زمانی که بحث میزان تأثیرگذاری نمایندگیهای خودرویی در فروش محصولات خودروسازان به مشتریان بالقوه پیش میآید، آئودی در آمریکا بهترین عملکرد را نشان میدهد.
جدیدترین مطالعه شاخص رضایت ۲۰۱۸ خودرویی آمریکا از مشتریان بالقوهای که از ۳۴۶۶ نمایندگی برندهای گوناگون بین بازه زمانی جولای ۲۰۱۷ تا ژوئن ۲۰۱۸ بازدید کردهاند نظرسنجی کرده است.
از این خریداران بالقوه درباره چگونگی عملکرد و ظاهر فروشنده پرسیده شده و سقف امتیاز هر فرد ۵۰ بوده است. از خریداران احتمالی درباره میزان تأثیر فروشنده روی تصمیم فرد برای خرید یا عدم خرید خودروی جدید پرسیده شده است.
نتایج به دست آمده نشان میدهد که فروشندگان آئودی بیشتر از برندهای دیگر از مشتریان درباره تمایلاتشان برای استفاده از خودرو و نامهایی که باعث تمایز محصولات این برند از رقبا میشوند سؤال میپرسند. همچنین فروشندگان آئودی فعالتر بوده و بیشترین میزان نمایش ویژگیهای خودرو و حرکت در اطراف آن را برای مشتریان انجام میدهند.
اما در ته این لیست “نگهبانهای موزه” قرار دارند! این فروشندگان اطلاعات زیادی درباره خودرویی که میفروشند دارند اما اشتیاق بسیار کمی برای فروش خودرو به خریداران بالقوه دارند.
در این نظرسنجی رتبه آخر به تسلا رسیده است. بنا به گفته موسسه Pied Piper، از هر ۴ بازدیدکننده نمایندگیهای این برند یک نفر تجربهای ناخوشایند داشته است. البته خریداران احتمالی گفتهاند در نمایندگیهای تسلا فروشندگانی بودهاند که به نظر میرسد اطلاعات زیادی درباره محصولات گوناگون این برند دارند اما کارهای کمی برای فروش خودرو به مشتریان انجام میدهند.
دیگر برندهای سرشناسی که امتیازی پایینتر از حد متوسط به دست آوردهاند شامل کمپانیهایی همچون پورشه، جنسیس، فیات، فورد، جیپ، سوبارو، فولکس واگن، مزدا، هوندا و کرایسلر میباشند. از جمله برندهایی با عملکرد بالاتر از حد متوسط نیز میتوان به لکسس، تویوتا، مرسدس، رم، جگوار، بامو، کیا، شورولت و هیوندای اشاره کرد.
منبع: caranddriver
Mohamad
۱۰ مرداد ۱۳۹۷تمام تلاش نمایندگی ها همین هستش که تجربه ی خوشایندی از یک خرید رقم بزنن و نسبت به برندی که محصول ازش میفروشن احساس مسولیت داشته باشن.
در واقع هرجا رقابت سالم باشه همه نفع میبرن
رقابت به کسی اجازه لغزش یا شونه خالی کردن نمیده.
PARTHIAN
۱۰ مرداد ۱۳۹۷کار آئودی فوقالعاده س
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۷کاملا مشخص میشه ک عملکرد شرکت های نام برده چقد تاثیر داره تو امار فروش خودرو ها در امریکا تو این چند ماه اخیر
LAMBORGHINI
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ایول ائودی
راه خودش رو پیش گرفته و داره عالی جلو میره
واسه شورلت و بی ام و هم خیلی خوشحالم
انشاالله پورشه ، مزدا ، سوبارو و فولکس هم بیان بالا
نیما
۱۰ مرداد ۱۳۹۷در مورد تسلا خب یه ماشین برقیه با باطری و موتور برقی. توضیحی ندره که بخوان بدن !
مهدی
۱۰ مرداد ۱۳۹۷کار خیلی شاقی نیست رشد دادن این فاکتور
بعضی ها که ذاتا بازارین اما بقیه هم میتونن با یه سری کلاس و مشاور و روانشناس و بازاری حرفه ای دستی بر آتش بیارن
سام
۱۰ مرداد ۱۳۹۷می دانم که این سایت جای چنین کامنت هایی نیست و لی محض اطلاع دوستان عرض کنم که اخیرا در یکی از سایت های خبری داخل کشور مطلبی در مورد ایلان ماسک خواندم که در آن از مشکلات فراوان اخلاقی ایلا ن ماسک مدیر عامل شرکت تسلا،با شرح و تصویر معشوقه اش،مطلب کوتاهی درج شده بود که در جای خود واقعا ناامید کننده بود.فکر نمی کنم در هیچ جایی از دنیا مدیری با این حد از بی و بند باری اخلاقی بتواند شرکتی به عظمت تسلا را به طرز درستی اداره نموده و به ساحل آرامش برساند.هر چه باشد زندگی خانوادگی یک شخص بر کار و حرفه او سخت تأثیرگذار است.
سام
۱۰ مرداد ۱۳۹۷از دوستان استدعا دارم که به جای دیسلاک دادن لااقل یک سرچ در اینترنت انجام دهند.منبع این خبر هم سایت مشرق نیوز است.با تشکر
emad1990
۱۰ مرداد ۱۳۹۷زندگی خصوصیش چه ربطی به کارش داره؟
تو ایران ه که اینجور اراجیف میتونه طرفو از موقعیت شغلیش برکنار کنه
اونا به معنای واقعی کلمه شایسته سالار هستن و شرایطشون برای استخدام علم و سواد و توانایی فرده
نه دین و مذهب و مشکلات اخلاقی(به قول خودتون)وجناح و سهمیه و….
سام
۱۱ مرداد ۱۳۹۷اولا فکر نکنم اراجیف لغت مناسب و قشنگی باشه.کلمه مناسب تری را هم می تونی برای رسوندن منظورت استفاده کنی البته اگه بلد باشی و بهت یاد داده باشند….ثانیا : اغلب روانشناسان متعقدند که زندگی خصوصی فرد تأثیر مستقیمی در زندگی کاری و حرفه ای اش داره،بهتره در این زمینه بیشتر مطالعه کنی…. حال و روز امروز تسلا خودش آینه ای است از بی بندو باری مدیرش یعنی جناب ایلان ماسک!….تسلا نه هنوز به تعهدات عقب مانده خودش در مورد مدل 3 عمل کرده و نه طبق گزارش این پست حتی نمایندگی درست و حسابی داره…..تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…
سام
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ضمنا شایسته سالاری هرگز مترادف با بی بند و باری افسارگسیخته نیست….مدیر هر شرکتی حتی در همان غرب باید ضوابط اخلاقی و حرفه ای خاصی رو رعایت کنه وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشه ….