در این نوشتار با سریع ترین سدان های تولیدی دنیا آشنا میشوید.
آیا چیزی جذابتر از یک خودروی سریع وجود دارد؟ در دنیای اتومبیلها، سرعت پادشاهی میکند و از همان زمان اختراع خودرو تاکنون مهندسان تلاش داشتهاند مرزهای سرعت را جابجا کنند. با اینکه رکوردهای سرعت خودروها معمولاً به مدلهای اسپرت و آیرودینامیک با حداکثر ظرفیت یک یا دو نفر اختصاص داشته اما سدان ها نیز با فاصلهای اندک در تعقیب آنها بودهاند و در طول این چند دهه شاهد تولید برخی از سریع ترین سدان های دنیا بودهایم.
همچنین بخوانید:
- سریعترین خودروهای تولیدی هر دهه، از مرسدس سیمپلکس تا کونیگزگ آگرا
- سریع ترین خودروهای پیست نوربرگرینگ؛ بهترین های جهنم سبز
- سریع ترین خودروهای رالی تاریخ؛ از ام جی و هیوندای تا پژو و فورد
سریع ترین سدان های دنیا
کادیلاک CT6-V و CT5-V بلک وینگ
حداکثر سرعت: ۳۲۲ کیلومتر در ساعت
دو سدان جذاب کادیلاک آغاز کننده این لیست هستند. CT6-V جزو محصولات کمتر شناخته شده کادیلاک است چراکه فقط به مدت ۲ سال عرضه شد. این سدان به نیروگاه ۸ سیلندر توئین توربوی بلک وینگ مجهز است و در عرض ۴.۴ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد و سقف سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت را ثبت میکند. CT5-V بلک وینگ هم جانشین CTS-V است و به لطف همان پیشرانه پرقدرت ۶۶۸ اسب بخاری میتواند حداکثر سرعت مشابهی داشته باشد. یکی از ویژگیهای جذاب سدان های کادیلاک امکان سفارش گیربکس ۶ سرعته دستی بوده است.
تسلا مدل S پلد
حداکثر سرعت: ۳۲۲ کیلومتر در ساعت
آینده هماکنون در دسترس است و در واقع از زمان معرفی تسلا مدل S پلد فرا رسیده بود. این هیولای برقی ویترینی از تمامی پیشرفتهای به دست آمده در خودروهای برقی است و سدانی خانوادگی با سرعتی باورنکردنی به شمار میرود. زمانی که پکیج پیست ۲۰ هزار دلاری را نیز سفارش دهید کیت ترمز سرامیکی پرقدرت، لاستیکهای گودیر سوپرکار 3R و… به خودرو اضافه شده و امکان دستیابی به سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت وجود خواهد داشت. به این موضوع باید قیمت بسیار مناسب ۹۵ هزار دلاری را اضافه کنید تا سریعاً به یکی از بهترین سدان ها در مقابل ارزش پرداختی برسید.
پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid
حداکثر سرعت: ۳۲۵ کیلومتر در ساعت
اگر بخواهید پرفورمنس پورشه ۹۱۱ را در قالبی بزرگتر و کاربردیتر داشته باشید چه میکنید؟ پانامرا انتخاب شما خواهد بود. این سدان لیفت بک منحصربهفرد در عین لوکس بودن تواناییهای زیادی دارد و در نسخه توربو S E-Hybrid خود بهترینهای هر دو جهان را ارائه میکند. این خودرو از سال ۲۰۱۸ در دسترس است و به تازگی بهروزرسانی شده است. قدرت ۷۷۱ اسب بخاری باعث ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعتی میشود.
