تیک تاک سریعاً به یک شبکه اجتماعی محبوب بین کاربران تبدیل شده و بنابراین جای تعجبی ندارد که خودروسازان هم به دنبال حضور مؤثر در این فضا باشند. با فاصله نسبتاً زیاد نسبت به رقبا، این بامو است که موفقترین برند خودرویی در تیک تاک میباشد.
دیک لاوت که یک فروشنده خودرو در بریتانیا میباشد نگاهی داشته به تمامی هشتگ های برندهای خودرویی لوکس در تیک تاک و با این کار محبوبیت ترین را دستهبندی کرده است. نتایج به دست آمده نشان میدهد هشتگ های مرتبط با بامو ۲۲ میلیارد ویو را تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ ثبت کردهاند.
این میزان ویو یا بازدید بیش از دو برابر دومین برند لوکس محبوب در تیک تاک بوده است که این امر نشان دهنده فعالیت چشمگیر باواریایی ها در این شبکه اجتماعی میباشد. برای مثال هشتگ the1challenge اولین بار توسط بامو در سال ۲۰۱۹ به راه انداخته شد و طرفداران و کاربران با استفاده از آن ویدئوهای جالبی را منتشر کردند.
مدیر بازاریابی دیجیتال بامو میگوید:
تیک تاک یک کانال ارتباطی کاملاً پویا و ارتباطی است که سریعاً رشد کرده و ما از آن برای تبلیغ برند بامو استفاده کردهایم و به دنبال جلب نظر گروههای جوان و طرفدار عصر دیجیتال بودهایم.
دومین برند محبوب در این شبکه اجتماعی آئودی با ۹.۳ میلیارد ویو بوده است. این برند البته با محصول TT خود یک دستاورد دیگر هم داشته چراکه این خودرو بیشترین میزان منشن را در تیک تاک با ویوی ۵.۵ میلیارد به ثبت رسانده است. بهترین محصول بامو از این نظر مدل M4 با ۱.۳ میلیارد ویو بوده است.
موضوع عجیب اینکه دو خودروساز یاد شده شاهد همراهی برند رقیب و هموطن خود یعنی مرسدس نبودهاند. مرسدس حتی در بین هشت برند اول نیز نبوده است.
نکته جالب دیگر اینکه خودروهای محبوب در این مطالعه عموماً از نوع سواری بوده و شاسی بلندها طرفداران کمتری داشتهاند. سه محصول محبوب بامو در تیک تاک به ترتیب M4، M3 و M2 بوده و پس از X1 در جایگاه چهارم قرار گرفته است. همچنین تنها یک شاسیبلند آئودی یعنی Q7 در لیست محبوبترینهای این برند دیده میشود و جگوار که از نظر محبوبیت برندها در تیک تاک جایگاه سوم را کسب کرده یک نماینده قدبلند بین محصولات محبوب خود داشته است. شاسیبلند آی پیس پس از مدلهای سواری XE، XF و اف تایپ در جایگاه چهارم محصولات پرطرفدار این برند در تیک تاک جای گرفته است.
پورشه که به خاطر موتور اسپورت شناخته می شود چهارمین برند محبوب تیک تاک بوده و موضوع سورپرایز کننده اینکه از سه محصول محبوبش در این لیست دوتا از نوع شاسیبلند بودهاند. اگرچه پانامرا پرطرفدارترین خودروی پورشه در تیک تاک است اما ماکان و کاین در رتبههای دوم و سوم قرار گرفتهاند.
البته به جز پورشه و لندروور، این لیست کاملاً در قبضه سواریها بوده است. آیا این شبکه اجتماعی تحت تسلط جوانان باعث خواهد شد سدان ها یکبار دیگر بازار را تسخیر کنند؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ مرداد ۱۴۰۰تعجبی هم نداره چون تیک تاک از چین شروع شد و این برندها هم توی چین واقعاً خوش فروشن!😂
البته دور از شوخی بامو با این طراحی چجوری توی صدر بوده رو نمیفهمم! شاید این جنجال به پا کردن جلوپنجره هم یه نوع بازاریابی باشه!
.
۶ مرداد ۱۴۰۰دقیقا
یکی از تحلیل ها برای طراحی های اخیر ب ام و اینه که با ترند شدن خودرو های برقی و مخصوصا اینکه تسلا سر زبون ها افتاده ب ام و و حتی شرکت های دیگه به دنبال سر زبان افتادن و موندن تو تیتر خبر ها هستن و یکی از روش های بازاریابی همین هست که کار های بزرگ و بحث برانگیز انجام داد مثل همین طراحی های عجیب و غریب و ناهنجار
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ مرداد ۱۴۰۰بله انگار راهی که انتخاب کردن جواب داده!
parsa_ashgh.mashine
۷ مرداد ۱۴۰۰راست میگی موافقم
مهدی
۶ مرداد ۱۴۰۰فکر میکنم اینطور که نوشته ب ام و چالش های مختلفی راه انداخته که خب نتیجش شده این موضوع
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ مرداد ۱۴۰۰آره هدفشون همین بوده…
new RAMIN
۶ مرداد ۱۴۰۰((تعجبی هم نداره چون تیک تاک از چین شروع شد و این برندها هم توی چین واقعاً خوش فروشن!😂))
bmw تو چین خوش فروشه؟؟؟🤣سری بعدی قبل اظهار نظر یه 2 تا سرچ بزن.
زشته بدون اطلاعات کامنتی دادن.
Bmw در سال 2020 در چین فقط 613280 دستگاه فروخت.
در سال 2020 در چین حدود 30 میلیون خودرو فروخته شد.
میانگین بگیریم میشه حدود 2.2 درصد سهم بازار،بعد میگی خوش فروش؟🤣
( از این 30 میلیون خودرو 2 میلیون geely &changan فروخت که میشه حدود 8 درصد سهم بازار)
ارزونترین خودرو bmw در چین به دلار قیمتش از 28 هزار دلار شروع میشه
گرونترینش هم bmw سری 5 هیبریدی هست که 88 هزار دلار هست.
میانگین قیمت محصولات bmw در چین هم 58 هزار دلار هست
پرفروش ترین هم bmw سری 3 هست که قیمتش تو چین 37 هزار دلار شروع و به 42 هزار دلار ختم میشه که سال 2020 حدود 156 هزار تا فروخت.
با توجه به قیمتش اصلا امار فروش چشمیگری نیست بعد میگی خوش فروش؟؟
اینقدر دروغ نگو ، دروغ اصلا چیز خوبی نیست.
تمام حرف های من با مدارک و منابع موجوده ، اگه خیلی ادعات میشه که اشتباه میگم بگو که لینک هارو بدم…
new RAMIN
۶ مرداد ۱۴۰۰در پاسخ به کامنت خودم.
اونجا 8 درصد اشتباه نوشته شد ، 5.8 درصد درست هست ( 5 ممیز8 درصد)
اصلاح کننده گوشی خراب است.🤦
new RAMIN
۶ مرداد ۱۴۰۰کامنت خودم رو ریپلا میزنم تا مشکلی نباشه.
هعی بخندید، هعی مسخره کنید. هعی توهین کنید.
اما فراموش نکنید از امر گریز ناپذیر نمیشه فرار کرد.
https://www.instagram.com/p/CR3TBomAQwK/
البته الان یه سری افراد فیلسوف که سطح کره ماه رو براتون قشنگ توضیح میدن میان میگن فلانه بهمانه // اما ببینید که در طی 15 سال از چی رسیدن به چی… و 10 سال دیگر کجا خواهند بود.
این خودرو ایراداتی دارد. هرچند من شک دارم چون پر فروش ترین خودرو changna در کشور چین همین ماشین هست. البته وقتی دیروز پریروز پشت بنز, جگوار, مزدا فورد, میشنی بعدش میشنی پشت این ماشین قطعا کمی بد هست
ولی باز وقتی میشینی پشتش کَفِت میبره و برگات میریزه خودش جای تعجب داره…
قضاوت نهایی رو به پای خودتان میسپارم
ولی فراموش نکنیم از امر گریز ناپذیر نمیشه فرار کرد.
پدال لطفا لینک را منتشر کن🙏 با سپاس
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ مرداد ۱۴۰۰″اصلاح کننده گوشی خراب است.🤦″
مشکل از اون نیست! صاحبش خرابه!😂😂😂
BMW
۶ مرداد ۱۴۰۰به نظر من هم
سوتی دادی نمیدونی چطور جمعش کنی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😑
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ مرداد ۱۴۰۰″bmw تو چین خوش فروشه؟؟؟🤣سری بعدی قبل اظهار نظر یه ۲ تا سرچ بزن.
زشته بدون اطلاعات کامنتی دادن.″
جناب من گفتم بامو خوش فروشه؟ گفتم همه! بد نیست چشم تعصب رو ببندی چون حس ارادت به چنگان حتی نمیزاره کامنت هارو هم درست بخونی!
دوما بامو یه برند لوکس حساب میشه، فروش نیم میلیونی برای بامو کاملا هم قابل پیشبینیه،چون چینیا که ماشاالله پولدار هم زیاد دارن دور چانگان یا جیلی نمیرن، چانگان و جیلی کلا ۵درصد سهم داشتن! اونوقت یه برند تنها نصف اونها! خیلی جالبه! آماریم که خودت میدی روشن میکنه جریان چیه….
از بامو که بگذریم،خود چینیا عاشق لندروور،جگوار و پورشه هستن و بارها و بارها رکورد فروششون توی چین شکسته شده،منظورم از خوش فروش اینا بود نابغه!😂
با توجه به قیمتش اصلا امار فروش چشمیگری نیست بعد میگی خوش فروش؟؟
″اینقدر دروغ نگو ، دروغ اصلا چیز خوبی نیست.
تمام حرف های من با مدارک و منابع موجوده ، اگه خیلی ادعات میشه که اشتباه میگم بگو که لینک هارو بدم…″
لینک میدی که چی بشه؟ من که نمیبینم، حیف نباشه اینترنت بخاطر ماشین چینی حروم کنی! زشته بخدا…
BMW
۶ مرداد ۱۴۰۰حالا که نت هم این وضع رو داره
حتما لینک اون چینیارو میبینم
😑😑😑😑😑😑😑😑😂😂😂
Mercedes-AMG
۶ مرداد ۱۴۰۰دقیقا
سوتی دادی از اون باحال هاشم دادی
بابا بس کن لوتی😂😂😂😂😂😂
new RAMIN
۶ مرداد ۱۴۰۰(بامو که بگذریم،خود چینیا عاشق لندروور،جگوار و پورشه هستن و بارها و بارها رکورد فروششون توی چین شکسته شده،منظورم از خوش فروش اینا بود نابغه!)
از امار فروششون معلومه کی چی میخره…هیچ گاه مردم چین…
هیچی ولش کن. امار فروش گویا همه چیز هست.
الان میگی ماشین چینی ارزونه میرن میخرنش…اما بهتره بدونی ماشین های چینی خیلی گرونی هم داریم… خودرو هایی قیمت هایشان بالای 40 یا 50 یا 60 هزار دلار هست و نسبت به رقبای امریکایی و اروپایی حتی بیشتر میفروشن تو چین.
در توهم خویش خوش باش.
درضمن من حدودی گفتم 5.8 درصد و تازه غلط گفتم!!
سال 2020 کمپانی changanو geely به ترتیب حدود 990 هزار و 1.1 میلیون دستگاه فروختن. سال 2019 جفتشون بالای 1.1 میلیون فروختن ولی سال 2020 کمی افت کردن.
مجموع امار فروششون 2.2 میلیون دستگاه هست. اگر دقیق حساب کنیم میفهمیم دقیقا نزدیک 7 درصد سهم بازار رو فقط این 2 تا در اختیار دارن ( چین سال 2020 تقریبا 34 میلیون فروخت دقیق رو میخواهی و شک داری بگو لینک بدم)
معلومه چه کسی برای چه چیز هایی سر و دست میشکنه و صف میبنده
خوش باش با توهمت
new RAMIN
۶ مرداد ۱۴۰۰((دقیقا
سوتی دادی از اون باحال هاشم دادی
بابا بس کن لوتی😂😂😂😂😂😂))
دوست عزیز. نه 5.8 درصد درسته نه 8 درصد!!
واقعا اصلاح کننده گوشی اشتباه نوشت و مجموعا من غلط حساب کردم🤦
990 هزار دستگاه + 1.1 میلیون دستگاه= 2.2 میلیون دستگاه.
یه تناسب از 34 میلیون خودرو فروخته شده بگیرید عدد نزدیک 7 درصد درمیاد.
جدا از اینکه سوتی تایپی دادم… اولش غلط هم حساب کردم…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ مرداد ۱۴۰۰اگه به آمار فروش باشه بامو توی همه بازار ها حضور داره برعکس دو زباله ساز به اسم جیلی و چانگان، که تو سال ۲۰۲۰ هم بالغ بر ۲میلیون و دو هزار و خورده ای دستگاه فروخته، تمام سایتهای معتبر هم گذاشتن نه دوتا لینک اینستا!😑😂
مانی
۷ مرداد ۱۴۰۰چانگان زپرتی تو کشور خودش ۹۰۰ هزار تا فروخته
بعد بی ام و وارداتی با اون تعرفه زیاد و قیمت خیلی بالاترش
۶۰۰ هزار تا فروخته میگه خیلی کمه مال چنگان و دوست داره
akrh78
۶ مرداد ۱۴۰۰جالبه همیشه ادعای با مدرک حرف زدن داری بعد همه لینکات از اینستا هست 😂 خیلی بخوای معتبر باشی از سایت هندی لینک میدی
بی ام و ماشین پریمیوم میسازه، متشینای پرفروش چین یه جعبه هایی هستن که 4 تا تایر دوچرخه زیرشون گذاشتن، ینی صد رحمت به isetta
new RAMIN
۶ مرداد ۱۴۰۰((جالبه همیشه ادعای با مدرک حرف زدن داری بعد همه لینکات از اینستا هست 😂 خیلی بخوای معتبر باشی از سایت هندی لینک میدی
بی ام و ماشین پریمیوم میسازه، متشینای پرفروش چین یه جعبه هایی هستن که ۴ تا تایر دوچرخه زیرشون گذاشتن، ینی صد رحمت به isetta))
در توهم و رویای خویش خوش باش.
