کدامیک از این محصولات لوکس پرچمدار را ترجیح میدهید؟ لکسس LS 500 کاملاً جدید یا کادیلاک CT6 همیشه توانا؟!
هر دو خودروی حاضر در این سری از نوشتارهای “نیش گاز” کاملاً چشمگیر بوده و راحتی درخور، استایل گیرا، کابینی جادار و تکنولوژیهای زیادی را ارائه مینمایند.
نسل جدید لکسس LS 500 دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربویی است که قدرت ۴۱۶ اسب بخاری و گشتاور ۵۹۹ نیوتون متری را ارائه میکند. این نیرو میتواند از طریق یک پیشرانه ۱۰ سرعته اتوماتیک به چرخهای عقب یا تمامی چرخها انتقال یابد.
اما مهندسان کادیلاک نیز دست بسته نبودهاند زیرا CT6 نیز از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو سود میبرد که قدرت مناسب ۴۰۴ اسب بخاری و گشتاور ۵۴۲ نیوتون متری دارد. این پیشرانه با یک گیربکس ۸ سرعته هیدراماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سود میبرد.
اما چیزی که باعث ارائه کابینی مستحکم و آرام برای لکسس میشود معماری جدید و جهانی لکسس برای محصولات لوکس است که باعث شده LS 500 طویلتر، کم ارتفاعتر و پهنتر سواری بهتری داشته باشد.
البته باید گفت ساختار کادیلاک CT6 نیز از متریال گوناگون شامل آلومینیوم زیاد برای وزن کمتر و در عین حال استحکام بالا ساخته شده است.
PaRHaM
۲۸ دی ۱۳۹۶CT6
ب خاطر استایل ساده ترش
سلیقه شخصی در طراحی و برند
.
البته LS500 هم خیلی زیبا و دوست داشتنی و لایق احترامه
در کل انتخاب سلیقه ایه?
یانکی
۲۸ دی ۱۳۹۶البته اینجا یه مشکلی هست لکسوز بالاترین رده خودش رو رو کرده و همینطور نسخه لانگ ولی کدیلاک هنوز بالاترین رده خودش رو معرفی نکرده که در حال تسته از نکات مهمش موتور 8 سیلندر بی نظیر و امکانات بیشتر نکته بعدی ماشینی تو این رده باید یک سری نو آوری با خودش بیاره کدیلاک آینه وسط تصویری تعلیق مغناطیسی سیستم صوتی پانارای با 34 بلند گو. سوپر کروز و این که تو کلاس خودش از همه سبک تره
بى نام
۲۹ دی ۱۳۹۶Ct6 = لایک
LS500 = دیسلایک
Saeed Boroomand
۲۹ دی ۱۳۹۶سی تی لایک
ال سی لایک
:)
علی
۲۸ دی ۱۳۹۶برای این کلاس قیافه لکسوس یه خورده زیادی جلفه.
ali a
۲۸ دی ۱۳۹۶لکسوس انتخاب بهتریه…شرط میبندم تو آمریکا هم حداقل تو این کلاس بیشتر از کادیلاک میفروشه..طراحی بیرونی و داخلی زیباتر…کیفیت مثال زدنی لکسوس…باعث برتری ایش هست…رقبای لکسوس آلمانی ها هستن…
علی
۲۸ دی ۱۳۹۶اونایی که لکسس رو انتخاب میکنن اغلب جوانند و یکمی سبکسر البته منظورم توهین یا تحقیر نیست منظورم اینه ماشین با طراحی اغراق آمیز دوست دارند (اسپورت ) ولی من ماشین با طراحی سنگین رو بیشتر دوست دارم
More
۳۰ دی ۱۳۹۶خیر بنده بعنوان یک پیرمرد ۲۰ ساله ظاهرCT6 رو بیشتر پسندیدم
Wrx
۲۸ دی ۱۳۹۶Ls500 خیلی لوکسه ?زیباتر از کادیلاکه
F۲۲RAPTOR
۲۸ دی ۱۳۹۶هیچ چیز ماندگاری و جذابیت یه طرح ساده رو نداره
کدیلاک با اینکه مثه لکسوز شلو غ نیست و لی وقار خاصی موج میزنه تو طراحیش
AK_007
۲۹ دی ۱۳۹۶ct6 جایگاهش تو تین کلاس نیست و یه جا بین کلاس قبلی و این کلاسه و به نظرم قابل مقایسه نیست
علی رغم علاقه بیشترم به برند کادیلاک اینجا نظرم به ال اس نزدیک تره
m.m
۲۸ دی ۱۳۹۶نه وقت ندارم تا اومدن لکسوس صبر کنم فعلا مجبورم کادیلاک بردارم??
