پیش از آنکه ویدئو را تماشا بفرمایید شاید بخواهید یک جفت هدفون خوب تهیه کرده و آن را به سیستم متصل نموده و سپس با صدای بلند از این سمفونی گوشنواز لذت ببرید!
این بار درگ تایمز ویدئوی متفاوتی را منتشر کرده و قطعاً همه از شنیدن آواز جذاب سوپرکارها راضی خواهند بود. این افراد چند نمونه از جذابترین سوپرکارهای جهان را گردهم آوردهاند. بجای برگزاری مسابقات درگ سنتی که همهروزه شاهد آن هستیم این ۶ سوپرکار در یک جنگ صدا به مصاف هم رفتهاند.
این سوپرکارها عبارتاند از: بوگاتی شیرون، فورد GT 2005، فورد GT 2018، مک لارن 720S، فراری ۴۵۸ اسپچیاله و لامبورگینی اوروس. جدای از جنگ صدای بین این خودروها، فکر میکنیم برگزاری یک مسابقه درگ نیز میتوانست بسیار هیجانانگیز باشد.
بههرحال از آنجایی که این مسابقه جنگ دور موتورهاست بنابراین بیایید نگاهی به مشخصات فنی هر خودرو بیندازیم.
بوگاتی شیرون از نیروگاه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کوادتوربوی ۱۵۰۰ اسبی استفاده میکند درحالیکه در دل مک لارن 720S پیشرانهی ۸ سیلندر توئین توربوی ۷۱۰ اسبی قرار گرفته است. فورد GT 2018 نیز دارای پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی ۶۴۷ اسبی بوده درحالیکه GT 2005 از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۴ لیتری استفاده میکند.
ایتالیاییها نیز هنر خاص خود را نشان میدهند. فراری ۴۵۸ اسپچیاله تنها خودروی تنفس طبیعی این مصاف بوده درحالیکه لامبورگینی از اوروس از پیشرانهی توئین توربو استفاده میکند. به نظر شما کدامیک از این سوپرکارها صدای پیشرانه و اگزوز جذابتری دارند؟
از نظر ما فراری ۴۵۸ اسپچیاله بهترین صدا را دارد. صدای اگزوز دیوانهوار این خودرو انگار با خشم داد میزند که مرا در پیست آزاد کنید! اما خب هرکسی نظر خاص خود را دارد.
moein
۲۹ آبان ۱۳۹۷صدای فراری و لامبورگینی بینظیر بود
هر چند غرشهای فورد GT 2005 هم بدجور خوف میزد
یانکی
۲۹ آبان ۱۳۹۷خوب رو صدایه فراری بحثی نیست حال کردم.ولی روح من فقط با سمفنیه v8 آمریکایی جلا پیدا میکنه که متاسفانه توربوهایه جی تی 2005 به نوعی مزاحم بودن من با این حال 1.جی تی 2005 .2فراری3جی تی 2017.بعدی 720اس.5اوروس موتور آئودی.در ضمن صدایه بوگاتی شرم آوره مایه ننگه.اون کوه حجم و پیستون فلان و بیسار داره صدایه چرخ خیاطی در میاره.
Reza
۲۹ آبان ۱۳۹۷جای خالی اونتادور خدای صدا حس میشه
..::Majidio Lamborghini::..
۲۹ آبان ۱۳۹۷تنها ماشینی که خود این مجری خواست راننده یه بار دیگه هم گاز بده تا صداشو بشنوه ، 458 بود.
میکروفون صدا رو خیلی عوض میکنه و اون چیزی که ما میشنویم خیلی با واقعیت فرق داره
واسه درک صدای واقعی ماشین باید به قیافه ی کسایی که کنار ماشین هستن توجه کنی و احساسشون رو از صدا و حرکاتشون تشخیص بدی
لذتی که مجری برنامه موقع گاز خوردن 458 میبرد در تمام ویدئو دیگه تکرار نشد
sina7
۲ آذر ۱۳۹۷اقا ولی لامبورگینی یه کاری کرده که اوروس همه جا با سوپر اسپورتا و هایپرکار ها دیده میشه?
اصن خودشو از دسته شاسی بلندا جدا کرده انگار
Elmiraj
۲۹ آبان ۱۳۹۷بهترین صدا برای فراری بود
و البته جی تی ۲۰۱۷
mahdy
۲۹ آبان ۱۳۹۷شش سیلندر ی که با کمپرسور هوا تنفس میکنه غرشی نداره اگرم چیزی باشه کاملا مصنوعی ساخته شده
حیف یه لافراری یا 812 یا اونتادور نبود که صداش روح از کالبد ماشین باز ها بیرون بکشه
Elmiraj
۲۹ آبان ۱۳۹۷Mahdy
هنوز که هنوزه بعد سال ها رو دست وایپر صدایی نیومده …
.
تنفس طبیعی های لامبو و فراری وحشتناک زوزه می کشن اما صدای ۸.۴ لیتری وایپر مثل شیر خشمگین غرشش تا صد ها متر دورتر شنیده میشه .
