وبسایت KBB به منظور تشخیص اینکه کدام برند خودرویی بیشترین توجه را بین مصرفکنندگان دارد اقدام به بررسی خودروسازان از طریق نظرسنجیهای مشتریان و رفتار خرید آنها کرده است. برای خودروهای لوکس این بیامو است که “موردتوجهترین” برند مشتریان آمریکایی لقب میگیرد. این خودروساز برندهایی همچون کادیلاک، لکسوس و حتی تسلا را شکست داده است.
۲۱ درصد خریداران خودروهای لوکس در آمریکا طی بازه زمانی سهماهه اول امسال به بیامو نگاه کردهاند و این میزان ۳ درصد بالاتر دومین برند این جدول یعنی کادیلاک است. نکته جالب اینکه مرسدس بنز به عنوان رقیب اصلی بیامو در رتبه چهارم قرار دارد و آئودی نیز رتبه ششم را به خود اختصاص داده است. رتبه سوم این نظرسنجی با میزان توجه ۱۷ درصدی به لکسوس تعلق میگیرد.
تسلا که چند سال پیش رتبه بسیار خوبی داشت به رده پنجم نقلمکان کرده است و ۱۵ درصد خریداران خودروهای لوکس در آمریکا به این برند توجه میکنند. افت رتبه قابلتوجه تسلا در این نظرسنجی موضوع مهمی تلقی میشود و برای آن چند دلیل وجود دارد. اول اینکه تسلا هیچ خودروی کاملاً جدیدی را طی این سالها معرفی نکرده است. اگرچه اخیراً شاهد فیس لیفت مدل S بودهایم اما خب این خودروی جدیدی محسوب نمیشود.
دلیل دیگر به حضور رقبای بیشتر در بازار و کلاس تسلا مربوط میشود. این امر باعث شده است مشتریان انتخاب بیشتری نسبت به دوران فرمانروایی تسلا در بازار الکتریکیها داشته باشند. البته باید اذعان کرد مشتریان تسلا بسیار وفادار هستند و بنابراین برندهای دیگر را در نظر نمیگیرند. تسلا هنوز هم ۷۵ درصد بازار خودروهای الکتریکی آمریکا را در قبضه دارد. البته بیامو میخواهد اوضاع را در دست گیرد و احتمالاً این کار را با محصولات الکتریکی جدید انجام خواهد داد. محصولات جدیدی همچون i4، iX و سری ۳ الکتریکی جدید جزو محصولاتی هستند که در سالهای اخیر رخنمایی کردهاند.
کافر مقدس
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱خوب بی ام و لامصب تو 10تا سگمنت داری و تسلا 2تا سدان داره + کراس اوور
من فکر کردم خریدن نگو مشتری ها رفتن نمایشگاه نگاه کردن :))
۲۱ درصد خریداران خودروهای لوکس در آمریکا طی بازه زمانی سهماهه اول امسال به بیامو نگاه کردهاند و این میزان ۳ درصد بالاتر دومین برند این جدول یعنی کادیلاک است.
*مورد توجه * بوده نه خرید الان من با این مقاله چه کنم . خیلی ها هم به فراری توجه میکنن ولی میرن بی ام و و تسلا و مرسدس و کادیلاگ و لکسوس و.. میخرن
من خودم توجه میکنم به چپ راهنما میزنم به سمت راست
امیرمحمد
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱واقعا موندم حالا اگه زده بود تسلا یا مرسدس این مقاله کاملا درست و دقیق بود موندم تا کی میخاین قدرت و کیفیت و موفقیت بیمر رو انکار کنید در بازار جهانی
H2_H2
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱شرمنده جناب موکل مستر ماسک ببخشید دفعه بعدی میگیم تسلا با اسباب بازی برقی هاش با هدف حفظ محیط زیست نه پول بازی ،همه خودرو های جهان رو شکست داد، وکلای مستر ماسک حرفشون الکتریکی بود حالا شرکتا که زدن تو الکتریک حرفشون تسلا تسلا شده، میدونستم همچین روزهایی میرسه
Reza Waffen SS
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱افرین به بی ام و دوست داشتنی بازم ثابت کرد ممکنه عقب بمونه ولی شکست رو قبول نمیکنه
ندارم
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱دقیقا الان مردم ایرانن به لامبورگینی و نیسان جی تی آر توجه ویژه ای دارن ولی در نهایت پراید و نیسان آبی میخرن 😂
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱دلیلش طراحی احمقانه بیمر هست.من خودم خیلی میرم نمایشگاه نگاه میکنم.تسلا هم سر سایبر خیلی توجه بهش شد.کدیلاک هم که واقعا گل کاشته.فردا طراح بیمر میاد میگه دیدید پس ما خوبیم.
حامد
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱اینکه طراحی بعضی از مدل های بی ام و اخیرا ناجذاب شده بی تاثیر نیست
Phonix
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱میخواستن از نزدیک با دماغ عظیم روبه رو بشن
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱فیس لیفت تسلا مدل s چی بوده ؟
منظور plaid هست ؟ اون هم که عمده تفاوت ظاهریش فقط فرمانش بوده !