ولی کادیلاک به نظر من پرستیژش بیشتره
Raha
۲۸ دی ۱۳۹۶LS500 ?
CT6 ?
Fk
۲۸ دی ۱۳۹۶بی تردید کادیلاک
بدون فکر
دوستان ژاپنی باز ناراحت نشن
ولی همین هرکاری کردن نتونستن تو رده میانی ولوکس با تویوتا موفق شن
این شد که لکسوس متولد شد
وگرنه هیچ امریکایی و اروپایی حاضر ب خریدن تویوتاهای بزک کرده نبود تا لکسوس متولد شد البته ب عنوان ی برند لوکس گرون قیمّت
پیشرفت خوبی هم داشته
ولی کادیلاک کادیلاکه
از پایین مدل تا بالاترین
Yaser1986
۲۸ دی ۱۳۹۶دوست عزیز کادیلاک هم یه برند لوکس هستش با قدمت طولانیتر از لکسوس که خودروهایه به یادماندنی داره
اینکه شما میگی تویوتا تا قبل بوجود اومدن لکسوس کم فروش بوده جایه بسی تامل داره یعنی اینهمه فروش تویوتا بخاطر لکسوسه آمار که از قدیما تا به الان چیزه دیگه ای میگه
Hemichan
۲۸ دی ۱۳۹۶Cadillac
عادل
۲۸ دی ۱۳۹۶مرگ بر آمریکا.وقتی که کادیلاک جز گزینه ها باشه جایی باقی نمیزاره واسه بقیه
Fk
۲۸ دی ۱۳۹۶ژاپنی بازا ناراحت نشن
لکسوس هر چقدر خوب باشه که هست ی مشکل بزرگ داره
اونم خودشه اسمش
زمانی که تویوتا دید نمیتونه تو رده میانی و لوکس رقابت داشته باشه با کمپانی های دیگه
لکسوس متولد شد
وگرنه هیچ خریدار امریکایی اروپایی حاضر ب خریدن تویوتا های لوکس شده با قیمت محصولات اروپایی نبودن
نمیخوام بگم ماشین خوبی نیس
ولی ی کادیلاک از پایین ترین تا بالاترین مدل کادیلاکه
ولی لکسوس هر قدرم که ادعا کنیم بازم زیر برند تویوتاس
علیرضا
۲۸ دی ۱۳۹۶آخه چه حرفیه که میزنی؟؟
هر شرکت بزرگی یه لوکس ساز در کنار خودش داره.
آکورا برای هوندا,اینفینیتی برای نیسان,mpower برای بی ام و و ….
که البته بین همه ی اینا لکسوز سالاره
ارش
۲۹ دی ۱۳۹۶پس بخش mpower بی ام و بخش لوکس ساز بی ام و است خوبه به معلومات عمومیم اضافه شد اونوقت بخش تیونینگ و پرفورمنس بی ام و کجاست میشه توضیح بدی اینطور که معلومه محصولات بی ام و خودشون به تنهایی لوکس نیستن این بخش mpower هست که محصولات بی ام و رو لوکس میکنه .خخخخ عجب صحبتهای جالبی که تو پدال نمیشه.
