هفته نامه

رقابت تماشایی تسلا با قوی‌ترین سدان‌های آلمانی

سایت بریتانیایی Carwow در جدیدترین مسابقهٔ درگ خود چهار نمونه از قوی‌ترین و اسپرت‌ترین سدان‌های حال حاضر دنیا را در برابر هم قرار داده است. در این درگ جذاب، سدان‌های لوکس بسیار قدرتمندی شرکت کرده‌اند به‌گونه‌ای که ضعیف‌ترین عضو این گروه ۶۲۵ اسب بخار قدرت دارد. این مسابقهٔ چهارنفره را از لحاظ نوع قوای محرکهٔ خودروها می‌توان نبردی بین گذشته، حال و آینده دانست چراکه در بین شرکت‌کننده‌ها هم نمونه‌های بنزینی سنتی حضور دارند و هم مدل‌های هیبریدی و تمام الکتریکی.

در این درگ، مرسدس بنز با AMG GT 4 63S و ب‌ام‌و با M5 کامپتیشن، نمایندگان گذشته هستند. پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی مرسدس ۶۴۰ اسب بخار قدرت دارد درحالی‌که موتور ۴.۴ لیتری V8 ب‌ام‌و ۶۲۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند؛ اما اگر بنزینی‌های خالص را نماینده‌های گذشته بدانیم، نمایندهٔ زمان حال باید قوای محرکهٔ هیبریدی باشد که این نقش را پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid بازی می‌کند. این خودرو نیز همانند رقبای هم‌وطنش از یک پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 بنزینی استفاده می‌کند اما این موتور تنها ۵۵۰ اسب بخار قدرت دارد و وظیفهٔ تولید قدرت بیشتر بر عهدهٔ یک موتور الکتریکی گذاشته شده که مجموع قدرت ماشین را به ۶۸۰ اسب بخار رسانده است. البته پانامرا توربو S E-Hybrid با ۲.۵ تن وزن، خودروی سبکی نیست.

و نهایتاً سدان تمام الکتریکی تسلا مدل S P100D نیز در این رقابت نمایندهٔ آینده محسوب می‌شود. این خودرو به دو موتور الکتریکی مجهز است که قدرت دیوانه‌واری را به هر چهارچرخ تحویل می‌دهند. موتورهای الکتریکی مدل S P100D مجموعاً ۶۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند که هم‌اندازهٔ خروجی سیستم هیبریدی پورشه است اما سدان الکتریکی آمریکایی با ۲۲۲۰ کیلوگرم وزن، از رقیب هیبریدی خود سبک‌تر است.

تاکنون تسلا مدل S بارها نشان داده که در خط مستقیم چقدر سریع است تا جایی که حتی شانه‌به‌شانهٔ سوپراسپرت‌ها پیش می‌رود. به همین دلیل، به احتمالاً زیاد در این درگ مرسدس بنز و ب‌ام‌و نمی‌توانند حریف تسلا شوند؛ بنابراین تنها رقیب واقعی این سدان الکتریکی، پورشه پانامرا خواهد بود.


درهرحال در ادامه می‌توانید ویدئوی این درگ جذاب و تماشایی را مشاهده کنید و از نبرد حماسی سدان‌های قدرتمند لذت ببرید.

 

مقایسه مشخصات فنی

 

M5 کامپتیشن

AMG GT63 S

پانامرا توربو S هیبرید

مدل S P100D

پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 ۴ لیتری V8 ۴ لیتری V8 ۲ عدد الکتریکی
تنفس توئین توربو توئین توربو توئین توربو+الکتریکی
قدرت ۶۲۵ اسب بخار ۶۴۰ اسب بخار ۶۸۰ اسب بخار ۶۸۰ اسب بخار
گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر ۹۰۰ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر ۱۰۷۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته دوکلاچه تک سرعته
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۸ ثانیه ۲.۹ ثانیه ۲.۹ ثانیه ۲.۳ ثانیه
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۱.۲ لیتر ترکیبی صفر
وزن ۱۹۴۵ کیلوگرم ۲۰۴۵ کیلوگرم ۲۴۱۰ کیلوگرم ۲۲۲۰ کیلوگرم
قیمت ۱۱۰,۹۹۵ دلار ۱۵۵,۰۰۰ دلار ۱۸۵,۴۵۰ دلار ۱۳۵,۷۰۰ دلار

