مجله معتبر رود اند تراک، سوپر اسپورت مک لارن 720S را به عنوان خودروی پرفورمنس سال ۲۰۱۸ خود انتخاب کرد.
این خودرو که برای به حاشیه بردن محدودیتهای پرفورمنس و لذت طراحی شده، جایزه خود را با شکست ۹ رقیب دیگر در سال جاری به دست آورده است. این جایزه پنجمین سال خود را سپری میکند.
10 رقیب دندان تیز کرده برای این عنوان در ۴ بخش قرار گرفته بودند و مک لارن 720S به مصاف لامبورگینی اوراکان پرفورمنته در گروه سوپرکارهای با اعتبار رفته بود. علیرغم اینکه از اوراکان پرفورمنته به عنوان ستاره بدون چالش نمایش نام برده شده اما نویسنده رود اند تراک سوپر اسپورت توانای بریتانیایی را برتر اعلام کرده و احساس طبیعی بودن و تجربه رانندگی غیر رعبآور 720S را تحسین کرده است.
بخش گرند توررها شاهد چشم تو چشم شدن بنتلی کانتیننتال سوپر اسپورت و لکسس LC 500 برای کسب عنوان برتر بوده است. نویسندگان این مجله گفتهاند که انتخاب گزینه بهتر سخت بوده اما تصمیم گرفتهاند لکسس را به عنوان مدل برتر انتخاب کنند زیرا LC 500 یک کروزر شیک است که هنوز هم میتواند با گاز دادن در سر پیچها بازی کند.
بخش ستارههای پیست بهطور ویژهای جالبتوجه بوده زیرا شاهد رقابت شورولت کامارو ZL1 1LE با خودروهای سطح بالاتری چون مرسدس-ای ام جی GT R و پورشه ۹۱۱ GT3 بوده است. پرستیژ این دو خودروی آلمانی برای غلبه بر پرفورمنس گیرا و برچسب قیمتی مناسب کامارو کافی نبوده است.
نهایتاً به بخش خودروهای وحشی میرسیم که شامل مدلهای آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو، آئودی TT RS و هوندا سیویک تایپ R میباشد. دو خودروی اولی از نظر قدرت پیشرانه مزیت زیادی دارند اما نویسندگان رود اند تراک تحت تأثیر آرامش و خونسردی سیویک در زمان حرکت در بزرگراه و عملکرد وحشیانه در زمان رانندگی اسپورت قرار گرفتهاند.
من وقتی سوار یه ماشین می شم دیگه دوس ندارم دغدغه کمبود ها رو داشته باشم و همیشه از ماشینی خوشم اومده که کمبود کمتری داشته باشه و یکی از دلایلم برای تنفر از ماشین آمریکایی همینه یعنی با داشتن ماشین آمریکایی همیشه چند دغدغه دارم و احساس می کنم ماشینم اون چیزی نیست که می خوامش مثلا اگه یه شورلت کامارو داشته باشم قبول می کنم که ماشینم خیلی سریعه و شکی درش ندارم ولی آیا فقط سریع بودن کافیه من دوس دارم وقتی سوار ماشین می شم کابین خیلی قشنگی داشته باشه که می بینم کابینش قشنگ نیست بعد دوست دارم با دیدن کیفیت داشبود که از جنس چرم و مواد با کیفیت باشه حال کنم اونجا هم می بینم که داشبود و روکش درها و بقیه اجزا جنسش از پلاستیک خشک یا مواد بیکیفیت و ارزان قیمت دیگست بعد از اینکه توی خودرو نشستم دوس دارم آپشن های زیادی دم دستم باشه مثلا ماساژور صندلی یا گرم کن و سرد کن صندلی و خیلی آپشن های دیگه که باز!!!!!! ای بابا این که چهار تا آپشن درست و درمون هم که نداره البته از یه ماشین چیزهای زیادتری هم می خوام که باز ماشین های آمریکایی ندارنش دیگه چرا باید به دروغ بیام از ماشین آمریکایی برای خودم بت بسازم و بگم رو دستشون خودرو نیومده و با چیزهای پیش پا افتاده ای مثل سریع بودن در خط مستقیم یا شتاب اولیه خودمو سرکار بذارم و فقط برای یکم سریع بودن توی یه خط مستقیم اون چیزهایی رو که از یه ماشین می خوام رو نداشته باشم تازه ماشین های آمریکایی فقط دو یا سه تاشون توی خط مستقیم و سریع بودن می تونن به پای ماشین های آلمانی و ایتالیایی می رسن و من فقط سریع بودن برام مهم نیست همون طور که گفتم من فقط از ماشین های کامل خوشم میاد و اونجاست که می بینم ماشین آمریکایی به هیچ وجه کامل نیست