اگه لینک رو کلیک میکردی مفهمیدی اصلا داستان چیز دیگریس.
یه ایرانی برای امثال شما زحمت کشیده تست درایو گذاشته.
بعد میگی امار فروش؟؟
درضمن لینک های من همه از سایت های معتبر یا سایت رسمی شرکت هست
بعد میگی هندی ؟؟؟؟
در رویا و توهم خویش خوش باش. حقیقت چیز دیگریس.
حسن
۷ مرداد ۱۴۰۰چین روی خودرو های وارداتی مخصوصا لوکس تعرفه داره که اصلا رقم کمی نیست و شروع قیمت سری ۳ بی ام و در چین از ۴۵ هزار دلار هست. (بهتر هست قبل از اینکه از کسی کاری بخوایم، خودمون اون رو انجام بدیم، کمی سرچ بد نیست!)
برای اینکه ببینی یه خودرو تو یه بازار خوش فروش هست باید فاکتور هایی همچون، کل تولیدات اون خودرو، بازار هایی که توش حضور داره رو در نظر گرفت. اینکه خودرویی فقط در چند کشور فروش بره و ۷-۸ درصد فروش کشور تولید کنندش رو داشته باشه دلیل بر خوش فروش بودنش نیست!
بهزاد
۷ مرداد ۱۴۰۰تو حیفی.
دانشمند میزان فروش در هر رده ای متفاوته و ملاک هاش یکی نیست.
خودروهای لاکچری فروششون با رقباشون قیاس میشه.
نمیدونم الان تو چه حالت روحی و روانی قرار داری اما اگر رو فرم اومدی به خودت بگو چجوری یک سازنده با ۲ میلیون تولید درآمدش ۱۲ میلیارده اما مثلا BMW با همین حدود تولید ۱۱۵ میلیارد درآمدشه.
امیر
۶ مرداد ۱۴۰۰دقیقا ب ام و خیلی مرموز شده. چرا از فراری که سوپر ماشین تولید می کنه بیشتر ویو داره ؟
حتما یه کار هایی کردن که اعلام نکردن. ولی خداکنه سدان ها محبوبیت پیدا کنن دوباره
ممد ژانگولر
۶ مرداد ۱۴۰۰امیر داداش چه ربطی داره . بی ام و دست نیافتنی نیست . ولی فراری هر کسی نمیتونه به دستش بیاره . پس مردم بیشتر ماشینهایی رو دنبال میکنن که شاید بعدا بخرن یا دارنش و میخوان با هواداریش ازش حمایت کنن. آب هویج فراموش نشه داداش .
Reza Waffen SS
۷ مرداد ۱۴۰۰انتظار همچین آماری رو نداشتم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ مرداد ۱۴۰۰منم همینطور،اما خب بامو ست دیگه…
Navid
۷ مرداد ۱۴۰۰الان در بین جوونای امریکای شمالی، مخصوصا در کانادا، تیک تاک طرفداران بیشتری از اینستاگرام داره. البته همچنان فیس بوک حرف اول رو میزنه.
محمدهادی
۷ مرداد ۱۴۰۰نه داداش از اخبار موجود کاملا میشه عملکرد قدرتمند بی ام و رو حس کرد
بی ام و این سالها فوق العاده دقیق و منظم عملکرده،این نتیجه تلاش حقیقیشه
انصافا هم حقشه
من که خودم اساسا یک بی ام و باز تیرم
عجیبه چرا سخنی از مرسدس نیست تو تیک تاک؟؟
مگه میشه اثری از مرسدس مجلل و پیشکسوت نباشه؟؟!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۸ مرداد ۱۴۰۰مشکوکه یه مقدار!🧐
محمد
۶ مرداد ۱۴۰۰اینترنت رو قطع کنند میخوایم راجع به چه ماشینایی مطلب بخونیم؟
GT
۶ مرداد ۱۴۰۰راجع به فرشته نگهبان پاکی ها 🤣
Sina10
۶ مرداد ۱۴۰۰ماشین خارجی کیلو چنده
تا وقتی سلطان پرشیا و ساینا و کوییک هستن ، M5 و 812 و 911 و کوروت رو کی دوست داره😂
تا وقتی اخبار رانا و دنا و سمند سال پلاس توربو اتوماتیک نیو فیس آپشنال وجود داره بقیه ماشینا مفت نمیارزه😂
abdi_mahdi
۶ مرداد ۱۴۰۰در مورد شاهینو کفترو اینجور چیزا
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ مرداد ۱۴۰۰به امید خدا سایپا ۱۳۲،۱۳۴،۱۶۸،آریا کراس، آریا نیو پلاس، تیبا اتومات! و…..
