افرادی که به دنبال سدان اسپورت جمعوجور و لوکس در بازارهای جهانی میگردند با انتخابهای قابلتأملی روبرو هستند. مهم نیست که کدام خودرو از بهترین تکنولوژیها سود میبرد زیرا هر محصول اروپایی این کلاس کاملاً رقابتی و سطح بالا عمل میکند.
همین الان جدیدترین نسل بامو سری ۳ مدل ۲۰۱۹ غوغا به پا کرده بنابراین شما نیازی ندارید که از نظر تکنولوژیهای بکار رفته در یک خودرو نگاهی به دیگر رقبا بیندازید.
البته واقعیت این است که هیچیک از این ۶ سدان اسپورت اروپایی دست و پا بسته نبوده بنابراین میتوان روی تکتک آنها حساب کرد.
اما خودرویی همچون آئودی A4 مدتزمان بیشتری است که معرفی شده است. این خودرو امسال فیس لیفت شده اما خب تغییرات آن خیلی وسیع نیست. میتوان گفت این خودرو در کل محصولی محافظهکارانه بوده هرچند کابین آن فوقالعاده خوشساخت بوده و تجهیزات ایمنی و رفاهی زیادی دارد؛ بنابراین شاید ظاهر سری ۳ نسبت به A4 زیباتر باشد اما طراحی داشبورد ارباب حلقهها هم به اندازه کافی مدرن است.
مرسدس C کلاس هم همانند آئودی فیس لیفت شده و از سپرهای متفاوت، چراغهای جدید، پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی سفارشی، غربیلک فرمان جدید، صفحهنمایش ۱۰.۲۵ اینچی نوین و سیستمهای کمکراننده اضافی سود میبرد. این خودرو در سطح بامو نیست اما قطعاً ظرافت خاص C کلاس در دیگر خودروهای این کلاس دیده نمیشود. همچنین طراحی ظاهری آن به اندازهی نسل جدید CLS و A کلاس متفاوت و تغییر یافته نبوده اما هنوز هم میتوانید برخی ویژگیهای خاص بصری را در آن بیابید.
خب حالا سال ۲۰۱۸ است و شما دیگر مجبور نیستید که برای خرید خودرویی فوقالعاده فقط به سمت ژرمنها بروید. برندهایی همچون ولوو، جگوار و حتی آلفارومئو محصولاتی فوقالعاده همچون S60، XE و جیولیا را تولید کردهاند که در برابر سری ۳، A4 و C کلاس حرفهای زیادی برای گفتن دارند.
شاید برخی بگویند جیولیا برای مثال زیباترین خودروی این کلاس است. کاری به درست و غلط بودن این سخن نداریم اما طراحی آن قطعاً زیبا بوده و همگان این سدان اسپورت ایتالیایی را تحسین میکنند. اگرچه آلفارومئو یک سدان اسپورت جذاب از نظر پرفورمنس است اما کابین خیلی خوبی نداشته و هم از نظر تکنولوژی و هم از نظر کیفیت به پای رقبا نمیرسد.
اما میدانید چه خودرویی میتواند حریف قابلی برای ژرمنها باشد؟ نسل جدید ولوو S60. سوئدیها میگویند این خودرو بهترین سدان اسپورت بوده و البته یکی از جذابترین محصولات تاریخ شرکت نیز میباشد.
در واقع تکنولوژی ایمنی فعال خودرو میتواند در برابر بامو قد علم کند و کیفیت کابین آن نیز همچون دیگر محصولات ولوو عالی است. البته طراحی داخلی S60 بیشتر ظریف بوده و همین موضوع را میتوان درباره طراحی ظاهری آن نیز گفت.
اما کابین این خودرو قطعاً خوشساخت بوده و طرحی اسپورت دارد اما کیفیت کلی و تکنولوژیهای بکار رفته در آن به پای سری ۳ نمیرسد.
