درگی بزرگ بین تویوتا فورچونر، لکسوس LX، لندروور دیفندر، ایسوزو MU-X، تویوتا لندکروزر، تویوتا پرادو، نیسان پاترول، جیپ گرند چروکی L، میتسوبیشی پاچرو اسپرت، سانگیانگ رکستون و فورد اورست.
در یکی از بزرگترین مسابقات درگی که تاکنون بین شاسیبلندها دیدهایم، دوازده خودروی مختلف باهم جنگیدند تا مشخص شود کدامیک در خط مستقیم سریعترین است. این درگ بزرگ توسط مجلهٔ استرالیایی کاراکسپرت برگزار شده تا ببینیم کدامیک از شاسیبلندهای سه ردیفهٔ حاضر در این کشور از همه سریعتر است. البته درواقع پانزده خودرو واجد شرایط حضور در این درگ بودند اما رنجروور و لندروور دیسکاوری اسپرت در دسترس نبودند و شرکت چینی سایک هم علاقهای به حضور مکسوس D90 در این رقابت نداشت.
دوازده شاسیبلندی که در این ویدئو به مصاف هم میروند عبارتاند از فورد اورست در مدلهای چهار و شش سیلندر، لکسس LX600، تویوتا لندکروزر، میتسوبیشی پاجرو اسپرت، تویوتا لندکروز پرادو، تویوتا فورچونر، ایسوزو MU-X، جیپ گرند چروکی L، سانگیانگ رکستون و لندروور دیفندر ۱۱۰. برای برگزاری این درگ، کاراکسپرت از هوش مصنوعی کمک گرفته و از ChatGPT پرسیده که چگونه این شاسیبلندها را در سه گروه چهارتایی دستهبندی کند زیرا امکان برگزاری مسابقه بهطور همزمان با هر دوازده خودرو را نداشت.
دیفندر در گروه خود مقابل اورست V6، لندکروزر و گرند چروکی پیروز شد. در گروه بعدی، لکسس LX600 توانست پرادو، فورچونر و پاترول را مغلوب کند و در گروه آخر هم ایسوزو بر پاجرو اسپرت، رکستون و اورست دیزلی غلبه کرد. سپس برندگان هر گروه به مصاف هم رفتند و از بین دیفندر، ایسوزو و لکسس پیروزی به شاسیبلند لوکس گروه تویوتا رسید. در آخر نیز یک دیفندر V8 با موتور سوپرشارژ ۵۲۵ اسب بخاری در برابر LX600 با ۴۰۹ اسب بخار قدرت قرار گرفت که نتیجهٔ این درگ را میتوانید خودتان در ویدئوی زیر ببینید.
ممد ژانگولر
۲۳ خرداد ۱۴۰۲من کاری به شتاب متاب ندارم . تو اینا اول لندروور دیفندر ۱۱۰ بعدشم لکسوس LX600 بقیشم یدونه تانکر بنزین و فندک زیپو تمام .
زیزیگولو
۲۳ خرداد ۱۴۰۲به نظر من لندروور دیفندر و تویوتا لندکروز
ممد ژانگولر
۲۳ خرداد ۱۴۰۲داداش یبار حتما باید لکسوس و لندکروز از نزدیک ببینی . لکسوس کجا لندکروز کجا با اون پشت زشتش . عقب لندکروز افتضاحه.
زیزیگولو
۲۳ خرداد ۱۴۰۲من خودم عاشق سینه چاک برند لکسوسم ولی اینجا ترجیح من این بودش و درسته که لکسوس لوکستره ولی خُب اینجا سلیقه من اینه دیگه و در کل لنکروز رو به ال ایکس۶۰۰ ترجیح میدم
ممد ژانگولر
۲۴ خرداد ۱۴۰۲البته اینم بگم من خودم عاشق لندکروزم و لکسوس LX ولی خداییش مدلهای قبلیش به دلم بیشتر میشست. ی وقار خاصی داشت . از نظر کیفیت ساخت همشون عالین
MehdiTurbo
۲۴ خرداد ۱۴۰۲لندکروز دیگه اون حضرت سابق نیس
بین همه اینا اگه لندکوروز نسل قبل بود ابهتش اصلا نمیزاشت بقیه شان به چشمتان بیاد ولی این نسل جدید بزک شده است گوگولی شدس تازه به زیبایی بقیه گوگولیام نیس
اگه یه لندکروز نسل قبل بود هیچ کودومتان ماشین دیگه ای انتخاب نمیکردین
تو اینام طراخی لندرور خاصه و پرادو بعدشم فورد خودرو دوکیه که فکر کنم سانگ یانگه بقیشان شکل همن از لحاظ طراحی بیرونی
ماشین باز
۲۳ خرداد ۱۴۰۲به نظر من حرف نزنی سنگین تری
sepehrg
۲۳ خرداد ۱۴۰۲اگه دقت کنین ماشینا حتی تو یک خط هم قرار نگرفتن حین مسابقه
blackwing
۲۳ خرداد ۱۴۰۲خداییش درگ شاسی بلندها و وانتها حکم آفرود رفتن سوپرکارها رو داره 🤦🏻♂️🤷🏻♂️
Homayoun
۲۳ خرداد ۱۴۰۲داداش نکن اینکارو رحم کن بهشون
مشتی اگه پادشاه عربستان و امارات و قطر به علاوه جف بروس و بیل گیتس هم عضو پدال بودن بازم این کامنتی که تو گذاشتی رو نمیزاشتن
تو اون مدلهایی که فرمودید چندتاشون اگه تو ایران بود بالای بیست میلیارد فی میخورد بعد شما حیف نیست تانکر بنزینتو با فندک زیپتو خرج اینا کنی؟اون بنزین رو بده من بریزم تو باک موتورم و فندک زیپو رو هم بده یه بهمن کوچیک باهاش روشن کنم و برم تو افق محو شم منننننن
Mohamad
۲۴ خرداد ۱۴۰۲داش بهمن بده وینستون لایت بکش😂
Homayoun
۲۴ خرداد ۱۴۰۲پول ندارووووووم من😁
PRPR
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ترسیدن اسکالید وی رو بیارن😏
blackwing
۲۳ خرداد ۱۴۰۲اسکالید V تو بازار استرالیا طرفدار نداره ، این ماشینهایی که اومدن جزو محبوبهای بازار اونجا هستن ، مثل پرادو و فورد اورست
فندی
۲۳ خرداد ۱۴۰۲چرا بهتون بر میخوره که ژاپنی اول باشه تو صنعت خودرو حرف اول میزنه ژاپن
IMAN1199
۲۳ خرداد ۱۴۰۲چرا به کسی بخوره
همونطور که منم میگم اروپا و امریکا اول۱ هست تو صنعت خودرو و هرچیزی حرف اول۱ رو میرنن اروپا و امریکا اول۱ هستن
به کسی هم بر نمیخوره
چون تو اون رو گفتی منم این رو میگم به کسی هم بر نمیخوره
قاسم
۷ مرداد ۱۴۰۲… خورده ژاپن
یوسف
۲۳ خرداد ۱۴۰۲خدایی موتور سوپرشارژر لندرور خیلی خوبه…. صدای خیلی خوشگلی داره….
