دفتر ملی بیمه آمریکا گزارش سالانه خود را منتشر کرده و طی آن ۱۰ خودرویی که بیشترین آمار به سرقت رفتن دارند معرفی شدهاند.
با نگاه به دادههای این نهاد مشخص میشود که محبوبترین خودرو برای دزدان آمریکایی هوندا آکورد است. پس از آکورد، برادر کوچکتر یعنی سیویک با فاصله کوتاهی در مکان دوم قرار گرفته است. ۴۹۵۴۷ گزارش مربوط به سرقت این خودرو گزارش شده است.
مصرفکنندگان پیکاپ ها را بسیار دوست دارند و البته این خودروها بین سارقان نیز محبوبیت بالایی دارند. پیکاپ های فول سایز فورد و شورولت به ترتیب در مکانهای سوم و چهارم پرسرقت ترین خودروها قرار گرفتهاند.
اما وقتی لیست را مرور میکنیم خودروهای تویوتا کمری، نیسان آلتیما و تراک های فول سایز رم را می بینیم. تویوتا کرولا، شورولت ایمپالا، جیپ چروکی/گرند چروکی نیز تکمیل کننده ۱۰ خودروی ابتدایی لیست هستند.
این خودروها در کل بیشترین میزان سرقت را داشتهاند اما بسیاری از آنها قدیمی بوده و کلیدهای هوشمند یا سیستمهای ضد سرقت مدرن ندارند.
زمانی که تنها خودروهای مدل ۲۰۱۶ را در نظر بگیریم، سه رتبه اول به تویوتا کمری، نیسان آلتیما و تویوتا کرولا تعلق میگیرند.
سرقت خودروها از سال ۱۹۹۲ که پیک سرقت بوده کاهش شدیدی داشته اما دفتر ملی بیمه میگوید مالکان باید برای جلوگیری از سرقت خودروهایشان احساس مشترکی داشته باشند. مدیرعامل این نهاد میگوید:
[دانلود ویدئو]سیستمهای ضد سرقت موجود در خودروهای جدید عالی هستند اما اگر از آنها استفاده نکنید کار نخواهند کرد. بسیاری از سرقتها به خاطر اینکه خودرو قفل نشده یا کلید آن داخل بوده رخ دادهاند.
(ali(CHEVY NOVA
۲۳ تیر ۱۳۹۶چه خوش سلىقه هستن دزداشون
سامان اذری
۲۳ تیر ۱۳۹۶داش اون ماشینهایی که تو امریکا حتی مدل دست دوم و قدیمی شون خوب فروش میره رو معمولا می دزدند
BMW
۲۳ تیر ۱۳۹۶والا سامان چی بگم هرجا میبینم بزور میخوای ژاپنیارو بالا ببری و آلمانیارومستقیم یا غیر مستقیم بکوبی مثل موتور مکلارن اف ۱ که میگفتی اول به هوندا پیشنهاد داده توافقشون نشده فلان نمی گم غلطه…. والا اون هوندا اگه کارش پیشرانه سازیش درست بود الان تیم مکلارن پر افتخار رو به اون روز نمینداخت!
صنعت ژاپن فقط بخاطر نزدیک بودن دریایی به قاره آمریکایه شمالی اینقدر مطرح شده
خود ژاپن فکر کنم ۱۲۰ میلیون جمعیت داره حالا شما نزدیک ۴۰۰ میلیون جمعیت آمریکا به علاوه کانادا که نمیدونم چقدره رو با فولکس واگنی که عمده شهرتش تو اروپاست که کمتر از ۳۵۰ میلیون جمعیت زندگی میکنه(تعصب ژاپنیها روی شرکتهاشون رو فراموش نکنیم)(تو آلمان فورد موستانگ میشه پرفروش ترین نه رقیب های آلمانیش!) مقایسه کن ببین پس پرفروش بودنش جایه تعجب نیست! ورشکستگی دوره ای جنرال موتورز و بحران اقتصادی آمریکا هم به بزرگ شدنه تویوتا خیلی خیلی کمک کرد
بله شانس>> تویوتاتون رو کشید بالا<<
الانم که کم کم دارن همچیو واگذار میکنن صنعت الکترونیکشون که داره محو میشه به دست همسایشون کره و چین خودرو سازیشونم که بازار لوکس رو به بنز باختن کم کم کلشو میبازن… تازه باز اینکه آلمان بخاطر هیتلر بد نامرو هم بزارمی کنار….و خیلی چیزایه دیگه
پس فولکس شاهکار کرده که با این همه اتفاق بر علیهش تونسته پرفروش ترین بشه اونم با یه عالمه برند که رو هر کدوم باید کلی کار و هزینه کنه که مطرح بشن
سامان اذری
۲۳ تیر ۱۳۹۶BMW جان
من.که حرفی از ماشین ژاپنی یا تویوتا نزدم
این پست پوال راجب علاقه دزده به.ماشینها بود که همشون امریکایی و ژاپنی و 2.تاش کره ای بود
من دوسه روزه از ترکیه برگشتم یکی از اشناهامون 8 ساله که سیاتل امریکا زندگی میکنه
واسه دیدن خانوادش اومده بود ترکیه منم رفته بودم تا باهاش رو در رو حرف.بزنم.راجب شرایط اونجا و کلا.کار رو مسکن رو اقامت و زندگی
یک روز کلا راجب ماشین باهاش حرفیدم
خودش دائم ماشین دست دوم خرید و فروش میکنه
میگفت بهترن ماشین (سدان)
تو امریکا که کمترین افت قیمت رو داره تویوتا هستش
علتش هم قابل اعتماد بودن شرایط فروش خوب و خدمات پس از فروش عالی تویوتا هست
میرسیم به بحث الکترونیک
اگه شما دنیای الکترونیک رو تو موبایل و تلوزیون میبینید اره چین و کره خیلی پیشرفت کردند
ولی یکم راجب شارپ پاناسونیک توشیبا هیتاچی سونی تحقیق کن بعد راجب محو شدن صنعت الکترونیک ژاپن نظر بده
پر فروش بودن فولکس واگن رو هم.دیدیم که چند پست قبل تو همین پدال نوشته بود که شعبه های فروشش امار دروغ داده بودند راجب فروش محصولاتشون
من ژاپنی بازم ولی تمام خودرو سازانی که ماشین خوب تولید کنه رو دوس دارم
BMW
۲۴ تیر ۱۳۹۶نه عزیزم کلی گفتم چون اونجا ها دیگه دیر بود جواب بدم اینجا گفتم.
aston martin
۲۳ تیر ۱۳۹۶ماشالا همه ی جدیدا ژاپنی بودن :)
محمد
۲۳ تیر ۱۳۹۶دزدی تویوتا کمری ۲۰۱۶ کرولا ۲۰۱۵؟؟؟؟
اونم وقتی بقیه اکثرا مدل زیر ۲۰۰۵ هستن
(ali(CHEVY NOVA
۲۳ تیر ۱۳۹۶چند روز پىش تلوزىون نشون میداد تو ایران طرف با یه پىچ گوشتى 2 سو در انواع ماشىنهاى تولىد داخل رو بدون صدمه زدن باز مىکرد
روشش به این صورت بود که دستگىره در سمند و پژو رو بالا مىداد و پىچ گوشتى رو لاى شکافى که در اون قسمت هست مىکرد و در عرض4 ثانىه درب ماشىن رو باز مىکرد
MOBIN POURMAND
۲۳ تیر ۱۳۹۶داداش نظزت بد اموزی داره ک
(ali(CHEVY NOVA
۲۳ تیر ۱۳۹۶جناب موبىن
بستگى داره چطور برداشت کنىد
سامان اذری
۲۳ تیر ۱۳۹۶مبین جان منم تو تلوزیون چند باری دیدم اونو
تازگی هم مد شده طرف زانوشو میزاره کنار دستگیره بعد بالای درب رو خم میکنه به بیرون بعد دستش رو دراز میکنه و درب رو باز میکنه
همه اینها رو تو تلوزیون نشون میدن
مسعود
۲۳ تیر ۱۳۹۶مال ماشینهای قبل 90 هستش
aston martin
۲۳ تیر ۱۳۹۶این آمریکایی ها اعتقادی به قفل فرمون ندارن؟ :/
حمیدرضا
۲۳ تیر ۱۳۹۶طرف تو امریکا سوئیچو میزاره تو ماشین درو قفل نمیکنه یعنی انقدر خیالش راحته که نمی دزدنش اونوقت ما اینجا صد جور قفل میزنیم بازم میدزدن
حسین
۲۳ تیر ۱۳۹۶داداش اون یه کشور دیگس احتمالا عربستانه آمریکا نیست
فرشاد
۲۳ تیر ۱۳۹۶امثال کمری و کرولا واسه دزدای اونا مثل پراید اینجاست چون پول کردنشون خیلی راحت و بی دردسره.