Kian70
۲۳ مهر ۱۳۹۷واقعا عالی ان
من بنز رو بیشتر دوست دارم
البته فقط دوست دارم نه کمتر نه بیشتر
AMANTE
۲۳ مهر ۱۳۹۷پس حریف کره ی جنسیس G70 کجاست!؟ ?
جدای از شوخی باید گفت بین این رقبا همه خوبن ولی از دو تا شون نمی تونم بگذرم و یکی رو انتخاب کنم اولی BMW سری 3 است و دومی Volvo S60 واقعا این دو تا ماشین طراحی شیک و فوق العاده ی دارن.
mahdy
۲۳ مهر ۱۳۹۷آره واقعا جای جنسیس خالی بود
بی ام دبلیو سری سه اگه با پکیج معروف خودش بیاد امکان نداره تو ظاهر کسی به جذابیتش برسه M3 اعتبار وآبروی این کلاسه
تنها طراحی هایی که میشه گفت مناسب این کلاس نبودن (ابدا نمیگم بد بودن میگم مناسب این کلاس نبودن) جگوار و مرسدس هستن
این دو تا زیادی ساده و شیکن این کلاس باید جنگنده جذاب و جسور باشه طراحی
آآآآرماااانننن
۲۳ مهر ۱۳۹۷گول ظاهر سأده و شیک بنز رو نخور! وقتش بشه میشه ابوبکر البغدادی واس رقبا تو درگ :)))
ولی در کل حرفت درسته،مدل کوپه C کلاس طراحیش جوان پسند تره
آآآآرماااانننن
۲۳ مهر ۱۳۹۷الان باز یه بنده خدایی که اسمشو نمیارم میاد یه لینک الکی میزاره میگه بچه ها میدونم ربطی به مطلب نداره ولی میخوام حقائق راجع به دیمن که بهترین دنیا هست تو درگ آشکار بشه و همه بدونن چقدر خوبه و حریف نداره و اون درگ هایی که توشون باخت دروغن :))
پیشاپیش جواب میدم: ام۵ کامپتیشن :)
mahdy
۲۳ مهر ۱۳۹۷من فقط دارم راجع به همین ظاهر حرف میزنم کار به درگ ندارم
تازه درگ با جولیا دقیقا برابری میکنه بقیه رو نمیدونم
در باره دیمن و M5 هم همش میخام یه چیزی بگم بهت یادم میره
دوست عزیز اونی که دیمن رو شکست داد M5 معمولی بود نه کامپتیشن
اون بزرگوار خودشو واسه این کارای پیش پا افتاده و شکست دادن این جوجه موجه ها به زحمت نمیندازه همون نسخه استاندارد و عادی از پسشون برمیاد
حامد
۲۳ مهر ۱۳۹۷از رقبای آسیایی هیچکدوم نیستن
نه جنسیس نه لکسس
فقط اروپایی ها هستن
الهی
۲۳ مهر ۱۳۹۷منم s60 را خیلی دوست دارم…… واقعا ترتمیز و شیک
محمد
۲۳ مهر ۱۳۹۷در واقع ب ام و سری ۳ پرفروش ترین محصول شرکت و پرفروشترین محصول سگمنت بین رقباست
بروزرسانی جذابی هم داشته
.
اما این کلاس طوری هست که اگه طرفدار یکی از اونها باشید،
ولی یکی از رقبا رو چشم بسته بهتون کادو بدن،
قطعا انتظاراتتون رو ناامیدتون نمیکنن
.
منکر جذابیت سدان جگوار هم نیستم، با تب شاسی بلندسواری هم بجز تعداد معدوی، از اکثر شاسی بلندها و شاسی بلند نماها زده شدم،
اما بنظرم شاسی بلندهای جگوار واقعا فوق العاده اند
و از جگوار ترجیح میدم شاسی بلندشو انتخاب کنم
مهدی
۲۳ مهر ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/10/2019-BMW-3-Series-real-life-G20-23.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/10/2019-BMW-3-Series-real-life-G20-24.jpg
Amin
۲۳ مهر ۱۳۹۷سری 3 و c کلاس رو من بیشتر میپسندم
sina
۲۳ مهر ۱۳۹۷تو سدان های کامپکت سری 3 بهترین هست به نظر من ولی تو کلاس بالاتر آیودی A5 و لکسس ES رو ترجیح میدم به بقیه رقبا.