استاد چرا یکم تحقیق نکردی اولین نکته که با یه خودرو مواجه میشی رخه که مثال کامارو رو میگم بی نظیره کیفیت رنگ لاستیک ترمز اجزایه تزعینی بی بدیله دوم وارد خودرو میشی که داشبرد کامارو زیبا و پر هیجانه هر جا که دست سرنشینا بر خورد داره مثله فرمان کنسول رو دری میانه داشبورد شیفتر صندلی از چرم دوخته شده استفاده شده سوم مثال یه بنزه amg حداقل 2.5 برابر قیمت داره اگر از این موجودی که با خرید کامارو به جایه بنز داشتی میری پیشه هنسی 1500 اسب بهت هدیه میده بعد میری پیشه چرم دوز برتر شهر تملمه اجزایه خودرو رو از بهترین چرم میپوشونی دوست داشتی تو صندوق هم میزنی ووو که با همه اینها مبلقه کامارو به 100000 دلار هم نمیرسه کلی پول دیگه که از اختلاف قیمته با بنز پس انداز شده میتونی یک سری از قطعات رو مطلا کنی. در ضمن صندلیهایه کامارو دارایه سرد کن و گرم کن هست و جزع بهترین صندلیهاست فنر بندیه مگنتیک که بهترین تو دنیاست. شاسه سبک و پیشرفته ووو حالا اگر تونستی با من کل کل کن. میدونی کی حال میده وقتی تو جاده با یه ماشینه 60 هزار دلاری یه بنز 160 الی 170 هزار دلاری رو زیره پات له میکنی
داش امیر گل این نظر تو اما نظر من اینه یه کامارو با انجین 7لیتری سوپر شارژ یا چلنجر دیمون یا امثال اینو حتی به کل برندای آلمانی یا ژاپنی نمیدم اینم نظر من
طرز تفکر بچگانه ای داری امیر خان هر ماشینی مزایا و معایب خاص خودشو داره و هر کسی علاقه ای به هر ماشینی که دوس داره اینکه از سلیقه بعضیا خوشت نمیاد دلیلی نداره سلیقشونو تخریب کنی و همچنین اونام حق ندارن امثال شما تو این سایت کم نیستن .تنها ارزوم اینه که از نظر فکری بزرگ شین
آدم وقتی می بینه ماشین های آمریکایی ارزون هستن ناخودآگاه چیزهای بدی به فکرش خطور می کنه و با خودش می گه حتما یه دلیلی داره که ارزون هستن آقای M.us و آقای emad1990 عزیز بزارید خوب روشنتون کنم تا دیگه ازین حرفا نزنید مثلا آقای M.us که می گی کامارو با انجین 7لیتری سوپر شارژ یا چلنجر دیمون رو به کل برندای آلمانی عوض نمی کنم بهتره یکم واقع بینانه و علمی به قضیه نگاه کنی وقتی یه خودرو موتور خیلی خیلی قوی داره باید سیستم ها و تکنولوژی ها و چیزهای دیگش هم به همون نسبت قوی باشن مثلا باید بهترین سیستم خنک کننده موتور و توربو و دیسک ترمز و …. رو داشته باشه باید بهترین سیستم های کنترل تطبیق سرعت – – جلوگیری از تصادف – هشدار خواب الودگی – کنترل نور – تشخیص چاله های خیابان – تشخیص عابرین پیاده – کنترل انحراف از مسیر و کلی سیستم های پیشرفته دیگه رو داشته باشه وقتی دوج میاد یه موتور با قدرتی در حد قدرت موتور فراری میبنده رو خودروهاش بعد می ره اون سیستم های کنترل پایداری و پیشگیری از تصادف و کنترل هرزگردی و غیره ای که روی مدل های استاندارد مثل جیپ پاتریوت هستش رو میاره و می بنده روی اون دوج هلکت خب کعلومه که کارش اشتباهه چون باید بره بهترین سیستم های ممکن که روی خودروهایی مثل پورشه پانامرا و دیگر خودروهای پرفورمنس می ذارن رو بیاره و روی مدلی مثل دوج هلکت یا دیمون نصبش کنن تا مشکلی براش پیش نیاد خلاصه اگه این کار رو بکنه بره کیفیت رو هم بالا ببره قیمت خودرو خیلی بالا میاد و قیمتش به قیمت یه پورشه یا بنز یا فراری نزدیک می شه و دیگه با اون قیمت نمی تونه صد تا هم بفروشه چون هیچ کس حاضر نیست برای خودرویی با برند دوج یا شورلت به اندازه یه فراری پول بده و در نتیجه می بینیم خودروهای آمریکایی فقط یه جنبه کامل بودن رو دارن و خیلی از جنبه های دیگش رو ندارن وقتی یه خودرو خیلی سریعه باید خیلی هم ایمن باشه نه مثل فورد موستانگ با دو ستاره ایمنی
دادا یه ۵۰۰ هزار تا خرج کن همه این امکانات رو بدست میاری ضمنا همچین میگی گرم کن صندلی انگار یه تکنولوژی خاصی داره که دست نیافتنی هست میتونی به صورت اپشن سفارش بدی کدوم خودروساز المانی بدون دریافت پول این امکانات رو میده
1. M.us جان دمت گرم 2. عماد خان دقیقا 3.ونوم جان به عدد جالب 1000 رسیدید که یکی از عددهای زیبا تو پرفورمنسه و دست آخر اکانتها زیادن فقط کافیه یکم دقت به خرج بدید و از روی یه سری نوشته های تکراری همه چی براتون روشن میشه
امیر جان حرفت درسته ماشین خوب فقط به معنای حجم موتور و سرعت بالا نیست همچین ماشینی کامل نیست یه ماشین کامل ترکیبی از امکانات ایمنی و رفاهی در کنار شتاب بالاست که لذت رانندگی رو برای راننده ایجاد میکنه. متاسفانه خودروهای آمریکایی فقط بلدن هیکلشونو نشون و صداشونو به رخ بکشن درحالی که چیزی داخل وجودشون نیست. و بعضی از دوستان دارن فقط ظاهر رو میبینن
وقتی سوار پراید میشی چه حسی داری ؟ دوست عزیز وقتی باید این حرف رو بزنی که خودت تو آلمان ایتالیا ژاپن سوئد و یه همچین کشورایی باشی و بین اون همه ماشین درجه یک بگی از ماشینای آمریکایی متنفرم ای کاش صد هزاران ای کاش که وضعیت خودرو های ما هم مثل آمریکا می بود
یکی از عیب هایی که خوده مقاله ی اصلی رو ترجمه نکردید،ذکر نکردن تایم های اصلی پیست هستش. به ترتیب amg gtr=1:28.25 هوراکان پرفورمانته=1:29.70 مک لارن 720s= 1:29.92 وقتی نوشتید بخش ستاره های پیست، دوستان شاید نا خودآگاه فکر کنن اینایی که ذکر کردید برتر بودن،در حالی که اینطور نیست. برای من تایم مک لارن جالب بود فکر نمیکردم اینقدر نزدیک با پرفورمانته باشه. برای درک کردن مک لارن 720s من پیشنهاد میکنم برید تو سایت رود اند تراک و اونجا رو مطالعه کنید.
یعنی تو اون پیستی که اونا تایم گرفتم مرسدس سریعترین بوده؟ از مکلارن ضعیفتر و سنگینتره،ولی در کلّ به نظر من تو هر چهار کلاس حق کشی کردن،این مجلات انگار هدفدار ماشین اول و انتخاب میکنن
چه نکته ی خوبی بود! رکورد مرسدس gtr بهتر از پرفورمانته بوده و با توجه به رکورد نوربرگ رینگش که 7:10 هست تقریبا میشه گفت اون رکورد معروف پرفورمانته کمی عجیب بوده یا شاید هم اون رکورد برای پرفورمانته GTLM یا همچین چیزی باشه! البته با در نظر گرفتن تایمی که شما اعلام کردید و بنده منبع را هنوز نگاه نکردم.
یادش به خیر یه موقعی جاگوار هم مثل الان مک لارن عملکرد خوبی داشت کاش الان هم عملکردی به خوبیه مک لارن داشت دهه 90 جاگوار با مدل xj 220 مدتی سریع ترین ماشین بود نمی دانم چرا اینقدر بهش کم لطف بودن الان قیمتی شده یک میلیون دلار ارزش داره. با لکسوس زیاد حال نمیکنم ولی عاشق این مدلشم اگه پول داشتم حتما می خریدم .شورلت کامارو هم اگه ادعایی داره باید یه دستی به سر و روش بکشه نه ظرافت ماشینهای اروپایی رو داره نه ابهت یه ماشین امریکایی .
همشون خودروهای نسبتا کاملی هستن و قند تو دل هر عشق خودرویی آب میکنن ? من به شخصه AMG GTR و ۹۱۱ GT3 رو بیشتر از بقیه میپسندم اما 720S با عملکرد فوقالعادش، برازنده عنوان بهترین خودروی پرفورمنس ساله (البته در غیاب 911 GT2 RS)
“مجله معتبر رود اند تراک، سوپر اسپورت مک لارن 720S را به عنوان خودروی پرفورمنس سال 2018 خود انتخاب کرد.” صحبت از پرفورمنس میشه و لپ تایم لامبو توی نوربرگ رینگ هم کشک…! عجب…
فقط مرسدس AMG GTRرو داشته باشید با 130 اسب بخار کمتر نسبت به مک لارن از همه سریع تر بوده 1.28.2نزدیک 1.7 ثانیه از مک لارن سریع تر بوده و همینطور لامبورگینی با شتاب صفر تا صد خیره کننده 2.4 البته در مسافت مستقیم مک لارن تقریبا رقیب ویرون و لافراری و 918 هست وتواین مقایسه اصلا رقیب نداره . از بین این سه تا انتخاب خیلی سخته چون هرکدام در یه بخشی کولاک کردن در بحث زیبایی هم که سلیقه ای هست من اول لامبورگینی و بعد هم لکسوس خیلی به دلم میشینه.
اینا نظره که میدین ؟ این بچه بازیها چیه؟ چرا از سر کول هم میپرین ؟ نظر تو خیلی محترمانه بده کسی کاری بهت نداره البته ادام محترم تواین سایت زیاده. صحبت ماشین امریکایی شد. من خودم فورد موستانگ ج تی 2015دارم و یک ماشین چینی ! تو منطقه ازاد انزلی .باید بگم حسی که توی ماشین امریکایی داری توی هیچ ماشینی پیدا نمیشه نمیگم خیلی سطح بالاست ! به نسبت بی ام دبلیو یا ماشینای دیگه ! طرفداری هم نیست چون همه ماشینا رو به نسبت دوست دارم چون ماشین بازم! ولی همون که لذت صدای یه هشت سیلندر میشنوی توی یه کوپه بزرگ امریکایی یه دنیایی داره برا خودش باید سوار شی تا بدونی من چی میگم ؟ شاید یه پورشه کیمن اس ماشین منو بگیره تو درگ ! من ماشین های زیادی داشتم فقط اسپرت و کوپه دوست دارم ولی این یکی یه حس حال دیگه داره که عاشقش میشی و یه چیز دیگه !! قرار نیست بیام به کس دیگه که پراید سوار میشه بی حرمتی بکنم ؟ کسی این کارو میکنه که جنبه نداره ؟ که تعداد این ادما زیادن !! تورو خدا احترام بزاریم به هم دیگه! میدونم بعد این که کامنت منو خوندن ،دوستان میکوبن منو شایدم بگن اومدم که کلاس بیام !! ولی مهم نیست من کار خودمو انجام میدم .موفق باشید
Sajjad
۱۴ آبان ۱۳۹۶اینا همشون خودروهایی هستن که به شخصه عاشقشونم
البته به جز پورشه
همشون رو دوست دارم
و برای دوست داشتن هرکدوم هم دلیل خاص خودشو دارم
پ.ن: رخ کامارو هم دریابید.
امیر
۱۴ آبان ۱۳۹۶من وقتی سوار یه ماشین می شم دیگه دوس ندارم دغدغه کمبود ها رو داشته باشم و همیشه از ماشینی خوشم اومده که کمبود کمتری داشته باشه و یکی از دلایلم برای تنفر از ماشین آمریکایی همینه یعنی با داشتن ماشین آمریکایی همیشه چند دغدغه دارم و احساس می کنم ماشینم اون چیزی نیست که می خوامش مثلا اگه یه شورلت کامارو داشته باشم قبول می کنم که ماشینم خیلی سریعه و شکی درش ندارم ولی آیا فقط سریع بودن کافیه من دوس دارم وقتی سوار ماشین می شم کابین خیلی قشنگی داشته باشه که می بینم کابینش قشنگ نیست بعد دوست دارم با دیدن کیفیت داشبود که از جنس چرم و مواد با کیفیت باشه حال کنم اونجا هم می بینم که داشبود و روکش درها و بقیه اجزا جنسش از پلاستیک خشک یا مواد بیکیفیت و ارزان قیمت دیگست بعد از اینکه توی خودرو نشستم دوس دارم آپشن های زیادی دم دستم باشه مثلا ماساژور صندلی یا گرم کن و سرد کن صندلی و خیلی آپشن های دیگه که باز!!!!!! ای بابا این که چهار تا آپشن درست و درمون هم که نداره
البته از یه ماشین چیزهای زیادتری هم می خوام که باز ماشین های آمریکایی ندارنش دیگه چرا باید به دروغ بیام از ماشین آمریکایی برای خودم بت بسازم و بگم رو دستشون خودرو نیومده و با چیزهای پیش پا افتاده ای مثل سریع بودن در خط مستقیم یا شتاب اولیه خودمو سرکار بذارم و فقط برای یکم سریع بودن توی یه خط مستقیم اون چیزهایی رو که از یه ماشین می خوام رو نداشته باشم تازه ماشین های آمریکایی فقط دو یا سه تاشون توی خط مستقیم و سریع بودن می تونن به پای ماشین های آلمانی و ایتالیایی می رسن و من فقط سریع بودن برام مهم نیست همون طور که گفتم من فقط از ماشین های کامل خوشم میاد و اونجاست که می بینم ماشین آمریکایی به هیچ وجه کامل نیست
یانکی
۱۴ آبان ۱۳۹۶استاد چرا یکم تحقیق نکردی
اولین نکته که با یه خودرو مواجه میشی رخه که مثال کامارو رو میگم بی نظیره کیفیت رنگ لاستیک ترمز اجزایه تزعینی بی بدیله دوم وارد خودرو میشی که داشبرد کامارو زیبا و پر هیجانه هر جا که دست سرنشینا بر خورد داره مثله فرمان کنسول رو دری میانه داشبورد شیفتر صندلی از چرم دوخته شده استفاده شده سوم مثال یه بنزه amg حداقل 2.5 برابر قیمت داره اگر از این موجودی که با خرید کامارو به جایه بنز داشتی میری پیشه هنسی 1500 اسب بهت هدیه میده بعد میری پیشه چرم دوز برتر شهر تملمه اجزایه خودرو رو از بهترین چرم میپوشونی دوست داشتی تو صندوق هم میزنی ووو که با همه اینها مبلقه کامارو به 100000 دلار هم نمیرسه کلی پول دیگه که از اختلاف قیمته با بنز پس انداز شده میتونی یک سری از قطعات رو مطلا کنی. در ضمن صندلیهایه کامارو دارایه سرد کن و گرم کن هست و جزع بهترین صندلیهاست فنر بندیه مگنتیک که بهترین تو دنیاست. شاسه سبک و پیشرفته ووو حالا اگر تونستی با من کل کل کن. میدونی کی حال میده وقتی تو جاده با یه ماشینه 60 هزار دلاری یه بنز 160 الی 170 هزار دلاری رو زیره پات له میکنی
M.us
۱۴ آبان ۱۳۹۶داش امیر گل این نظر تو اما نظر من اینه یه کامارو با انجین 7لیتری سوپر شارژ یا چلنجر دیمون یا امثال اینو حتی به کل برندای آلمانی یا ژاپنی نمیدم اینم نظر من
emad1990
۱۴ آبان ۱۳۹۶طرز تفکر بچگانه ای داری امیر خان
هر ماشینی مزایا و معایب خاص خودشو داره و هر کسی علاقه ای به هر ماشینی که دوس داره
اینکه از سلیقه بعضیا خوشت نمیاد دلیلی نداره سلیقشونو تخریب کنی و همچنین اونام حق ندارن
امثال شما تو این سایت کم نیستن .تنها ارزوم اینه که از نظر فکری بزرگ شین
امیر
۱۴ آبان ۱۳۹۶آدم وقتی می بینه ماشین های آمریکایی ارزون هستن ناخودآگاه چیزهای بدی به فکرش خطور می کنه و با خودش می گه حتما یه دلیلی داره که ارزون هستن
آقای M.us و آقای emad1990 عزیز بزارید خوب روشنتون کنم تا دیگه ازین حرفا نزنید
مثلا آقای M.us که می گی کامارو با انجین 7لیتری سوپر شارژ یا چلنجر دیمون رو به کل برندای آلمانی عوض نمی کنم بهتره یکم واقع بینانه و علمی به قضیه نگاه کنی وقتی یه خودرو موتور خیلی خیلی قوی داره باید سیستم ها و تکنولوژی ها و چیزهای دیگش هم به همون نسبت قوی باشن مثلا باید بهترین سیستم خنک کننده موتور و توربو و دیسک ترمز و …. رو داشته باشه باید بهترین سیستم های کنترل تطبیق سرعت – – جلوگیری از تصادف – هشدار خواب الودگی – کنترل نور – تشخیص چاله های خیابان – تشخیص عابرین پیاده – کنترل انحراف از مسیر و کلی سیستم های پیشرفته دیگه رو داشته باشه
وقتی دوج میاد یه موتور با قدرتی در حد قدرت موتور فراری میبنده رو خودروهاش بعد می ره اون سیستم های کنترل پایداری و پیشگیری از تصادف و کنترل هرزگردی و غیره ای که روی مدل های استاندارد مثل جیپ پاتریوت هستش رو میاره و می بنده روی اون دوج هلکت خب کعلومه که کارش اشتباهه چون باید بره بهترین سیستم های ممکن که روی خودروهایی مثل پورشه پانامرا و دیگر خودروهای پرفورمنس می ذارن رو بیاره و روی مدلی مثل دوج هلکت یا دیمون نصبش کنن تا مشکلی براش پیش نیاد خلاصه اگه این کار رو بکنه بره کیفیت رو هم بالا ببره قیمت خودرو خیلی بالا میاد و قیمتش به قیمت یه پورشه یا بنز یا فراری نزدیک می شه و دیگه با اون قیمت نمی تونه صد تا هم بفروشه چون هیچ کس حاضر نیست برای خودرویی با برند دوج یا شورلت به اندازه یه فراری پول بده
و در نتیجه می بینیم خودروهای آمریکایی فقط یه جنبه کامل بودن رو دارن و خیلی از جنبه های دیگش رو ندارن وقتی یه خودرو خیلی سریعه باید خیلی هم ایمن باشه نه مثل فورد موستانگ با دو ستاره ایمنی
ونوم اف ۵
۱۴ آبان ۱۳۹۶دادا یه ۵۰۰ هزار تا خرج کن همه این امکانات رو بدست میاری ضمنا همچین میگی گرم کن صندلی انگار یه تکنولوژی خاصی داره که دست نیافتنی هست میتونی به صورت اپشن سفارش بدی کدوم خودروساز المانی بدون دریافت پول این امکانات رو میده
Hemichan
۱۴ آبان ۱۳۹۶1. M.us جان دمت گرم
2. عماد خان دقیقا
3.ونوم جان به عدد جالب 1000 رسیدید که یکی از عددهای زیبا تو پرفورمنسه
و دست آخر اکانتها زیادن فقط کافیه یکم دقت به خرج بدید و از روی یه سری نوشته های تکراری همه چی براتون روشن میشه
R
۱۴ آبان ۱۳۹۶امیر جان حرفت درسته ماشین خوب فقط به معنای حجم موتور و سرعت بالا نیست همچین ماشینی کامل نیست یه ماشین کامل ترکیبی از امکانات ایمنی و رفاهی در کنار شتاب بالاست که لذت رانندگی رو برای راننده ایجاد میکنه. متاسفانه خودروهای آمریکایی فقط بلدن هیکلشونو نشون و صداشونو به رخ بکشن درحالی که چیزی داخل وجودشون نیست. و بعضی از دوستان دارن فقط ظاهر رو میبینن
مهدی
۱۶ آبان ۱۳۹۶وقتی سوار پراید میشی چه حسی داری ؟
دوست عزیز وقتی باید این حرف رو بزنی که خودت تو آلمان ایتالیا ژاپن سوئد و یه همچین کشورایی باشی و بین اون همه ماشین درجه یک بگی از ماشینای آمریکایی متنفرم
ای کاش صد هزاران ای کاش که وضعیت خودرو های ما هم مثل آمریکا می بود
M
۱۴ آبان ۱۳۹۶فقط مک لارن
چ کرده
HORSE
۱۴ آبان ۱۳۹۶اورکان به اندازه ی ۴۸۸ و ۷۲۰ قدرت تولید نمیکنه ولی شکلش خیلی زیباتر از اون دوتاست!
از نظر طراحی خیلی شاهکاره!
شاهین
۱۴ آبان ۱۳۹۶جالبم هست با اینکه توی پیست خوب عمل کرده بازم هیچی حسابش نکردن! انگار 720 بوده که رکورد رو با تنفس طبیعی جابجا کرده
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۴ آبان ۱۳۹۶ای کاش مقاله ی کامل خوده رود اند تراک رو ترجمه میکردید.?
دستتون درد نکنه،ولی انگار دوستان کمی بی حوصلگی کردن.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۴ آبان ۱۳۹۶یکی از عیب هایی که خوده مقاله ی اصلی رو ترجمه نکردید،ذکر نکردن تایم های اصلی پیست هستش.
به ترتیب
amg gtr=1:28.25
هوراکان پرفورمانته=1:29.70
مک لارن 720s=
1:29.92
وقتی نوشتید بخش ستاره های پیست، دوستان شاید نا خودآگاه فکر کنن اینایی که ذکر کردید برتر بودن،در حالی که اینطور نیست.
برای من تایم مک لارن جالب بود فکر نمیکردم اینقدر نزدیک با پرفورمانته باشه.
برای درک کردن مک لارن 720s من پیشنهاد میکنم برید تو سایت رود اند تراک و اونجا رو مطالعه کنید.
مانی
۱۴ آبان ۱۳۹۶یعنی تو اون پیستی که اونا تایم گرفتم مرسدس سریعترین بوده؟
از مکلارن ضعیفتر و سنگینتره،ولی در کلّ به نظر من تو هر
چهار کلاس حق کشی کردن،این مجلات انگار هدفدار ماشین
اول و انتخاب میکنن
مانی
۱۴ آبان ۱۳۹۶من که قبول نمیکنم هیچ عقله سلیمی بگه این لکزز از بنتلی بهتره
بهزاد
۱۴ آبان ۱۳۹۶چه نکته ی خوبی بود!
رکورد مرسدس gtr بهتر از پرفورمانته بوده و با توجه به رکورد نوربرگ رینگش که 7:10 هست تقریبا میشه گفت اون رکورد معروف پرفورمانته کمی عجیب بوده یا شاید هم اون رکورد برای پرفورمانته GTLM یا همچین چیزی باشه!
البته با در نظر گرفتن تایمی که شما اعلام کردید و بنده منبع را هنوز نگاه نکردم.
الف.ی
۱۴ آبان ۱۳۹۶بسیار هم عالی
با تشکر بخاطر مطلب
هر کدومشون واسه خودشون غولی هستن ولی مکلارن 720 اس واقعا یه شاهکار به تمام معناس
ارش
۱۴ آبان ۱۳۹۶یادش به خیر یه موقعی جاگوار هم مثل الان مک لارن عملکرد خوبی داشت کاش الان هم عملکردی به خوبیه مک لارن داشت دهه 90 جاگوار با مدل xj 220 مدتی سریع ترین ماشین بود نمی دانم چرا اینقدر بهش کم لطف بودن الان قیمتی شده یک میلیون دلار ارزش داره. با لکسوس زیاد حال نمیکنم ولی عاشق این مدلشم اگه پول داشتم حتما می خریدم .شورلت کامارو هم اگه ادعایی داره باید یه دستی به سر و روش بکشه نه ظرافت ماشینهای اروپایی رو داره نه ابهت یه ماشین امریکایی .
:::فرشاد:::
۱۴ آبان ۱۳۹۶همشون خودروهای نسبتا کاملی هستن و قند تو دل هر عشق خودرویی آب میکنن ?
