مجله کانسومر ریپورتز مطمئنترین برندهای خودرویی سال ۲۰۲۴ را معرفی کرده و مطابق انتظار برندهای ژاپنی خوش درخشیدهاند هرچند چند سورپرایز جالب هم وجود دارد.
قابلیت اطمینان یک خودرو یکی از مهمترین اولویتهای خریداران است. فرقی نمیکند که به دنبال خودرویی صفرکیلومتر باشید یا دستدوم چراکه مطمئن شدن از دوام خودرو در درازمدت امری حیاتی است و باعث میشود خریداران از دردسرهای بعدی و هزینههای سنگین تعمیرات به دور باشند. کانسومر ریپورتز لیستی از مطمئنترین برندهای خودرویی سال ۲۰۲۴ را تهیه کردهاند که شامل ۲۲ برند تراز اول دنیاست. با این ردهبندی، خریداران میتوانند انتخاب آگاهانهتری داشته باشند. کانسومر ریپورتز میگوید این لیست بر اساس دادههای به دست آمده از نظرسنجیهای قابلیت اطمینان خودش تهیه شده است. این مجله از مشترکان خود خواسته به سؤالات گوناگون از جمله مشکلات مربوط به خودروهای خریداری شده پاسخ دهند. ۱۰ برند ابتدایی مطمئنترین برندهای خودرویی سال ۲۰۲۴ اکثراً همانهایی هستند که انتظار دارید و تویوتا، مزدا و هوندا رتبههای بالا را در اختیار دارند. البته چندین سورپرایز نیز وجود دارد و برندهایی همچون آئودی و بی ام و در میان ۱۰ برند مطمئن سال ۲۰۲۴ قرار دارند. نکته قابلتأمل اینکه در بین ۱۰ برند اول این لیست هیچ شرکت آمریکایی حضور ندارد.
مطمئنترین برندهای خودرویی سال ۲۰۲۴
-
سوبارو
امتیاز قابلیت اطمینان: ۶۸ از ۱۰۰
با اینکه از دیدن خودروسازان ژاپنی در بهترین رتبههای این لیست سورپرایز نمیشویم اما حضور سوبارو در این جایگاه برای افراد زیادی شوکه کننده خواهد بود. معمولاً تویوتا و یا لکسوس در رده اول لیست مطمئنترین برندهای خودرویی قرار میگیرند اما برای سال ۲۰۲۴، این سوباروست که رقبا را کنار زده است. کانسومر ریپورتز میگوید دو خودروی سوبارو یعنی فارستر و ایمپرزا امتیازی بالاتر از حد متوسط را کسب کردهاند. تنها خودروی سوبارو که امتیازی کمتر از حد متوسط دارد محصول برقی سولترا است که ریبج شده تویوتا محسوب میشود.
-
لکسوس
امتیاز قابلیت اطمینان: ۶۵ از ۱۰۰
زیرشاخه لوکس تویوتا پس از سوبارو در جایگاه دوم قرار گرفته است. محصولات لکسوس به خاطر قوای محرکه بسیار مطمئن شناخته میشوند و همیشه اخبار متنوعی از کارکرد بالای برخی خودروهای آن به گوش میرسد. کانسومر ریپورتز گفته ۴ خودروی لکسوس امتیازی بالاتر از حد متوسط داشتهاند درحالیکه ۳ خودروی دیگر نیز در حد و اندازه متوسط مدلهای بررسی شده ظاهر شدهاند.
-
تویوتا
امتیاز قابلیت اطمینان: ۶۲ از ۱۰۰
تویوتا که به خاطر قابلیت اطمینان بسیار بالای ساختههای خود شناخته میشود امسال در رده سوم قرار دارد. معمولاً انتظار داریم تویوتا را در رده اول ببینیم اما قابلیت اطمینان کمتر از حد متوسط خودروهایی همچون توندرا و bZ4X باعث شده امتیاز کلی تویوتا کاهش یابد. شرکت موردبحث همچنین چند ماه پیش فراخوانی را برای حدود ۱۰۰ هزار وانت و شاسیبلند خود اعلام کرد که دلیلش پیشرانه معیوب بود. البته کانسومر ریپورتز میگوید تویوتا ۱۱ خودرو با امتیاز قابلیت اطمینان بالاتر یا مساوی با حد میانگین دارد که عملکرد خوبی است.
-
هوندا
امتیاز قابلیت اطمینان: ۵۹ از ۱۰۰
هوندا در عملکردی قابل پیشبینی رتبه چهارم لیست مطمئنترین برندهای خودرویی سال ۲۰۲۴ را کسب کرده است. این برند نیز همانند تویوتا به خاطر محصولات قابلاطمینان خود شناخته میشود. ژاپنیها تولید کننده ۳ خودرو با امتیاز قابلیت اطمینان بالاتر از حد متوسط هستند درحالیکه ۷ خودرو نیز امتیاز متوسط را دریافت کردهاند.
-
آکورا
امتیاز قابلیت اطمینان: ۵۵ از ۱۰۰
زیر برند لوکس هوندا نیز جایگاه خوبی کسب کرده است. آکورا تنها ۵ خودرو را عرضه کرده که شامل ۲ سدان و ۳ شاسیبلند است. اولین خودروی برقی این شرکت یعنی ZDX سال قبل عرضه شده و از تکنولوژی باتری جنرال موتورز استفاده میکند هرچند کانسومر ریپورتز اشارهای به اینکه مشکلات ZDX تأثیری روی امتیاز کلی آکورا داشتهاند یا خیر نکرده است.