مهدی
۲۳ مهر ۱۳۹۷https://scontent-atl3-1.cdninstagram.com/vp/e9f806022c9a7d3dc8beb35f08b609d1/5C4C655D/t51.2885-15/e35/41848705_171763490370913_3099075350274675942_n.jpg
https://img-ik.cars.co.za/images/2018/10/BMW-M340i/tr:n-news_large/M340i-6.jpg
https://img-ik.cars.co.za/images/2018/10/BMW-M340i/tr:n-news_1200x/M340i-5.jpg
محمد
۲۳ مهر ۱۳۹۷bmw رو بیشتر از همه برندها دوست دارم
اما اگه پولش رو داشتم توی این سگمنت قطعا cکلاس برمیداشتم. هرچی نباشه نسخه کوچیک s کلاسه
(شاید اشتباه میکنم اما توی این محدوده قیمتی بنظرم بیش از هر چیزی مشتری ها دنبال به چشم اومدن ماشینشون هستن و c کلاس به اندازه کافی لوکسه که چشم ها رو خیره کنه و برای سلیقه های خیلی اسپورت پسند هم گزینه هایی خارج از این لیست وجود داره)
سری 3 میخواد یخورده از هر دو بازار این بخش (یعنی سن بالاتر ها که دنبال لوکس بودن و جوون تر ها که اسپورت پسند تر هستند) رو بدست بیاره
قطعا موفق خواهد بود و تا زمان عرضه نسخه های جدید مرسدس و آئودی همین دست بالا رو هم خواهد داشت
مهدی
۲۳ مهر ۱۳۹۷سری۳فوق العاده است.این نسل ازهرنظرنسبت به نسل قبل قراره بهتر باشه.کسایی که تستش کردن عملکردش رو خیلی تحسین کردن.ظاهرش هم که عالی شده وضعف کیفیت متریال داخل اتاق که درنسل قبل ازکلاسcو لکسوس پایین تر بود رو بابالاترین کیفیت برطرف کرده دراین نسل
احمدرضا
۲۳ مهر ۱۳۹۷من ماشینای ایتالیایی رو بیشتر می پسندم
.
.
. عشق است آلفارومئو
sina7
۲۴ مهر ۱۳۹۷ظاهر بیرونی آلفا انقدر خوبه که نمیذاره واسه انتخاب بریم داخلشو ببینیم و پرفورمنس هارو مقایسه کنیم?❤️
مهدی
۲۳ مهر ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/09/2019-BMW-330i-Sport-Line-17.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/10/Photo-Oct-01-10-34-53-AM.jpg
آآآآرماااانننن
۲۳ مهر ۱۳۹۷جنسیس G70 کجاس پس؟
همچنین استینگر
تو خیلی از سایت ها رقیب هم حساب میشن با توجه به کلاسشون
اینجا انتخاب أولم C هست بعد سری۳ بعد الفا
AMG 63
۲۳ مهر ۱۳۹۷که دیگه C Class در سطح سرى ۳ نیست ، ها ؟!
نویسنده ام ، نویسنده هاى قدیم .
داداش اینجورى هیچ ماشینى تاپ نمیشه ، البته کسى از شما که طرفدار BMW هستى انتظار بى طرف بودن نداره .
Morteza
۲۳ مهر ۱۳۹۷همه خوب و دوست داشتنی ولی خب من c class رو بیشتر میپسندم
فیس لیفت ۲۰۱۹ش هم عالی بوده?
