فورد سری F به تسلط خود بر آمار فروش خودرو در آمریکا ادامه داده و عنوان پرفروشترین خودروی بازار آمریکا در ماه آوریل را به دست آورده است.
اگرچه فروش سری F نسبت به سال پیش کاهش یافته اما فورد هنوز هم ۷۰۶۵۷ دستگاه از این خودروها به مشتریان تحویل داده است. تراک رم فروش ۴۳۳۲۱ دستگاهی را ثبت کرده درحالیکه میزان فروش شورولت سیلورادو با افت حدود ۲۰ درصدی به ۴۰۱۵۴ دستگاه رسیده است.
ماه آوریل ماه قدرتنمایی کراس اوورها نیز بوده به گونهای که تعداد ۳۲۶۷۱ دستگاه از هوندا CR-V فروخته شده و این خودرو بالاتر از تویوتا راو ۴ با فروش ۳۱۷۵۷ دستگاهی قرار گرفته است. البته که هوندا سایهی سنگین تویوتا را بر سر خود حس میکند.
اما دیگر خودروهای پرفروشی که لیست دهتایی اولینها را تکمیل میکنند عبارتاند از تویوتا کمری، هوندا سیویک، تویوتا کرولا، نیسان روگ و هوندا آکورد.
به همین منوال نیسان روگ و هوندا CR-V نیز رقابتی نزدیک برای به دست آوردن عنوان پرفروشترین کراس اوور دارند. با احتساب میزان فروش ماه قبل، روگ با فاصلهی ۲۰۷۹ دستگاهی بالاتر از رقیب پرآوازهی خود قرار دارد.
امپراتور لامبورگینی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶فاصله ی فورد سری اف و دوج رم با بقیه ی لیست رو نگاه کن !!!!
دوج رم بعد از مدت ها سیلواردو کنار گذاشت.
یه روز برسه که وایپر افسانه ای دوباره برگرده ….
اسطوره
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶به نظر من اگر فورد ، کرایسلر و شورلت این تمرکزی که روی پیکاپ ها و SUV های قلچماق دارند رو واسه سدان ها و کراس اوور ها هم در نظر بگیرن به راحتی میتونن هر 20 رتبه ی این این لیست رو در اختیار داشته باشن.
معلومه وفتی یک قسمتی رو خالی بذاری رقبات میان پرش میکنن.
#ali.m#
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ولی من مخالفم امریکایی ها اصلا بقیه بخش ها. رو خالی نزاشتن این ژاپنیا هستن که با کیفیتشون حرفی برای گفتن نذاشتن .نظر منه البته فروش بالای تراک های امریکایی نشون نمیده که بهنرین هستن .برای مثال میتونم ریج لاین رو نام ببرم که واقعا عالی بود .
ولی زیبا ترین تراک جهان به نظر من همین سری اف هست مخصوصا نسل قبلیش.
madjid
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶به نظر من اگر خودروسازانی مثل فورد تونستن اون کیفیت عالی رو در تراک هاشون پیاده کنن و با چنین اختلاف فاحـشی در صدر قرار بگیرند ( و تمام رقبای ژاپنی رو در این سگمنت با اختلاف 7-8 برابری شکست بدن ) ، این یعنی اینکه میتونن سدان و کراس اوور با کیفیت عالی و از همه نظر رقابتی تولید کنن که بتونه رقباش رو شکست بده.
بد میگم ؟؟؟
آره : لایک !!!!
نه : دیسلایک !!!
(ali(CHEVY NOVA
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶افرین دوج که تونست از پس شورولت بربىاد
شورولت هم باىد تلاشش رو بکنه که جاىگاهش رو از دوج بگىره
فورد هم که جاىگاهش دست نىافتنى هست
سینا
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶چه جوری ریج لاین رو با رم مقایسه کردی ؟
سامان اذری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ساختن تراکهای بزرگ و سدانهای باکیفت و کمصرف و ایمن کار تخصصیه
که امریکایی ها از همون اولش متخصص ساخت تراکهای بزرگ هستند
ژاپنی ها هم از همون اولش استاد ساخت سدانهای کمصرف ایمن نسبتا زیبا و بسیار کم استهلاک و با قابلیت اعتماد بالا
هستند
پس تعجب نباید کرد که تو بخش تراکها امریکا و تو بخش کراس اوور و سدانها ژاپنی ها پر فروش باشند
madjid
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶دادا یک زمانی خیلی وقت پیش سدان های سدان های امریکایی از نظر کیفیت در صدر بودن. و از نظر فروش.
