در یکی دیگر از جمعههای پاییزی، بهرسم هفتههای گذشته به رویدادهای جهان اتومبیل طی هفتهٔ جاری نگاهی داشته و از بین آنها مهمترین اعداد خودرویی هفته را انتخاب کردهایم.
۶۴۵
این میزان بُرد کانسپت Surus جنرال موتورز است. این یک تراک هیدروژنی است که جنرال موتورز امیدوار است بتواند در آینده برای حملونقل نظامی، تحویل کالا و مقاصد دیگر مورداستفاده قرار گیرد. این وسیله در اصل یک باربر با قابلیت رانندگی خودکار است که میتواند در مسیرهای آنرود و آفرود حرکت کند. این باربر جنرال موتورز ۵ متر طول و ۲.۹ متر عرض داشته و از قابلیت فرمان گیری چهارچرخ بهرهمند است.
-۲۸
این دمای هوای یک مرکز آزمایش در سوئد به سانتیگراد است که در آن یک دستگاه جگوار XF اسپرتبریک یک اسکیباز را با سرعتی نزدیک به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت به دنبال خود کشیده است. این رکوردشکنی شگفتانگیز برای نشان دادن تواناییهای سیستم چهارچرخ محرک و سیستم کنترل ثبات الکتریکی جگوار XF اسپرتبریک انجام گرفته است. البته این نمایش در شرایطی صورت گرفته که تعداد بسیار کمی از خریداران این خودرو آنرا تجربه خواهند کرد.
۵.۵۲
این میزانی زمانی به ثانیه است که کوئنیگزگ آگرا RS عمل رسیدن از صفر به سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت و سپس توقف کامل را زودتر از بوگاتی شیرون انجام داد. آگرا RS این کار را در زمانی معادل ۳۶.۴۴ ثانیه انجام داده و رکورد ۴۱.۹۶ ثانیهای شیرون را شکست. البته مالکین شیرون نباید ناامید شوند چراکه هردوی این اعداد واقعاً باورنکردنی هستند.
۵۰
این میزان مسافتی به کیلومتر است که نسخهٔ پلاگینهیبریدی رنجروور اسپرت P400e میتواند بهصورت تمام الکتریکی طی کند. این مدل به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی به همراه یک موتور الکتریکی مجهز است. رنجروور اسپرت P400e در حالت تمام الکتریکی میتواند به حداکثر سرعت ۱۳۵ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند اما وقتی موتور بنزینی هم وارد مدار شود این عدد به ۲۲۰ کیلومتر در ساعت میرسد. شارژ کامل باطریها نیز در ۲ ساعت ۴۵ دقیقه صورت میگیرد.
۲۶,۶۷۵
این میزان تفاوت قیمت بین نسخهٔ پایهٔ نسل جدید بامو X3 با نسخهٔ فول آپشن به دلار است. قیمت بالاترین تیپ این کراساوور لوکس آلمانی که X3 M40i نام دارد، در صورت تجهیز به تمامی آپشنها مانند صفحه آمپر دیجیتالی، رینگهای ۲۱ اینچی، تکنولوژیهای ایمنی فعال، سیستم صوتی ارتقاءیافته و… به رقم ۷۰,۱۲۰ دلار میرسد. این مدل مجهز به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو است که ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.
منبع: Motor1
AMIR SCHUMACHER
۲۱ مهر ۱۳۹۶.
Koenigsegg عجب شاهکاری زده ، 5/52 اختلاف واقعا شگفت انگیزه.
البته یک بار اگه فیلم رکورد شکنی Koniegsegg و Bugatti رو از داخل کابین ببینید متوجه تفاوت های این 2 ماشین میشید.
کابین شیرون در آرامش مطلق در برابر فریاد های کَرکننده ی موتور آگرا در کابین.
man türkam
۲۱ مهر ۱۳۹۶به نظرتون x3 یکم گرون نیست؟؟؟
نوید جهرمی
۲۶ مهر ۱۳۹۶بیشتر زشت شده تا گرون :(
Amir GT_R
۲۱ مهر ۱۳۹۶اگرااااااا عاالیه…دمش گرم ک روی شیرونو کم کرد….شیرونم قابل احترامه و ماشین …ولی ماشین بازااا واقعی میدونن ک کدوم بهتره
TRX
۲۲ مهر ۱۳۹۶کلاس ماشین هایی مثل رگرا ، آگرا ، شیرون اصلا قابل حضم واسه ماشین بازی نیست.
چون هندلینگ فدای سرعت میشه ،مصرف سوخت فوق العاده بالا و هزینه های خیلی زیاد باعث میشه اصلا واسه ماشین بازی محبوب نباشن.
:::فرشاد:::
۲۱ مهر ۱۳۹۶. . . و اینک، پروجکت وان طلایی
http://s8.picofile.com/file/8308998726/20171013_223105.png
Mahdi.us
۲۱ مهر ۱۳۹۶این کانسپت جنرال موتورز خیلی خفن فکر کنم استقبال خوبی ازش بشه