کانسومر ریپورتز اخیراً لیست مربوط به قابلیت اطمینان برندهای مختلف را برای سال ۲۰۱۸ منتشر کرده است. شاید با دیدن رتبهبندی پیش رو کم تا قسمتی شگفتزده شوید!
نظرسنجی قابلیت اطمینان سالانه کانسومر ریپورتز نظرات حدود ۴۰۰ هزار نفر را که مالک ۶۴۰ هزار دستگاه خودرو بوده را جمعآوری کرده و نتایج نشان میدهند که احتمال ایجاد اشکال در پیشرانه، گیربکس و تکنولوژیهای پیشرفته خودروهای جدید یا بهروز شده نسبت به مدلهای قدیمی بیشتر است.
اگرچه شنیدن این حرف کمی ناامید کننده است اما کانسومر ریپورتز مشکلات موجود در تکنولوژیهای جدید را سرزنش میکند. این موسسه بهطور خاص گیربکسهای جدید مثل نمونههای اتوماتیک ۸ و ۹ سرعته و CVT ها را هدف گرفته و گفته که این گیربکسها ایراداتی چون تعویض بد دنده و مشکلات کیفیتی دارند. اگرچه این مشکل در همه خودروها دیده نمیشود اما کانسومر ریپورتز هشدار میدهد خودروهای یکسالهای که دارای این گیربکسها هستند احتمالاً در آینده با مشکلات یاد شده مواجه خواهند شد.
مدلهایی که ظاهراً از مشکلات گیربکس عذاب میکشند شامل خودروهایی چون بیوک لاکراس ۲۰۱۷، آکورا TLX 2015 و هیوندای توسان ۲۰۱۶ هستند.
سیستمهای اطلاعات سرگرمی نیز منبع شکایات زیادی بوده زیرا مالکان خودروهای یکساله دو برابر مالکانی که تغییرات عمدهای نداشتهاند از سیستمهای الکترونیکی داخل خودرو شکایت کردهاند. مالکان خودروهای جی ام سی آکادیا و سوبارو ایمپرزا گفتهاند صفحهنمایش این مدلها با اشکال مواجه بوده و البته رادیوی سوبارو نیز درست کار نمیکند.
اگرچه مشکلات همچنان وجود خواهند داشت اما امتیازهای قابلیت اطمینان پیش بینی شده برای چندین برند بهطور چشمگیری افزایش یافته است. فیات-کرایسلر اصلاً به خاطر قابلیت اطمینان شناخته نمیشود اما برندهای کرایسلر، داج، جیپ و رم بهبودهایی را داشتهاند.
تویوتا و لکسس به فرمانروایی خود در این زمینه ادامه داده و پس از آنها نیز برندهای کیا، آئودی و بامو قرار دارند. تکمیل کننده لیست ۱۰ تایی های برتر برندهای سوبارو، اینفینیتی، بیوک، هوندا و هیوندای هستند.
کادیلاک در ته لیست جای گرفته اما کانسومر ریپورتز به این نکته اشاره کرده که این برند آمریکایی سبد محصولات محدودی داشته بنابراین اگر قابلیت اطمینان یک یا دو محصول افت داشته باشد میتواند تأثیر بزرگی روی کل برند داشته باشد.
sina
۳۰ مهر ۱۳۹۶نکات قابل توجه از نظر من:
-حضور 5 تا ژاپنی بین ده تای اول
-اختلاف معنا دار تویوتا و لکسس با بقیه
-حضور بی ام و و اعودی جز بالانشین ها بر خلاف رتبه بندی جی دی پاور!
-افت عجیب مزدا و بیوک و اکورا !
-حضور تقریبا همیشکی این روزهای کیا بین صدرنشین های کیفیت
-پیشرفت قابل توجه ب ام و ، فولکس و سوبارو و کرایسلر
-از رتبه 20 به بعد فقط یدونه شون امریکایی نیست!
-رتبه دور از انتظار پورشه و بنز
#ali.m#
۳۰ مهر ۱۳۹۶بازم تویوتا ?
با کیفیت ترین خودروساز دنیا .?
اختلافش با بقیه خیلی زیاده .
که البته طبیعیه
تویوتاست ☺بایدم اول باشه
و افرین به کیا
کادیلاک اخر هم که باشه بازم عشق ماست?
یه نکته دیگه رشد نیسانه که امیدوارم تا چند سال اینده بهتر هم بشه .
(Ali(Chevy Nova
۳۰ مهر ۱۳۹۶فداى تو على موسوى که از بچه هاى خوب پدالى
#ali.m#
۳۰ مهر ۱۳۹۶مخلصیم علی اقا☺
شاهين
۱ آبان ۱۳۹۶الان مثلا شما فرض کن مزدا ۳ نیوفیس مدل ۲۰۱۷ با موتور ۲.۵ لیتری اسکای اکتیو وارد ایران بشه،تا زیر ۱۶۰ تومن اجازه نفس کشیدن به هیچ احدی از جمله کرولا،الانترا،سراتو و بقیه ماشینای هم سگمنت خودشو نمیده تو ایران.کسی هم کاری نداره مزدا اوله یا آخر
(King 911 (Daniel
۳۰ مهر ۱۳۹۶ماشاا… BMW
بزن زمین پوز بدخواهاتو که میگن همش خرابی و تو تعمیرگاهی و ازین جور دری وریا.