قطع که بشه دیگه پدال هم نمیتونه اخبار خارجی رو پوشش بده،وقتی اینترنت نباشه دیگه پروکسی هیچکاره ست،برای همین هم ممکنه خیلی به کیفیت اخبار سایت های ایرانی لطمه زیادی وارد بشه…
BMW
۶ مرداد ۱۴۰۰آهن پاره هایی که از گور برخاسته اند😐😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ مرداد ۱۴۰۰و ما هم مجبور به خرید 😑😑
new RAMIN
۶ مرداد ۱۴۰۰عجیب است که آمریکایی در لیست حضور ندارند و حتی بنز هم نیست! اما اینکه چرا bmw حدود 22 میلیارد هشتگ هایش ویو داشته خیلی عجیب تر هست! مگه کلا چند نفر در دنیا تیک تاک دارند که این همه هشتگ ویوو خورده؟؟!!فکر کنم یه عده فیلم هارو 10 بار دیده اند که هیچ…فکر کنم حیوانات حیات وحش هم هشتگ هارو ویوو کردن!😂
البته اگه متن رو خونده باشید میفهمید بیشتر ویوو ها به خاطر نسل جدید محصولات bmw هست. (سه محصول محبوب بامو در تیک تاک به ترتیب M4، M3 و M2 بوده و پس از X1 در جایگاه چهارم قرار گرفته است.) احتمالا نسل های جدید زیاد ویو خورده.
اما این همه ویوو هشتگ ها به نظرم خیلی زیاد هست.
.
.
یه سوالی دارم
من کل گوگل رو زیر رو کردم و فهمیدم برخی محصولات رنجروور هیبریدی مصرف سوخت زیر 2 لیتر دارند و تویوتا پریوس پرایم هم هست مصرف سوختش 1.8 لیتر در حد 100 کیلومتر // یه مدل byd هیبریدی هم چند سال پیش معرفی شد مصرف سوخت 1.6 لیتر در هر 100 کیلومتر! فکر کنم کم مصرف ترین هیبرید تاریخه😅
خودرو هیبریدی مصرف سوخت زیر 1 لیتر هم داریم؟؟اصلا شدنی هست چنین چیزی؟؟
اقای شاهین ، احمد زاده، سردبیر ، شما ها چیزی میدونید؟؟
BMW
۶ مرداد ۱۴۰۰دمش گرم چین چی ساخته خیلی به فکر جیب مردمه !!!
بابا جمع کن این بساطو
۲۰۰ سی سی بنزین مگه چقدره
بخیلی؟😑😑😂😂😂😂😂😂😂😂
new RAMIN
۶ مرداد ۱۴۰۰((دمش گرم چین چی ساخته خیلی به فکر جیب مردمه !!!
بابا جمع کن این بساطو.۲۰۰ سی سی بنزین مگه چقدره
بخیلی؟😑😑😂😂😂😂😂😂😂😂))
حالت بد هست ها ، من گفتم آیا از این ها کم مصرف تر هم هست؟
چه ربطی به چین داشت؟؟ خب حالا یه ماشین کم مصرف چینی داریم. حالا الان زمین کج شده؟؟؟ جسارتا ماشین چینی جای کمپانی شما رو تنگ کرده که ناراحتی؟
حالا جدا از اون نام رنجروور و تویوتا هم اوردم…
یه سوال ساده پرسدیم به خدا
خداوکیلی پاسخ دادنش سخته؟؟ اگه نمیدونی خب چرا میایی حرف نامربوط میزنی
akrh78
۶ مرداد ۱۴۰۰اون مصرف 2 لیتری رنجروور 2.5 تنی صد برابر بهتر از مصرف 1.6 لیتری چینی در پیت هست که فوقش 1.5 تن وزن داره
البته من نمیدونم همچین رنجرووری وجود داره یا نه دارم طبق فرمایش خودت میگم
new RAMIN
۶ مرداد ۱۴۰۰((اون مصرف ۲ لیتری رنجروور ۲.۵ تنی صد برابر بهتر از مصرف ۱.۶ لیتری چینی در پیت هست که فوقش ۱.۵ تن وزن داره البته من نمیدونم همچین رنجرووری وجود داره یا نه دارم طبق فرمایش خودت میگم))
در توهم خویش خوش باز.
اون مدل byd چون هیبریدی هیست وزنش سنگیه و 1.7 تن وزنشه.
در پیت هم معلومه چه ماشینی هست… حالا بماند.
بعد نمیدونی همچین رنجرووری وجود داره؟؟؟🤣
معلومه اصلا مطالب سایت پدال رو نمیخونی…فقط میایی کامنت روی هوا میدی.
حسن
۷ مرداد ۱۴۰۰مصرف سوخت زیر ۲ لیتر این سبک ماشین ها در حالت ایده ال و با سرعت ثابت و شارژ کامل باتری های ماشین بدست اومده. در شتاب گیری های سنگین، جاده های کوهستانی، و یا وقتی که باتری ها کامل شارژ نیستن باید دید کدوم عملکرد بهتر و مصرف سوخت بهتری خواهد داشت. یا بهتره بگم کدوم ماشین توانایی نگهداشتن راندمان بهینه در مدت زمان طولانی تری رو داره.