 

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    مثل همیشه برد تسلا قابل پیش بینی بود

    تبریک

  2. حسین

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (420 ديدگاه)

    فرق تسلا با بقیه علاوه بر تمام برقی بودن .. نداشتن پرستیژ هست .
    و اینکه کاشکی زمان ثبت شده در پیست جهنم سبز رو هم میگفتین که تسلا از نظر هندلینگ جلو این ژرمن ها کم میاره

    1. Solid Snake

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (71 ديدگاه)

      آره حسین دقیقا موافقم
      تسلا یه ذره شخصیت و پرستیژ نداره
      اگه شخصیت و ادب داشت روز شما رو اول صبحی خراب نمیکرد☺️

    2. کورش

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (153 ديدگاه)

      دقیقا درسته

  3. مسعود

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (221 ديدگاه)

    انتخاب من در هر صورت مرسدس ای ام جی ???????

    1. علی رضا

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (223 ديدگاه)

      نظرسنجی1 :
      مرسدس AMG GT63S: لایک ?
      پورشه پانامرا… : دیسلایک ?

      موافقم 1
      مخالفم 2
    2. علی رضا

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (223 ديدگاه)

      نظرسنجی ۲ :
      مرسدس AMG GT63S: ?
      بی ام و M5 : ?

      موافقم 1
      مخالفم 1
    3. علی رضا

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (223 ديدگاه)

      نظرسنجی ۳ :
      M5 ??
      پانامرا ??

  4. Behnam

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (156 ديدگاه)

    فکر کنم این مجله با ب ام و مشکل ناموسی داره?

  5. s.h

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (712 ديدگاه)

    خیلی خیلی طبیعیه
    معلومه هم قوی تره هم گشتاور بیشتری داره و اینکه برقیه یعنی تا پاتو رو گاز میزاری اون هزار نیوتون مترو تو کل زمان داری نه تو یه دور خاصی
    ولی درگش با 720 هست هم رولینگ هم سکون مکلارن خردش میکنه
    چون اندازه خودش قدرت و گشتاور داره و به جای برقی بودن یه طراحی دینامیکی قدر داره و اینکه اینده مال ریماک و تسلا رودستره چون از چندتا موتور برقی قدرت کشیدن بیرون خیلی بیشتر از اونی که تو ذهن ما بگنجه راحت تر موتور های بنزینیه واسه اینکه اون موتور 4 لیتری به اینجا برسه کم کمش 80-90 سال فقط هزینه و ازمایش شده
    ولی موتورای برقی نه اینکه اونام پیشرفت نکنند ولی همون قدیمشم موتورای کوچک و پر قدرتی بودند

  6. doubt

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (258 ديدگاه)

    بهتون قول میدم فارغ از نتیجه این درگ و قیمت 90 درصدمون بین این 4 گزینه پانامرا رو انتخاب میکنیم. یعنی فرض محال اگه بهمون بگن یکی از این 4تارو میتونید برای خودتون بردارید اکثرا پانامرا رو بر میدارن، حتی همینایی که میگن تسلا و مرسدس و ب ام و فلان و بیسار

    1. شاهين

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (856 ديدگاه)

      این حرفت اگه ۱۰ سال پیش بود درست بود، اما تو این ده سال بنز جوری عوض شد که مطمعنم اکثریت بنز رو انتخاب میکنن