AMG 63
۲۳ مهر ۱۳۹۷دقیقاً منم با شما هم عقیده ام . مخصوصاً C 43 که یه چیز میانه با پرفورمنس عالى و دامپینگ هایى که هم سوارى لوکس و راحت رو در اختیارت قرار میده ، هم سوارى اسپورت پلاس معروف AMG
emad1990
۲۳ مهر ۱۳۹۷البته الفا انصافا زیباس ولی انتخاب بنز c class
Morteza
۲۳ مهر ۱۳۹۷اقا یک سوال
رو چه حسابی نوشته سی کلاس در سطح بی ام و نیست؟؟
دلیل و منطقش چیه دقیقا؟؟
بی ام و بلاگ؟؟؟
در حد بی ام و نیست
عجب!!!
" swedish arrogant tiger"
۲۳ مهر ۱۳۹۷نکته ایه که واقعا قابل تامل و عجیبه…
نمیشه فهمید رو چه حسابیه!!
مهدی
۲۳ مهر ۱۳۹۷این مطلب مالbmw blogنیست
mahdy
۲۳ مهر ۱۳۹۷شما از رو چه حسابی میگی نویسنده دروغ میگه از رو عکسا ؟
Hamid...Audi
۲۴ مهر ۱۳۹۷کامنت هات در مورد بامو منو یاد دوستان متعصب امریکایی باز سایت میندازه.
بس کنین این مسخره بازیا رو دیگه. شرکتا مال پدر محترم نیستن که زیر هر پستی خودتون و ملزم به دفاع میدونین.
mahdy
۲۴ مهر ۱۳۹۷ملزم به دفاع از بی ام و نمیدونم خودمو
ملزم به دفاع از اون نویسنده بیچاره میدونم که دارن بهش تهمت میزنن
خدا وکیلی اگه راجع به هر شرکت دیگه ای هم بود همینو مینوشتم
Morteza
۲۴ مهر ۱۳۹۷تهمت؟
چی چی میگی جدی؟
حاجی وقتی حرفی میزنی مثل این باید واسه حرفت دلیل و منطق داشته باشی
و گرنه این یه مطلب سلیقه ای حساب میشه که هیچ ارزشی نداره
تهمت رو از کجا اوردی؟
" swedish arrogant tiger"
۲۳ مهر ۱۳۹۷سری 3 رو دوست دارم طراحی خوبی هم داره ولی اینقدرکه
میگن جذاب و… احساس میکنم کمی اقراغ امیزه ،فکر
میکنم بیشتر بخاطر اینه که تازه معرفی شده البته مشخصه
که از نظر پرفورمنس واقعا عالیه!
من ولی سی کلاس رو واقعا ترجیح میدم از طرفی از اس 60 هم
نمیشه گزشت هر دوشون عشقن?
:::فرشاد:::
۲۳ مهر ۱۳۹۷?C کلاس: لوکسترین، هماهنگترین
?جیولیا: اسپورتترین
?سری سه: متعادلترین، طراحی خارجی اسپورت، داخلی نسبتا لوکس
?XE: یه پلنگ متواضع! خاصترین، با پرستیژترین
?A4: تکنولوژیکترین کابین، سادهترین طراحی خارجی
?S60: خانوادگیترین، قابل اعتمادترین
" swedish arrogant tiger"
۲۳ مهر ۱۳۹۷خیلی وقت بود این نتیجه گیری هاتون رو ندیده بودم
کامل و عالی ??
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۷عزیزمی شما❤
shirko
۲۳ مهر ۱۳۹۷همگی ماشین های بسیار قدری هستن و همشون طرفداران خاص خودشونو دارن ، ولی بنده به شخصه سلطان این سگمنت یعنی سری ۳ رو بیشتر می پسندم .
کاوه
۲۴ مهر ۱۳۹۷S60 و cکلاس. من نمی فهمم این سری ۳ چرا باید اینطوری تبلیغ بشه؟حتمن ماشین خوبیه اما مرسدس و ولوو وحتا آلفا رومئو، فیس بهتری دارن. به لحاظ رانندگی هم که فک نکنم ولوو و مرسدس کم وکسری از سریر۳ داشته باشن.