فريد
۶ مرداد ۱۴۰۰لبیک بگید به اینترنت ملی این حرفارو ول کنید 😂😂
MAHDI
۶ مرداد ۱۴۰۰ب ام و فوق العاده است، مخصوصا خودروهای جدید، اونم نسخه M
Ninja
۶ مرداد ۱۴۰۰بحث محبوبت باشه لامبو نباشه مشکوکه
mm.y@rlou
۶ مرداد ۱۴۰۰چه عجیب فکر میکردم bmwبا این گند کاری تو طراحی از محبوبیتش کم شه
MAHDI
۶ مرداد ۱۴۰۰فروش bmw فوق العاده بوده تا الان با محصولات جدید
akrh78
۶ مرداد ۱۴۰۰شاید ویو منفی بوده همش که تعریف و تمجید نبوده، ولی یه چیزی که قطعیه اینه که محصولات جدید بی ام و (فارغ از زیبا یا زشت بودن) جنجالی و خبر ساز بودن
حسین دهمرد
۶ مرداد ۱۴۰۰پس کو لامبو؟
مهدی
۶ مرداد ۱۴۰۰لامبو پس کجاست ؟
نه واقعا
لامبو کو
akrh78
۶ مرداد ۱۴۰۰تیک تاک یه لجن زاریه از اینستا بدتر
با هزارتا دستکاری توی فایل نصبی تونستم نصبش کنم بعد از یه ساعت پاکش کردم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ مرداد ۱۴۰۰دقیقا،جفتشون برنامههای جالبی نیستن…
A.....She only reminds Me of love.....A
۷ مرداد ۱۴۰۰حالم از اینستا و تیک تاک و این سری برنامه ها بهم میخوره.
مهدی
۷ مرداد ۱۴۰۰من خودم فقط یک بار تجربه رانندگی با یه بی ام و رو داشتم ۴۳۰ سال ۲۰۱۷ بود که به عنوان یه راننده معمولی و رانندگی عادی توی شهر باید بگم اصلا جالب نبود… بارها هم پیش اومده با کسایی که به قول معروف دستشون به دهنشون میرسید و تجربه تملک ماشین های روز رو داشتن صحبت کردم تقریبا همگی از به دردنخور بودن بی ام و ها گفتن و به تجربه دیدم که کسایی که تعصب بی ام و رو دارن غالبا یک بار هم تجربه سواری بلند مدت با یه محصول بی ام و رو نداشتن وگرنه کلا بی ام و رو میبوسیدن میذاشتن کنار…. من بی ام و رو استاد تبلیغات و جنگ روانی میدونم و دلیل وجود اینهمه عاشق بی تجربه هم برمیگرده به همون سیستم تبلیغاتی قوی بی ام و
R@m!n
۷ مرداد ۱۴۰۰برگ برنده ماشین های بی ام و تو سدان ها و کوپه ها مدلای M-POWER هست. منم تجربه 528 و 530 سال 2018 و چند مدل سری 3 و 4 رو داشتم و همگی کاملا خنثی و بشدت ساکت بودن. البته همگی مدلای نسبتا پایه به حساب میومدن و اکثریت بی ام و های ایرانم همینطور هستن اما یکبارم M3 2013 سوار شدم و اونجا تفاوت فاحش مدلای معمولی و M-POWER رو متوجه شدم.