ها ماشاا… .
BMW تو تعمیرگاه؟!؟!؟ این حرفیه که فقط از ی ایرانی متنفر از قدرت روبه رشد روزافزون BMW میشه شنید.
BMW ماشین باعشقیه. فقط ی عاشق میفهمه BMW یعنی چی.
بی منطقانه و متعصبانه میپرستمت BMW. هرکی هرچی میخواد بگه.
(Ali(Chevy Nova
۳۰ مهر ۱۳۹۶دانىل جان
داداش بجا این حرفا به اون افراد که چلنجر دىمون و گراند چروکى ترک هاوک شده خار چشمشون و نمىتونن رکوردهاى خوب اونها رو ببىنن رو سرزنش کن
جواب هاى- هوى هستش
(Ali(Chevy Nova
۳۰ مهر ۱۳۹۶راستى دانىل جان
حرفى رو که خواستم بگم خودت زدى
((بی منطقانه و متعصبانه میپرستمت BMW. هرکی هرچی میخواد بگه.))
به خاطر همىن حرفى که خودت هم زدى مشخصه نقطه ضعفاش رو نمىبىنى چون خودت دارى مىگى بى منطقانه و متعصبانه مىپرستىش
اگه تو متعصبى من متعصب تر هستم
اگه تو بى منطقى من بى منطق تر هستم
پس ما همه مثل هم هستىم
امىدوارم پدال این متن رو پاک نکنه
(King 911 (Daniel
۳۰ مهر ۱۳۹۶علی داداش گلم
من دوست دارم و مثل خودت ماشین های ساخت آمریکا رو دوست دارم و این کامنت من صرفا جواب پست های قبلیه تو درباره برند محبوبم بود.
نظرات شما درسته تا زمانی که به نظرات و علایق دیگران احترام بذاری و نیای تو پست های BMW نظرات منفی و تیکه دار بذاری.
بله جواب های – هوی هست و مادامی که به علایق دیگران احترام نذاری همین روال ادامه داره.
با وجود اینکه اصلا دوس ندارم بحث کنم چون میدونم کسانی بودن که به علایقت احترام نذاشتن و حق هم داشتی اون حرفارو بزنی
ولی
دیگه داشتی زیاده روی میکردی پس به همین علت این کامنت رو گذاشتم.
خوشحالم که مثل خودم متعصب تو این سایت وجود داره.
دوستدار همیشگی تو و برادر کوچیکترت دانیال… .
ایلیا
۳۰ مهر ۱۳۹۶بعد از ده سال خوندن این اطلاعات هیچوقت نتونستم ارتباط منطقی و قابل اتکایی بینشون پیدا کنم.
فقط میشه نتیجه گرفت تویوتا و لکسس خوبن و هیوندا کیا هم خوب شدن.
من بخوام ماشین بگیرم نیم نگاهی هم به این امار نمیکنم.
#ali.m#
۳۰ مهر ۱۳۹۶دقیقا منم با شما موافقم و این امارا اصلا در واقعیت ارزشی واسم نداره .
تنها چیزی که میشه با این جدول ثابت کرد
اینه که تویوتا فرمان رواست☺(کیفیت )
و بی ام و همیشه تو. تعمیرگاه نیست .
و اینکه کره ای ها هم خیلی خوبن .
البته این خیلی مهمه که مثلا خیلیا وقتی میخواد فلان ماشینو بخرن میدونن عموما چه عیبی داره و منتظر چی باید باشن .
ولی فکر نمیکنم مشکل رادیو باعث بشه سوبارو نخرم ?
یا …..
Hemichan
۳۰ مهر ۱۳۹۶دقیقا
تازه هرسال هم عوض میشن
جلالى
۳۰ مهر ۱۳۹۶احسنت بر ژاپن
Mohamad
۳۰ مهر ۱۳۹۶انتظار میرفت لکسس صدر باشه و تویوتا دوم
هرچی باشه لکسس چکیده و سوگولی بهترین متخصصین تویوتاست
چرا برعکسه!
Mohammadreza
۱ آبان ۱۳۹۶چون لکسس خیلی لوکس تر و پیچیده تر و نرم تر از تویوتاست ولی با این وجود از لحاظ ایرادات و مشکل خیلی با تویوتا فرق نمیکنه
Hemichan
۱ آبان ۱۳۹۶یه خبره عجیب !!!
کوروت همش تا 4 ماه اول 2018 ساخته میشه اونم فقط 9700 تا
بعد احتمالا جاش رو میده به یه مدل موتور وسط
یعنی کوروت پرید ؟؟؟