More
۳۰ دی ۱۳۹۶#مث رولز رویس برای BMW دوست عزیز#
datsun
۲۸ دی ۱۳۹۶خوب کادیلاک هم زیر مجموعه GM و پلتفرمهاش رو جی ام تامین
Yaser1986
۲۸ دی ۱۳۹۶من میگم چند وقتیه که یه عده اومدن دارن اظهار نظر میکنن در صورتی که هیچ اطلاعاتی در رابطه با خودروها ندارن زیاد شدن اینم یه نمونه مثل این دوستمون که حتی سطح برندهارو نمیدونن در چه حدی هستن که لوکس سازارو با غیر لوکس قاطی میکنن
ببخشید من قصد توهین به کسی رو ندارم ولی دوست دارم دوستان نظراتی بدن که سطح اطلاعات همه بره بالا
ارمان
۲۹ دی ۱۳۹۶FK جان حرف های خنده دار !!
اول اینکه میگی تویوتا انگار نه انگار همین برند تو خود امریکا مثل ریگ داره کرولا کمری راو 4 میفروشه
تو خود امریکا لکسوس برترین فروش رو تو برندهای لوکس داره
خود امریکایی ها هم مثل شما فکر نمیکنن تازه مطمعن باش بخش بزرگی از موفقیت های کلسوس فقط به خاطر اینه که اسم تویوتا روشه .
ضمنا مگه خود کادیلاک زیر مجموعه GM نیست !؟
هیچ کدوم از این برند ها رو نمیشه زیر سوال برد ولی شما تقریبا داری بهترین خودرو ساز دنیا رو زیر سوال میبری یه جور میگی تویوتا من به خودم اجازه نمیدم در مورد جیلی اینجوری بگم تویوتا که تویوتاست
صد البته که جدا سازی برند لکسوس از تویوتا یه اقدام هوشمندانه بود در اکثر کشورهای اروپایی و امریکا مردم و کسبه در حال پیشرفت اقتصادین شک نکن تعداد زیادی که الان لکسوس سوارن زمانی تویوتا داشتن و ذهنیت بسیار خوبی براشون ایجاد شده .
اگر چه اماری ندارم اما فکر کنم فروش تویوتا اوالون که نسیتا لوکس هست هم تو امریکا اصلا کم نباشه .
کادیلاک یه برند بسیار عالیه اما فعلا از نظر فروش – خدمات و گستردگی نمایندگی در دنیا با لکسوس فاصله داره و کار سختی رو پیش رو داره
اینقدر که تو این سالها اسم لکسوس کنار اعودی بنز و ای ام و – اومده کمتر اسم جگوار یا کادیلاک رو دیدیم و شنیدیم
سامان اذری
۲۹ دی ۱۳۹۶اونوقت شما باس به فورد هم ایراد بگیرید که لینکلن رو ایجاد کرد
سینا
۲ بهمن ۱۳۹۶نظر که دادی سطحی نگرانست
اگه شما درباره برند و برندسازی مطلبی خونده باشی و حداقل یک کتاب مدیریت بازاریابی ورق زده باشی.. میدونی که تویوتا جایگاهش بین مردم امریکا به عنوان یه خودرو با کیفیت بالا و طول عمر بالا و مقرون ب صرفه در ذهن ها حک شده. مسلم هست تویوتا وقتی میتونست خودرویی با کیفیت فوق العاده بالا تولید کنه به فکر تاسیس زیر برند لوکس می افته.. که خود فرایند تولید برند لوکس رو توضیح نمیدم.. نشان کادیلاک به عنوان ماشین لوکس در امریکا جایگاه سازی شده کادیلاک برای جنرال موتورز هست.. جنرال موتور همونطور ک از نامش پیداست نمیتونست برای اشراف ماشین تولید کنه خودرو فورد خودرو مردمی بود پس کادیلاک متولد شد… همین داستان رو ما در فولکس واگن داریم که برند ائودی متولد شد.. این ربطی به تویوتا نداره… اینا مبحث پوزیشن یا جایگاه سازی در برندینگ هست
