خریدارانی که به دنبال خودرویی با قابلیت اعتماد بالا و قیمت مناسب هستند که بتواند چندین هزار کیلومتر را بدون دردسر کار کند شاید بهتر است به دنبال خودروهای ژاپنی باشند. این را جدیدترین نتایج مطالعه صورت گرفته توسط کانسومر ریپورتز میگوید.
کانسومر ریپورتز به عنوان بخشی از مطالعه خود پاسخهای مالکانی که گفتهاند بیش از ۳۲۱ هزار کیلومتر (۲۰۰,۰۰۰ مایل) با خودروی خود رانندگی کردهاند را جمعآوری کرده است. پس از دستهبندی این نتایج، مالکان درباره میزان مشکلاتی که سال پیش با خودروی خود تجربه کردهاند صحبت کرده و سپس رتبهبندی بهترین خودرو از نظر مشکلات کمتر و کارکرد بالا به دست آمده است.
کانسومر ریپورتز میگوید بر پایه نتایج به دست آمده، مطمئنترین خودروها تماماً محصول کمپانیهای هوندا و تویوتا هستند.
آکورد و سیویک به عنوان قهرمان های هوندا معرفی شدهاند درحالیکه بهترین محصولات تویوتا نیز کمری، کرولا و پریوس هستند. این خودروها بیشترین کارکرد توسط مالکان را ثبت کردهاند. پریوس تنها خودروی هیبریدی لیست بوده و برای مالکانی که بیش از ۳۲۱ هزار کیلومتر رانندگی کردهاند صرفهجویی عظیمی را به ارمغان آورده است.
خریداران کراس اوورهایی که به دنبال طی مسافتهای طولانی هستند بهتر است هوندا CR-V یا تویوتا هایلندر را انتخاب کنند. به همین منوال، در کلاس تراک ها و شاسی بلندها نیز این فورد F-150 و تویوتا ۴ رانر است که بیشترین کارکرد بدون دردسر را نشان میدهند. نهایتاً در کلاس مینی ونها نیز این تویوتا سیناست که فرمان روایی میکند.
کانسومر ریپورتز میگوید خودروهای دیگر زیادی هم توانستهاند بیشتر از ۳۲۱ هزار کیلومتر را طی کنند اما برای حفظ حالت عملکردی خود نیازمند تعمیرات و هزینههای قابلتوجهی هستند. این هزینهها بسته به نوع خودرو بسیار متغیر بوده و کانسومر ریپورتز توصیه میکند مردم خودروهای قابلاعتماد را انتخاب کرده و آنها را در حالت ایده آلی نگهداری کنند.
ذکر این نکته هم مهم است که خودروهای حاضر در این مطالعه از نوع قدیمی بوده بنابراین شاید نسخههای جدیدتر این خودروها نتوانند بدون دردسر خاص به کارکردهای بالاتر برسند. البته بسیاری از خودروهای جدید نیز دارای قابلیت اعتماد زیادی بوده بنابراین با خیال راحت میتوان به این مطالعه اطمینان کرد.
در ادامه شما را با ۱۰ خودروی شاخص انتخاب شده توسط کانسومر ریپورتز که توانستهاند مرز کارکرد ۳۲۱ هزار کیلومتر را طی کنند آشنا میکنیم. شایان ذکر است ترتیب این رتبهبندی بر مبنای مشکلاتی است که در طول ۱۲ ماه گذشته مشاهده شده به این معنی که خودروهای ابتدایی مشکلات کمتری دارند.
تویوتا کمری
هوندا آکورد
تویوتا پریوس
هوندا CR-V
تویوتا سینا
هوندا سیویک
تویوتا کرولا
تویوتا ۴ رانر
تویوتا هایلندر
فورد F-150
Kamran
۴ فروردین ۱۳۹۷ایول به ژاپان !
F۲۲RAPTOR
۴ فروردین ۱۳۹۷فورد سری اف از هر لحاظ معرکه س
(Ali(Chevy nova
۴ فروردین ۱۳۹۷F22
دادا برا همین معرکه بودنش هست که لقب دومین ماشین پرفروش دنیا رو بدست اورده دیگه
(Ali(Chevy nova
۴ فروردین ۱۳۹۷برای دوستانی که نمیدونن بگم
فورد امسال موفق شد فروش سری اف رو در بازار امریکا به بیش از 800/000 دستگاه برسونه و فروش کلی رو در دنیا به بیش از 1/000/000 برسونه و در جدول پرفروش ترین ماشینهای 2017 رتبه 2 رو بدست بیاره
NAVID۰۰۹۸
۴ فروردین ۱۳۹۷یعنی اگه المپیکی برای خودروها باشه این تویوتاس که اوله
تویوتا اینقدر به کیفیت و ماندگاری خودروهاش بَها میده که دیگه جایی برای آپشن نمیمونه ، بخاطر اینکه اگر آپش اضافه کنه قیمت بیشتر از رقباش در میاد و برای همینه که میگه آپشن میخوای برو سمت لکسوس .