  7. Elmiraj

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    جدا از پیروزی همیشگی تسلا در اکثر درگ ها …. و لانچ افتضاح BMW به خاطر باگی که در موتور آن پیش آمد…..
    .
    .
    ‌.
    چیزی که در این مقایسه مهندسی بینهایت تسلا رو به رخ رقبا کشید تست ترمز بود!!!! نسخه p100d مدل S با وزن ۲۲۵۰ کیلوگرمی ۲۶۸ کیلوگرم از M5 و ۲۰۵ کیلوگرم از مرسدس amg سنگین تره و در عین حال حداقل سه سال هم از نظر تکنولوژی از سه رقیب عقب افتاده ، با این وجود با اختلاف چشمگیر چند متری رقبا رو شکست داد …!!!!!!!
    (( البته باخت پورشه به دلیل ۱۶۰ کیلوگرم وزن بیشتر از تسلا قابل پیش‌بینی بود))

  8. ایمان

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    این اولین بار نیست که مجله carwow میخواد M۵ رو زیر سوال ببره و مطمئناً آخرین بارش هم نخواهد بود
    نمیدونم مشکلش با M۵ چیه ؟؟؟؟ ولی مهم نیست چون خودشو ثابت کرده و یک سوپر سدان به معنای واقعی هست

  9. овsкиكMас

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (90 ديدگاه)

    اصلا با برگزاری درگ بین برقی ها و بنزینی ها نمیتونم کنار بیام،هیچ ربطی ندارن به هم و کاملا جداست فلسفشون
    اینجا هم amg gt رو انتخاب میکنه که غولیه واس خودش تو همه چیز ✌?

  10. مهدی

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دوستان تنها مجله ای که دردنیا ازM5زمان های مزحک رو میگیره همین مجله است.این مجله ازM5زمان12/4 رو گرفته.برای مثال درهمین مجله M760زمان 11/3 وM3 بامحرک عقب بودنس زمان 12/1 وحتیM2 زمان12/4 رو بدست آورده.
    یک روز بعداین درگ یه مجله دیگهM5 رو مقابل پورشه911توربوSقرار داد.این درگ دوبار تکرارشدکه باراولM5 مسیر400متر رودر11/1 وبار دوم مسیر400متر رودر10/9 طی کرد با130 مایل سرعت

    1. овsкиكMас

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (90 ديدگاه)

      دقیقا

    2. مهدی

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      این مجله گفته این لانچ مضرف راننده اش بخاطر مشکلM5بوده.اما دربررسی هایی که تمام مجلات انجام دادن وهمیشهM5جایگاه اول رو بدست آورده ودرتمام درگ ها تاحالا یکباربه همچین مشکلی برنخوردن.بدترین زمان بدست آمده واسه M5تاالان 11/4بوده.
      مجله موتورترند ازM5کامپتیشن زمان10/5 وبرای M5معمولی زمان 11/1 روگرفته.
      مجله کارانددرایو زمان10/9 رو برای M5معمولی گرفته باشتاب صفرتاصد2/8
      مجله اتوبیلدزمان 10/9 رو برای M5گرفته.
      حتی M5تودرگ فگقبلی همین مجله زمان11/1 رو گرفت که هرچنداونم ضعیف بود امازمان12/2 که زمان یهM2هستش واقعا مزحکه

    3. AMG 63

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (110 ديدگاه)

      آخرش میگه واسه سیستم لانچ کنترل بیمر مشکل پیش اومد که نشد زمان مناسب ثبت کنه !
      این همه هر سرى زور میزنى ببین تهش چى میشه ?

    4. Hosseinbimmer

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (133 ديدگاه)

      ۷تا کامنت گذاشتی که بگی m5 خوبه. اقا باشه قبول داریم??

  11. احسان

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (6 ديدگاه)

    فرض کن صبح زود میخوای بری سر کار
    بشینی توی یه ماشین بی روح مثل تسلا
    یا ماشین برقی بچه داداشم میوفتم
    ????