-
مزدا
امتیاز قابلیت اطمینان: ۵۵ از ۱۰۰
یکی دیگر از برندهای ژاپنی مطمئن مزداست که اگرچه به اندازه تویوتا یا هوندا پرفروش نیست اما همواره به خاطر قوای محرکه بادوام شناخته میشود. تعهد مزدا به لذت رانندگی نیز جزو بهترین ویژگیهای آن به شمار میرود. دلیل اینکه مزدا امتیاز بیشتری کسب نکرده به شاسیبلند CX-90 مربوط میشود که امتیازی کمتر از حد متوسط را دریافت کرده است. هر دو نسخه بنزینی و هیبریدی این خودرو مشکلاتی در بخشهای گیربکس، فرمان، سیستم تعلیق و سیستمهای الکترونیکی داشتهاند.
-
آئودی
امتیاز قابلیت اطمینان: ۵۴ از ۱۰۰
حضور ارباب حلقهها در این جایگاه کمی سورپرایز کننده است چراکه برندهای آلمانی معمولاً به خاطر قابلیت اطمینان محصولات خود شناخته نمیشوند هرچند آئودی این موضوع را تغییر داده است. برند لوکس موردبحث در کنار بی ام و تنها لوکس سازان آلمانی هستند که جزو ۱۰ برند برتر هستند. البته باید دانست لیست کانسومر ریپورتز مشکلات خودروهای صفرکیلومتر را برشمرده و بنابراین امکان دارد با گذشت زمان قابلیت اطمینان این خودروها کاهش یابد، چیزی که درباره خودروهای گرانقیمت اروپایی دیده شده است.
-
بی ام و
امتیاز قابلیت اطمینان: ۵۳ از ۱۰۰
بی ام و پس از آئودی تنها برند اروپایی حاضر در ۱۰ برند مطمئن سال ۲۰۲۴ است. همانند ارباب حلقهها، از دیدن بی ام و در این جایگاه سورپرایز شدهایم زیرا باواریایی ها معمولاً به خاطر تولید خودروهای مطمئن مشهور نشدهاند. البته ما ناراحت نیستیم چراکه بی ام و سازنده برخی از بهترین خودروهای بازار است هرچند همانند بسیاری از دیگر خودروهای هیبریدی بررسی شده، کانسومر ریپورتز میگوید X5 هیبرید از نظر قابلیت اطمینان امتیاز پایینتری نسبت به نسخه بنزینی آن دریافت میکند.
-
کیا
امتیاز قابلیت اطمینان: ۵۱ از ۱۰۰
کیا اولین برند کرهای است که بین ۱۰ برند برتر کانسومر ریپورتز دیده میشود. کیا که زمانی به عنوان یک لطیفه بین خودروسازان جهان عنوان میشد در کلاس خودروهای رده میانی و ارزانقیمت بسیار قوی ظاهر شده و خودروهای خوبی تولید کرده است. طراحی کیا جزو بهترینهای دنیاست و مدلهای جی تی آن نیز لذت رانندگی بالایی دارند.
-
هیوندای
امتیاز قابلیت اطمینان: ۵۰ از ۱۰۰
تکمیل کننده ۱۰ برند اول لیست مطمئنترین برندهای خودرویی سال ۲۰۲۴ هیوندای است که همانند کیا یک تحول عمیق را تجربه کرده و حالا محبوبیت زیادی دارد. این امر نه تنها به خاطر گارانتی ۱۰ ساله و ۱۶۰ هزار کیلومتری بلکه به خاطر طراحی عالی و تجربه سواری مطلوب ساختههای هیوندای میسر شده است. آیا ۱۰ سال پیش فکر میکردید یکی از جذابترین خودروهای پرفورمنس بازار آمریکا یک هیوندای برقی باشد؟
در نهایت باید گفت در ردههای یازدهم تا بیست و دوم این لیست نیز به ترتیب برندهای بیوک، نیسان، فورد، جنسیس، ولوو، شورولت، تسلا، فولکسواگن، جیپ، جی ام سی، کادیلاک و ریویان قرار دارند.
JaMsHiD-B
۲۱ آذر ۱۴۰۳ماشاالله سوبارو
میراث رالی رو تا ابد با قیمت پایین نگه دار
درسته STI نیست ولی بازهم با وجود WRX کمی دلمون خوشه که سوبارو هنوز هم هست …
NAVID@@98
۲۱ آذر ۱۴۰۳سوبارو رو که منم دوس دارم بعد از مزدا
کلا این لیست چند وقتی یه بار عوض میشه کلا یه بار پورشه اول یه بار دوج اول
چرا؟! چون به یه نفر دیگه هم گفتم
وقتی همین کره ای ها تو لیست جولان میدن این نشون میده این لیست آمار قابل اعتنایی نیست یه مورد جزئیه که از واقعیت اصلی که قابلیت اطمینان واقعی به دوره هرچند نیازی به دلیل نی چون اصلیا چیزای دیگن این یعنی نیستند کره ای ها کلا مشکل داشتند
پیام
۲۱ آذر ۱۴۰۳جالب اینجاست که هر وقت اسم هیوندای و کیا تو کیفیت صدر جدول هست قبول ندارید بعد اسم ژاپن میاد می پرید هوا! دیگه وقت مدرستون هست
amir
۲۱ آذر ۱۴۰۳همونطور که خودت گفتی
جدول رو ولش کن
کدومشون به کیفیت شناخته میشن؟ کدومشون به بی کیفیتی مشهورن؟
محمدهادی
۲۱ آذر ۱۴۰۳ماشالله سوبارو
ماشالله جاپان
ماشالله سرزمین آفتاب تابان
تکنولوژی با نهایت راندمان
ماشالله بیمر❤️❤️
NAVID@@98
۲۲ آذر ۱۴۰۳محمد هادی، برای اینکه روشن شه این موارد لازمه
