هفته نامه

بهترین خودروسازان جهان در طراحی داخلی و فناوری کابین خودرو 2025

در این مقاله با ۱۰ برند مطرح آشنا خواهید شد که بهترین کابین خودرو را طراحی و ارائه می‌کنند.


بر اساس مطالعه صورت گرفته توسط AAA، در سال ۲۰۲۳ یک فرد آمریکایی به‌طور متوسط در هر روز حدود ۶۰ دقیقه را مشغول رانندگی بوده است. رانندگانی با سن ۳۵ تا ۴۹ سال بیش از همه گروه‌های سنی پشت فرمان بوده‌اند و هر روز حدود ۷۲ دقیقه رانندگی کرده‌اند که جمع آن در یک سال ۴۳۸ ساعت می‌شود. با توجه به اینکه رانندگان مدت‌زمان نسبتاً زیادی را در کابین خودرو سپری می‌کنند بنابراین جای تعجبی ندارد که خریداران به دنبال خودروهایی با بهترین کابین باشند. هر ساله خودروهای بسیار زیادی توسط رسانه‌های فعال در حوزه خودرو تست و بررسی می‌شوند و بنابراین امکان مقایسه کابین آن‌ها وجود دارد. در این مقاله ۱۰ برند تراز اول جهان با بهترین کابین خودرو را خدمت شما معرفی می‌کنیم. کابین این خودروها از نظر راحتی، ابعاد و متریال و… سرآمد کلاس خود هستند. البته باید دانست لیست موردبحث جامع و کامل نیست هرچند طیف وسیع قیمتی از مدل‌های ارزان‌قیمت تا لوکس را در بر می‌گیرد.

۱۰ برند تراز اول با بهترین کابین خودرو در جهان

جنسیس

بازوی لوکس هیوندای شاید تاریخچه درخشان رقبای آلمانی و ژاپنی را نداشته باشد اما ثابت کرده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با تست و بررسی سدان پرچم‌دار G90 متوجه شدیم که کابین این خودرو ساکت و لوکس است و ترکیب دل‌چسبی از دکمه‌های فیزیکی و کنترل‌های لمسی در آن وجود دارد. این کنترل‌ها به راحتی در دسترس هستند و درحالی‌که سنگ محک اصلی این کلاس یعنی مرسدس S کلاس تأکید زیادی روی نمایشگرهای لمسی دارد اما جنسیس روش سنتی‌تر را می‌پسندد. سایر محصولات جنسیس نیز کابین خوبی دارند. کراس اور GV60 و سدان G70 نیز از نظر طراحی داخلی در رده بالایی قرار می‌گیرند و تجهیزات زیادی هم دارند.

بی ام و

بی ام و از جنبه‌های زیادی به عنوان معیار کلاس خود شناخته می‌شود و در طول این چند دهه به دلیل کابین راحت محصولاتش مشهور شده است. همان‌طور که می‌دانید کابین خودروهای بی ام و با تمرکز روی روح و لذت رانندگی طراحی می‌شوند و صندلی‌ها پشتیبانی زیادی از بدن به عمل می‌آورند. البته مدل‌های M بی ام و اسپرت تر هستند درحالی‌که مدل‌های لوکس همچون سری ۷ روی تجهیزات لاکچری و نرمی تمرکز دارند. این تمرکز روی پرفورمنس و راحتی در سایر محصولات بی ام و هم دیده می‌شود. شاید خودروهای بی ام و حتی در تیپ‌های ساده نیز قیمت بالایی داشته باشند اما کابین لوکس، باکیفیت و جذابی را ارائه می‌کنند.

هیوندای

تا همین چند دهه پیش خرید خودروی ارزان‌قیمت به معنی خداحافظی با کابین سطح بالا و مطلوب بود اما هم‌اکنون اوضاع تغییر کرده و برندهایی همچون هیوندای کابین‌هایی سطح بالا و نزدیک به برندهای لوکس را حتی در مدل‌های ارزان‌تر ارائه می‌کنند. برای مثال وانت پیکاپ سانتاکروز که جزو راحت‌ترین وانت‌های کلاس خود است کمترین میزان صدا را در کابین داشته و تجهیزات و تکنولوژی‌های مدرنی را در دسترس خریداران قرار می‌دهد. همین موضوع درباره شاسی‌بلند سانتافه نیز صدق می‌کند. تریم های فول محصولات هیوندای تجهیزات زیادی دارند و متریال بکار رفته در آن‌ها نیز پذیرفتنی است. کابین خودروهای هیوندای ترکیبی از نمایشگرهای لمسی و دکمه‌های فیزیکی است و کنترل‌ها نیز در دسترس راننده قرار دارند.