  12. مهدی

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    من به یکی از دوستان قول دادم زمان گیری این خودروها رو در پیست ازمجلات معتبر بیارم.که زمان گیری این خودروها توسط یک راننده به شکل زیربوده!!
    پیست هوکنهایمرینگ
    M5 زمان به دست آمده 1:10.06
    E63s زمان به دست آمده 1:11.03
    پانامرا توربوs زمان به دست آمده 1:11.05

    پیست زاکسنرینگ
    M5 زمان به دست آمده 1:34.39
    AMG GT4 63S زمان به دست آمده 1:34.45

    مجله auto bild در پیست زاکسنرینگ
    کامپتیشنM5 زمان به دست آمده 1:31.71
    AMG GT4 63S زمان بدست آمده 1:32.59
    M5 زمان بدست آمده 1:33.93
    مرسدسE63S زمان بدست آمده 1:35.90
    پانامرا توربوS زمان بدست آمده 1:36.12

    مجلهauto bild رقابت دوم درپیست خودش
    M5 زمان بدست آمده 1:31.07
    E63S زمان بدست آمده 1:31.46

    مجله کارانددرایو
    M5 زمان به دست آمده 2:55.02
    E63S زمان بدست آمده 2:55.02

    مجله motor sport magazing در پیست مگنی کورس
    M5 زمان بدست آمده 1:22.29
    E63S زمان بدست آمده 1:23.26

    مجله auto zeitung
    M5 زمان بدست آمده 1:38.04
    E63s زمان بدست آمده 1:39.09
    پانامرا توربوs زمان بدست آمده 1:41.05

    پیست برنامه گرندتور
    M5 زمان بدست آمده 1:20.04
    911GT3 RS زمان بدست آمده 1:20.04
    نیسانGTR زمان بدست آمده 1:21.02
    هوندا NSX زمان بدست آمده 1:26.00

    1. مهدی

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      دوستان عزیزشاید عجیب ترین زمان گیری براتون زمان برنامه گرند تور باشه که M5 زمان سریع تری نسبت به نیسانgtr وهونداnsx باشه که میتونید خودتون قسمت8 این برنامه رو ببینید.
      شاید بگید چرا با اینکه زمانM5 وپورشه 911gt3 rs یکی بوده پس چرا من زمانM5 رو بالاگذاشتم؟ چون خوده این برنامه زمانM5 روبالای زمان911 GT3 RSگذاشته.

      درضمن یه درگ دیگه بین AMG GT4 63 وپورشه پانامرا توربوS انجام شده توسط مجلهAUTO FIL که دراین درگ پورشه پانامراتوربوS پیروز میشه
      (دوستانی که اگه میخوان ببینن من میتونم باتلگرام براشون بفرستم این درگ رو)

      1. AMG 63

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (110 ديدگاه)

        یکى کاپ قهرمانیو بده به M5 ، این بیخیال بشه !
        بیخیالم نمیشى که ، همه بگن تو خوبى ول میکنى ؟!
        اینجورى که تو پیش میرى فکر کنم تایم کامپتیشن از فرمول یک بنز ( w09 ) هم تو پیست بهتر بوده

        1. مهدی

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          حقیقت همین بوده.شمابورو خودت زمان گیری هارو بیار اگه حتی دهم ثانیه من دروغ گفتم توهمین گروه منوسنگ رویخ کن.
          تمام این زمان گیری ها رو باسند واسم مجله وپیست براتون گفتم.شمابورو سرچ کن ودروغ منوثابت کن.واما درمورد زمان گیری پیست برنامه گرندتور اونم قسمت 8هستش که توآپارات خیلی راحت بازیرنویس میشه تماشاش کنی. حتی زمان تستM5اولین کاری که جرمی انجام میده مسابقه درگ باAMG GTهستش که بااختلاف شکستش میده.چندتاازدوستان هم اون قسمت رودیدن. یعنی به پیشنهاد اونا منم رفتم دیدم

        2. مهدی

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          ببخشیدقسمت 7گرندتور.قسمت 8کوروتZR1 رو تست میکنه جرمی که درآخرهم سیستم کلاچش ازبین میره