این لیست قابل استناد و اعتنا نیست چند وقتی یه بار هم عوض میشه هرچند که تو همینم کلا یه بار پورشه اول یه بار دوج اول بوده ولی کلا اون آمارای قابل استناد و معتبر و قابل اعتماد و قابل اعتنا فقط اینایی هست که من میگم و گفتم کلا
چرا؟! چون
آمارای اصلی قابلیت اطمینان و اعتماد و و دوام بالا لیست رکوردداران اول۱ کارکرد های کیلومتر بالا بطور مطلق هستن که
همه هرکدوم هرچیز اول۱ هرکدوم امریکا و اروپا هرچیز اول۱ بودن و هستن همیشه سلطان اول۱ هرچیز اروپا و آمریکا که همه هرکدوم هرچیز اول۱ رکوردداران اول۱ بودن ولوو مرسدس بنز فورد شورلت آئودی و همچنین آمار بیشترین درصد رسیدن به کیلومتر های بالای ۴۰۳ هزار که آمریکایی سوپردیوتی اول۱ ش بودن که اینم کاملا بجاست چون از مشخصات مشخصه اونقدر مقاوم و محکم و قوی ساخته شده که جایی که این ماشینا فقط با همون منشأ ها که من گفتم کار میکنن دیگران به .. میرن پس اعتنای به اعتماد ایناست قابل استنادش ایناست یعنی اونا که من گفتم کلا
آمار های خوب خدایی رکورد های اول۱ کارکرد های بالا هرکدوم بالای۱ میلیون کیلومتر و بیشترین درصد رسیدن به کیلومتر بالای ۴۰۰ هزار یعنی ۱۱۱۱۰۰۰۰۰ رو شاخ که هردوم مثل هرچیز اول۱ اروپا و آمریکا رکورددار هرچیز اول۱ خوب خدایی مثل هرچیز اول۱ هستن
بد اونا هم دو ۲ کره ای نه دبلکه ژاپنی ها دیدیم چینی ها بد هم که هیچ بد۲ یعنی بین اینا هم اون وسطی اون دوتا رو وللش هم نه خودمم دارم ازشون
بد اونا هم دو ۲ کره ای نه دبلکه ژاپنی ها دیدیم چینی ها هم که هیچ بد۲
امیر
۲۵ آذر ۱۴۰۳داداش گلم قبول حرفات ولی یه زمانی اینطوری بودن الان اسیایی ها این جایگاه دارن
NAVID@@98
۲۵ آذر ۱۴۰۳اتفاقا همونطور که از قبل هرویز اول۱ اروپا و آمریکا همین بوده الانم هرچیز اول۱ اروپا و آمریکا سرجاشه همینه و همیشه هم همینه اثبات ها هم هر کدوم همه سرجاشه
اثبات کردن جایی که باید اثبات کنن مثلا اون ماشینایی که با همین هدف ساخته شدن هیچموقه فرسوده نمیشن اول۱ دوام و قابلیت اطمینان و اعتماد مثل هرچیز یا ماشین آلات صنعتی و … ماشینای اروپایی و آمریکایی ارزش ارزش داره به هر همه ماشینا آلیاژ موتوراشون هیچموقه فرسوده نمیشه رکورددار اول۱ دوام و قابلیت اطمینان و اعتماد و استحکام مثل هرچیز اروپا و آمریکا هستن اثبات شدست اینا سنده هاااااااااااا ۱۱ !!!!!!!!!!!
الان برو ببین چطور موتورای جدیدی تویوتا چطور یاتاقان میزنن خراب میشن فرسوده میشن بد که چین ژاپن کره بد دارن مسخرش میکنن که ریده تو خودش نمیدونه نفهمیده نمیفهمه نمیتونه حتی نوع مشکل چیه تو تعداد موتور هایی که یاتاقان میرنن خراب میشن فرسوده میشن هم نمیتونه چون طرف از بیسوادی میخره
درنتیجه درست هاشو میگم تا بدونید
جاودانه های خوب خدایی همیشگی پادشاهان هرچیز هستن 👑🥇هرچیز رکورددار اول۱ اروپا و آمریکا هرچیز اول۱🥇👑 این یعنی
👑🥇🏆هرچیزاول۱اروپاوآمریکاهرچیزاول۱👑🥇🏆
👑🥇هرچیزاول۱ 🇺🇸🇷🇺🇨🇦🇨🇭🇬🇧🇨🇵🇸🇪🇬🇷🇮🇹🇪🇺هرچیزاول۱👑🥇این جاودانه های خدایی همیشگی خوب پادشاهان هرچیز هستن مثل رکوردداران اول۱ دوام و قابلیت اطمینان و اعتماد و تکنولوژی و هنر و مهندسی به بالا علم دانش خدایی مثل مرسدس بنز ها و فورد و پورشه و دوج و … هرچیزی حتی دوام آلیاژ های جاودانه همیشگی ساختن که کسی به گرد پاشون نمیرسه چون خدایی کار میکنند خدا هم ازشان راضیه و خدا هم کشمکشون میکنه و برتر و ۱ هرچیز هستن تخصصشون تخصصی لوله کردن هرکیه و هرکی باهاشون در افتاد ورد افتاد
غیر اینا برای دوم ۲ به بعد اسیا باید باید برن دوم۲ به بعد چون همون هایی که گفتم مطلق و درست هاش هستن الانم بهتون درستشو گفتم تا یاد بگیرید
این لیست قابل استناد و اعتنا نیست چند وقتی یه بار هم عوض میشه هرچند که تو همینم کلا یه بار پورشه اول یه بار دوج اول بوده ولی کلا اون آمارای قابل استناد و معتبر و قابل اعتماد و قابل اعتنا فقط اینایی هست که من میگم و گفتم کلا
چرا؟! چون
آمارای اصلی قابلیت اطمینان و اعتماد و و دوام بالا لیست رکوردداران اول۱ کارکرد های کیلومتر بالا بطور مطلق هستن که