ولوو

شاید کابین خودروهای ولوو جذاب‌ترین و لوکس‌ترین در کلاس خود نباشند اما سرنشینان از حضور در فضای داخلی محصولات این برند سوئدی لذت خواهند برد. حتی در مدل‌های کوچک‌تر و ارزان‌تری همچون XC40 ریشارژ، حس مینیمالیسم هوشمندانه سوئدی وجود داشته و طراحی کابین با توجه زیادی به جزئیات صورت گرفته است. در مدل‌های بزرگ‌تر همچنان حس و حال خوبی وجود دارد و البته از متریال بهتر و تکنولوژی مدرن سود برده شده است. دسته‌دنده کریستال ولوو نیز جزو ویژگی‌های مشترک بین محصولات ولوو بوده و به جذابیت کابین افزوده است. در کابین اکثر محصولات ولوو خبری از تریم چوب غیرواقعی نیست. البته سیستم اطلاعات سرگرمی برخی مدل‌های ولوو می‌توانست بهتر باشد.

جگوار

با توجه به وضعیت فعلی محصولات جگوار و معرفی کانسپتی بسیار جنجالی، به راحتی می‌توان این شرکت را فراموش کرد اما کابین برخی محصولات جگوار کاملاً چشمگیر طراحی شده است. با اینکه دیگر خبری از اف تایپ و آی پیس نیست اما شاسی‌بلند اف پیس در برخی بازارها عرضه می‌شود و کابین جذابی دارد. اگرچه آمار فروش محصولات جگوار هرگز امیدوار کننده نبوده اما خریداران از کابینی که در آن حضور دارند لذت می‌برند. راحتی، طراحی زیبا و حتی برخی تکنولوژی‌ها و خلاقیت‌ها باعث شده کابین خودرو جگوار در یادها باقی بماند.

پورشه

کابین خودروهای فعلی پورشه حس و حال متفاوتی دارند. به‌طور مثال این شرکت در تایکان GTS برقی توازن متفاوتی بین تکنولوژی پیشرفته و طراحی راننده محور ایجاد کرده درحالی‌که کابین ۹۱۱ GT3 فاقد برخی تجهیزات غیرضروری است اما همچنان لوکس‌تر از خودروهای مشابه احساس می‌شود. در جدیدترین نسل کاین GTS نیز شاهد کابینی بزرگ با نمایشگرهای لمسی هستیم که البته پذیرای دکمه‌های فیزیکی کافی نیز شده است. البته فرقی نمی‌کند که خودروی مدنظر یک پورشه اسپرت باشد یا لوکس چراکه کابین آن همواره جای لذت بخشی است. خریدارانی که تمامی آپشن ها را انتخاب می‌کنند باید بودجه زیادی داشته باشند چراکه پورشه به خاطر آپشن های گران‌قیمت خود شناخته می‌شود.

مرسدس بنز

در بین همه خودروسازان آلمانی مرسدس بنز بیشترین تمرکز را روی استفاده از نمایشگرهای لمسی داشته است. هایپر اسکرین MBUX این شرکت در خودروهایی همچون EQS بکار رفته و نظرات مختلفی را به وجود آورده است. برخی افراد ظاهر آینده‌نگرانه آن را دوست دارند اما برخی نیز آن را باعث حواس‌پرتی راننده می‌دانند. البته حتی مدل‌های فاقد هایپر اسکرین نیز از نظر تعداد نمایشگرها کمبودی ندارند. برای مثال مرسدس AMG S63 E پرفورمنس دارای دو نمایشگر پیش چشمان راننده با ابعاد ۱۲.۸ و ۱۲.۳ اینچ است. صرف‌نظر از نظرات گوناگون، به‌کارگیری این نمایشگرها باعث ایجاد فضایی مدرن و آینده‌نگرانه در کابین محصولات مرسدس بنز شده است. وجود تجهیزات زیاد و متریال باکیفیت نیز حس و حال بسیار خوبی به بخش داخلی این خودروها می‌بخشد.