    2. مهدی

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      دوستان باعرض معذرت زمان مرسدس در پیست مجله کارانددرایو رو اشتباه تایپ کردم

      زمان مرسدسE63S در پیست کارانددرایو
      2:55.04
      من به اشتباه همون زمانM5 رو تایپ کردم
      درضمن این زمان گیری ها بصورت فیلم هستن

    3. حسین

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (259 ديدگاه)

      عالی

  13. مهدی

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    اما رقابت بینM5 وتسلا!!!
    خوب شکست دادن تسلا برای M5یکم سخته چون تسلامعمولا زمان 10/8 رومیزنه اماM5 اگه شرایط خوب نباشه زمانش زیر11نمیاد.هرچندبارها وبارها زمان 10/9یا وحتی در موتورترند درمدل کامپتیشن زمان10/5 روثبت کرده. ویا مجله کارانددرایوM5 معمولی رو سریع ترین سدان جهان معرفی کرد.درحالیکه تاقبلش این جایگاه مال تسلا بود.درسته که دراین مجله تسلا صف تاصدسریع تری داشته اماM5در مسیر400متر سریع تربوده.بین تسلا وM5چندین درگ تویوتیوب هستش که گاهیM5وگاهی تسلا پیروز بوذه.
    درکل ضعیف ترین حالت برایM5 باید زمان 11/1 میبود که حتی تودرگ قبلی CARWOWهم نشونش داد.
    ازاین دست درگ ها کم نیست. همین چندروز پیش یه درگ اومدبین 911gt2 rs وتسلا3!!!!
    که راننده 911gt2rs اونقدر ابله بودکه باعث شدازتسلا3 شکست بخوره که واقعا یه شوخیه

    1. Elmiraj

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (3188 ديدگاه)

      داداش میشه لینک اون درگ هایی رو بدین که Model S از M5 شکست خورده…!!!!!!؟؟؟؟
      .
      کسی منکر سریع بودن M5 نیست ولی من تا حالا ندیدم model S رو شکست بده … حتی در اون کارانددرایو ی که گفتین باز Model S با زمان ۱۰.۷۲ سریع ترین سدان جهانه هر چند زمان ۱۰.۷۲ برای Model S کاملا عادیه و در بهترین شرایط زمان ۱۰.۴۱ را هم ثبت کرده……
      حتی سایت BMW Blog که اخبار لحظه ای BMW را دنبال می کنه در تحلیل این درگ نخست به سریع بودن تسلا و سپس به مشکل m5 اشاره کرده و در آخر متن این گونه از Model S تعریف کرده :
      So the Tesla Model S p100d is still The most impressive performance sedan in the world in straight lines
      یعنی :
      پس تسلا مدل اِس p100d هنوز بیشترین عملکرد را در بین سدان های جهان در خط راست را داراس .

      1. مهدی

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        دوست عزیز اولین سندش مجله کارانددرایو هستش که اونجا درمسسر400متر تسلارو شکست داده.بااینکه تسلادرشتاب صفرتاصوسریع تربوده اما مسیر400مترM5سریع تربودش.متن ترجمه شده اش که کارانددرایوM5 روبه عنوان سریع ترین سدان جهان معرفی کرده در سایت خودروبانک وزومیت خودرو سرچ بکنی پیداش میشه کرد.اما درگ های تسلا وM5تو یوتیوب هستش کههمونطور که گفتم هم شکست داشته وهم پیروزی.شمااول میرفتی میدیدی بعدبگوچرا دروغ گفتی.درضمن عزیز جان تسلا مسیر400متر رودر 10/8 میره معمولا. همونطور که گفتم موتورترند از مدل کامپتیشن شتاب 10/5 روهم گرفته.یعنی هیچ امکان نداره که یکی دوبارM5سریع تربوده باشه درشرایط مطلوب براش وقتی که واقعا دربهترین شرایط توانش رو داشته باشه؟؟؟
        اماگفتم تسلاهمیشه میتونه اماM5 بایدراننده خوبی داشته باشه که زیر11بیاد والا درحالت نرمال معمولا11هستش