همسایمون شورلت ایمپالای فکر کنم مدل دهه ی 1970 تا 75 داره میگه هنوز با قطعات اورژینال کار میکنه.
سامان اذری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶مجید اون مقاله مقایسه خط تولید جنرال موتورز و تویوتارو که تو همین پدال هم هست رو بخون اونوقت بهتر منظور منو متوجه میشی
madjid
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶فکر کنم منظورت مال کرایسلر و تویوتا بود ، خوندمش.
#ali.m#
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶افرین به ژاپنی ها که تو زمین حریف سه هیچ بردن تا الان .دمشون گرم .
عشقه اون سیویک???
M
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶بازار خودروی آمریکا رو خیلی دوست دارم …
فوق العادس ….
sina
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶بهترین معیار برای خرید خودرو بنظرم همین بازار امریکاست به چند دلیل:
اول اینکه یه بازار کاملا آزاد هستش برای همه برندهای سراسر دنیا (اگه ترامپ شعارهاش رو عملی نکنه البت)
دوم هم اینکه مردم امریکا بی نهایت اهل حساب کتاب هستن و چون مهاجرهم زیاد داره تعصب نسبت به برندخاصی توش کمتره.
تو هر کلاس (تراک اقتصادی لوکس و ..) میتونه یه معیار بی نهایت خوب برای شناسایی خودروهای با ارزش خرید بالا باشه.
من به لیست هایی مث جی دی پاور و کاستومر ریپورتز و… ترجیحش میدم واقعا.
فيصل
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶تو سایت شورلت کانادا برای سیلواردو از ۶.۵ تا ۱۰ هزاردلار (نسخه فولش) تخفیف گذاشته یعنی حدود ۲۵٪ تخفیف. با وجود این تخفیف باز خیلی رشد منفی داشته نسبت به پارسال
پ.ن: پدال جان عنوان بالای جدولها رو جابجا نوشتی. در واقع حرف اضافه “در” و “تا” رو جابجایی نوشتی بالای جدولها
(ali(CHEVY NOVA
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶به نظرم کاهش فروش شورولت و گرفتن جاىگاهش توسط دوج نشون میده دوج پس از سالها تونسته تو اىن کلاس از رقىب قدىمىش بهتر عمل کنه که واقعا خوشحالم کرده
از اون طرف شورولت باىد ىه پاسخ دندون شکن به دوج بده که زود اىن اتفاق مىوفته
در کل شوى و دوج رو به ىه اندازه دوست دارم
شاهين
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶پرچم کی همیشه بالاس؟ ژاپن
فقط تویوتا و هوندا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶آخ آخ چه سوزی داشت حرفت داداش . دیسلایک ها رو :)
احسان(احسان سابق)
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶امریکایی ها یا از سدان ها متنفر شدن یا زیادی عاشق شاسی بلندها هستن. بجز کروز و الانترا فروش بقیه سدان ها نابود شده.
یه نکته در مورد بازار امریکا که کمتر کسی به اون توجه می کنه این هست که برندهای ظاهرا خارجی بخصوص ژاپنی، از نظر فنی و فرهنگی بسیار امریکایی تر از جنرال موتورز و فورد وکرایسلر هستن. در واقع امریکایی ترین برند دنیا اول تویوتا هست بعد هوندا!(میتونید سرچ کنید).
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶افرین به فورد که با f150 و موستانگ فروش بالاتری از رقبا گذاشته
حمیدرضا
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶شورلت سه مدل در بیست پرفروش داره که این نشان از بازگشت خوب این برند مردمی داره
madjid
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶دوج هم تازه بیدار شده ، به این راحتی ها تسلیم شورلت نمیشه.
Abbas us.c
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶بابا یکی فورد و بگیره!!!!
داداش تو حق بقیه هم خوردی بخدا مسلمون نیستی
شورلت و دوج هم دوتاشون عشقن
دوج هم بعد سال ها تونست جایگاه شورلت و بگیره که باید منتظره جواب شورلت باشیم.
Ahmad
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶دم ژاپنی ها گرم تویوتا هوندا و نیسان بازار آمریکا رو تسخیر کردن.
interceptor
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶نیسان ایکس-تریل (روگ) هم هوندای CR- v رو گرفت و پر فروش ترین کراس اوور بازار آمریکا تا این مدت از 2017 شد