همه هرکدوم هرچیز اول۱ هرکدوم امریکا و اروپا هرچیز اول۱ بودن و هستن همیشه سلطان اول۱ هرچیز اروپا و آمریکا که همه هرکدوم هرچیز اول۱ رکوردداران اول۱ بودن ولوو مرسدس بنز فورد شورلت آئودی و همچنین آمار بیشترین درصد رسیدن به کیلومتر های بالای ۴۰۳ هزار که آمریکایی سوپردیوتی اول۱ ش بودن که اینم کاملا بجاست چون از مشخصات مشخصه اونقدر مقاوم و محکم و قوی ساخته شده که جایی که این ماشینا فقط با همون منشأ ها که من گفتم کار میکنن دیگران به .. میرن پس اعتنای به اعتماد ایناست قابل استنادش ایناست یعنی اونا که من گفتم کلا
آمار های خوب خدایی رکورد های اول۱ کارکرد های بالا هرکدوم بالای۱ میلیون کیلومتر و بیشترین درصد رسیدن به کیلومتر بالای ۴۰۰ هزار یعنی ۱۱۱۱۰۰۰۰۰ رو شاخ که هردوم مثل هرچیز اول۱ اروپا و آمریکا رکورددار هرچیز اول۱ خوب خدایی مثل هرچیز اول۱ هستن رکورد های هرچیز اول۱ هم دستشونه کسی هم به گردپاشونم نرسیده و نمیرسه خیالت راحت !!!!!!!!!!! ۱۱
بد اونا هم دو ۲ کره ای نه دبلکه ژاپنی ها دیدیم چینی ها بد هم که هیچ بد۲ یعنی بین اینا هم اون وسطی اون دوتا رو وللش هم نه خودمم دارم ازشون
بد اونا هم دو ۲ کره ای نه دبلکه ژاپنی ها دیدیم چینی ها هم که هیچ بد۲ اینم که گفتم بدونید تا یاد بگیرید !!!!!!
NAVID@@98
۲۵ آذر ۱۴۰۳و اتفاقا هیچوقت اسیایی ها هیچوقت به گرد پاشون نرسیدن و نمیرسند
و همون جایگاههایی که گفتم برای هرکدوم سرجاش همونه
یعنی هرچیز اول۱ اروپاآمریکا هرچیز اول۱
و دوم اسیا دوم هرچیز
حتی بازم با توجه به مشخصات منطقه و کشور خودمون تو اسیا بد هیچ شرق اسیا بد هیچ رو بزاره جیبش یعنی تو اسیا میشه ایران بطور عادی و همینجور که بریم میشه همونایی که گفتم
Cehx
۲۱ آذر ۱۴۰۳واقعا bmw کار بزرگی کرده که همیشه به مشکلات موتور و روغن ریزی معروف بود و تو این لیسته از نظر من خودرو های 2015 به بالا bmw دیگر مشکلات موتوری bmw را ندارند
🇰🇷
۲۱ آذر ۱۴۰۳جالبه هیچ نمره ای بالای ۷۰ نیست. یعنی حداقل ۳۲ نمره با نمره کامل فاصله ست
فاصله کره ای ها تا تویوتا و هوندا که برای خیلیا غول کیفیت و اطمینان حساب میشه کلا ۱۰ امتیازه …
Nismo
۲۱ آذر ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/hyundai/hyundai-issued-biggest-recall-year/
https://www.pedal.ir/hyundai/hyundai-145-thou-recall/
کاربر آنلاین
۲۲ آذر ۱۴۰۳اولی که برای دوربین دنده عقب بود
دومی هم برای اطمینان بیشتر
بعد خو تویوتا چنه ماه پیش فراخوان داد که موتور برخی از مدل هاش رو تعویض کنه
من نمیگم کره ای خوبه ولی بد هم نست باز قابل قبول هست
NAVID@@98
۲۱ آذر ۱۴۰۳وقتی همین کره ای ها تو لیست جولان میدن این نشون میده این لیست آمار قابل اعتنایی نیست یه مورد جزئیه که از واقعیت اصلی قابلیت اطمینان واقعی به دور هست اصلیا چیزای دیگن این یعنی نیستند کره ای ها مشکل داشتند
Nismo
۲۱ آذر ۱۴۰۳ژاپنی ها که همیشه سلطان این زمینه ها بودن
اما اینکه بی ام و و آئودی و چیوندا گیاه تو این لیست هستن عجیبه
احتمالا گفتن بذار این بدبختارم بذاریم ژاپنیا لیستو قبضه نکنن😂
محمدهادی
۲۱ آذر ۱۴۰۳ای کاش منبع ملاک اطمینان پذیری و عنوان فاکتور هارو هم بیان میکرد
تا بهتر درک کنیم منظور از قابلیت اطمینان پذیری بالا دقیقا در خصوص المانی ها که رشد داشتن نسبت به گذشته چی بوده
NAVID@@98
۲۱ آذر ۱۴۰۳هرچیز اول۱ این زمینه یا هرچیز و دلیل بالا که گفتم سلطان هرچیز اروپا و آمریکا هستن سلطان هرچیز اول۱ هستن هرچیز رو قبصه کردن و میکنن اونم درستش و قابل استنادش بخی یا نخی همینه
اینایی هم که تو این لیستن فقط اونی بدبخته که گول آمار بیخود رو بخوره !!!!!!
Nismo
۲۱ آذر ۱۴۰۳هرچیز اول۱ این زمینه یا هرچیز و دلیل بالا که گفتم سلطان هرچیز ژاپن و آمریکا هستن سلطان هرچیز اول۱ هستن هرچیز رو قبصه کردن و میکنن اونم درستش و قابل استنادش بخی یا نخی همینه
NAVID@@98
۲۱ آذر ۱۴۰۳بخی یا نخی تصوراتت غلطه که ما درستش رو بهتون میگیم
فقط هرچیز اول۱ این زمینه یا هرچیز و دلیل بالا که گفتم سلطان هرچیز اروپا و آمریکا هرچیز اول۱ سلطان هرچیز اول۱ هستن هرچیز رو قبصه کردن و میکنن اونم درستش و قابل استنادش بخی یا نخی همینه
اینایی هم که تو این لیستن فقط اونی بدبخته که گول این آمار بیخود رو بخوره !!!!!!
اشکان
۲۲ آذر ۱۴۰۳داداش من فکر کنم تو با ژاپن مشکل داری.
ژاپن سلطانیه برا خودش اول ژاپن بعد بقیه
حرفهای تو چیزی از ژاپن کم نمیکنه
آدمای حسود و متعصب که تعصب الکی دارن دقیقا از ویژگی های آقای نوید رو دارن.
یه نگاهی به کارنامه ، تاریخچه و اثار ژاپن از
قدیم تا حالا بنداز
.
. در ضمن تویوتا و خودرو سازان ژاپنی همیشه پر فروش تمرین خودروسازان دنیا بودن نمونش تویوتا که رتبه ۱ رو تو فروش خودرو داشته
NAVID@@98
۲۲ آذر ۱۴۰۳اتفاقاً از هرکدومتون بهتر میدونم چون میدونم میگم
جایی که بعضیا رنگ جنس زاپنی رو ندیدیدی شاید حتی بعضیا از پشت فرمون پراید لگن تعصبشو بیخود میکشند اونم بدون اینکه تجربه شو داشنه باشن من سالها ماشینای ژاپنی داشتمو عوض کردم الانم دارم راحت خراب شدن ماشین ژاپنی دیدم که راحت خراب میشه پس وقتی حرفی میزنیم میدونیم داریم چی میگیم یادلیلش نظر تعصبی بعضی فنای بیسواده که بیخوده یا روشنگری
درنتیجه
اول هرچیز اول۱ اروپا و آمریکا اول هرچیز اول۱ اول۱ اروپا و آمریکا بعد دیگران
پس اونایی که گفتم از زیادی دیدنه که به نتایج حقیقی اثبات هاش رسیدم و حقیقاشو میگم میبینم که خوب که اکانت سوزوندی با اشکان میای حالا بدو !!!!!!
NAVID@@98
۲۲ آذر ۱۴۰۳اتفاقاً از هرکدومتون بهتر میدونم چون میدونم میگم
جایی که بعضیا رنگ جنس ژاپنی رو ندیدیدی شاید حتی بعضیا از پشت فرمون پراید لگن تعصبشو بیخود میکشند اونم بدون اینکه تجربه شو داشته باشن من سالها ماشینای ژاپنی داشتمو عوض کردم الانم دارم
راحت خراب شدن ماشین ژاپنی خراب میشه دیدم که راحت خراب میشه تصور کلی درست از کلیت واقعی جهان روشن شده پس وقتی حرفی میزنیم میدونیم داریم چی میگیم یادلیلش نظر تعصبی بعضی فنای بیسواده که بیخوده یا روشنگری
درنتیجه
اول هرچیز اول۱ اروپا و آمریکا اول هرچیز اول۱ اول۱ اروپا و آمریکا بعد دیگران
پس اونایی که گفتم از زیادی دیدنه که به نتایج حقیقی اثبات هاش رسیدم و درستشو حقیقاشو میگم و درستاشو میگم میبینم اکانتتم که خوب که اکانت سوزوندی با اشکان میای حالا بدو !!!!!!
۲۱ آذر ۱۴۰۳سوبارو اول پست چقدر شبیه بسترن b50f هست
حسین
۲۱ آذر ۱۴۰۳درسته بسترن ماشین خیلی خوبی هست و خراب نمیشه اما شبهاتی به سوبارو نداره!
mmd@
۲۲ آذر ۱۴۰۳💀 حسین چی بود نوشتی🤣
Cehx
۲۱ آذر ۱۴۰۳شما نباید به عددش توجه کنی باید به مقیاسش توجه کنی الان شتاب یه ماشین شاید 1 ثانیه از یکی بیشتر باشه آیا میشه گفت فرقی نیست صد در صد فرق دارند ولی اگر وزن ماشین 10 کیلوگرم بیشتره فرق انچنانی ندارند خب شکا هم باید ببینی 10 امتیاز زیر کره چیه بالا کره چیه کمترین چنده اینجوری نباید بسنجی
سهیل
۲۱ آذر ۱۴۰۳اره. فاصله ایران کندرو با کیا هم ۱۰ امتیازه.
amir
۲۱ آذر ۱۴۰۳جالبه همین چندروز پیش میگفتی که جاپونیای عقب مونده دیگه کیفیت ندارن دارن آشغال تولید میکنن همه از فراخوان ها و گیربکس موتور های دودوتا و رفقای فلک زدش به گریه افتادن
🇰🇷
۲۱ آذر ۱۴۰۳اولا حرف دیگران رو تغییر نده . همون چیزی که گفتند رو بگو . برو ببین من گفتم کل ژاپن یا فقط تویوتا. ثانیا :
«معمولاً انتظار داریم تویوتا را در رده اول ببینیم اما قابلیت اطمینان کمتر از حد متوسط خودروهایی همچون توندرا و bZ4X باعث شده امتیاز کلی تویوتا کاهش یابد. شرکت موردبحث همچنین چند ماه پیش فراخوانی را برای حدود ۱۰۰ هزار وانت و شاسیبلند خود اعلام کرد که دلیلش پیشرانه معیوب بود»
کسی که معتبر و مستند حرف بزنه ، زمان هم صحت حرفاشو ثابت میکنه
JaMsHiD-B
۲۱ آذر ۱۴۰۳تویوتا مفتی صد هزار تا موتور رو عوض کرد . موتور عوض کرد !
اما هیوندا که به جا نصب ایموبلایزر قفل فرمون هدیه داد چی؟
ایناست که فرق بین خودروساز ها ایجاد میکنه
🇰🇷
۲۱ آذر ۱۴۰۳JaMsHiD-B
تویوتا همین الان سر گیربکس تاکوما به خیلیا گفته هزینه شو از جیب بدن و به همین خاطر مالکان بصورت جمعی شکایت کردند . پرونده حقوقیش تو امریکا درجریانه :
The problems, combined with the fact Toyota has yet to issue a recall on the affected vehicles, have led to a class action lawsuit being called against it in a Californian district court.
The claimant of the court case, Abdul Syed, says his truck isn’t covered under the TSB Toyota has issued, meaning it won’t be fixed free of charge. Until an official recall is issued, or Toyota changes the guidelines of the TSB, he can’t use his faulty Tacoma.
منبع : سایت Carbuzz
پیام
۲۱ آذر ۱۴۰۳جمشید اگه نمیدونی بدون که به خاطر دستمزد بالا تو خیلی موارد، عوض کردن موتور هزینش کمتر میشه. در واقع محبورن
Nismo
۲۱ آذر ۱۴۰۳kr: دوتا لینک بالاتر برات فرستام اگه مردشی اونارو ماست مالی کن
🇰🇷
۲۱ آذر ۱۴۰۳Nismo
ترجیح میدم با کسی بحث کنم که حداقل اندازه سر سوزن خودرو و صنعت خودرو رو بشناسه . نه اینکه به قول دوستان کلا برعکس باشه . خوب رو بگه بد ، بد رو بگه خوب و …
amir
۲۱ آذر ۱۴۰۳خب با این استدلال های مسخرت باتری های آیونیک ۵ هم آشغال به تمام معناس چون تا حالا دو بار فراخوان خورده تازه کره ای ها حرفی تو پیشرانه درون سوز ندارن چون یکی از عظیم ترین فراخواناشون چی بود افرین بخاطر یاتاقان!
این در حالیه که میایی اینجا به موتور اسپرت جنسیس مینازی میگی فلانی باهاشون همکاری میکنه
طبق استدلالت اینا موتورهم نمیتونن بسازن!
Nismo
۲۱ آذر ۱۴۰۳kr: توی چاپلوسی رو دست نداری
اگه تو چیزی از خودروزسازی میدونستی طرفدار کره نبودی که صنعت خودروش در حد ایرانه
JaMsHiD-B
۲۱ آذر ۱۴۰۳طبق این مقاله
تویوتا هنوز فراخوانی صادر نکرده و فقط افرادی که شامل TSB هستند گیربکس رایگان تعمیر خواهد شد
فعلا فراخوانی صادر نشده و خیلی کم احتمال داره فراخوان صادر نکنند !
تویوتا جریمه ها و فراخوان های خیلی خیلی بزرگ تر رو رد کرده صد در صد این مشکل رو هم به نحوی حل میکنه
و مطمئنا تویوتا اعتبارش رو از سر راه نیاورده که به راحتی با دستای خودش نابودش کنه . حتما یه فراخوان میده حتی برای خوابیدن بحث شکایت و اعتبار خودش و راضی موندن خریدار
فعلا کسانی که شامل TSB شدند رو به صورت رایگان گیربکس رو تعمیر کردند که تا حدودی نیت تویوتا رو نشون میده
JaMsHiD-B
۲۱ آذر ۱۴۰۳پیام یه سوال
الان کل حرفت اینه که دستمزد و هزینه عوض کردن یه قطعه کوچیک الکترونیکی مثل ایموبلایزر بیشتر از عوض کردن کل موتوره؟
یا من اشتباه فهمیدم ، یا واقعا یه چیزی برا خودت پروندی
mmd@
۲۲ آذر ۱۴۰۳کره کل شرکت رو ولش ما الان با نظر مردم امتیاز بدیم مثلا میگه ژاپن فراخوان داد دوباره شاید یهویی هیوندای دوباره داد اینجا دیگه حرف اول همش ژاپن آمریکا نداریم کیا به ماشین حال کردن و مشکل خاصی براشون نبوده مهمه بعدش همه لینک یاتاقان نمیدونم فراخوان اینا چه کاری انجام میدین حالا هیوندای و جنسیس جایی برای اینجا ندارن چون همه باهاش مشکل دارن شاید بعضی ها نداشته باشند شانسشون بوده
نیو کار
۲۱ آذر ۱۴۰۳کره ای ها جلو آتیش گرفتن وراحت به سرقت رفتن ماشین هاشون بگیرن شاید تو ده سال اینده یه دو امتیاز بیشترشن
sina
۲۱ آذر ۱۴۰۳باح باح ژاپون 🎌🎌
Taha Ayoobi
۲۱ آذر ۱۴۰۳تا یه جایی لیست خوب بود ولی از یه جا الکی شد.
Galant.VR4(JDM)
۲۱ آذر ۱۴۰۳بنازم ژاپنی ها
ولی جدا از بقیه برندا بازم بیاین بگین کرهای ها بدرد نمیخورن پیشرفتی که کره این چندسال اخیر در زمینه خودروهاش کرده درخور تحسینه 🇯🇵🇰🇷
JaMsHiD-B
۲۱ آذر ۱۴۰۳بنازم پروفایلو🔥
Galant.VR4(JDM)
۲۱ آذر ۱۴۰۳عشقی به مولا 🔥🙏🏻
Nismo
۲۱ آذر ۱۴۰۳سلاطین رالی: میتسو و سوبارو
JaMsHiD-B
۲۱ آذر ۱۴۰۳به مولا که به مولا🔥
Galant.VR4(JDM)
۲۲ آذر ۱۴۰۳Legends🎌
آرین
۲۱ آذر ۱۴۰۳الان این چرا دیس لایک داره؟
JaMsHiD-B
۲۲ آذر ۱۴۰۳به دیسلایک ها هیچوقت توجه نکن چون حتی اگه نظر خودتو بگی باز یه نفر از ناکجا آباد پیدا میشه دیسلایک میده
برای همه همینشکلیه
Galant.VR4(JDM)
۲۲ آذر ۱۴۰۳چون توی پدال طرف نمیخواد حقیقتو ببینه کلا فشاری زیاده برات زیاد مهم نباشه
پیام
۲۱ آذر ۱۴۰۳این جدول هر چند وقت یه بار عوض میشه و چیز مهمی نیست
JaMsHiD-B
۲۱ آذر ۱۴۰۳آره …. کره هم اول شده بود همینجوری ساده سازی و عادی جلوه میدادی یا توی سایت برای کره ای فن ها روغن توتال خیرات میکردی؟
Galant.VR4(JDM)
۲۱ آذر ۱۴۰۳بخدا اینا نمیدونن تعصب زیاد دیدگاههارو نسبت به هر برندی خراب میکنه
حیف هیوندایوکیا که اینا طرفدارشن
JaMsHiD-B
۲۱ آذر ۱۴۰۳دقیقا ….
Siyavash
۲۱ آذر ۱۴۰۳جالب بود..
mickeyy
۲۱ آذر ۱۴۰۳داخل متن گفته شده لیست کانسومر ریپورتز مشکلات خودروهای صفرکیلومتر را برشمرده و بنابراین امکان دارد با گذشت زمان قابلیت اطمینان این خودروها کاهش یابد.
به نظرم قابلیت اطمینان در واقع دوام ماشین طی ۵، ۱۰ یا حتی ۲۰ سال هست یعنی باید محصولات کمپانی ها رو بررسی کنن که طی سالهای طولانی چه وضعیتی پیدا میکنن. این به نظرم مهم تره تا اینکه مشکلات نمونه های صفر کیلومتر رو بررسی کنن.
NAVID@@98
۲۱ آذر ۱۴۰۳آفرین درسته قابل استناد و قابل اعتناد نی چون قابل اعتنا و استناد
آمار های خوب خدایی رکورد های اول۱ کارکرد های بالا هرکدوم بالای۱ میلیون کیلومتر و بیشترین درصد رسیدن به کیلومتر بالای ۴۰۰ هزار یعنی ۱۱۱۱۰۰۰۰۰ رو شاخ که هردوم مثل هرچیز اول۱ اروپا و آمریکا رکورددار هرچیز اول۱ خوب خدایی مثل هرچیز اول۱ هستن
بد اونا هم دو ۲ کره ای نه دبلکه ژاپنی ها دیدیم چینی ها بد هم که هیچ بد۲ یعنی بین اینا هم اون وسطی اون دوتا رو وللش هم نه خودمم دارم ازشون
hosen
۲۱ آذر ۱۴۰۳لیست رو ژاپنی ها تصرف کردن واقعا دست مریزاد
JDM سابق
۲۱ آذر ۱۴۰۳سوبارو مطمئن ترین شد!!
این نشریه ها عجیبن واقعاً
Galant.VR4(JDM)
۲۱ آذر ۱۴۰۳سوبارو در بین آمریکایی ها خیلی محبوبه این میتونه درصد قابل توجهایی روی آمار تاثیر بزاره حتما قابل اطمینان ظاهر شده
اما به نظر من هم عجیب بود
Nismo
۲۱ آذر ۱۴۰۳کجاش عجیبه؟ مشکل خاصی دارن؟
JDM سابق
۲۱ آذر ۱۴۰۳به نظرت عجیب نیست برندی مثل سوبارو از برندی مثل تویوتا یا هوندا با اطمینان تر باشه
JaMsHiD-B
۲۱ آذر ۱۴۰۳برای منم کمی عجیبه
سوبارو ها کلا به مشکل واشر سر سیلندر معروفن کسی نیست که از مشکلاتشون مخصوصا این مشکل نشنیده باشه
خیلی هم بخاطر نحوه تعویض واشر هیت میدن به سوبارو . کل موتور باید باز بشه برای تعویض واشر ! زجره
ولی چون این لیست برای ماشین صفر کیلومتر هست ، قاعدتاً به این زودی سوبارو ها به مشکل واشر بر نمیخورن .
ولی خب قطعا سواری یه سوبارو ایمپرزا WRX شش دنده خیلی خاص تر از AWD های هم رده و هم قدرت دیگه ( به جز رقیب همیشگی ( میتسو )) هست
JDM سابق
۲۲ آذر ۱۴۰۳این نشریه ها یه داده ها رو به صورت یک ساله جمع آوری میکنن
XU7 که اشغال ترین موتوره این مملکته تا یک سال اول بدون دردسر کار میکنه بعدش دیگه خدا داند
برند داریم تا آخر عمر بهت کار میده
داریم چهار پنج سال بهت کار میده بعدش بدبختت میکنیم
داریم تا انقضای گارانتی خوب برات کار میکنن ولی کمپانی جوری کوکِش کرده تا گارانتی تمام شد سرطانش شروع میشه
𝒢_𝓉ℴ𝓊𝓇𝒾𝓃ℊ
۲۱ آذر ۱۴۰۳“ماشینهای کیا و هیوندای انقدر فراخوان دارن که باید بهجای سرویس، براشون صندوق پستی جداگانه بذارن!”
𝒢_𝓉ℴ𝓊𝓇𝒾𝓃ℊ
۲۱ آذر ۱۴۰۳ژاپنیها فقط ماشین نمیسازن؛ اونها اعتماد، زیبایی و فناوری رو تو یک بستهی بینقص عرضه میکنن. و اینطوری، سلطنت خودشون رو در بازار خودرو حفظ میکنن.”
🇯🇵🇯🇵🇯🇵
NAVID@@98
۲۲ آذر ۱۴۰۳نقص که زیاد دیدیم تا دلت بخواد از اون ورم هم سلطنتی در کار نی پرچمو خراب نکن از چشمون بیشتر نیوفته بیشتر
زیر سوال نره 🏴☠️
Galant.VR4(JDM)
۲۲ آذر ۱۴۰۳تو هم ملتو ساییدی
جمعکن مسخرهبازی رو
Nismo
۲۲ آذر ۱۴۰۳اون پرچم رو فعلا اروپایی ها خراب کردن با یاتاقان و روغن ریزی😂
سلطان دوام اول ژاپن بعد آمریکا
تو هم زیاد زور نزن
NAVID@@98
۲۲ آذر ۱۴۰۳اتفاقاً یاتاقان رو که تویوتای یاتاقان زده میزنه
موتور مدعی یاتاقان نزدنش پرچمدارش تر زد و رفت خودشون تو نوع مشکل و تعداد وسیلهای که خراب میشه موندن !!!!!!ب۲
اونوقت برای
اونایی که اثبات کردن سلطان رکوردداران اول۱ دوام و قابلیت اطمینان و اعتماد و کارکرد بالا و هرچیز اول۱ اروپا و آمریکا هرچیز اول۱ سلطان رکوردداران اول۱ دوام و قابلیت اطمینان و اعتماد و کارکرد بالا و هرچیز اول۱ کی چی میخواد بگه اثبات ش اثبات شده !!!!!!!!!!! ۱۱
که نه با ..سی متعصبان بیسواد اکونومی و دوم بودن اسیا دوم میشون تغییر میکنه
نه با هیت دادنای از فشار هیترا اولایی که گفتم خدشه ای بهشون وارد نمیشه اینم بدو۶ !!!!!!
NAVID@@98
۲۲ آذر ۱۴۰۳هربار هم باید بیاد درست هرچیزی رو یادتون بدم از تعصبات تصورات اشتباه و ناقص و کامل و درست هرچیزی رو بهتون میگم
این یعنی
هرچیز اول۱ اروپا و آمریکا که اثبات کردن سلطان رکوردداران اول۱ دوام و قابلیت اطمینان و اعتماد و کارکرد بالا و هرچیز اول۱ اروپا و آمریکا هرچیز اول۱ سلطان رکوردداران اول۱ دوام و قابلیت اطمینان و اعتماد و کارکرد بالا و هرچیز اول۱ کی چی میخواد بگه اثبات ش اثبات شده !!!!!!!!!!! ۱۱
ماشینای پرفورمنس هم که نوش حونشون هزینه هاشون اونقدر برتری دارن تکنولوژی و پرفورمنس بالا دارن که اگه همین ها رو همون ژاپنیها ها میزدن هزینه و خرابی و یاتاقان زدناش خیلی بیشتر میشد که پس
پرچم بد رو ژاپنی یا خراب کردن که اتفاقاً یاتاقان رو که موتور V35 تویوتای یاتاقان میزنه
موتور مدعی یاتاقان نزدنش اونم موتور پرچمدارش تر زد و رفت خودشون تو نوع مشکل و تعداد وسیلهای که خراب میشه موندن که دادن کلا موتورای بیش از صد هزار وسیله رو کلا عوض کنن بعد جایی مثل اینجا به مجلات پول بده آبروریزی شون از یاتاقان زدن و خرابیرگیربکس هاشو ماستمالی کنن !!!!!!ب۲
NAVID@@98
۲۲ آذر ۱۴۰۳به توچه برو … ….
اتفاقاً طرف نمیدونه چی میگه بعد جوابشو 6بدیم
طرف رنگ تویوتا رو ندیده درموردش نظر تعصبی بیخود و اشتباه میده اسم فرد مشخصی رو هم نمیارم اینو کلا میگم
ما که میبینیم خراب شدن شو که اتفاقا خودم تویوتا داشتم ساییدمش هم اتفاقا دیدم پخی نی خرابیاشو دیدم تویوتاهای الان با اون قدیما که ساده و کم خرج بودن خیلی فرقشه وقتی ازون ور میبینم تعاریف بیخود یه عده فن متعصب بیسواد رو که دور از واقعیتی هست که برام اثبات شده تعارفی نمیکنم با کسی من دیسشو میدم !!!!!!
پس قبل نظر دادن همیشه فکر کردن درباره اون مهمه
والا 🏴☠️🏴☠️🏴☠️🏴☠️🏴☠️🏴☠️ ولاغیررررر !!!!!!
𝒢_𝓉ℴ𝓊𝓇𝒾𝓃ℊ
۲۲ آذر ۱۴۰۳میدونی نوید، بنظرم جواب دادن به آدم های مثل شما وقت ضایع کردنه اصلآ از نحوه کامنت گذاشتن ات معلومه چند سالته.
تویوتا هم که داشتی ماشاالله خرابی زیاد داشته و فروختیش خوبه همیشه خوش و خندان باشی عزیزم
NAVID@@98
۲۲ آذر ۱۴۰۳آفرین
حالا وقتتو بهت هدیه میدم میتونی بری
راوی
۲۳ آذر ۱۴۰۳سوبارو از همشون باکیفیت تره بعدشم لکسوس
NAVID@@98
۲۳ آذر ۱۴۰۳باکیفیت هم قبلا اثباتش باکیفیت ترین اول۱ هرچیز هم همینطور از همه هر باکیفیت تر هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱ هایی مثل پورشه و دوج بودن از همه هر شون باکیفیت تر هستن و باکیفیت ترین اول۱ هرچیز هم همینطور یعنی اروپاآمریکایی هایی مثل پورشه و دوج و… از همه هرشون باکیفیت ترین و باکیفیت تره و رکورددار اول۱ ش هستن مثل هرچیز
بعد اونها ۲دوم سوبارو و لکسوس دوم۲
کلا منشأ ها به همین صورته