البته آپشنهای اصلی ایمنی خودروهای تویوتا در اکثر مدلهاش کامله.
تویوتا یعنی رسیدن ارثیه به نوه و نتیجه.
از تویوتا در بحث کیفیت غیر از اول شدن انظار نمیره.
me84
۴ فروردین ۱۳۹۷.
ماشینای سوبارو هم خیلی با دوامند و کم خرج.
Wrx
۵ فروردین ۱۳۹۷صد در صد?
حمیدرضا
۴ فروردین ۱۳۹۷بعد در ایران خیلی ها مزدا رو به تویوتا ترجیح میدن که همیشه برای من جای سوال داره جالب تر اینکه اصلا هوندا رو ماشین ساز نمیدونن و فقط با 125 سی سی گوجه ای میشناسنش
Khan
۴ فروردین ۱۳۹۷خب شاید ما اگر امکات خریدشون باشه، نخوایم چهارصد هزارکیلومتر یه ماشین رو نگه داریم و لذت رانندگی و آپشن های بیشتر و طراحی های بهتر رو به دوام ترجیح بدیم، چرا اونوقت باید تویوتا انتخاب ما باشه و مزدا نباشه؟
درضمن اتفاقا شرکتی کمترین کامنت منفی علیهش مینویسن بچه ها هونداست، نمیدونم رو چه حسابی اینو گفتی.
نیما
۴ فروردین ۱۳۹۷ولی من میتسوبیشی رو به تویوتا ، ترجیح میدم.
sina
۴ فروردین ۱۳۹۷ماشین بالای صد هزار تا کارکرد فقط تویوتا و هوندا
Sina
۴ فروردین ۱۳۹۷پس فولکس واگن کو؟
پس بنز کو؟
بی ام و چی؟
اعودی کجاست؟
پورشه تو دیگه چرا؟
ای بابا عجباااا??
حمید
۹ فروردین ۱۳۹۷چیزی که این متن گفته دقیقا منظورش این نیست که ماشینای دیگه خیلی مشکلات خواهند داشت تو کارکرد بالا.بستگی به خیلی چیزا داره، مثلا برادر من که اتریش زندگی میکنه پارسال یه آئودی A4 داشت که ۳۸۰ هزار کار کرده بود و مشکل خاصیم نداشت امسالم عوضش کرد و یه مدل صفرشو خرید
امیر
۴ فروردین ۱۳۹۷کلا ژاپنی عالیه، ۸سال پیش ویتارا ۲۰۰۰ خریدم تا الانم ۲۹۰هزارتا باهاش رفتم، تنها خرج اضافش فقط یه صفحه کلاچ بود که پارسال عوضش کردم
(Ali(Chevy nova
۴ فروردین ۱۳۹۷افرین اول به ژاپن و بعد امریکا تو این لیست
بهترین ماشینها از لحاظ استهلاک و قیمت مناسب و اطمینان برای این 2 کشوره
charger
۴ فروردین ۱۳۹۷.
<>
.
.
مگه ایرانه که هرچی جلوتر بره کیفیت ماشیناش پایین بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی دهقان
۴ فروردین ۱۳۹۷من چن ساله تجربه رانندگی با تویوتا لندکروز سازمان رو دارم که ما سوسماری میگیم بهشون حاضرم بهم بدنش اخراجم کنن از این ماشین سگ جون تر ندیدم ببخشین واسه جمله اخر دیگه جمله ای واسه توضیح کیفیت ماشین به ذهنم نرسید
ستار
۴ فروردین ۱۳۹۷جای خالی پراید و پی کی حس میشه تو این لیست
رتبه اول مرگ در حوادث جاده ای در دنیا
ماشینامون خوب نیس خودمون خوب رانندگی کنیم
مواظب جان خود مون ودیگران باشیم
هر کسی تو خیابون ازمون جلو میزنه با خودش فکنکرده که بخواد فخر بفروشه
پیچیدن جلوبقیه و گرفتن راه بقیه از تیزهوشی مون نیس
بهراد
۵ فروردین ۱۳۹۷مردم ما تو فسیل دارن اینور اونور میرن
خودمونم تو ۳۰ سال پیش داریم زندگی میکنیم
فیس لیفت سمند و فیس لیفت سورن بیاد ببین سرو دست میشکنن براش
کلی هم ازش حمایت می کنن ولی بازم خودروسازه آدم نمیشه نه با نخریدن آدم میشه و نه با خریدن
کلن موجودات خنثی ای هستند و علی ای حال ککشون نمیگزه
بخدا ما چقدر عمر داریم که کلیم کار کنیم ۳۰۰ میلیون جور کنیم یه ماشین درست درمون کره ای سوارشیم؟
یا ۸۰۰ جور کنیم یه بنز سوار شیم؟
تو باکو که میگن گرونیه همین بنز های مارو ۳۰۰۰ دلار میدن!