Tesla
۲۳ خرداد ۱۴۰۲این مسخره بازیا چیه !! انقدر کند بودن حالم بهم خورد 🤮🤢 ، پرفروش ترین خودرو جهان ( مدل y کبیر ) رو بیار همشون رو مورد عنایت قرار میده ( نمیدونم چرا وقتی اسم مدل y میاد ، جاپونی ها قایم میشن !! 🤣🤣 )
PRPR
۲۳ خرداد ۱۴۰۲میشه بگی چه تشابهی بین تسلا وای با این ماشین های هفت نفره فول سایز هست؟ دوماً ببینیم کدوم تسلا جرعت داره با دوج دیمن ۱۷۰ درگ بزاره
جومونگ
۲۴ خرداد ۱۴۰۲تقریباً هیچ ماشینی تو دنیا نیست که بتونه تو درگ تسلا رو بزنه فقط ریماک نورا هست که اونم برقیه نه بنزینی 🌩️⚡
PRPR
۲۴ خرداد ۱۴۰۲تو تسلا تو بیار منم دوج ۱۷۰ ببینیم کی میبره😄
viper2
۲۳ خرداد ۱۴۰۲لندکروز با شتاب ۷ ثانیه کند هست؟؟؟ من نمیدونم شما چه ماشینایی سوار میشین که به اینا میگین کند چون همین لندکروز اگه الان بیاد جزو ماشین های پلاک ملی بشه جزو سریع ترین ماشین های به حساب میاد
Kf
۲۳ خرداد ۱۴۰۲چون از حرفات مشخصه چقدر سطحت بالاس کسی خودشو به زحمت نمیندازه ک جوابتو بده
BMW
۲۳ خرداد ۱۴۰۲فقط تویوتا لندکروز عین یه آمبولانس وحشی میمونه
R/T
۲۳ خرداد ۱۴۰۲دقیقا
آریا
۲۳ خرداد ۱۴۰۲Lx600 رو ترجیح میدم با وجود اینکه همشون خوب بودن بعدش لندکروز بعدش پاترول🥲
فرزاد
۲۴ خرداد ۱۴۰۲۲۰۶ همهی اینارو میزنه چون ۲۰۶ با لندکروز فرقی نداره
جومونگ
۲۴ خرداد ۱۴۰۲❤️🔥فقط LX600❤️🔥
محمد
۲۴ خرداد ۱۴۰۲سریعتر از همشون کادیلاک اسکالید وی هستش که توی این جمع نیستش وگرنه با اختلاف زیادی اول میشد اما بین اینا انتخاب کنیم لکسوس و تویوتا و پاتروله از بقیه دلچسب ترن با ابهت تر
گورباچف
۲۵ خرداد ۱۴۰۲یکم دقت کنید فقط یکم 🙃
آرزو داریم یکی از اینا رو سوار شیم .
حتی تو شهر هم نمیبینیم که شهرو قشنگتر کنن ،
اونوقت این یارو بو اون لحجه مزخرفش برداشته مثل اسباب بازی داره تست میکنه.
ابوالفضل
۲۷ خرداد ۱۴۰۲اینجا واقعا مهارت رانندگان کامل مشهوده
جیپ صفر تا صد رو ۱۰ زد یعنی چی ؟
دقت کنید زمانی که شروع میشه آخرین ماشینی که حرکت میکنه جیپه و لانچ بدی داره
این موضوع توی پرادو هم تکرار شد ، خب این ضعف رانندس
اگر رانندگان با مهارت تر بودن نتایج متفاوت بود
همچنین جای اسکالید v هم خالی بود
ابوالفضل
۲۷ خرداد ۱۴۰۲اینجا مهارت کم رانندگان کاملا مشهوده
جیپ صفر تا صد رو بالای ۱۰ زد ، این یعنی چی ؟
دقت کنید زمانی که شروع میشه آخرین ماشینی که لانچ میکنه جیپه و لانچ خوبی نداره
این موضوع توی پرادو هم تکرار شد
خب این ضعف رانندس
اگر رانندگان با مهارت تر بودن قطعا نتایج متفاوت بود
همچنین جای اسکالید V خالی بود