تو کراس اوورها اما واقعا سواری بسیار روان و کاملا متفاوتی نسبت به هر ماشین دیگه ای دارن. در کل مدلای پایه اکثریت برندهای لاکچری ماشینای کم ارزشی هستن و صرفا برای پایین اوردن کمینه قیمتی هستن.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ مرداد ۱۴۰۰واقعاً درک نمیکنم، شما که فقط یه بار سواری داشتی چجوری میگی بامو جالب نیست! پس بامو جالب نیست چرا توی سال ۲۰۲۰ فقط خود بامو ۲میلیون دستگاه فروخته بیشترینش هم توی آمریکا و چین بود، این همه جمعیت ….. تشریف داشتن؟ توی این دوره زمونه به حرف کسی نمیشه اعتماد کرد یکی میگه بامو بده یکی میگه نه،منظور من هموناییه که تو ازشون پرسیدی…
خب حالا چرا عادی نبود؟ توضیح نمیدی؟
مهدی
۷ مرداد ۱۴۰۰برادر بنده هندی که حرف نزدم کامل توضیح دادم تجربه خودم و مخصوصا تجربه کسایی که مالک بودن و ماشین های هم قد و قواره رو تجربه کردن… این که بی ام و چطور فروش بالایی داره مهمترینش همون تبلیغاته که عرض کردم خدمتتون یا سیاست کشورها .. مثل این میمونه که بگی چطور چری تو ایران فروش میکنه . همون حرفی که زدی که فروش بیشتر توی چین و آمریکا بوده خب دولت ها و شرکت ها یه قراردادی تنظیم میکنن و یه بازه واردات و صادراتی مشخص میشه و تبلیغات و شرایط فروش هم جوری تنظیم میشه که اون بازه فروش محقق بشه وگرنه تو کشورهای خلیج هم پولدار زیاد هست چرا درصد فروش بی ام و اینجا بالا نیست؟ از این حرفا گذشته بنده حرف از قیاس با رقبای گردن کلفت تر میزنم مثل بنز و تویوتا وگرنه بی ام و رو با تاتای هند که مقایسه نکردم
BMW
۷ مرداد ۱۴۰۰دوست عزیز
من خودم ب ام و ۵۲۸ دارم
فکر نمیکنم که اینقدر ها هم فاجعه باشه
من هم خیلی هارو دیدم که ب ام و سوار هستن و این شکایاتی که شما وارد میکنید رو قبول ندارن
بابا به خدا لازم نیست دروغ تحویل هم بدیم
چه اجباریه که بگیم من ازتو بیشتر میفهمم و این حرفا….
یکم منطقی برخورد کنید
MohammadE9
۷ مرداد ۱۴۰۰درود
واضحا در حرف های شما نقض وجود داره , بنا بر گفته ی شما چطور یک نفر با تجربه ی سواری بی ام و اون رو میبوسه میذاره کنار و بی ام و با تبلیغات و جنگ روانی سرپاست این یعنی مثلا هر خریدار بی ام و قبلا بی ام و نداشته و این اولین تجربشه و هنوز به بدرد نخور بودن بی ام و پی نبرده؟
تبلیغات و تبانی هر چقدر هم که موثر باشه وقتی گاری تحویل ملت میدی گندش در میاد و گاری بودنش دهان به دهان میچرخه و میشه یک اثر جمعی
این همه تست و بررسی در انواع مجلات از کشور های مختلف با اولویت های متفاوت نشون میده که بی ام و در بین رقبای خودش به لذت رانندگی فوق العاده و پرفورمنس کم نظیر مشهور هست , درباره ی استهلاک هم بگم که امار سالانه ی جی دی پاور موجوده و میتونید یک نگاهی بندازید و مقایسه ای با رقبای گردن کلفت بکنید
فقط در بخش هزینه ی قطعات بی ام و ضعیف عمل کرده و مشخصا نسبت به رقبا هزینه های بالاتری داره
در سایت ها و رسانه های مختلف با چت ازاد خیلی ها تجربه ی سواری خودشون رو برای دیگران شرح میدن و با توجه به اینها اصلا نمیتونم ذره ای حرف شما رو قبول کنم با اینکه تجربه ی مالکیت بی ام و نداشتم
والا ما که هر جا رفتیم و هر جا دیدیم گفتن بی ام و سواری فوق العاده و لذت بخشی داره حالا اگر نظر شما بر میگرده به خرابی های موتور های بی ام و این هم بخش بزرگیش مربوط به مایعات بی کیفیت ساخت ایران و نگهداری غیر اصولی صاحب ماشینه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ مرداد ۱۴۰۰″مثل این میمونه که بگی چطور چری تو ایران فروش میکنه″
آمار فروشو دیده باشی چری نهایتش هرساله ۱۰تا۱۵هزار دستگاه بفروشه،درسته تبلیغات زیاده اما هرکسی هم سراغ خرید نمیره، رقیب بامو بنز یا لکسوس هست،تویوتا یه اکونومی سازه رقیب بامو که نمیشه…
BMW
۷ مرداد ۱۴۰۰متاسفانه منطقی که ما ایرانی ها داریم و این راهی که داریم پیش میگیریم قطعا به مقصد نمیرسه
وقتی همه به فکر قانع کردن همدیگه باشیم که بگیم من از تو بیشتر میفهمم و من از تو پولدارتر و بهترم تعجبی نداره که در جا بزنیم و هیچ پیشرفتی تو هیچ زمینه ای نکنیم
هر پیشرفتی از مردم خود اون کشور شروع میشه که مردم ما هم خداروشکر انگار بریدن دیگه
البته حق با مردمه وقتی دولت کاری برای مردم نکنه همین میشه
بیاین برای این دفعه ماها از خودمون شروع کنیم
تا کی میخوایم تو این فکر برتری و شیک و لاکچری بودن باشیم
البته اینا همش و همش زیر سر کسیه که اصالتمونو ازمون گرفت و قاطی یه مشت عرب کرد
پس خواهش میکنم یکم منطقی تر و دوستانه تر برخورد کنید
هیچ کس همه چیزو نمیدونه
R@m!n
۷ مرداد ۱۴۰۰حالا یه نفر با یه ماشین حال نکرده میشه منطقشو تو حلق دیگران کرده ؟؟؟ خب ایشون از تجربه سواری با بی ام و راضی نبوده و نظرش اینه و چیز دیگه ای اضافه نکرد. من خودم با حرفشون تا حدودی موافقم اما بطور کلی مخالفم.
بی ام و پرخرجه، استهلاکش بالاست (مثل اکثر ماشینای لوکس)، مدلای پایش واقعا بی ارزشن به معنای واقعی کلمه و زمانی که یکی مثله من برای اولین بار سوار این ماشین میشه کاملا جا می خوره که واقعا بی ام و اینه ؟؟؟ خب اکثریث بی ام و های بعد 2013 در ایران بخاطر یه مشت قوانین مزخرف مدل پایه وارد شدن و اصلا نماینده خوبی برای بی ام و نیستن اما خب مدلای M-POWER واقعا بی نظیرن.
مهدی
۷ مرداد ۱۴۰۰منطقی که ما ایرانی ها داریم به جایی نمیرسه => ما رو قاطی یه مشت عرب کرد!
دوست عزیز ، خوزستانی که این روزها حرفش اومده وسط و مادرخرج همه شهرها و استان های ایرانه یه استان عرب نشینه این رو هم یه جوری تو منطقتون جا بدین
new RAMIN
۷ مرداد ۱۴۰۰اقای مهدی.
بودن افرادی که پشت برخی ماشین ها نشستن ولی ازش خوششون نیومده و گفتن ایراداتی داره. اونم نه افرادی مثل من و شما . بلکه کارشناسان. هم ایرانی هم خارجی.
ولی باز گفتن ایراداتی دار فلان مدل و…
ولی متعصبان که تا حالا از نزدیک ندیدن میگن نه دروغه بهمانه و…
تجربه رانندگی با bmw رو ندارم ولی قدیم هم گفتم که در کیش پشت مازاراتی گیبلی 2014 رفیقم نِشستم و یه مدت طولانی رانندگی کردم. اولا با توجه به قیمتش در ایران اصلا و ابدا ارزش خرید نداره دوما با توجه به قیمت وحشتناک بالایش ( هم در ایران هم در خارج) آپشن های خفنی نداره. سواریش هم خیلی نرم نیست. بیشتر اسپرت هست.
یکی از آشنایان هم تجربه رانندگی شو با bmw 320iمدل 2018 بهم گفت.
میگفت سواریش نرم نیست و بیشتر اسپرته و میگفت اگه تیگو 7 یا اریزو 6 داری اصلا دور ابن ماشین نیا… چون آپشن زیاد نداره. ولی میگفت سواری اسپرت داره و شتاب و عملکرد گیربکسش خوبه. ولی مگفت مدل پایه رو نخر موتور قوی نیست.
من اینو به هرکی میگفتم میگفت تو فلانی چیزی نمیدونی و….
ولی اون آشنامون واقعا اون ماشین رو داشت و دروغ نداشت بگه.
افرادی که تجربه دارن میدونن چی خوبه یا نه و دروغی ندارن بگن.
ولی اونایی که تا حالا از نزدیک ندیدن هم میگن شما دروغگویی و…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ مرداد ۱۴۰۰چرا وسط معرکه میای وقتی چیزی به تو مربوط نیست؟ پشت مازراتی نشستی اما عشق چانگان!؟ بابا یه چیزی بگو باورمون بشه نه …… ببافی به هم…😑
BMW
۷ مرداد ۱۴۰۰حاج رامین نزن این حرفو
یهو خودت خورد میشی جلو بقیه
320iمدل ۲۰۱۸ بهم گفت.
(میگفت سواریش نرم نیست و بیشتر اسپرته و میگفت اگه تیگو ۷ یا اریزو ۶ داری اصلا دور ابن ماشین نیا… چون آپشن زیاد نداره. ولی میگفت سواری اسپرت داره و شتاب و عملکرد گیربکسش خوبه. ولی مگفت مدل پایه رو نخر موتور قوی نیست.)
موتور که ضعیفه رو درست میگی ولی
چری داره سراغ ب ام و نرو
فقط میتونم بگم
باشه 😂😂😂😂😂😂😂😂
BMW
۷ مرداد ۱۴۰۰من که با خوزستانی ها عزیز کاری ندارم که
یکم فکر کنید دلیل اصلی تمام این مشکلات تو کشور همینه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ مرداد ۱۴۰۰آره متاسفانه یه دوره ای هم میخواست اوضاع درست بشه اما مستقیم سرمون خورد به سنگ….
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ مرداد ۱۴۰۰برادر منظورش از عرب افراد دیگه ای بودن، یکم فکرشو بکن شاید بشناسیشون….