reza-srt
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱توجه کردن با انتخواب مهایی و خرید خیلی فاصله داره،Bmw و کلا خودرو ساز های المانی سیاست مصرف گرایی شدیدی دارن و خودرو هاشون از لحاظ مصرف سوخت و هزینه نگهداری طبق امار بسیار ببشتر از سایر برند ها هست،برای فردی با درآمد متوسط(اکثریت مردم)که دنبال مصرف کم سوخت و استهلاک پایین هست بیشتر دنبال شورولت،فورد،تسلا،هوندا(اکیورا) و تویوتا(لکسس) میره تا سراغ المانی ها
ارین صاحب جمعی
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱حالا بیاید به بی ام و گیر بدید آلمانی بهتر از من و شما بلدن
m8
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱آفرین بی ام و
محمد هادی
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱خخخخخخ🤣🤣🤣🤣
آقا چرا اینجوری شدید یهو؟😄😄
با کامنتاتون دارید معنای این پست رو وارونه میکنید یزیدا
ینی انقد پذیرشش براتون سخت بود که بی ام و بیشترین مقبولیت رو پیدا کرده؟
فروششم بره بالاتر شما مرسدس فنا امریکایی فنا یجوری با تحلیل دیگه یی وارد میشید
بی ام و خوب روی فرمول تولید خودروی جذاب و با اصالت با چاشنی اسپورتی سوار شده
دلیلش خود برند بی ام و ست😐
ماکه نگفتیم بنز لکسوس و کادیلاک و تسلا بد ماشینایین
ما میگیم بی ام و مقداری بیشتر خودروهای جذاب میزنه که از اصالت برند هم حمایت قدرتمند میشه
اینه دلیل اینکه همیشه میگم
من یک ❤️بی ام و❤️ باز قهههاااارم🤣🤣🤣😆😆😆
بده دو…
m8
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ظاهرا طرفدارای بنز و تسلا بدجور سوختن که دارن حرفای بچگانه میزنن.. آخه دوست عزیزی که گیر دادی به طراحی بی ام و، اصلا شما اون ماشینو از صد متریش رد شدی که داری نظر میدی؟؟؟ شما تو ایران نهایتا سمند و پژو سوار میشی و عکسای بی ام و رو دیدی اونوقت داری فلسفه بافی میکنی در مورد طراحی بی ام و …. ضمنا مردم آمریکا مثل ایرانی ها ماشین ندیده نیستن برن جلو نمایشگاه قیافه ماشینارو نگاه کنن. لطفا حرفی که میزنید کمی فکر کنید بعد.
احسنت و آفرین به بی ام و که یدونه ای سلطان
قنداقی
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱یه شوخی با بی میم وه خب داداش اگه طراحان و مهندسان تسلا رو استخدام کنی خب معلومه که تسلا رو مثلا شکست دادی
هاتف
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱طرفداران تسلا منو یاد طرفداران اپل میندازن. یه تعصب عجیب زیاد و گاها بی منطق نسبت به یه محصول
سهیل
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱طرفدار تسلا نیستن اوسکول. طرفدارای پیرمرد بنز هستن که تو عمرشون فقط اتوبوس بنز سوار شدن
تسلا
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱از اندروید فن که بهتریم چه خوبی داره اندروید؟
تسلا هم چیز های جدید داره مثل اپل که هی اپدیت میده پس عادی که مثل اونا باشن
Elmiraj
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱مهم اینه که در بازار فروش جدیدا کی از کی سبقت گرفته….
A.j
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱با اینکه من اصلا طرفدار تسلا و برقی نیستم خیلی خوشحال میشم که در حال شکست میشن
مجید
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱جونم مرسدس اصلا بی ام و و تسلا کل بازار امریکا رو قبضه کنن مگه تویوتا همین کارو نکرده بود ولی هیچ چیز از اصالت مرسدس کم نشد، سری بلک مرسدس شرف داره به تمام محصولات برقی بقیه شرکت ها، نمونه برقی هم که جدیدا رکورد مسافت با یک بار شارژو زدن با خدای آیروداینامیک مرسدس eqxx vision. آینده محصولات الکتریک دست مرسدسه بقیه فقط دنباله رو هستند.
ali-mg
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ها ها بالاخره کم آورد امید وارم
سپهر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ماشین لوکس فقط المانی
خودم
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱خودرو الکتریکی مدت هاست تو صف عرضه منتظر مانده بود. حالا که به همت ایلان ماسک در معرض فروش قرارگرفته و بقیه هم جسور شدن نباید، یادمون بره. اگر تسلا خودرو الکتریکی رو تجاری سازی نکرده بود حالا حالاها موتورهای درونسوز در نمایندگی ها فروخته میشدند.
momeni
۴ خرداد ۱۴۰۱میدونید چرا bmw تونست از تسلا پیشی بگیره؟
چون داره از ایرانخودرو و سایپا الگو برداری میکنه . اگر تسلا هم بتونه یواشکی به محصولات ایرانی بخصوص خودروهای ملی ایران نگاهی بندازه مطمئن باشید میتونه جایگاه قبلیشو پس بگیره . برای شروع بهتره روی خودروهاش موتور ef7 و روی درهاش دستگیره های آسان بازشو بزاره . اگر بودجش برسه میتونه سیستم مالتی پلکس هم نصب کنه .
دیشب با سمیر ( بازیگر کبری 11) تلفنی صحبت می کردم میگفت bmw های جدید برای رقابت در سطح بازار جهانی حتی به رسم خودروهای داخلی سجاده هم در صندوق عقب گذاشته و این پیشرفت رو نمیشه انکار کرد . گفتم سجاده برای چی؟ گفت چون از خودورهای ایرانی الگو برداشته (bmw) سجاده گذاشته که قبل از شروع سفر دو رکعت نماز حاجت(برای اینکه ماشین مثل خودرهای ایرانی دچار حریق نشه) و بعد از رسیدن به مقصد دو رکعت نماز شکر برای اینکه سلامت رسیدی به خونه ، بخونی . خداییش قبول کنید bmw با این کار نشون داد الکی یکی از بهترین خودروسازان جهان نشده .