برای اینکه مثل آلمان تلفات ۷۶۰ نفری داشته باشیم باید
۱-جاده ی درست داشته باشیم
۲-ماشین درست داشته باشیم
۳- از همه مهم تر فرهنگ و شعور دررررست داشته باشیم
با حلوا حلوا که دهن شیرین نمیشه
Mohammadreza
۵ فروردین ۱۳۹۷خدا خودت میدونی اگه ژاپن و چین دشمنی و مشکل دیرینه نداشتن و بازار اروپا یه بازار ازاد بود تویوتا نفس فولکس رو میبرید
مهراد
۵ فروردین ۱۳۹۷کمپانی هایی مثل تویوتا و هوندا شرکت های چند ملیتی هستند که از یکسری قوانین و مالیات های محلی معاف هستند که بعنوان مثال در بازار آمریکا مقابل جنرال موتورز و فورد که هزینه های سربار بازنشستگی و مستمری رو دارن یک مزیت مهم در هزینه تمام شده هر ماشین هست. تویوتا در اقصی نقاط دنیا بیشترین سایت تولیدی و حضور رو چه در بازار اروپا چه بازارهای بکر و بدون رقیب داره بیشترین تبلیغات و تسهیلات رو برای فروش ماشین داره بعد شما چجوری حساب کردی اگر فلان شرایط بود نفس فولکسو میگرفت .
Saied
۵ فروردین ۱۳۹۷بهتر از تیوتا ماشینی واسه استفاده روز مره تو دنیا وجود نداره. حیف که ایران خودرو جهت پر کردن جیب خودش و سو استفاده از اطلاعات کم مردم همیشه جیب مردم رو خالی میکنه( به عبارت درستتر دزدی میکنه) و مردم رو میدوشه به نفع فرانسوی هایه بیشعور و حفظ بقایه خودش.
نمیدونم بیچا ره ملت چقد دیگه باید تاوان این شکم هایه سیری ناپذیر بعضی از اقایون رو باید بده.
تا کی عزیزانمون رو تو جاده ها باید از دست بدیم
.
امیر
۵ فروردین ۱۳۹۷کم استهلاک بودن ماشین فاکتور خیلی مهمیه اما دلیل نمیشه موارد دیگه مثل لوکس بودن،لذت رانندگی و تکنولوژی های جدید رو کنار گذاشت.در کل همه چیز بستگی به جیب ما داره :)
سروش
۵ فروردین ۱۳۹۷یعنی تویوتا فقط کم استهلاکه و بقیه موارد رو نداره؟
امیر
۵ فروردین ۱۳۹۷نمیگم این موارد رو نداره ولی باید دونست در مواجهه با بعضی برندهای دیگه چجوریه.مثلا اگر تویوتا کمری و بی ام و سری 5 رو جلوی شما بذارن شما واقعا تویوتا رو انتخاب می کنی؟
امیر
۵ فروردین ۱۳۹۷البته اینم بگم میدونم که قیمت سری 5 و کمری خیلی فرق داره و گفتم همه چیز به جیب ما بستگی داره و لی به این دلیل این دو رو مقایسه کردم چون یه عده با تعصب خاصی علیه خودروهای آلمانی جبهه گرفتن.انگار سوئیچ این ماشینا رو میخواستن تقدیم کنن ولی این عزیزان چیزی به جز تویوتا و هوندا سوار نمیشن!شل بگیر دوست من…!
ahmad
۵ فروردین ۱۳۹۷جای پیکان تو لیست خالیه . خخخخ
سروش
۵ فروردین ۱۳۹۷یاخدا
دیسلایک ها رو نگا کنید. طرف امار فروش فورد رو اینجا نوشته چهل دیسلایک گرفته. حالا این یعنی چی؟ امار و ارقام رو صحیح نوشته دیسلایک ها رو واسه چی گرفته؟