لندرور

با اینکه برخی افراد محصولات لندرور و رنجرور را به خاطر توانایی‌های آفرود آن‌ها انتخاب می‌کنند اما واقعیت این است که اکثر این مدل‌ها هرگز از آسفالت خارج نمی‌شوند. در واقع افرادی زیادی هم محصولات لندرور را به خاطر کابین‌های ظریف و جذاب به ویژه در مدل‌های رنجرور انتخاب می‌کنند. مدل‌های گران‌تر همچون لندرور دیفندر از نظر لوکس بودن می‌توانند به محصولات رنجرور نیز نزدیک شوند. با اینکه محصولات لندرور از نظر قابلیت اطمینان و هزینه‌های تعمیر و نگهداری سابقه درخشانی ندارند اما کابین آن‌ها فضای خوبی دارد و در سال‌های اخیر نیز جزئیات بیشتری را به نمایش می‌گذارند.

کیا

درست همانند هیوندای، کیا نیز به خاطر تولید محصولاتی با کابین‌های باکیفیت و مجهز شناخته می‌شود. این موضوع به ویژه در مدل‌های جدیدتر همچون EV9 دیده می‌شود. این خودرو به همراه تلوراید تجهیزاتی را ارائه می‌کنند که معمولاً در خودروهای لوکس‌تر دیده می‌شوند. کیا کراس اورها و شاسی‌بلندهای متنوعی تولید می‌کند و البته سدان های آن نیز کابین‌های جذابی دارند. کره‌ای‌ها در بخش تجهیزات کاملاً دست پر وارد میدان شده‌اند و درعین‌حال دکمه‌های فیزیکی نیز در کابین محصولات آن‌ها وجود دارد.

لوسید

با اینکه لوسید بازیگری تازه‌وارد در بازار خودروست اما بی‌وقفه کارشناسان را متعجب کرده است. جدیدترین محصول این شرکت یعنی شاسی‌بلند گراویتی از چند هفته پیش راهی خط تولید شده اما سدان ایر چند سالی است که در بازار حضور دارد. کابین لوسید ایر برنده واقعی این خودروست و فضای زیادی برای سرنشینان فراهم می‌کند. از نظر کیفیت و فینیش نیز لوسید پا به پای برندهای مطرح حرکت می‌کند. چوب واقعی، چرم ناپا و آلکانترا در جای جای کابین ایر دیده می‌شوند و فضای دل‌چسبی ایجاد می‌کنند. تنها نقطه‌ضعف این خودرو قیمت بالاست به گونه‌ای که برای ساده‌ترین تیپ ایر باید حدود ۸۰ هزار دلار پرداخت کرد درحالی‌که قیمت مدل‌های فول می‌تواند به ۲۵۰ هزار دلار هم برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. Benz gle

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    آقا تو رو به خدا اسم جنسیس رو نیترید
    بنز و خودروهای آلمانی شایسته این جایگاه بهترین کابین هستند نه این کره ای تازه کار
    تازه من اینو دیروز دیدم
    لطفاً زودتر اخبار را بگذارید.
    تازه کابین جنسیس کپی بنز های 2017 و 2014 است

    موافقم 29
    مخالفم 64
    1. Killer

      ۱۸ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (606 ديدگاه)

      دیگه عرصه بر جاپون فنا اینقدر تنگ شده که پشت بنز قایم میشن 🤣

      موافقم 14
      مخالفم 39
      1. ۱۸ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (5258 ديدگاه)

        بنز فنه اسمشو ببین پیام جان

        موافقم 16
        مخالفم 4
      2. صامورایی

        ۱۸ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (4 ديدگاه)

        چه التماسم میکنه میگه تولوخداااا 🤣

        موافقم 11
        مخالفم 14
      3. MehdiTurbo

        ۱۸ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (2413 ديدگاه)

        یه اخلاق کلی که بین ایرانیا هست
        ولی نمیدونم چرا این ژاپنی فنای پدال این شکلیند
        همیشه کل کل بین ژاپن و کره از اون طرف ژاپن فنا با امریکا فنا کل کل دارند از اون طرف با المانیا همینطور
        یعنی اصلا المان فنا و کره فنا امریکا فنا تو پدال کاری باهم ندارند ولی این ژاپن فنا همیشه دعوا وقتی میاند وسط
        دست بردارید از این رفتارا دیگه هر کی هر چی دوست داره و داره نوش جونش ۲۰۳۰ ام میاد اخر تو پدال همین جو

