشرانه ۲.۸ لیتری ۱۷۷ اسبی بوده و مدل بعدی هم جیپ رانگلر روبیکان با پیشرانهی ۲.۲ لیتری دیزلی ۲۰۰ اسب بخاری است. نهایتاً به فولکسواگن آماروک میرسیم که از نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۲۵۸ اسب بخار سود میبرد. نیازی به گفتن نیست که تمامی خودروها دارای سیستم چهار چرخ محرک هستند.
در این ویدئو شاهد درگ رولینگ هم خواهید بود که نتیجهی نهایی آن دقیقاً مشابه درگ از حالت سکون است. در نهایت هم تست ترمز برگزار میشود که مشاهده آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.
meysam
۱۳ آذر ۱۳۹۸بنظر میرسه تویوتا تمام تمرکزشو گذاشته رو کیفیت و دوام و اطمینان.
باقی چیزا رو فراموش کرده
datsun
۱۳ آذر ۱۳۹۸داداش لندکروز پرادو چند تا تریم مختلف داره این یکی از ضعیف ترین هاشه ۶ نوع موتور و پنج نوع گیربکس مختلف.
Mohammadreza
۱۳ آذر ۱۳۹۸و صد البته که پرادو اخر عمرشه و به زودی نسل جدیدش معرفی میشه
مهراد
۱۳ آذر ۱۳۹۸در پاسخ به میثم : شاید باورت نشه ولی بخاطر همین تویوتا اینقدر بزرگه و طرفدار داره ، چون اکثر افراد ترجیح میدن خودروشون بسیار با دوام باشه تا خیلی سریع و …
مهراد
۱۳ آذر ۱۳۹۸البته اینم بگم که بعضیا مثل من بیشتر به ندای دلشون گوش میدن تا مغزشون / انتخاب من بین این چهارتا رانگلر بی نظیره / دوستان اگر شما میتونستید یکی از این چهارتارو داشته باشید کدوم رو ورمیداشتید؟؟ ؟؟
روژیار
۱۳ آذر ۱۳۹۸صد درصد لندروور هم زیباست هم قویه
meysam
۱۳ آذر ۱۳۹۸البته من خودم طرفدار ماشینای ژاپنی و در صدر اونها تویوتا هستم. اونم بخاطر اتاق خیلی ساکت و نرم و رانندگی راحتشه. اینها اولویتهای اصلی من تو انتخاب ماشینه و اصلا عشق سرعت نیستم. جدیدترین مدلی که نشستم کمری 2009 بوده که عالی بود. ولی یه تویوتا کرولا 86 که بهش میگفتن تویوتا عراقی مدتی دستم بود. مبهوت نرمی و خوشدستی این ماشین بودم. فنربندی واقعا نرم و راحت بود.
ولی چه کنم وقتی عاشق یه برندی از باختش ناراحت میشی.
Elmiraj
۱۳ آذر ۱۳۹۸چرا نسخه شش سیلندر pentastar رانگلر را نیاورد…؟!؟!؟
یک چهارم مایلش ۱۵ ثانیه هست…
MAHDI
۱۳ آذر ۱۳۹۸از این دست درگ های بین تراک ها مجله CARWOW تا الان چندین رقابت برگزار کرده. مثل درگ مرسدس Xکلاس/فولکس واگن آماروک/ فوردF150 رپتور/ فورد رنجر رپتور:: که جایگال اول فولکسواگن آماروک و دوم مرسدس X کلاس و فوردرپتورF150 و جایگاه سوم فورد رنجر رپتور!!!
امیر
۱۳ آذر ۱۳۹۸چقد کابین لندروور ارامش خوبی داشت!!
درگ جذابی بود نسبتا اما نا برابر!
در افرود هیچکدوم در حد رانگلر نیستن
در قابلیت اطمینان هم هیچ کدوم در حد پرادو نیستن
doubt
۱۳ آذر ۱۳۹۸موضوع جالب اینکه این درگ بار دیگر ثابت میکند حجم بیشتر پیشرانه ضرورتاً به معنی خودرویی سریعتر نیست!!!
خب الان آماروک که حجم پیشرانش از همه بیشتر بود اولم شد دیگه. چه حرفیه زده.