شبه همین داستان برای جنسیس و هیوندای دارهراتفاق می افته.. ولی کار جنسیس خیلی سختتر از تویوتاست.. چون مردم جهان کیفیت ساخت هیوندای رو پایینتر از سایر برند های اول میدونن… و جنسیس 6 سال دیگه راه داره که سهمی از بازار لوکس سازان داشته باشه
کاوه آهنگر
۲۸ دی ۱۳۹۶لکسس LS رقیب بنز S کلاس است، البته کادیلاک هم خیلی خوبه، ولی انتخاب من لکسس LS
Fk
۲۸ دی ۱۳۹۶ژاپنی بازا ناراحت نشن لکسوس ی تویوتای بزک شده س
لکسوس زمانی متولد شد که تویوتا دید توان رقابت تو رده میانی و لوکس رو نداره
چون نه پرستیژشو داره نه سابقشو هیچ کسم نمی اومد ی تویوتای تیون شده رو ب قیمّت محصولات امریکایی اروپایی بخره
این شد که لکسوس متولد شد من نظرشخصیمو میگم اونایی که ماشین بازن ماشین دوست هستن تو انتخاباشون لکسوس و امثال اون وجود نداره
چون عقبه نداره. همین که تویوتا تولید خودشو ب ی اسم دیگه میفروشه خودش گویاس
ی کادیلاک کادیلاکه از پایین ترین مدل تا بالاترین
همه برندا همین طور ولی ژاپن و کره نه
Amir
۲۹ دی ۱۳۹۶داداش نظر دادن در سایت پدال هیچ اجباری نداره که لازم باشه شما برای تکرار کردن یک سری گزافه زحمت بکشید…اغلب برند های معتبر خودرویی دنیا زیر مجموعه ی لوکس ساز به صورت مستقیم و غیر مستقیم رو شامل میشن.تویوتا و یا هر شرکت دیگه با یک اصل ساده به نام ((تقسیم کار))باعث بالا رفتن بازدهی،کیفیت،تمرکز و غیره در زمینه ای خاص میشن.لکسس کاملا قابل احترام هستش از اونجا که یه پای مقایسه با برند های لوکس اروپایی است و کم کم کاستی های که داشته سال به سال رفع شده تا الان که خودرو هایی بی نقص ،فوق العاده و صد البته هیجان انگیز تولید میکنه و اینکه به عنوان مورد اعتماد ترین برند چند سال اخیر این صنعت عظیم معرفی میشه اتفاقی نیست.برند های آمریکایی نسبت به اون دوران درخشان در خواب خفیف هستند و بر کسی پوشیده نیست که صحنه رو به آلمانی ها و ژاپنی ها واگذار کردن…
حمیدرضا
۲۸ دی ۱۳۹۶واقعیت اینه که لکسوس خیلی مدرن هست و اینکه صندلی های عقبش هم خیلی امکانات داره ولی کادیلاک بیشتر به راحتی اهمیت میده تا تکنولوژی برا همین هم فروشش خیلی خوب نبوده انتخاب من به خاطر اینکه خودم راننده هستم کادیلاک
Mohamad
۲۸ دی ۱۳۹۶انتخاب من جواهر ناب و شاهکار سامورایی یعنی LS
البته کادیلاک هم رقیب لایق احترامیه
Mohsen
۲۸ دی ۱۳۹۶لکسوس خیلی بهتره چه از نظر ظاهر چه کیفیت چه سواری چه میزان صدای وارده به اتاق و…
تو این کلاس بی ام و سری 7 و بنز s و اعودی a8 و لکسوس ls (با کمی ارفاق)اند که رقابت دارن بقیه شرکت ها از این کلاس خودرو دست بردارن بهتره اگه نمی تونن یه رقیب ماشین واقعا کامل بسازن
ارش
۲۸ دی ۱۳۹۶انتخاب من کادیلاک.
#ali.m#
۲۸ دی ۱۳۹۶هردو عالین .
کادیلاک کمی با وقار تره .