Ahmad
۲۹ آبان ۱۳۹۷تو فراری ها صدای 599GTO بهترین و دلچسب ترینه.تو لامبو ها هم آوانتادور
یاشار اسدی
۲۹ آبان ۱۳۹۷یارو خیلی خر پوله…همه این ماشینا به علاوه مدل s p100d واسه اینه…در ضمن تسلا ردوستر رو هم میخاد بگیره…فیلم شتابگیریش تو کانال یوتیوبش هست
علی
۳۰ آبان ۱۳۹۷ولی اون موقع ها که ما میشناختیمش شیرون نداشت… D=
hami
۲۹ آبان ۱۳۹۷رویای هر عشق ماشین…
Infinite
۲۹ آبان ۱۳۹۷از بین این خودروها من صدای فراری و فورد جی تی جدید رو بیشتر پسندیدم.
جی تی صدای خیلی بم و قدرتمندی داشت که دلچسب بود و فراری و هم نعرههای فوقالعادهای داشت…
ولی جدا از موضوع صدای اگزوها، به تصویر اول نگاهی بندازید! اون دو تا ایتالیایی انگار برای دعوا اومدند ?
doubt
۲۹ آبان ۱۳۹۷خدایی سخته نظر دادن چندبارنگاه کردمو گوش دادم. ب نظر منم 458 باحالتر بود. هرچند یکم دیگه سبیه صدای موتور سنگین شده.ولی اونایی ک رتبه پایینتری داشتن ب نظرم بوگاتی . اوروس (ک خرخر بدی داشت) 720 و جی تی جدید
F22RAPTOR
۲۹ آبان ۱۳۹۷اول فراری 458
دوم ۷۲۰
سوم فورد جیتی ۲۰۰۵
F22RAPTOR
۲۹ آبان ۱۳۹۷فراری ۴۵۸
emad1990
۲۹ آبان ۱۳۹۷اول فراری
دوم فورد2005
سوم مکلارن
این 3تا از نظر من خوب بودن
مهدی
۲۹ آبان ۱۳۹۷چندروز پیش این کلیپ رو دیدم. صدای فراری شیون کنانه وخیلی خیلی جذابه. صدای بوگاتی نعره میکشه وخیلی مهیبه
مهدی
۲۹ آبان ۱۳۹۷از بین فراری هاصدای F12برلینتا بی نهایت جذاب بود
Abbas lsx/ltx
۲۹ آبان ۱۳۹۷اینا خو رو یسریاشون کیت اگزوز گذاشتن!!
Ali Keyhani
۲۹ آبان ۱۳۹۷قطعا فراری 458 اسپچیاله بعدش فورد GT،اما در کل صدای لافراری و f12 tdf
ساسان
۲۹ آبان ۱۳۹۷اول تنفس طبیعی V8…بین توربوها 720صداش خوب بود
Omid
۲۹ آبان ۱۳۹۷اونتادور کجاست ؟
اخه چرا اوروس رو اوردن
ایمان
۲۹ آبان ۱۳۹۷مگه رو دست صدای اگزوز فراری داریم ؟؟؟؟
یکی از یکی بهتر ؛ یکی از یکی دلنشین تر
صدای اگزوز اول فراری بعد لامبورگینی
monster
۲۹ آبان ۱۳۹۷چطور میشه از این سمفونی 458 اسپیچاله گذشت
چه بینظیری تو لعنتی???
hamed
۲۹ آبان ۱۳۹۷جای کوروت zr1 خالیه!!!
شاهین
۳۰ آبان ۱۳۹۷بنظرم صدای فورد 2005 مردونه و کلفت بود
فراری جیغ میکشید
لامبو هم ببخشید گلاب به روتون گلوش خلت داشت انگار. با اینکه لامبو اولین عشقمه
بوگاتی و مکلارن و فورد هم … جذابیت نداشتن صداشون
درکل بین اون سه تا بالایی که گفتم فورد قدیمی بهتر بود. حالا اگه تا نقطه کاتاف ادامه میدادن جذابتر هم میشد مسابقشون
sina7
۲ آذر ۱۳۹۷خود یارو واسه اوروس گفت custom exhaust
Mopar or No Car
۳۰ آبان ۱۳۹۷واقعا طراحی بیرونی جی تی یه چیز دیگه هست.
مانی
۳۰ آبان ۱۳۹۷از صدا بگذریم به خود ماشینها برسیم
اون جی تی ۲۰۰۵ فوقالعاده بود
زمان تولیدش مثل بمب صدا کرده بود
خیلی دوسش دارم
بعد این ابلهها آومدن مدل جدیدش رو ساختن با موتور ۶سیلندر ۵۸۰ اسبی!!!!!
بهنام
۳۰ آبان ۱۳۹۷فراری 458 اسپشیاله از نظر من یکی از زیباترین و کاردرست ترین سوپر اسپرت تاریخه. یادمه تو تاپ گیر 458 رو بعنوان سنگ محک گذاشتن کنار و تلاش داشتن تا یه خودروی موتور وسط در حد اونو پیدا کنند. آخرش هم هیچکدومو در حد اون ندونستن. صدای 458 اسپشیاله هم واقعا معرکه هست.
بهنام
۳۰ آبان ۱۳۹۷فورد جی تو 2005 هنوز هم بی نهایت زیباست. علاوه بر اون صدای عالی داره.