من به شخصه AMG GTR و ۹۱۱ GT3 رو بیشتر از بقیه میپسندم اما 720S با عملکرد فوقالعادش، برازنده عنوان بهترین خودروی پرفورمنس ساله (البته در غیاب 911 GT2 RS)
sina
۱۴ آبان ۱۳۹۶سیویک ❤️
Hemichan
۱۴ آبان ۱۳۹۶جذابیت کامارو حد نداره
پهلوان مک لارن
واقعا لایق همچین جایگاهی هم هست
#ali.m#
۱۴ آبان ۱۳۹۶دم ژاپنی ها گرم ?
lc500
civik
Sam
۱۴ آبان ۱۳۹۶“مجله معتبر رود اند تراک، سوپر اسپورت مک لارن 720S را به عنوان خودروی پرفورمنس سال 2018 خود انتخاب کرد.”
صحبت از پرفورمنس میشه و لپ تایم لامبو توی نوربرگ رینگ هم کشک…!
عجب…
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۴ آبان ۱۳۹۶عجیبه که دوستان فقط پرفورمنس یا عملکرد رو فقط تویه ((پیست)) خلاصه میکنن!!!
Sam
۱۵ آبان ۱۳۹۶دوست عزیز میشه شما تعریف خودت رو از پرفورمنس بگی؟
سینا
۱۴ آبان ۱۳۹۶پس فراریش کو؟ )-:
R
۱۴ آبان ۱۳۹۶فقط هوراکان
ارش
۱۴ آبان ۱۳۹۶فقط مرسدس AMG GTRرو داشته باشید با 130 اسب بخار کمتر نسبت به مک لارن از همه سریع تر بوده 1.28.2نزدیک 1.7 ثانیه از مک لارن سریع تر بوده و همینطور لامبورگینی با شتاب صفر تا صد خیره کننده 2.4 البته در مسافت مستقیم مک لارن تقریبا رقیب ویرون و لافراری و 918 هست وتواین مقایسه اصلا رقیب نداره . از بین این سه تا انتخاب خیلی سخته چون هرکدام در یه بخشی کولاک کردن در بحث زیبایی هم که سلیقه ای هست من اول لامبورگینی و بعد هم لکسوس خیلی به دلم میشینه.
Behrouz anzali
۱۵ آبان ۱۳۹۶اینا نظره که میدین ؟ این بچه بازیها چیه؟ چرا از سر کول هم میپرین ؟ نظر تو خیلی محترمانه بده کسی کاری بهت نداره البته ادام محترم تواین سایت زیاده. صحبت ماشین امریکایی شد. من خودم فورد موستانگ ج تی 2015دارم و یک ماشین چینی ! تو منطقه ازاد انزلی .باید بگم حسی که توی ماشین امریکایی داری توی هیچ ماشینی پیدا نمیشه نمیگم خیلی سطح بالاست ! به نسبت بی ام دبلیو یا ماشینای دیگه ! طرفداری هم نیست چون همه ماشینا رو به نسبت دوست دارم چون ماشین بازم! ولی همون که لذت صدای یه هشت سیلندر میشنوی توی یه کوپه بزرگ امریکایی یه دنیایی داره برا خودش باید سوار شی تا بدونی من چی میگم ؟ شاید یه پورشه کیمن اس ماشین منو بگیره تو درگ ! من ماشین های زیادی داشتم فقط اسپرت و کوپه دوست دارم ولی این یکی یه حس حال دیگه داره که عاشقش میشی و یه چیز دیگه !! قرار نیست بیام به کس دیگه که پراید سوار میشه بی حرمتی بکنم ؟ کسی این کارو میکنه که جنبه نداره ؟ که تعداد این ادما زیادن !! تورو خدا احترام بزاریم به هم دیگه! میدونم بعد این که کامنت منو خوندن ،دوستان میکوبن منو شایدم بگن اومدم که کلاس بیام !! ولی مهم نیست من کار خودمو انجام میدم .موفق باشید
عارف
۱۵ آبان ۱۳۹۶بهروز جان، خوش به سعادتت. ایشالا سوپرکار سوار شی. اگه بتونی یه تجربه کاربری از ماشینات به همراه عکس به پدال بفرست بزار ما هم استفاده کنیم
Behrouz anzali
۱۵ آبان ۱۳۹۶حتما داداش ممنون از شما میزارم حتما. یه روزی بشه همه ماشین خوب سوار شن توکشورمون.
کاوه آهنگر
۱۶ آبان ۱۳۹۶خدا بده برکت
لکسس LC500 و هوندا سیویک ماموریت رو به خوبی انجام دادن. پرچم مثل همیشه بالاست