ولی سلیقه من با لکسس بیشتر میخونه .
milad
۲۸ دی ۱۳۹۶لکسس هم در مهندسی هم طراحی جلوتره
ارش
۲۸ دی ۱۳۹۶رای من اصالت و وقار .زمانی که در دهه های 50- 60 و70 کادیلاک پادشاه این کلاس بود اونموقع لکسوس کجا بود معلومه بالای درخت خرما بود.پس به کادیلاک رای میدم.
ارمان
۲۹ دی ۱۳۹۶نکته سوزناکش همینجاست یکی از بالای درخت خرما بیاد ازت جلو بزنه
همین اتفاق برای ما ایرانی ها مخصوصا تو خودرو نسبت به چینی ها و کره ای ها اتفاق افتاد
زمانی که ما کادیلات و شورولت نوا تو ایران میزدیم خیلی ها رو درخت خرما بودن
Cadillac
۸ بهمن ۱۳۹۶بدون شک در آیندهای نزدیک با معرفی CT8 دوباره به پادشاهی در این کلاس بر خواهد گشت .
datsun
۲۹ دی ۱۳۹۶درود جناب آرش
شما ظاهرا از ماشین لوکسی به اسم تویوتا سنچوری اطلاعی نداری که تو دهه شصت تولید میشد .
علی
۲۸ دی ۱۳۹۶کادیلاک عشقه دنیاس
مسعود
۲۹ دی ۱۳۹۶لکسوس خوشگلتره چون جدیدتره ولی کادیلاک ابهت بیشتری داره و مردونه تره. لکسوس واسه این سگمنت زیادی اسپرته طرحش
یه سوال! توو عکس شماره 10 اون توری کنار صندلی عقب لکسوس چیه؟؟؟ مگه توو فریم در نیست اونجا؟؟
پدرام
۲۹ دی ۱۳۹۶دوست عزیز اون توری نیست شیشه دست ساز لکسس هست که در مدل های فول قرار میگره مگه میشه یه لوکس ساز با کیفیت بالا بیاد از پلاستیک یا توری استفاده کنه
مسعود
۱۱ بهمن ۱۳۹۶دوست عزیز آخه این کجاش شیشه دست سازه قربونت برم -_-
http://uupload.ir/files/8wb_lexus-ls_500h-2018-1024-0b.jpg
Saied
۲۹ دی ۱۳۹۶کیفیت لکسوس به تنهایی ۱۰۰ امتیاز داره. یعنی ماشینی هست که با خیاله راحت میتونی صد هزار کیلومتر رانندگی کنه.
ولی کادیلاک در این مورد اصلا خوب نیست. کسانی که در مناطق آزاد زندگی میکنن راحت تر حرف منو قبول میکنن.
اصلا واسه استفاده روزمره ماشینی بهتر از تیوتا من نمیشناسم
More
۳۰ دی ۱۳۹۶خیلی قیمه هارو ریختی تو ماستا!!! توجه داشته باش سویل از سال 57 تا الان تو ایرانه مونتاژ ایرانم هس هنوز ک هنوزه خیلی از ماشیناش در سربلندی کامل راه میرن بعد تو میگی…………. بعدم یهو میگی تویوتا برا استفاده روزمره خوبه…
پسر
۲۹ دی ۱۳۹۶خواهشا اینا را نگذارین گناه میکنید مثل این که تو اتیوپی از مردم تفاوت مزه خاویار سیاه و طلایی را بپرسین
Mercede kaviani
۲۹ دی ۱۳۹۶با سلام به دوستان
به قول داریوش اقبالی به خود کرده گرفتارم
خوش بحال امریکایی ها و اروپایی ها دنیا خوب بدش برای شما ما که رسیدیم ته خط
خدایا در دنیا فرصت ندادی پس در جهان دیگر با کادیلاک لینکلن وکرایسلر محشور بفرما امین
دوستدار شما یه دختر داغون مرسده کاویانی
مهردادكمال
۲۳ خرداد ۱۳۹۸لکسوس بیش از حد شلوغ کاری کرده دلیلش عدم اصالته دست سازنده هاش خ بازه هر جور بخوان طراحی میکنن اما مثلا بی ام و و ماشین های اصیل انگلیسی این جور نیستن