مازراتی کواتروپورته تروفئو
حداکثر سرعت: ۳۲۷ کیلومتر در ساعت
گاهی اوقات نیازی نیست که یک خودرو منطقی عمل کند و مازراتی کواتروپورته تروفئو جزو همین خودروهاست. سدان جذاب ایتالیاییها به پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو مجهز شده و کاراکتر بسیار خاصی دارد. با اینکه کواتروپورته تروفئو شیکترین، هیجانانگیزترین و پر آپشن ترین سدان بازار نیست اما جذابیت خاص خود را دارد. پس از پشت سر گذاشتن یک روز کاری خسته کننده، وقتی به خانه برسید و این سدان را ببینید خنده بر لبان شما جاری خواهد شد؛ اما آیا واقعاً لازم است سدان مازراتی به چنین سرعتی دست یابد؟ احتمالاً خیر اما خودروهای ایتالیایی باید سریع باشند.
دوج چارجر SRT هلکت ردای
حداکثر سرعت: ۳۲۷ کیلومتر در ساعت
به لطف فرهنگ مدرن کشورهای پیشرفته، دوج هلکت هماکنون به خاطر وامهای سنگین با درصد بهره بالا و همچنین گردوغبار زیاد در چراغقرمزها شناخته میشود اما جدای از تمامی لطیفههای موجود درباره این خودروها، دوج محصولات بسیار هیجانانگیزی تولید کرده است. مدل هلکت ردای به لطف پرفورمنس بهتر و حداکثر سرعت ۳۲۷ کیلومتر در ساعت طرفداران زیادی دارد. هیچکسی به یک خودروی عضلانی ۷۹۷ اسب بخاری و دیفرانسیل عقب نیازی ندارد اما در آمریکا همهچیز فرق میکند.
استون مارتین رپید AMR
حداکثر سرعت: ۳۳۰ کیلومتر در ساعت
بسیاری از شما عزیزان استون مارتین رپید را به عنوان رقیبی برای پورشه و مرسدس بنز در دهه قبل به یاد خواهید آورد. این سدان چهار در از زبان طراحی خاص استون مارتین سود میبرد و ابهت زیادی دارد. زیر کاپوت رپید AMR یک پیشرانه ۱۲ سیلندر با ۵۹۵ اسب بخار قدرت قرار دارد که باعث میشود این سدان بریتانیایی به سرعت قابلتوجه ۳۳۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.
آلپینا B8 GT، B7 و B5 GT
حداکثر سرعت: ۳۳۰ کیلومتر در ساعت
چگونه میتوان یک بی ام و را بهبود بخشید؟ این سؤال چندین دهه وجود داشته و با اینکه انتخاب محصولات M پاسخ مناسبی است اما برخی افراد هم آلپینا را ترجیح میدهند. این تیونر مشهور چندین دهه است که به کار ارتقای خودروهای بی ام و مشغول شده و علاوه بر لوکستر کردن آنها پرفورمنس را نیز بسیار بهبود میبخشد. جدیدترین محصولات آلپینا شامل خانواده سری ۷ و ۸ و همچنین نسل قبلی سری ۵ هستند. این مدلها از پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو استفاده میکنند و با قدرت بین ۶۰۰ تا ۶۲۵ اسب بخار توانایی دستیابی به سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت را دارند.
لوسید ایر سافایر
حداکثر سرعت: ۳۳۰ کیلومتر در ساعت
به غیر از تسلا فقط یک سدان برقی دیگر در لیست سریع ترین سدان های دنیا حضور دارد که تولید لوسید است. ایر سافایر جزو جدیدترین خودروهای بازار به شمار میرود اما تواناییهای فوقالعادهای دارد. سه موتور برقی این هیولا ۱۲۳۴ اسب بخار قدرت تولید میکنند و سقف سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت را مهیا میسازند. ایر سافایر تنهای خودروی برقی است که میتواند با تسلا مدل S پلد رقابت کند اما قیمت بالای آن مانع دستیابی خیل عظیمی از طرفداران میشود.
بنتلی فلایینگ اسپور اسپید
حداکثر سرعت: ۳۳۳ کیلومتر در ساعت
ما درباره فلایینگ اسپور اسپید جدید که سال قبل معرفی شد صحبت نمیکنیم بلکه به نسل پیشین اشاره میکنیم چراکه نسخه جدید این خودرو حداکثر سرعت کمتری دارد و دلیل آن را میتوان قوای محرکه هیبریدی جدید دانست. در بطن نسل پیشین فلایینگ اسپور اسپید پیشرانه ۱۲ سیلندر توئین توربو با ۶۲۶ اسب بخار قدرت قرار دارد که باعث دستیابی به صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۷ ثانیهای میشود.
مازراتی گیبلی ۳۳۴ اولتیما
حداکثر سرعت: ۳۳۴ کیلومتر در ساعت
نهایتاً به سریع ترین سدان تولیدی دنیا میرسیم که مازراتی گیبلی ۳۳۴ اولتیما نام دارد. این خودرو برای گرامی داشت بازنشستگی پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی مازراتی تولید شده است و از نظر وزن، آیرودینامیک و سیستم تعلیق بهبودهای محسوسی دارد. با اینکه قدرت گیبلی ۳۳۴ اولتیما تفاوتی با مدل تروفئو ندارد اما تغییرات رخ داده باعث شدهاند حداکثر سرعت آن به ۳۳۴ کیلومتر در ساعت برسد. باید منتظر ماند و دید در آینده کدام خودرو خواهد توانست عنوان سریع ترین سدان تولیدی را به خود اختصاص دهد.
سوشیانت
۲۸ اسفند ۱۴۰۳دم دوج گرم سریع ترین سدان بنزینی هست که موتورش مال خودشه و تیون شده نیست🔥
Nismo
۲۸ اسفند ۱۴۰۳یادی کنیم از پلتفرم رده خارجه مرسدس بنز😂😂
سوشیانت
۲۸ اسفند ۱۴۰۳دوباره اون لینک رو بفرستم برای بار هزارم؟!
سوشیانت
۲۸ اسفند ۱۴۰۳اون لینک رو چند بار باید بفرستم؟!
مازیار
۲۸ اسفند ۱۴۰۳موتورهای مزراتی و استون و بنتلی تیون شده هستن؟
تیون شخصی یا شرکتی؟ یه توضیحی بده لطفا
سوشیانت
۲۹ اسفند ۱۴۰۳موتور بی ام و رو آلپینا تیون کرده بقیه موتور مال خودشون نیست خواستم اسم همه رو نگم اینطوری نوشتم
مازیار
۲۹ اسفند ۱۴۰۳😄😄😄😄
خوب اگه میخوای حتما یه عنوانی به داج بدی مثلا میتونی بگی سریعترین سدان بنزینی که اسمش با D شروع میشه یا بهترین در هدر دادن ۸۰۰ اسب یا built to lose
لقب زیاد داره
Nismo
۲۹ اسفند ۱۴۰۳بذار بره یه چندتا لینک پیدا کنه
بعدش میاد
سوشیانت
۲۹ اسفند ۱۴۰۳قبلا فرستادم حتی بهت نشون هم دادم که اون پلتفرم یک سال قبل دایملر کرایسلر طراحی شده البته بعضی ها به نفعشونه که حقیقت رو نبینن
مازیار انقدر کشور های اروپایی از هم گدایی کردن که برات عادی شده موتور هاشون رو نمیتونن خودشون طراحی کنن🤣🤣
مازیار
۲۹ اسفند ۱۴۰۳آره میدونم
ته مونده گدایی رو هم آمریکا میبره واسه پرچمدار
تازه خودرو قبل تست تولید شده یعنی تست بعد تولید خودرو انجام شده
سوشیانت
۳۰ اسفند ۱۴۰۳https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.motortrend.com/reviews/chrysler-300-history-production-end-tom-gale-interview/&ved=2ahUKEwjYt9PcppiMAxW7gf0HHbvSBFcQFnoECCMQAQ&usg=AOvVaw2fpZRLW7IH4KmwHvvkR9aP
طراحی رو یه سال زود تر از تشکیل دایملر کرایسلر شروع کردن و فقط از چند تا قطعه مرسدس برای سیستم تعلیق استفاده کردن به هر حال اروپایی فنی دیگه مازی جان بدون مدرک حرف خودت رو میزنی
مازیار
۳۰ اسفند ۱۴۰۳من راجع به پلتفرم بنز و کرایسلر حرف زدم؟
با نیسمو اشتباه گرفتی؟
ظاهرا یا باید به اونچه میبینی دقت کنی یا اونچه میگی
هردو رو باهم قادر نیستی😄
مازیار
۳۰ اسفند ۱۴۰۳بهرحال سوشیجان
اگه با پدال قرار داری تو هر کامنت یه سوتی بدی برای افزایش بازدید
اگه به نیت شادی دل هموطنان اینکارو میکنی
اگه ذاتا آدم خوشمزهای هستی یا هر علت دیگه
من یکی ازت راضیم ایشالا همه ازت راضی باشن
عیدت هم مبارک دوست من
سوشیانت
۱ فروردین ۱۴۰۴مازیار راجب هر چیزی حرف میزنه به جز خودرو امیدوارم تو سال جدید یکم تغییر کنی
شهروند ایرانی
۲۹ اسفند ۱۴۰۳جمیزا پایین پست ما داریم زحمت میکشیم
سوشیانت
۲۹ اسفند ۱۴۰۳کی گفته جمرا سدانه؟!