        موافقم 31
        مخالفم 7
        1. Sina

          ۱۹ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (23 ديدگاه)

          نگین که کره طرفدار داره یا متعصب داره؟
          من خودم به شخصه به ماشینی که اصلا مهم نیست آمریکا باشه یا ژاپن یا آلمان علاقه دارم ولی سوالم اینه کره چرا فن داره؟
          من ۲۶ سالمه جز کم سن ترینا محسوب میشم اینجا ولی کره چیزی نساخته به عمرش که آدم مجذوبش بشه
          من موستانگ ببینم واشر میزنم
          سوپرا ببینم آب روغن قاطی می‌کنم
          G واگن رد شه ذوب میشم
          بیوک اسکایلارک ببینم تا لحظه آخر صداشو می شنوم
          تویوتا سری ۷۰ که نگم
          کپل با موتور m104 رینگ AMG
          ولی اون دوستمون میگه کره فنا این اصلا نمی‌گنجه تو دنیای ماشین

          موافقم 17
          مخالفم 8
        2. Galant.VR4(JDM)

          ۱۹ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          چرا جمع میبندی الان کدوم ژاپنی‌بازی اومد کل‌کل کنه جز اون کارلاو که اگه بحث سر سوپاپ ماشین المانی باشه میچسبونه به ژاپنی
          اگه این غیرطبیعی نیست پس چیه

          موافقم 9
          مخالفم 2
        3. امیرعلی

          ۱۹ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (50 ديدگاه)

          سینا جان بهت تبریک میگم. کاملا به بلوغ فکری رسیدی.
          اصلا نباید فن یه کشور خاص یا یه شرکت خاص بود. باید هر ماشینی که باهاش حال میکنی رو دوس داشته باشی.
          در غیر اینصورت خیلی از ماشینای واقعا خوب رو از دست میدی

      4. net

        ۱۹ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (3499 ديدگاه)

        طراحی داخلی یکپارچه مشکی با صفحه نمایش عمود فورد رنجر ۲۰۲۲ خیلی قشنگه.طراحی داخلی یکپارچه مشکی ائودی a8 نسل چهارم هم قشنگه ولی دو صفحه نمایش روی هم کمی قدیمی شده ولی زمان خودش در سال ۲۰۱۸ دو صفحه نمایش روی هم a8 قشنگ بود

        موافقم 4
        مخالفم 3
    2. پیام

      ۱۸ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (2190 ديدگاه)

      یعنی اصلا با ۱۲ دیدگاه متوجه نشدم که فیک هستی. اصلا نفهمیدم

      موافقم 6
      مخالفم 5
    3. MehdiTurbo

      ۱۸ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (2413 ديدگاه)

      حالا جنسیس کاری ندارم ولی خدایی دم هیوندا و کیا گرم
      همیشه تو کامنتام میگفتم کابین کیا و هیوندا با توجه به اقتصادی بودنشان در حد لوکس هاست حتی بعضی مدلاش از بعضی لوکسا زیبا تر بوده
      کابین تمام چرم تو رنج بیست تا سی هزار میده مشتری دمش گرم
      بزارید بیاد تو ایران اون موقع متوجه میشید چی میگفتم تو اقتصادیا من فقط کیا و هیوندا و مزدا را دیدم اینطوری بودند تو مدلای جدید
      امیدوارم همینجور بمونند

      موافقم 20
      مخالفم 5
    4. Navid A J

      ۱۹ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (3769 ديدگاه)

      اگر داخل محصولات جنسیس بنشینین و متریالشو لمس کنین و دقت در جزییات و فیت اند فینیش کار رو ببینین؛ متوجه میشین چرا اسمشو تو لیست آوردن.

    5. امیرعلی

      ۱۹ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      و همین طور رولز رویس واقعا جای رولز رویس خالی بود تو لیست

    6. Chevo

      ۱۹ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (38 ديدگاه)

      کابین اسکالید و نویگیتور‌ جذاب نیست؟!!!