      2. مهدی

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        دوست عزیز شماقطعا به اندازه منbmw blog رو مطالعه نمیکنی.bmw blogنگفته که M5مشکل داشته بلکه نظرمجله CARWOW رو نوشته. والا خودش که تست نکرده.شما جزمجلهCARWOWیک جا پیداکن که M5 به این مشکل برخورده باشه یابهش اشاره شده باشه.M5رو حتی یکی ازمجلات فراری 4درمعرفی میکرد.اینم اززمان هاش درپیست های مختلف که براتون آوردم درمقابا رقبا.
        به نظر شما آیا تسلا3میتونه از911GT2 RS سریع ترباشه؟ اونم مدلGT2که گاهی حتی مکلارن720 روهم شکست میداد.اما تودرگ چندروز پیش که توزومیت خودرو میتونی ببینیش بخاطرضعف راننده GT2 ازتسلا3 شکست خورد.حالا اگه این مدل تسلا بود بازیه حرفی

  14. مهدی

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دوستان دقت کنیدکه خودروهایی مثلAMG GT463 ویا پورشه پانامراتوربوS ازM5سریع تر نبودن!!!!بلکه M5 بخاطر راننده ناشی کندکه نه خیلی خیلی خنده دار مسیر400 متر رومیره که اگه سری5 معمولی هم درکنارش بود بازاززمان M5در این درگ سریع ترمیبود.
    چون زمان بدست آمده برای AMGGT4 بوده 11/1 که M5 حتی در نسخه عادی درهمین مجله هم این زمان رو بارها رفته. وبرای پانامراتوربوS بوده 11/2 که حتی ازM5معمولی کندتر بوده که البته دردرگ تاپ گیرهمین ماشین ازM5شکست خورد که پدال هم فیلمش رو گذاشت.
    ‌شاید رانندهM5 اونقدر ناشی میبورد که زمان M5 رو در13ثانیه بدست میاورد آیا بایدبگیم بله M5 از ماشینی مثل سری5 معمولی کندتره!!!!!!
    M550 مسیر400متر رودرزیر12ثانیه میره چه برسه بهM5که نسخه معمولیش هم زمان10/9 رو ثبت میکنه ونرمالش 11/1هستش

    1. Just bentley continental

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (563 ديدگاه)

      باشه داداش
      هر کی ماشین باز باشه میدونه که کلا فلسفهm5 از اینا جداست.
      شما عم اینقدر خودتو اذیت نکن درگ کاملا مشخصه که غیر حرفه ای بوده.

    2. OMID

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      خودش هم گفت به خاطر باگ موتور هنگام استفاده از لانچ کنترل اینطور شده

  15. Hemi

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (719 ديدگاه)

    شتاب گیری ب ام و مثل شتاب گیریای کار اند درایور برای داج بود
    ردآی ۱۰.۴ رو ۱۱.۸ به دست میاره
    چلنجر هلکت ۱۰.۸ رو ۱۱.۷ به دست میاره
    حالا بماند که ردآی از هلکت قویتره ولی برای کاراند درایور فرقی نداره ..
    ب ام و ۱۰.۹ رو هم ثبت کرده ولی اینجا ۱۲.۴ امکان نداره ام ۵ انقد کند باشه
    انگار بعضی مجله ها جهت گیری خاصی دارن

  16. حسین

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (259 ديدگاه)

    جدای از بحث درگ، برای ماشینی که ادعای اسپرت بودن داره، رکورد پیست به مراتب مهمتره.
    و یه مطلب مهم دیگه، اینکه اختلاف قیمتی این سدان ها انقدر زیاد هست که بتونه اولویت مهمتری از چند دهم ثانیه اختلاف درگ باشه و با این احوال با اینکه پورشه رو بیشتر دوست دارم، حتما m5 رو انتخاب میکردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا