کانسومر ریپورتز با نظرسنجی از بیش از ۳۰۰ هزار خریدار خودروهای مدل ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳، رضایتبخشترین خودروهای بازار را مشخص کرده است.
کانسومر ریپورتز هرساله از طریق نظرسنجی از خریداران، رضایتبخشترین خودروها را مشخص میکند. این نظرسنجی نشان میدهد که خریداران از کدام خودروها بیشتر راضی هستند و برای خرید بعدی دوباره سراغ همان مدل میروند. کانسومر ریپورتز در این نظرسنجی موارد مختلفی شامل راحتی، طراحی، ارزش در برابر قیمت و تجربهٔ رانندگی را بررسی میکند. در ادامه با ۱۰ خودرویی که کانسومر ریپورتز آنها را رضایتبخشترین مدلها اعلام کرده است آشنا خواهیم شد. این رتبهبندیها از طریق نظرسنجی از بیش از ۳۰۰ هزار خریدار خودروهای مدل ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ انجام گرفته است.
۱-شورلت کوروت
خرید مجدد توسط دارندگان: ۹۴ درصد
به گزارش کانسومر ریپورتز، شورلت کوروت برای دومین سال متوالی رضایتبخشترین خودروی بازار بوده است و ۹۴ درصد خریداران گفتهاند با رضایت کامل دوباره آن را خواهند خرید. بسیاری از خریداران، کوروت را به دلیل طراحی جذابش دوست دارند زیرا این خودرو در بخش طراحی امتیاز کامل ۱۰۰ از ۱۰۰ را کسب کرده است. همچنین کوروت با قیمت پایهٔ ۶۴,۵۰۰ دلار، در مقایسه با سوپراسپرتهایی مثل فراری و لامبورگینی بسیار ارزانتر است. قابلیت اطمینان بالا را هم به این ترکیب اضافه کنید تا متوجه شوید چرا خریداران بیشترین رضایت را از کوروت داشتهاند.
۲-پورشه ۹۱۱
خرید مجدد توسط دارندگان: ۹۰ درصد
پورشه ۹۱۱ در این لیست رتبهٔ دوم را کسب کرده و تنها ۱۰ درصد خریداران گفتهاند دوباره این خودرو را انتخاب نخواهند کرد. این ماشین به لطف طراحی بیرونی نمادین و تناسب و کیفیت داخلی عالی، در بخش طراحی امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰ را کسب کرده و در بخش راحتی هم امتیاز ۸۷ از ۱۰۰ گرفته است. خریداران در بخش ارزش در برابر قیمت کمترین امتیاز را به ۹۱۱ دادهاند که البته با توجه به قیمت پایهٔ ۱۰۶,۱۰۰ دلار، این موضوع تعجبی ندارد.
۳-ریویان R1T
خرید مجدد توسط دارندگان: ۸۸ درصد
ریویان R1T رضایتبخشترین خودروی الکتریکی بازار از نگاه خریداران بوده است. این اولین پیکاپ الکتریکی بازار بود و ۸۸ درصد خریداران آن هرگز از انتخاب خود پشیمان نیستند. R1T هم در طراحی و هم راحتی امتیاز ۹۷ از ۱۰۰ را کسب کرده تا یکی از راحتترین پیکاپهای بازار لقب گیرد. این پیکاپ همچنین به خاطر رانندگی مشابه خودروهای اسپرت و درعینحال برخورداری از تواناییهای آفرود فوقالعاده تحسین شده و خریداران در بخش تجربهٔ رانندگی از ۱۰۰ به آن ۹۷ امتیاز دادهاند.
۴-فورد ماوریک
خرید مجدد توسط دارندگان: ۸۸ درصد
یکی دیگر از پیکاپهایی که اکثر خریداران از آن راضی هستند فورد ماوریک است. ازجمله دلایلی که باعث میشود ۸۸ درصد از خریداران دوباره سراغ این خودرو بروند، ظاهر جعبهای شکل، طراحی هوشمندانهٔ کابین و مصرف سوخت فوقالعاده در نسخهٔ هیبریدی است. ماوریک همچنین با قیمت پایهٔ ۲۲,۵۹۵ دلار، جایگزینی بسیار ارزانتر برای پیکاپهای فول سایز محسوب میشود و به همین دلیل، از لحاظ ارزش در برابر قیمت امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰ گرفته است. علاوه بر این، ماوریک به لطف ساختار یکپارچه، از هندلینگ چابکی برخوردار است و در بخش تجربهٔ رانندگی از ۱۰۰ موفق به کسب ۹۵ امتیاز شده است.
۵-هیوندای آیونیک ۵
خرید مجدد توسط دارندگان: ۸۸ درصد
هیوندای آیونیک ۵ از زمان عرضه به بازار در سال ۲۰۲۲ به یکی از رضایتبخشترین خودروهای بازار تبدیل شده است. این ماشین با طراحی منحصربهفردی که برندهٔ جوایز مختلفی شد، از خریداران امتیاز ۹۴ را گرفته و در بخش راحتی هم موفق به کسب امتیاز ۸۸ از ۱۰۰ شده است. بااینحال، خریداران معتقدند آیونیک ۵ ارزش قیمتی که از ۴۱,۴۵۰ دلار آغاز میشود را ندارد زیرا در این بخش از ۱۰۰ تنها ۲۹ امتیاز به آن دادهاند. کراساوور الکتریکی هیوندای اما به لطف سواری نرم و توانایی مناسب در پیچها، در بخش تجربهٔ رانندگی امتیاز ۹۲ را گرفته است.
۶-پولستار ۲
خرید مجدد توسط دارندگان: ۸۸ درصد
هرچند پولستار ۲ در سال ۲۰۲۱ به بازار آمد اما خیلی زود بین خریداران محبوب شده است. خریداران به طرحی جذاب و درعینحال سادهٔ این خودرو امتیاز ۹۵ از ۱۰۰ را دادهاند و هرچند کابین آن کمی تنگ احساس میشود اما کاملاً لوکس و مملو از تکنولوژی است. پولستار ۲ با هندلینگ چابک خود نیز نظر خریداران را جلب کرده و در بخش تجربهٔ رانندگی هم امتیاز ۹۵ از ۱۰۰ گرفته است.
۷-تویوتا GR86 / سوبارو BRZ
خرید مجدد توسط دارندگان: ۸۸ درصد
تویوتا GR86 و برادر دوقلوی آن، سوبارو BRZ، خودروهایی با لذت رانندگی بالا و درعینحال قیمت بسیار مقرونبهصرفه هستند و به همین دلیل، توانستهاند نظر ۸۸ درصد از خریداران را برای انتخاب مجدد جلب کنند. به گزارش کانسومر ریپورتز، BRZ و GR86 هردو به دلیل وزن سبک، سیستم تعلیق اسپرت و هندلینگ چابک، خودروهایی عالی برای رانندگی هستند و انتخاب یکی از آنها صرفاً به سلیقهٔ افراد بستگی خواهد داشت.
۸-تویوتا راوفور پرایم
خرید مجدد توسط دارندگان: ۸۷ درصد
رافور پرفروشترین کراساوور کامپکت بازار آمریکا محسوب میشود و نسخهٔ پلاگینهیبریدی آن با نام پرایم به لطف مصرف سوخت پایینتر، ۳۰۲ اسب بخار قدرت و قابلیت اطمینان بالا، توانسته ۸۷ درصد از خریداران را متقاعد کند که دوباره سراغ همین خودرو بروند. رافور پرایم در قابلیت اطمینان، امتیاز کامل را از کانسومر ریپورتز گرفته و درعینحال بسیاری از خریداران رانندگی خوب آن را تحسین کردهاند بهگونهای که این کراساوور پلاگینهیبریدی در بخش تجربهٔ رانندگی از ۱۰۰ موفق به کسب ۹۳ امتیاز شده است.
۹-کیا تلوراید
خرید مجدد توسط دارندگان: ۸۷ درصد
کیا تلوراید از زمانی که در سال ۲۰۲۰ به بازار آمد موفقیت بزرگی را در بازار آمریکا تجربه کرده است. طراحی بیرونی جسورانه و کابین زیبا، لوکس، جادار و راحت تلوراید باعث شده بتواند در طراحی امتیاز ۹۱ از ۱۰۰ و در راحتی ۹۳ از ۱۰۰ را کسب کند. کانسومر ریپورتز همچنین تجربهٔ رانندگی تلوراید را هم نرم توصیف کرده و میگوید سیستم تعلیق بهخوبی دستاندازها را جذب میکند. هرچند تلوراید خودروی اسپرتی نیست اما طبق بررسیها، با اطمینان پیچها را طی میکند و برای چنین شاسیبلند بزرگی، شتاب و هندلینگ چشمگیری دارد و به همین دلیل، در بخش تجربهٔ رانندگی امتیاز ۹۷ از ۱۰۰ را گرفته است.
۱۰-مزدا MX-5
خرید مجدد توسط دارندگان: ۸۶ درصد
مزدا MX-5 هماکنون پرفروشترین خودروی اسپرت دونفرهٔ جهان و تنها خودروی روباز با قیمت زیر ۳۰ هزار دلار است. هرچند MX-5 چندان کاربردی یا راحت نیست اما در بسیاری زمینهها کاملاً رضایتبخش است. این ماشین با ظاهر جالب و شیک، در بخش طراحی امتیاز ۹۸ را گرفته و با قیمت پایهٔ تنها ۲۸ هزار دلار، ارزش بسیار بالایی دارد. هرچند MX-5 شتابی در حد موشک ندارد و بهاندازهٔ یک ماسل کار قدرتمند نیست اما همیشه از آن بهعنوان یکی از جذابترین خودروها یاد شده و به همین دلیل در بخش تجربهٔ رانندگی از ۱۰۰ امتیاز ۹۹ گرفته است.
JDM سابق
۱۴ مهر ۱۴۰۲کوروت 🤝 ۹۱۱
رقابتی زیبا و تاریخی از بزرگان حوزه اسپرت
پیام
۱۴ مهر ۱۴۰۲موفقیت کره
BMW
۱۴ مهر ۱۴۰۲فکر میکردم کار زشتی هست ک بخوان کامنت اول و ریپلای کنن اونم بی دلیل !!!
میخوای دیده بشی ؟!
کمبود دیده شدن دارین ؟!
ذوق داری ماشینت جایزه گرفته، چرا اخلاق و زیر پا میذاری!!!
پیام
۱۴ مهر ۱۴۰۲کامنت ریپلای کردم که اگه کسی قدرت بیناییش مشکل داره و انکار میکنه ببینه
amir
۱۴ مهر ۱۴۰۲کار شما بی احترامی هست مگه نمیدونی ایشون مدافع منافع کره هست مگه شما نمیدونی ایشون یه سهامدار عمده شرکت های کره ایه مگه نمیدونی هر هفته با وزرای کره ای رفت و آمد داره
حسین
۱۴ مهر ۱۴۰۲واقعا بی ام و
حالا کاری ندارم
ولی ارزش گفتن نداره اینا
لطفا جواب ندید بیشتر سم می سازید
پیام
۱۴ مهر ۱۴۰۲امیر امثال تو مدافع ژاپن هستن. شما حتی اون خبرایی که به ضررتون هست هم دیسلایک میزنید!!! تو ناآگاهی موندید
Homayoun
۱۵ مهر ۱۴۰۲واقعا سالهاست که این دو رقیب باهم شونه به شونه میان اینبار که نسل جدید ۹۱۱ اومد پیش خودم گفتم عمرا کوروت به گرد پاش برسه ایندفعه اما شورولت با برهم زدن قواعد قدیمیش و ارائه یه سوپرکار زیبای موتور وسط بازهم یه هماورد قدرتمند برای ۹۱۱ به میدان فرستاد که با توجه به قیمت گذاری عالیش بازهم موفق شد تو تمام مقایسه ها با اختلاف کم برنده بشه.وجدانن کوروت علاوه بر طراحی زیبای خارجی تو طراحی کابین ایندفعه ترکوند و کابینی رو ارائه داد که تا سالها همچنان جذاب و بروز خواهد بود بدون اینکه اون ظاهر زمخت و ساده خودروهای برقی مدرن رو داشته باشه
دوستانیکه با معرفی خودروهای جدید چینی ذوق زده میشن و فکر میکنن که چینیها با قیمت کم بیشترین امکانات رو ارائه میدن فکر کنم صنعت خودروسازی آمریکارو یادشون رفته چون آمریکایی ها سالهاست دارن ازین فرمول تو ساخته هاشون استفاده میکنن و معجونی رو ساختن که دیگه حتی از لحاظ کیفیت ساخت و سواری هم با رقبای آلمانی به راحتی قابل مقایسه هستن
JDM سابق
۱۵ مهر ۱۴۰۲رفیق کوروت در اکثره مواقع رقیب بوده
نسل 5 و 7 عقب افتادن. تو نسل 2 و 3 و 4 و 6 بی نهایت رقابت سختی باهم داشتن نسل 2 کوروت سریعتر بود اوایل نسل 3 کوروت سریعتر از اواسط اواخر دهه 70 پورشه سریعتر بود. نسل 4 بی نهایت رقابت نزدیکی با پورشه 959 و C4 ZR1 و کوروت سریعتر بود, نسل 5 پورشه سریعتر بود نسل 6 دوباره رقابت فوقالعاده نزدیکی بین ZR1 و GT2 بود. نسل 7 پورشه سریعتر بود نسل 8 هم همچنان در حال رقابت هستن
امیر2*106
۱۶ مهر ۱۴۰۲وایپر بود قشنگتر میشد
با اینکه یکم قیمت بالاتری از کوروت داشت
اما از هر لحاظ(بیشتر درقسمت موتور و هندلینگ در نسخهacr ) قابلیت های بهتری از کوروت داشت
هنوزم که هنوزه کوروت و ناین الون های آپگرید شده و هرچی توربوی دف عقبه به گرد پای وایپر های توربو نمیتونن برسن
تا برودی دیگر درود
دیا
۱۴ مهر ۱۴۰۲همین نظر سنجی رو باید بعد از ده سال مالکیت از این اشخاص انجام بدن.
Amirmohammad
۱۴ مهر ۱۴۰۲افراد کمی هستن که توی این کشور ها ۱۰ سال یک ماشین رو نگه میدارن،این تایم منطقی نیست برای بررسی
دیا
۱۴ مهر ۱۴۰۲خیلی از کمپانی ها ۱۰ سال باطری خودروهای هیبریدی شون رو گارانتی کردن.
Amirmohammad
۱۴ مهر ۱۴۰۲چه ربطی داشت؟!
بهزاد
۱۴ مهر ۱۴۰۲امیر محمد یکم بررسی کن بعد راجب نگهداری خودرو یا به عبارتی میانگین عمر نگهداری خودرو در آمریکا صحبت کن.
https://www.roadandtrack.com/news/a43903366/average-car-age-12-years/
میانگین نگهداری خودرو به ۱۲.۵ سال رسیده و نمیدونم این شایعات مسخره که اونجا اکثرا بعد از مدت کوتاهی ماشین عوض میکنند و صفر میخرن کجا تولید میشه.
keep their cars for more than the EU average of 10.8 years
در اروپا هم به نزدیک ۱۱ سال رسیده.
الان شروع میکنی به تحقیقات لینکی!
Amirmohammad
۱۴ مهر ۱۴۰۲با عرض معذرت تا وقتی که اون ۲۰ تا لینکی که بعد از اینکه واست گذاشتمشون غیب شدی رو جواب ندی کامنتات رو جواب نمیدم،۴ ماه گذشت هنوز نتونستی حتی ۱ لینک در جوابشون بیاری،البته همون موقع گفتم حتی ۱ سال هم وقت میدم بهت چون میدونستم قراره به چه وضعی دچار بشی عزیز.
یادآوری اون قضیه دردناک هست برای تو اما متاسفانه مجبور شدم
حسین
۱۴ مهر ۱۴۰۲آره واقعا
یک خودرو واقعی بخری
تا ۱۰ سال نگهش داری
البته برای رسیدن به این مهم
باید از اکثر خودرو ها تجربه کنی
بنظرم البته گلچینشون نه همشون
و ماشین خودتو از بینشون انتخاب کنی
گلچین منظورم بهترین ها و ثابت شده هاست
P
۱۴ مهر ۱۴۰۲کوروت و 911 😍
مهران
۱۴ مهر ۱۴۰۲کوروتُ دوست دارم اما هیچجوره نمیتونم بهش اعتماد کنم انگار.اما ۹۱۱ عاااالیه👌پولشو داشتم بارها و بارها خرید میکردم
دیا
۱۴ مهر ۱۴۰۲برعکسشو گفتی
مهران
۱۴ مهر ۱۴۰۲نه دقیقا درست گفتم.کلا با ماشین آمریکایی مشکل دارم…شاید برای خیلیا جذاب باشن ولی برای من نه کیفیت قابل قبولی داره نه جذابیت حتی با هزینه ی کمتر نسبت با هم رده های اروپایی و آسیایی.
یکی دو مورد هست اونا برام جذابت دارن یکیش چلنجرِ
ARMAN سابق
۱۴ مهر ۱۴۰۲حداقل استهلاک کوروت از ۹۱۱ کمتره و از این لحاظ قابل اعتماد تره
سوشیانت
۱۴ مهر ۱۴۰۲خودرو های آمریکایی کیفیت ندارن؟! تا حالا اسم لینکلن و کادیلاک رو شنیدی؟
دیمن
۱۵ مهر ۱۴۰۲چون هیچ اطلاعی از سابقه وتکنولوژی ماشین آمریکایی نداری
مهران
۱۵ مهر ۱۴۰۲بله
سوشیانت
۱۵ مهر ۱۴۰۲خب اگه شنیدی پس اینو بدون لینکلن نویگیتور کادیلاک اسکالید و سلستیک کیفیت بالایی دارن
H2
۱۴ مهر ۱۴۰۲من این دو رو با هم می خوام:
راو4 پرایم و کوروت
حسین
۱۴ مهر ۱۴۰۲دقیقا با طراحی جفتش مشکل دارم
MehdiTurbo
۱۴ مهر ۱۴۰۲به نظر من زیبا ترین جذاب ترین ترکیب این لیست
۹۱۱ و تلوراید
MehdiTurbo
۱۵ مهر ۱۴۰۲البته منظورم با قیمت مشابه بود و تو اون کلاس که یه اسپورت باشه با یه شاسی اگه بحث قیمت کلاس نباشه صد در صد انتخابای متفاوت تری
به نظرم ۹۱۱ تلوراید جذابتر از کوروت راوفور یا هر ترکیبی از این ۴ تا
Amirmohammad
۱۴ مهر ۱۴۰۲هر روز که میگذره بیشتر ثابت میشه که کوروت یک شاهکار رو خلق کرده تو تمام مقالات با نظر مثبت یکی از ماشین هایی که پای ثابت هست کوروت c8.بی نظیره. ۹۱۱ هم که ثابت شدست و نیازی به تعریف نداره
تلوراید هم که یکی از مورد علاقه های منه و اونم از وقتی که معرفی شد داره میتازه
میاتای دوست داشتنی هم همیشه بی حاشیه به بهترین شکل رفته جلو
حسین
۱۴ مهر ۱۴۰۲ببین حاضرم بخرمش ولی به همه گفتم
طراحیش برام هنوزم غیر قابل حضمه
واقعا انگار یک موتور جلو رو به زور کردن موتور وسط
ولی در عین حال عاشق طراحی کوروت C6 هستم
و حاضرم اول اون نسل رو بخرم و بعد C7
چطور بگم
C8 حس ماشین بودن بهم نمیده
MehdiTurbo
۱۵ مهر ۱۴۰۲صد در صد یه شاهکار از لحاظ مهندسی و قیمت
ولی همین الان کوروت نسل قبل کنارش پارک کنن و جفتش صفر باشه عمرا اگه نسل جدید از لحاظ جذابیت بیرونی انتخاب کنی
نسل قبل یه شاهکار به تمام معنا بود مثل نسل قبل لامبو مثل زنده یاد وایپر فوق العاده اینا با هیچی عوض نمیشن حتی نسلای بعدشان مثل نیسان زد مثل ائودی تی تی
R@min
۱۴ مهر ۱۴۰۲داشتن C8 Z06 و 911 GT3 تو یه گاراژ آرزومه.
حسین
۱۴ مهر ۱۴۰۲میرسی قطعا بهش
Killer
۱۴ مهر ۱۴۰۲آیونیک کار رو دراورد واس هیوندای. حساب شده اومد تو حوزه الکتریکی و اینم نتیجش
amir
۱۴ مهر ۱۴۰۲تسلا : ما داریم اینجا زحمت میکشیم تو نمیدونی چه بلاهایی سره ما اومده
MehdiTurbo
۱۵ مهر ۱۴۰۲تویوتا:از دور دارم چراغ میزنم براتون کلکا وایسا برسم
new reventon
۱۴ مهر ۱۴۰۲فونیکس اف ایکس گرون تر از راو فور در انگلیس.
خوب اروپاییا و حتی همین عربا دمب چینیا رو کوتاه کردن.
کی میاد برا تیگو 8 تو امارات 30 هزار دلار بده
new reventon
۱۴ مهر ۱۴۰۲کسی که بیاد جلو آمریکا و متحدینش(اتحادیه اروپا، کشورهای مشترک المنافع، اغلب کشورهای اتحادیه کشورهای مشترک المنافع، ژاپن، کره جنوبی، اعراب، مکزیک، اندونزی، تایوان، تایلند، اغلب کشورهای آفریقایی و امریکای جنبوبی) که بدون اجازش آب نمیخورن، شاخ بشه همینه.
مهران
۱۴ مهر ۱۴۰۲چین نمونه ی شاخ شده و بی اجازه آب خوردن…
کلا بحث شاخ به شاخ شدن نیست…
Ehsan
۱۴ مهر ۱۴۰۲این چه دمی بود که کوتاه کردنش باعث شد BYD بشه چهارمین خودروساز بزرگ جهان!! احتمالا تو اشتباه گرفتی داستانو
H2
۱۴ مهر ۱۴۰۲تو امارات که اون قیمت نیست
اینجا دارن به ما این قیمت میدن
کاربر۳
۱۴ مهر ۱۴۰۲جمع همه خوبا.نسبت به قیمت بالاترین ارزش خریدو دارن خصوصا کوروت و ۹۱۱ و فورد ماوریک و راوفور.مزدا mx5 هم همینطور.
18:45
۱۴ مهر ۱۴۰۲عالی بود.
اگه بخوام ماشینی تو این لیست انتخاب کنم قطعا 911 و تلوراید هست.
911 بخاطر تمام افتخاراتش و اینکه هنوزم نماد کیفیت تو رده پرفورمنس ها هست، تلوراید هم واسه اینکه واسه خانواده ها یه انتخاب عقلانی و در عین حال بی درد سر با موجی از آپشن ها و کیفیت سواری عالی هست. فقط ای کاش نمای جلوش قابل هضم تر می بود…
blackwing
۱۴ مهر ۱۴۰۲کوروت نسل هشت خیلی از منتقدین دیرینه کوروت رو کشونده سمت خودش ، خریدار و مصرفکننده که بماند 🇺🇸🤌🏼
amir
۱۴ مهر ۱۴۰۲کوروت از نسل پنج و شش دیگه یه ماشین خیلی خوب شد
حسین
۱۴ مهر ۱۴۰۲طراحیش بنظرت اوکیه ؟
amir
۱۴ مهر ۱۴۰۲تنها مشکل اینه که مثل نسل های قبل قلچماق و موتور جلو نیست وگرنه به عنوان اسپورت کار مقرون به صرفه بسیار عالی
JDM
۱۴ مهر ۱۴۰۲طراحی کوروت عالیه سوپر اسپرت جذاب با قیمت مناسب و پرفورمنس عالی
البته ممکنه به سلیقه شما خوب نباشه اما آمریکاییفنا عاشقش هستن (حقدارن)
blackwing
۱۴ مهر ۱۴۰۲معمولاً همه میگن اگر یه ماشینی رو از نزدیک ببینی نظرت عوض میشه !
من نسل هشت کوروت رو متاسفانه هنوز از نزدیک ندیدیم اما مطمئنم خیلی تاثیرگذار تر از چیزیه که تو عکس میبینیم !
نسلهای قبل کوروت مشکل تقسیم وزن و نحوه انتقال نیرو از موتور به چرخهای عقب رو داشتن که الان با موتور وسط شدن کاملاً برطرف شده و یکی از بهترین لانچ های بازار رو کوروت داره
حسین
۱۶ مهر ۱۴۰۲نظر شما رو کاملا متوجه ام
اما تو یک بررسی هم از ظاهر کوروت
به عنوان همه کس پسند نبودن عنوان شد
شاید خودتون دیده باشید
من سخت گیر نیستم
اما یک چیز پخته دوست دارم
وقتی نسل های قبل رو دیدم
و از اون مارک یک دید خوب گرفتم
Alireza
۱۵ مهر ۱۴۰۲حسین جان میخواین شما یه بنر بالا اتوبان بزن روش بنویس من از طراحی c8 بیزارم، یا صفحه اول همین سایت اینو درشت تایپ کنیم که زیر هر کامنت اینو اسپم نکنید
حسین
۱۶ مهر ۱۴۰۲جناب
چه چیزی دقیقا شما رو آزار داده
نخون 😐😐
من با هر کی صحبت کنم انتظار دارم اون طرف
بازخورد بده و بحث منطقی کنیم
لذت ببریم
نه کسی وارد بشه که تمایل نداره
من اصلا کاری با شما نداشتم
واقعا بعضی کاربرا عجیبند
نمیدونم بچه هستید یا برای این سایت
مناسب نیستید
هزاران کامنت سم اینجا رد و بدل میشه
حالا بی سوادی رو میزاریم کنار میگیم
اشکال نداره عشق ماشین دارند
ولی باز هم کامنت بی مورد زیاده
بعد ما تو یه پست کامنت زیاد میدیم
دونه دونه بازرس های عزیزمون تشریف میارند 😂
حسین
۱۴ مهر ۱۴۰۲تمام ویژگی های کوروت رو قبول دادم
ولی نگید طراحیش ۱۰۰ از ۱۰۰
چون تنها جایی که بر خلاف نسل های قبلش جالب نیست
طراحیش هست
باقی موارد مشکلی ندارم ماشین قابلی هست
منتظرم تو نسل C9 طراحی ماشین به تکامل برسه
اونوقت میشه اسمشو بزارم شاهکار
حسن
۱۴ مهر ۱۴۰۲فک کنم نیاز نیست هزار بار بگی ما هم از قیافه تکراریه اون قورباغه خوشمون نمیاد اما نمیگیم تو خودت را که هیچ صفحه پدالا نمودی وجدانا اصلا میتونی بین دو تا مدل 911 تفاوت بذاری
والا خودرویی که حتی طرفداراش هم نمیتونن مدلای مختلفش را تشخیص بدن انقد ناله نداره
پدال چرا صد تا کامنت با یک محتوا تایید میکنی
حسین
۱۶ مهر ۱۴۰۲البته نظر شما هم شخصیه و به بنده ارتباط نداره
همونطور که حرف های شما بی مورده
ما خودرو زیاد داریم که از یک طراحی موفق تا سال های سال طبعیت کردند و درخشیدند
یکیش ۹۱۱
شما برو اول تلاشتو بکن مهاجرت کن
حسین
۱۷ مهر ۱۴۰۲با عرض پوزش
نصف بیشتر کامنت هام
توسط پدال از بین رفت
چیز بدی هم نداشت
اما از شما بابت ایراد بیخودتون
قطعا ناراحت شدم
و جوابتون هم دادم
بیشتر البته مشکل مربوط به خودتون بود
موفق باشید
حسین
۱۴ مهر ۱۴۰۲پورشه ۹۱۱ بدون فکر
خریداری شد
amir
۱۴ مهر ۱۴۰۲پورشه : قبوله فقط میشه یه ۲۰۰ کا دلار بکشی ؟
حسین
۱۶ مهر ۱۴۰۲به موقع اش حتما :))
حسین
۱۴ مهر ۱۴۰۲پورشه ۹۱۱
تویوتا gr86
کیا تلوراید
و مزدا ام ایکس ۵
Enzo Ferrari 2008
۱۴ مهر ۱۴۰۲کوروت و پورشه عالین
حسن
۱۴ مهر ۱۴۰۲کوروت استینگری در بازار ازاد با قیمت متفاوت به فروش میرسه
کوروت استینگری 1LT کوپه یا کانورتیبل بین 75 تا 85 هزار دلار
کوروت استینگری 2LT کوپه یا کانورتیبل بین 85 تا 95 هزار دلار
کوروت استینگری 3LT کوپه یا کانورتیبل بین 90تا 120 هزار دلار
امید که دور همی بریم امریکا
مریم
۱۵ مهر ۱۴۰۲پژو و سمند بهترینه فقط سالی 10 بار سرسیلندر باید وا شه
سلام بای
۱۸ مهر ۱۴۰۲پراید ایرانی جا موند هر کس پراید بفروشه چاره ای جز خرید پراید نداره سفارش سوریه اتحادیه آفریقا عراق در جنگ تازه تقاضا ده برابر تولید آمار حقیقت
سلام بای
۱۸ مهر ۱۴۰۲پراید جا موند هر کس پراید بفروشه چاره ای جز خرید پراید نداره سفارش سوریه اتحادیه آفریقا عراق در جنگ تازه تقاضا ده برابر تولید آمار درست