CarMD جدیدترین نتایج مربوط به رتبهبندی قابلیت اطمینان و سلامت خودرویی خود را منتشر کرد. این مطالعه میزان و مدت روشن شدن چراغهای چک پیشرانه و هزینههای رفع آنها را تخمین میزند.
بنا به گفته این موسسه، CarMD سلامت چک پیشرانه بیش از ۴.۲ میلیون دستگاه خودرو بین سالهای ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۷ را بررسی و تحلیل کرده است. این دادهها توسط شبکهای از تکنسینهای تأیید شدهای گرد آوری شدهاند که همهروزه هزینههای تعمیرات خود را روی پایگاه داده CarMD بارگذاری میکردهاند.
نتایج به دست آمده نشان میدهند که محصولات برند هیوندای پایینترین هزینه متوسط تعمیر برای چراغ چک پیشرانه را داشته و هزینه قطعات و بررسی این مشکل برای مالکان معمولاً ۳۰۶ دلار هزینه در بر داشته است. پس از هیوندای مزدای ژاپن با فاصله اندکی در تعقیب این برند بوده و پس از مزدا نیز کیا قرار دارد که البته هزینههای تعمیر این مشکل در هر دو برند به طور متوسط زیر ۳۲۰ دلار است.
دادههای CarMD همچنین نشان میدهد که محصولات آکورا، هوندا و تویوتا کمترین احتمال برای روشن شدن چراغ چک پیشرانه را دارند. از نظر خود مدلها این هوندا سیویک است که کمترین احتمال برای روشن شدن چراغ چک را نشان میدهد. پس از این خودرو نیز با فاصله کم تویوتا کمری و کرولا قرار دارند.
:::فرشاد:::
۲۰ آذر ۱۳۹۶آفرین به ژاپنیها که پرچم آسیا رو بالا نگهداشتن ?
***
۲۱ آذر ۱۳۹۶واقعا ژاپنی ها عالین
اصلا واژه ی سگ جون از ماشین های ژاپنی به سگها انتقال پیدا کرد
کره ای ها هم در عین پیشرفت چشم گیرشون خیلی ارزون قیمت هستن.
حامد
۲۰ آذر ۱۳۹۶دورد بر ژاپن که همیشه پیشتاز و بهتریته
و همچنین کره که هر سال بهتر از سال قبلش میشه
ارش
۲۰ آذر ۱۳۹۶من که طرفدار آلمانم ولی گویا الان ژاپنه که داره بر دنیا آقایی میکنه زمانی آلمان آقای دنیا بودولی خوب یه سری اتفاقات مثل نرخ منفی رشد جمعیت و مهاجرت زیاد باعث افولش شد اما ژاپن حداقل از یورش مهاجران خودش رو نجات دادو همین یکدستی باعث پیشرفتشه.
sina
۲۰ آذر ۱۳۹۶درود به ژاپنی ها که همیشه حرف اول و اخر رو تو اطمینان می زنن.
سیویک هم یک بار دیگه سر لیست یه رده بندی دیگه است .
بعضی شرکت های پرمدعا هم ارزوشون هست تو این لیست ها راهشون بدن :)
ناشناس
۲۰ آذر ۱۳۹۶سه تا عکس آخری یعنی خود اطمینان :)
#ali.m#
۲۰ آذر ۱۳۹۶ایا هنوز هم ایمان نمیاورید؟
?ژاپن?
ناشناس
۲۰ آذر ۱۳۹۶دوست عزیز از قدیم گفتن کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد، اما کسی که خودشو زده به خواب نه.
سياوش
۲۱ آذر ۱۳۹۶اینکه خودروهای ژاپنی کمترخراب میشن برکسی پوشیده نیست
اما…
پرواضحه که این خودروهایی که اکثرا تو صدرجدول هستن همشون ماشین های ارزان قیمت و معمولی هستن که بیشتر طبقه متوسط روبه پایین میتونن بخرنشون(بجز ایران) پس اگه قرار باشه هزینه های تعمیراتیشون بالا باشه که فروش نمیکنن
بنابراین دوستان طرفدارژاپن انقدر خوشحال نباشید که مثلا چراغ چک کمری دیرتراز یهcls روشن میشه
Mohammadreza
۲۱ آذر ۱۳۹۶دوست عزیز ژاپنی ها برای اینکه عزیزانی مثل شما حتی همینم برا گفتن نداشته باشن برندی مثل لکسوس رو زدن
تا نشون بدن استهلاک پایین با لوکس بودن تداخل و تضادی نداره
M3csl
۲۱ آذر ۱۳۹۶اینکه دلیل نمیشه….
شاید ماشینی آسیایی تعریف مخصوص ب خودشونو از خرابی و الزام ب روشن شدن چراغ چک دارن،،،
مثل پژو ک تا ماشیناش آتیش نگیره اونا محصولشونو رقابتی و باکیفیت میدونن و زیر بار نمیرن،،،
یا همین ماشینای محبوب وطنی ک کارخانه هاش ادعا میکنن هر وسیله ی نقلیه ای ک با هر کیفیت قابلیت جابجایی از نقطه الف ب نقطه ی ب رو داشته باشه میتونه ماشین استاندارد تلقی بشه و با تکیه ب آمار فروش(مثل پراید و وانت نیسان)ادعای رضایت خریدار رو هم دارن،،،
و تئوری آخر اینکه اون شرکتایی ک اسمشون توی لیست نیس شاید ماشیناشون مشکلی نداشته ک چراغ چکش روشن شه،،مگه زوره.
موضع نگیرین گفتم دورهم بخندیم???
حسین
۲۱ آذر ۱۳۹۶چرا این سیویک وارد نمیشه
NAVID۰۰۹۸
۲۱ آذر ۱۳۹۶ژاپن دیگه شورشو در اوورده اَه
نشد یه آمار از بهترینا ببینیم ژاپن اولاش نباشه
بی ترمز داره همه خوبیارو دِرو میکنه
اون تَه مَها یه جا برا باقیه بزار گناه دارن
این نشون دهنده تلاش بیوقفه آسیای شرقی
که داره میتازونه
ژاپن . کره .و با سرعت زیاد چین هم تا چند سال دیگه کارو به جایی میرسونن که فقط باید تو آمریکاشم یه طعرفه گمرکی روش ببندن تا بتونن شرکتای دیگه باهاشون رقابت داشته باشن .
البته مدیران ایرانی هم از حالا این مدریت نابشونو ثبت شرکتی کنن که اگر خدای نکرده از روی دستشون تقلبی صورت گرفت .سریع یه شکایت ببرن سازمان ملل و اِئاده حیثیت کنن
مدیران وسران کشور مچکریم از این که جلوتر از بقیه همیشه حرکت میکنین
این از آینده نگری بِکر شماس
ممنون ممنون