حمیدرضا
۲۹ اسفند ۱۴۰۳امیدوارم توی سال جدید به پختگی و بلوغ برسی
سوشیانت
۲۹ اسفند ۱۴۰۳من هم برای شما و دوستان همین آرزو رو دارم👌
BMW is GOD
۲۸ اسفند ۱۴۰۳تاپ اسپید در ۹۰ درصد کاملا بی کاربرد و بی مصرفه. داخل شهر که هیچ بیرون شهر هم نمیشه ازین ظرفیت استفاده کرد و کاملا بیخوده. اون ۱۰ درصد هم یه ابزار تبلیغاتی قدرتمنده برای برندهای خاص مثل بوگاتی و هنسی و غیره
Mr wrong
۲۸ اسفند ۱۴۰۳اگه بی ام و اول بود این کامنت رو باید برعکس میخوندیم
Navid A J
۲۸ اسفند ۱۴۰۳دقیقا اومدم همینو بگم. به جای این همه زلمزیمبو، با هم لابی میکردن که سرعت مجاز اتوبان ها رو افزایش بدن بهتر بود. اون موقع میشد گفت جایی هست که مصرف کننده بتونه از سرعت ماشینش استفاده کنه.
Ali
۲ فروردین ۱۴۰۴حالا که آلمانی ها به جز پورشه اونم فقط یک مدل تو لیست نیستن ، حالا تاپ اسپید شده الکی ، ولی اگر الان آلمانی ها می بود و آمریکایی ها کم بودن تاپ اسپید میشد یه مسئله حیاتی.
در ضمن یک کلام هم با مازیار دارم ، داداش جون موتور های دوج اصلا کلا موتور های کرایسلر به خصوص موتور های همی ، برو هرکجا رو نگاه میکنی بکن بادوام ترین و تیون پذیر ترین موتور های دنیا همی کرایسلر هستن
مثلاً کدوم موتوری تو دنیا هست که با تیون بتونه ۱۱۰۰۰ اسب بخار تولید کنه واسه درگسترها و…
موتور های اروپایی همشون دردسر هستند من تو تبریز زندگی میکنم به خداوندی خدا قسم که اکثر خودروهای خارجی در تبریز که تو خیابون های این شهر کاپوتشون رفته بالا همین خودرو های اروپایی هستند .
𝐀𝐥𝐢
۲۸ اسفند ۱۴۰۳پانامرا و چارجر خیلی خواستنی ان
مازیار
۲۸ اسفند ۱۴۰۳آقای احمدزاده استون مارتین رپید به روز شده؟
تولیدش متوقف شده بود؟ آیا نسخه جدیدی هست؟
شاهین
۲۸ اسفند ۱۴۰۳سلام الان نگاه کردم دیدم نه قرار بوده نسخه برقیش تولید بشه ولی ظاهرا کنسل شده. اصلاح کردم اون بخشو ممنونم.
مازیار
۲۸ اسفند ۱۴۰۳ممنون از شما
نانو
۲۸ اسفند ۱۴۰۳همه خوبا جمع هستن
BMW is GOD
۲۸ اسفند ۱۴۰۳آقا یه سوال
چطوره که بیامو ام ۵ ۲۰۲۵ همین پورشه پانامرا رو تو تمام مسابقات عین آب خوردن زده ولی جز سریعترین سدانها نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا مثلاً مرسدس بنز ای ام جی جی تی ۴ در چرا نیست؟؟؟؟؟؟؟
تازه بیامو ام ۵ تو تاپ اسپید هم پورشه پانامرا رو عین آب خوردن میزنه
من طرفدار تمام خودروهای لیست بالا هستم ولی خیلی از خودروها رو که خیلی راحت میتونستن تو این لیست باشند رو نیاوردید حالا نمیدونم چرا
بعد من با تاپ اسپیدی که کارخانه اعلام کرده کاری ندارم چون بعضی از خودروها خیلی راحت اون تاپ اسپید رو رد میکنن بعضی از خودروها هم اصلاً به اون تاپ اسپید حتی نزدیک هم نمیشن
مرسدس بنز ای ام جی جی تی ۴ در راحت تا ۳۶۰ تا میره و سریعترین سدان بنزینی جهانه بیامو ام ۵ هم عین آب خوردن تا ۳۵۰ میتونه بره
لطفاً لیست رو اصلاح کنید و بیامو ام ۵ و مرسدس بنز ای ام جی جی تی ۴ در رو وارد لیست کنید چون مطمئنم از تمام خودروهای این لیست سریعتر هستن و میتونن جایگاه اول رو به خودشون اختصاص بدن
Cadillac-V
۲۹ اسفند ۱۴۰۳داداش ناراحت نشیا ولی کادیلاک CT5-V که سدان چهار در تو پیست از مرسدس AMG GT دو در زده جلو دیگه چهار درش که هیچی😂
https://www.pedal.ir/vision/lightning-lap-2025/
S
۲۹ اسفند ۱۴۰۳کاربر کادیلاک نظرت راجب پیست نوربرگ رینگ چیه ؟ اونجا هم بالاتر از amg gt دو در هست ؟ چقدر باهوشی واقعا مثل اینکه نمیدونی معتبر ترین پیست دنیا نوربرگ رینگه تو اونجا amg gt بلک سریز با اختلاف تو رتبه دوم بعد amg one قرار داره بعد تو اومدی میگی کادیلاک تو پیست بالاتره اونم تو پیستی که نصف نوربرگ رینگم ارزش نداره … کاش قبل نظر دادن اول خوب فکر کنیم چی میخوایم بگیم 🤔🤔
Taha Ayoobi
۲۹ اسفند ۱۴۰۳کی گفته نوربرگ رینگ معتبر ترین پیسته؟
Hf
۲۸ اسفند ۱۴۰۳به شکل عجیبی از تسلا متنفرم
nima.jdm
۲۸ اسفند ۱۴۰۳بنتلی چه با وقاره
Siyavash
۲۸ اسفند ۱۴۰۳عجب لیست نابی..😍
Titanium
۲۸ اسفند ۱۴۰۳اون بنتلی🤤🤤
محمد ب
۲۸ اسفند ۱۴۰۳حیف مازراتی چطور به فنا رفت
BMW is GOD
۲۸ اسفند ۱۴۰۳آقا یه سوال
چطوره که بیامو ام ۵ ۲۰۲۵ همین پورشه پانامرا رو تو تمام مسابقات عین آب خوردن زده ولی جز سریعترین سدانها نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا مثلاً مرسدس بنز ای ام جی جی تی ۴ در چرا نیست؟؟؟؟؟؟؟
تازه بیامو ام ۵ تو تاپ اسپید هم پورشه پانامرا رو عین آب خوردن میزنه
من طرفدار تمام خودروهای لیست بالا هستم ولی خیلی از خودروها رو که خیلی راحت میتونستن تو این لیست باشند رو نیاوردید حالا نمیدونم چرا
بعد من با تاپ اسپیدی که کارخانه اعلام کرده کاری ندارم چون بعضی از خودروها خیلی راحت اون تاپ اسپید رو رد میکنن بعضی از خودروها هم اصلاً به اون تاپ اسپید حتی نزدیک هم نمیشن
مرسدس بنز ای ام جی جی تی ۴ در راحت تا ۳۶۰ تا میره و سریعترین سدان بنزینی جهانه بیامو ام ۵ هم عین آب خوردن تا ۳۵۰ میتونه بره
لطفاً لیست رو اصلاح کنید و بیامو ام ۵ و مرسدس بنز ای ام جی جی تی ۴ در رو وارد لیست کنید چون مطمئنم از تمام خودروهای این لیست سریعتر هستن و میتونن جایگاه اول رو به خودشون اختصاص بدن
Taha Ayoobi
۲۸ اسفند ۱۴۰۳ای جانم به هلکت ردآی
چارجر و CT5 دوتا سدان رویایی
saeedfarshchian
۲۸ اسفند ۱۴۰۳کادیلاک فوق العاده است
هیچ ماشینی به این زیبایی و ابهت ندیدم
هرچقدرم نظر مخالف داشته باشم این برند فوقالعاده.اس
Taha Ayoobi
۲۹ اسفند ۱۴۰۳کادیلاک بی نظیره
BMW is GOD
۲۸ اسفند ۱۴۰۳آقا یه سوال
چطوره که بیامو ام ۵ ۲۰۲۵ همین پورشه پانامرا رو تو تمام مسابقات عین آب خوردن زده ولی جز سریعترین سدانها نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا مثلاً مرسدس بنز ای ام جی جی تی ۴ در چرا نیست؟؟؟؟؟؟؟
تازه بیامو ام ۵ تو تاپ اسپید هم پورشه پانامرا رو عین آب خوردن میزنه
من طرفدار تمام خودروهای لیست بالا هستم ولی خیلی از خودروها رو که خیلی راحت میتونستن تو این لیست باشند رو نیاوردید حالا نمیدونم چرا
بعد من با تاپ اسپیدی که کارخانه اعلام کرده کاری ندارم چون بعضی از خودروها خیلی راحت اون تاپ اسپید رو رد میکنن بعضی از خودروها هم اصلاً به اون تاپ اسپید حتی نزدیک هم نمیشن
مرسدس بنز ای ام جی جی تی ۴ در راحت تا ۳۶۰ تا میره و سریعترین سدان بنزینی جهانه بیامو ام ۵ هم عین آب خوردن تا ۳۵۰ میتونه بره
لطفاً لیست رو اصلاح کنید و بیامو ام ۵ و مرسدس بنز ای ام جی جی تی ۴ در رو وارد لیست کنید چون مطمئنم از تمام خودروهای این لیست سریعتر هست
Cadillac-V
۲۹ اسفند ۱۴۰۳داداش این دفعه سومه میبینم این کامنتو گذاشتی
انقد فشاری شدی بقیه شرکتها از بنز و بی ام و زدن جلو؟
بزار پس بهت میگم کادیلاک CT5-V چهار در از مرسدس AMG GT دو در سریع تره دیگه چهار درش که هیچی اینم مدرکش
https://www.pedal.ir/vision/lightning-lap-2025/
یه درگ هم برگذار شد چند وقت پیش بین رنجرور و کادیلاک اسکالید V و جی کلاس اونم AMG و این بارم کادیلاک اسکالید با وزن خیلی بیشتر پیروز شد
خلاصه بهت بگم سری V کادیلاک یه لول بالاتر از سری AMG و M هست
این کامنت منم نزدیک ۱ میلیون دیسلایک میخوره چون ۹۵ درصد مردم ایران یا بنز یا بی ام و یا لامبورگینی فنن
تو بیای بگی اسکالید سری وی ۲۰۲۴ یا X6 ده سال پیش میگن بی ام و ده سال پیش😂
BMW is GOD
۲۹ اسفند ۱۴۰۳عزیزم من فشاری نشدم فقط کامنتم سه بار اومده این تویی که فشاری شدی و هر بار جواب منو میدی در ضمن یه بی ام و ام ۳ ساده ۳۲۵ تا میره و ام ۵ ۳۵۰ تا به بالا پس دیگه زرت و پرت نکن
در مورد تایم پیست هم آلمانیا همیشه پیشتازن و این رو ثابت کردن پس الکی از خودت حرف در نیار اون یه بار هم شانسی تونسته سریعتر باشه بعدم مرسدس جی تی دو در یه دنیا با چهار درش فرق میکنه و حتی از لحاظ ظاهری هم شبیه هم نیستن
خودروهای آلمانی همیشه خیلی محدود میشن ولی خودروی آمریکایی و آسیایی خیلی کم محدود میشن ولی آلمانیا اون تاپ اسپیدی رو که اعلام میکنند با اینکه ماشینهاشون خیلی محدوده ولی باز بیشتر از اون تاپ اسپید اعلامی میرن مثلاً همین بیامو ام ۵ که ۳۰۵ تا اعلام شده با محدودیت ۳۱۲ تا ۳۱۷ تا میتونه بره ولی بدون محدودیت راحت ۳۵۰ یا ۳۶۰ تا میره
کادیلاک واقعا خودرو های خفنی میسازه ولی این رو بدون که هیچ وقت نمیتونه در حد اروپایی ها خودرو بسازه
اگه خودروهای اروپایی تو آمریکا و آسیا تولید میشدن تاپ اسپیدشون خیلی بیشتر اعلام میشد چون خیلی کمتر محدود میشدن
سوشیانت
۲۹ اسفند ۱۴۰۳تاپ اسپید سدان های بی ام و بیشتر از ۳۰۵ نیست
حسین دهمرد
۲۹ اسفند ۱۴۰۳کدومشون تو این سرعت حس اطمینان بیشتری دارن؟ احتمالا بنتلی
Cadillac-V
۲۹ اسفند ۱۴۰۳کادیلاک رو هم باید به بنتلی اضافه کرد چون اونم برند لوکسیه و هرچقدرم قوی باشه آخرش آرامش یه کادیلاک رو داره
حسین دهمرد
۲۹ اسفند ۱۴۰۳یعنی کادیلاک از مازراتی و آستون مارتین و بیمر و پورشه لوکس تره؟ اونم در کنار بنتلی؟ میباخ از این حرفا نمیزنه
سوشیانت
۲۹ اسفند ۱۴۰۳فعلا که سلستیک ثابت کرد که کادیلاک میتونه از همشون لوکس تر بسازه
HFball
۳۰ اسفند ۱۴۰۳در لوکس بودن تنها برندی که کادیلاک شاید نتونم در حدش باشه رولزرویس هست وگرنه کادیلاک همیشه در لوکس بودن و توانمندی خودشو ثابت کرده
Davoud
۲۹ اسفند ۱۴۰۳جمع خوبان !!
علی
۶ فروردین ۱۴۰۴وعشق مازراتی هست تو یک مستند خانمی گیبلی رو میده تقویت میکنند اون شرکت از سیستم ترمز، و تعلیق شروع میکنه بعدش توربو ها رو تقویت و اخرش ecuرو دو باره برنامه نویسی میکنه و چون تو انگلیس جایی برای تست نبود میبرن فرانسه تو پیست خانم صاحبش بیشتر از ۳۶۰ باهاش پر میکنه اخر مستند هم تشکر میکنه و یک ایراد میگیره که دیگه نمیشه با این برم بچه ها رو از مدرسه بیارم…..
کژال نظیفی
۱۰ فروردین ۱۴۰۴بسیار رویایی وجای نظری رو نداشته چون واقعا خودروهایی حیرت آورند.
کژال نظیفی
۱۰ فروردین ۱۴۰۴بسیار رویایی وجای نظری رو نداشته چون واقعا خودروهایی حیرت آورند ومن از دیدن و خبرهای داغ این صفحهه نمره ۱۰۰ رو میدم.