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. پیام

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (2190 ديدگاه)

    من همیشه گفتم طراحی های کره حرف نداره منتهی کیه که بفهمه! ژاپن گرچه برندای خوبی داره ولی تو طراحی اوضاعش خیلی خیته. بعضی طراحیاش مثل لندکروز، پاترول و … خوبه.

    موافقم 18
    مخالفم 27
    1. Chevo

      ۱۹ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (38 ديدگاه)

      کابین لکسوز LC500 , داریم بهتر از این‌ کابین؟؟؟

  3. ehsan.fa

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1951 ديدگاه)

    یه دیفندر بمن بدین برم دنبال سرنوشتم

    موافقم 17
    مخالفم 5
    1. ۱۸ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (5258 ديدگاه)

      به منم بدین 😢

      موافقم 7
      مخالفم 2
      1. ۱۹ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (5258 ديدگاه)

        منم میخوام همش نباید به بقیه بدید منم انسانم

  4. ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (5258 ديدگاه)

    فقط ولوو با مرسدس رو میپسندم و بی ام و
    ولی جدی کابین 7x به اون قشنگی کابین s7+ به اون زیبایی رو برای چی نیوردین؟
    ولی لوسید ایر رو اوردین؟

    موافقم 4
    مخالفم 17
    1. ۱۹ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (5258 ديدگاه)

      ۱۱ تا دیسلایک
      سلیقه مردم ایران :
      به رفیق خارجیم هایما نشون دادم گفت این ماشین بیوتیفل است ولی ایرانی ها چش ندارن ببینن
      😢

      موافقم 6
      مخالفم 2
  5. Car love

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (726 ديدگاه)

    یک روز دیگه و یک مقاله ناراحت کننده دیگه 💔😂

    موافقم 7
    مخالفم 15
  6. JaMsHiD-B

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (3100 ديدگاه)

    مرده شور جایزه ای رو ببرن که کاندیداش اینجوری طراحی کنن
    فضای داخلی یعنی W140
    یعنی E38
    یعنی ماشینی که تمام آپشن ها با یه دکمه کار کنه و روشن و خاموش بشه
    نه اینکه برای بوق دوازده تا منو رو رد کنه آخرشم بعد چهار سال راننده عینکی بشه

    موافقم 34
    مخالفم 9
    1. ۱۸ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (5258 ديدگاه)

      حق ترین کامنت 👏👏👏👏👏

      موافقم 13
      مخالفم 2
  7. ممد ژانگولر

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (4242 ديدگاه)

    لندروور و بی ام و خیلی عالی کار کردن

    موافقم 19
    مخالفم 4
  8. Yasin

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (263 ديدگاه)

    ولی کابین‌‌های استون مارتین و لینکلن یه چیز دیگست

    موافقم 20
    مخالفم 4
  9. مازیار

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1048 ديدگاه)

    جگوار جذاب و متفاوت
    حتی سری XJ قدیمی موجود در کشور

    موافقم 18
    مخالفم 3
  10. BMZ

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (168 ديدگاه)

    این دیگه چه لیست سمی بود

    یعنی طراحی و کیفیت و تکنولوژی کابین محصولات هیوندای، کیا و جگوار بهتر از کادیلاک، فراری، آئودی، لامبورگینی و حتی ژاپنی هایی مثل مزدا و لکسوسه؟!

    من که فکر نمیکنم

    موافقم 27
    مخالفم 10
    1. آرین

      ۱۸ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      از دید من این لیست کاملاً ناقص است!!!

      دوستان اگر دقیق تر به ماجرا نگاه کنید متوجه می‌شوید که این لیست یا هر لیست مشابه ای بر اساس علایق شخصی تهیه کننده یا داوران تهیه شده!!!

      ضمناً این نکته هم در نظر بگیرید که کمتر افرادی هم به ندرت بی طرف هستند!!!(این تبعیض ها حتی در آزمون های euro ncap هم پیش آمده که به دو خودرو با ایمنی یکسان امتیازات متفاوتی بدهند)

      به هر حال من به سلیقه همه احترام می‌گذارم ولی از دید من حداقل جای چندین نام مشهور دیگر در بین برترین های این حوزه خالی است!!!

      موافقم 5
      مخالفم 1
  11. Taha Ayoobi

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (4926 ديدگاه)

    کابین کوروت رو به سر تا پای این لیست ترجیه میدم.

    موافقم 11
    مخالفم 14
  12. kh@sh@y@r

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    به نظرم کابین این خودروها نه تنها زیبا نیستند بلکه زشت هم هستند البته که انتظاری نمیره وقتی دوجنسه ها طراح بشن اوضاع همین میشه.

    موافقم 23
    مخالفم 14
    1. ۱۸ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (5258 ديدگاه)

      آره واقعا

      موافقم 4
      مخالفم 3
    2. Taha Ayoobi

      ۱۹ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (4926 ديدگاه)

      خوب گفتی👌

      موافقم 3
      مخالفم 4
  13. froG-driVer

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1048 ديدگاه)

    نامردا پ رولزرویس چی؟؟؟!!!

    موافقم 19
    مخالفم 2
  14. 🇰🇷

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (195 ديدگاه)

    حضور هر سه برند کره ای جالب بود . توقع داشتم یکیشون به نمایندگی از همه اسم برده بشه اما هر سه بودند. واقعا در ازای قیمتی که خریدار میده کابین بی نظیری دریافت میکنه. یکی از نقاط قوتشون اینه که غرق در نمایشگر نشدن و همچنان از دکمه های متعدد استفاده میکنند

    موافقم 11
    مخالفم 10
  15. آرین

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    از دید من این لیست کاملاً ناقص است!!!

    دوستان اگر دقیق تر به ماجرا نگاه کنید متوجه می‌شوید که این لیست یا هر لیست مشابه ای بر اساس علایق شخصی تهیه کننده یا داوران تهیه شده!!!

    ضمناً این نکته هم در نظر بگیرید که کمتر افرادی هم به ندرت بی طرف هستند!!!(این تبعیض ها حتی در آزمون های euro ncap هم پیش آمده که به دو خودرو با ایمنی یکسان امتیازات متفاوتی بدهند)

    به هر حال من به سلیقه همه احترام می‌گذارم ولی از دید من جای چندین نام مشهور دیگر در بین برترین های این حوزه خالی است!!!

    موافقم 6
    مخالفم 2
  16. Gh_camry

    ۱۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    واکنش
    **بنتلی و رولزرویس**
    مارو دور ننداز 🥲

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. Taha Ayoobi

      ۱۹ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (4926 ديدگاه)

      ما اونقدرا هم بدرد نخور نیستیم

      موافقم 5
      مخالفم 2
  17. Amirsh

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (215 ديدگاه)

    جی ام سی ، مزدا و لکسس و پژو هم باید تو لیست میومدن ، من عاشق طراحی داخلی این چهارتام

    موافقم 6
    مخالفم 3
  18. علی منصوری

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (462 ديدگاه)

    تکنولوژی خوبه، مدرن شدن عالیه، باید رو ب جلو بود…ولی…
    .
    .
    من هنوز نتونستم با کلاسر دیجیتال و جلو داشبورد لپ‌تاپی و صفحه نمایش ی متری ارتباط برقرار کنم، حس کیلومتر آنالوگ و عقربه و دسته دنده چرمی با بدنه کروم ی چیز دیگس و البته این نظر منه

  19. Navid A J

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (3769 ديدگاه)

    کسی که هنوز از نزدیک ندیده و داخلش ننشسته؛‌ میگه نظر داورا درست نیست. خب لاقل اول تجربه کن بعد بگو.
    کی میخوایم یاد بگیریم عقل کل بازی در نیاریم و راجع به هرچیزی؛‌ نظر ندیم؟

    موافقم 5
    مخالفم 2
  20. هادی

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کنسول جگوار یه جوریه هست انگار به سرنشین کنار راننده میگه دست به دکمه ها نزن جیزه

  21. RAM1500TRX

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (222 ديدگاه)

    بنظرم مزدا و آکورا از خیلی از اینایی ک انجان سرترن
    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/04/mazda-cx-80-2024-11.jpg

    موافقم 1
    مخالفم 1
  22. محمدمهدی حیدری

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام ، وقتی قراره داخل کابین دیده بشه یعنی داشبورد نه از بغل
    دوم اینکه جایگاه سهند و اطلس پس کجاست ؟؟

  23. امیر

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    آقا قبول نیست ، کوییک رو تو بازی نیاوردن کلا این نظر سنجی باطله ، الان کوییک من ناراحتی اعصاب گرفته😂😥🚗

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا